Uzyskaj dostęp do tej i ponad 250000 książek od 14,99 zł miesięcznie
W poradniku do gry Rayman Origins znajduje się opis przejścia, położenia wszystkich sekretnych pomieszczeń z Elektrunami oraz wszelkie.go rodzaju ukrytych Lum. Poradnik zawiera również dokładne strategie na wszystkich bossów i sposób zebrania znajdziek.
Rayman Origins - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.
Informacja o grze
Dwuwymiarowa platformówka będąca kolejną odsłoną przygód Raymana. Gra jest powrotem do korzeni serii i jej akcja toczy się przed pierwszą odsłoną cyklu. Wszystkie poziomy zaprojektowano zarówno z myślą o samotnej rozgrywce, jak i kooperacji. Całości uroku dodaje śliczna kreskówkowa oprawa graficzna.
Gra Rayman Origins, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier zręcznościowych. Tytuł wydany został w Polsce w 2012 roku i dostępny jest na platformach: X360, PS3, Wii, 3DS, PC, PSV. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.
Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi na:
Liczba stron: 79
Odsłuch ebooka (TTS) dostepny w abonamencie „ebooki+audiobooki bez limitu” w aplikacjach Legimi na:
Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.
Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.
Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.
Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.
Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=1231
Zupełnie jak w dżungli (100 L)
Wybuchowe gejzery (300 L, 1:30)
Waligóra (300 L, 1:40)
Daj się ponieść (300 L, 2:10)
Bujalne Jaskinie (300 L,1:15); Ponad tęczą (175 L)
Hej - ho moskito (300 L); Nie złapiesz mnie
Szalone odbijanie (300 L, 1:30)
Najlepszy podkład muzyczny (300 L, 2:00)
Wiatr albo przewóz (300 L, 2:20)
Podniebna sonata (300 L, 2:50); Bez odwrotu (175 L)
Nie strzelaj tyle (300 L); Rzępolony pościg
Polarny pościg (300 L, 1:50)
Dzwonią dzwonki sań (300 L, 1:50)
Pieruńsko gorące (300 L, 2:40); Naprawa szczeliny (175 L)
Celuj w Węgorza (300 L); Raz na wodzie, raz pod wodą
Port paniki (300 L, 1:20)
Pływanie z Gwiazdami (300 L, 1:25)
Przeklęta płetwa (300 L, 2:20); Złe bańki i nie tylko (175 L)
Ogień zwalczaj wodą (300 L); Piracki skarb
Wędrówka przez góry (300 L, 1:25)
Magiczne Małpki (300 L, 3:00); Droga Elektrunów (175 L)
Ale w koło są Golemy (300); Świątynia Cwanych Skrzyń; Humorzaste Chmury
Zejdź mi z drogi (300 L, 1:20)
W górę i w dół (300 L, 1:50)
Łowca Łowców (300 L); Wspinaczka (300 L, 2:40)
Ciągle płynie (300 L, 1:20)
Biedna mała stokrotka (100 L); Zabawy w cieniu
Dzikie roje (300 L, 2:10)
Podstępne wiatry (300 L, 2:35)
Nie strzelaj do DJ-a (300 L); Wysokie napięcie (300 L, 1:45)
Oczy węża (300 L, 3:00)
Zbańkować drozda (100 L); Podkręcony skarb
Smocza zupa (300 L, 2:25)
Coś się tak napalił! (300 L)
Kapryśny owoc (300 L, 2:00)
Pani Zgaga (100 L); Wędkarstwo podlodowe
Skąd te kraby? (300 L, 1:30)
Podwodna strzelanina (300 L)
Strzeż się Małego Murraya (300 L, 1:50)
Murray z Głębin (100 L); Ryzykowne ruiny
Na skrzydłach burzy (300 L)
Na szczycie Starego Gejzera (300 L, 1:30)
Roboty nie popełniają błędów (300 L, 2:35)
Odkrycie; Wynoś się!
Strzelanie do gwiazd (300L); Zbyt Cwana Świątynia
Rayman Origins jest scrollowaną platformówką 2D, gdzie przez większość czasu podążamy w jednym kierunku, aby dojść do końca poziomu. Gra zawiera mnóstwo ukrytych rzeczy do zebrania. W poniższym poradniku znajdziecie opis plus zdjęcia, położenia wszystkich sekretnych pomieszczeń z Elektrunami oraz wszelkiego rodzaju ukrytych Lum, potrzebnych do odblokowania pozostałych Elektrun. Poradnik zawiera również dokładne strategie na wszystkich bossów, opis przejścia trudniejszych sekcji poziomów i sposób zebrania wymagających znajdziek. W nawiasie obok nazwy poziomu, znajduję się liczba Lum oraz czas ukończenia wyzwania czasowego (opcja ta pojawia się po jednokrotnym ukończeniu etapu), potrzebny do odblokowania Elektrun. Jeżeli w nawiasie jest podana tylko liczba Lum, oznacza to, że dany poziom nie posiada wyzwania czasowego. Pamiętaj o jak najszybszym zbieraniu rzeczy, które pojawią się z roślinek i Żalumków. Jeżeli się nie pośpieszysz, wszystko może zniknąć.
