Quake III: Arena - poradnik do gry - Piotr "Zodiac" Szczerbowski - ebook
PROMOCJA

Quake III: Arena - poradnik do gry ebook

Piotr "Zodiac" Szczerbowski

0,0
7,90 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 7,90 zł

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Autor niniejszego poradnika zawarł w nim między innymi opis wszystkich dostępnych w grze map, listę broni, zbroi, dopałek, i innych przedmiotów na które możemy natknąć się podczas „fragowania” i nie tylko.

Quake III: Arena - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Poziomy trudności (Podstawy)
  • Broń (Podstawy)
  • Q3DM0 (Mapy)
  • Dopalacze (Podstawy)
  • Q3DM1 (Mapy)
  • Medale (Podstawy)
  • Przedmioty osobiste (Podstawy)
  • Q3DM15 (Mapy)
  • Q3DM19 (Mapy)
  • Q3TOURNEY6 (Mapy)

Informacja o grze

Najbardziej znana i przez wielu uważana za najlepszą grę typu deathmatch, czyli pojedynku na śmierć i życie pomiędzy graczmi. Najciekawsza przy grze w sieci przeciwko żywym przeciwnikom.

Gra Quake III: Arena, ciepło przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku strzelanin. Tytuł wydany został w Polsce w 2000 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: angielska.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi lub dowolnej aplikacji obsługującej format:

EPUB

Liczba stron: 27

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.


Podobne


Quake III: Arenaporadnik do gry

autor: Piotr "Zodiac" Szczerbowski

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=60

[email protected]

Spis treści

Wprowadzenie

Podstawy

Poziomy trudności

Broń

Dopalacze

Przedmioty osobiste

Uzupełnienie zdrowia, Zbroje

Medale

Mapy

Q3DM0

Q3DM1

Q3DM2

Q3DM3

Q3TOURNEY1

Q3DM4

Q3DM5

Q3DM6

Q3TOURNEY2

Q3DM7

Q3DM8

Q3DM9

Q3TOURNEY3

Q3DM10

Q3DM11

Q3DM12

Q3TOURNEY4

Q3DM13

Q3DM14

Q3DM15

Q3TOURNEY5

Q3DM16

Q3DM17

Q3DM18

Q3DM19

Q3TOURNEY6

Wprowadzenie

Poradnik do gry Quake III Arena zawiera przede wszystkim szczegółowy opis map, na których toczy się zabawa. Poza tym zawarta tu została tu zawarta charakterystyka dostępnej broni, wykaz poziomów trudności i wiele innych przydatnych elementów.

Piotr "Zodiac" Szczerbowski

Podstawy

Poziomy trudności

[1] I CAN WIN - Boty nie grzeszą inteligencją, nie potrafią ominąć nawet najprostszego strzału, a same mają problemy z trafieniem nawet w stojący w miejscu cel. Gra z duża ilością przeciwników owocuje dziesiątkami fragów w krótkim odstępie czasu, jednak nie daje to żadnej przyjemności i może szybko powodować znudzenie. Dlatego powinni tak grać tylko gracze dopiero wchodzący w FPP-owy światek.

[2] BRING IT ON - Jest to już częściowa poprawa, jednak dalej nie można polecić zabawy na tym poziomie. Jest tu za łatwo, a zwycięstwo to w większości przypadków żaden problem. Boty nadal nie potrafią żadnych sztuczek i są bardzo głupie. Tutaj można zacząć pierwszą zabawę z Qwakiem.

[3] HURT ME PLENTY - To pierwszy poziom trudności, na którym można solidnie pofragować. Boty stosują tu przeróżne sztuczki, potrafią już skutecznie omijać strzały z rakietnicy oraz zrobić z niej użytek. Kiedy ukończymy wszystkie mapy na tym poziomie, to możemy przełączyć się na następny poziom.

[4] HARDCORE - Jak sama nazwa wskazuje, tryb ten przeznaczony jest dla prawdziwych wyjadaczy. Boty są tu bardzo inteligentne, potrafią stosować wiele sztuczek - uniki, skoki podczas strzału, mają także doskonałe "oko" - dla nich to nie problem trafić między oczy poruszającemu się celowi. Poprzeczka postawiona jest tu bardzo wysoko, jednak radość płynąca ze zwycięstwa na tym poziomie trudności to w zupełności rekompensuje.

[5] NIGHTMARE! -Zwycięstwo z botami jest tutaj po prostu nieosiągalne dla zwykłego śmiertelnika! Boty cały czas podskakują, co pomaga im uniknąć trafienia, same natomiast mają niesłychanego cela - potrafią trafić graczowi z rakietnicy prosto w twarz niezależnie, jakie wykonuje on uniki. Dlatego gra w tym trybie to zabawa dla prawdziwych zapaleńców. Istny koszmar!

Broń

[1] GAUNTLET - Podstawowe wyposażenie każdego wojownika. Elektryczna kosiarka zamontowana na nadgarstku nie jest może najlepszą bronią, jednak zabawa ze zfragowania nią przeciwnika jest wyśmienita. Nie można znaleźć jej na żadnej mapie, jest od początku dostępna, a jej największym atutem jest brak potrzebnej amunicji.

[2] MACHINEGUN - Doskonale