S - serduszko dające odporność na jedno uderzenie przeciwnika, lub jeżeli już posiadasz jedno dostaniesz Lumy.
L - Lumy czyli typowe monety do zebrania na każdym poziomie. Kiedy zbierzesz Lumy z koroną (w poradniku oznaczone jako LK), pozostałe zmienią kolor na czerwony. Oznacza to, że przez ograniczony czas są warte dwa razy więcej. Należy zebrać jak najwięcej czerwonych, jeżeli myślisz o zbieraniu wstążek. Warto zwrócić uwagę na fakt, że każdy przeciwnik zostawia dwa Lumy. Jeden po tym kiedy zmienia się w balon po uderzeniu, drugi kiedy uderzymy go w tej formie.
E - Elektruny czyli znajdźki za pomocą których odblokowujemy różne rzeczy w grze (m.in. nowych bohaterów czy poziomy). Za każdym razem będą uwięzione w klatce, którą będziesz musiał zniszczyć, by je uwolnić.
M - moneta z czaszką (Czaszkonety) dająca 25 Lumów.
Drzwi nr x - drzwi z okiem stanowią checkpoint. Cały opis podzielony jest na sekcje, pomiędzy tymi drzwiami. Np. oznaczenie "drzwi nr 1", oznacza etap danego poziomu, pomiędzy pierwszymi, a drugimi drzwiami z okiem.
Klatka nr x - czyli klatki, do których dostaniesz się korzystając z ukrytych przejść. Na każdym poziomie, w którym znajdują się takie przejścia, do zniszczenia są dwie klatki. Uwolnienie Elektrun, również traktowane jest jako checkpoint. Oznacza to, że raz uwolnione Elektruny nie muszą być uwalniane ponownie.
Żalumek - w różnych etapach kolejnych światów, Żalumki wyglądają inaczej. Mogą to być, np. roślinki. Charakteryzują się tym, że należy je zniszczyć, by uwolnić Lumy.
Bujawka - niebieska łapka, która umożliwia huśtanie na boki.
Michał Rutkowski (www.gry-online.pl)
Grę zaczynasz w klatce z której wydostaniesz się naciskając skok. Następnie, aby odblokować zablokowane przejścia należy pociągnąć za brodę Starego mistrza znajdującego się również w klatce (wykonaj skok pod jego klatką).
Jeżeli pójdziesz w lewo na swojej drodze spotkasz strażnika blokującego wejście do Krainy Żywych Umarlaków. Aby je odblokować będziesz musiał zbierać zęby czaszek w specjalnych etapach, w których będziesz ścigał uciekającą skrzynie. Tutaj też widzisz ile Elektrun potrzebujesz do odblokowania następnej postaci.
Przejście w prawo z pomieszczanie ze Starym mistrzem zaprowadzi Cię do mapy świata, w której wybierasz krainy, które chcesz odwiedzić.
Po chwili wędrówki w prawo napotkasz uwięzioną nimfę. Po naskoczeniu na pomarańczową galaretę zacznie opadać półka na, której wcześniej widziałeś nimfę. Umożliwi Ci to dostanie się do ruchomej półki skalnej. Na górnej drodze znajduję się M, natomiast na dolnej dwie roślinki po minięciu, których dostaniesz 3 L, orazS.
Po naskoczeniu na najbliższą platformę pojawią się 4 L, a po minięciu roślinki kolejne 3 L, które znajdziesz tuż przed gejzerem. Po naskoczeniu na drugą galaretę, zacznie opadać półka, na której znajduje się kolejna roślinka (4 L). Kawałek dalej znajduję się LK.
Następnie zostaniesz przeniesiony na planszę, gdzie musisz zniszczyć obie pomarańczowe galarety, aby górna część planszy zaczęła się poruszać w górę i dół. Musisz wyczuć moment, aby dostać się do nimfy, po uwolnieniu której otrzymasz zdolność ataku. Teraz zniszcz 4 kryształowe "zęby", które dadzą Ci 8 L.
Na tej samej planszy zniszcz ścianę po prawej stornie, aby przenieś się za pomocą skoczni do następnej planszy i przejdź przez drzwi z okiem.
Zaraz za drzwiami znajdziesz roślinkę (6 L) i S. Uderzenie w roślinę z której wychodzą oczy z kolcami otworzy Ci dalszą drogę.
Dalej znajdziesz LK, a trochę dalej M, do którego dostaniesz się skacząc z platformy na screenie nad przeciwnikami.
Za drzwiami z okiem znajduje się ostatnia lokacja tego poziomu, w którym musisz zabić wszystkich przeciwników połączonych z klatką z Elektrun.
Zacznij od pójścia w lewą stronę gdzie po odbiciu od ściany zbierzesz 3 L. Po przejściu paru kroków miniesz roślinkę dającą S, które zbierzesz trochę dalej po naskoczeniu na galaretę otwierającą gejzer. Korzystając z dalszych gejzerów zbierz 10 L. Dalej znajdziesz roślinkę z 3 L orazM, którą zdobędziesz spadając na