7,90 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 7,90 zł
W poradniku do Psi-Ops:The Mindgate Conspiracy znajdziecie kilka pomocnych wskazówek, opisy broni i mocy, a także kompletną solucję, przydatną podczas zacięcia się w jakiejś lokacji.
Psi-Ops: The Mindgate Conspiracy - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.
Informacja o grze
Psi-Ops: The Mindgate Conspiracy to osadzona w realiach science-fiction dynamiczna gra akcji z widokiem z perspektywy trzeciej osoby (TPP). Gracz kieruje poczynaniami agenta Nicka Scryera, który za pomocą wrodzonych umiejętności psionicznych próbuje zinfiltrować organizację terrorystyczną The Movement. Producentem i wydawcą gry jest firma Midway Games. wyprodukowana przez zespół deweloperski firmy Midway Games
Gra Psi-Ops: The Mindgate Conspiracy, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2005 roku i dostępny jest na platformach: PS2, XBX, PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: angielska.
Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi lub dowolnej aplikacji obsługującej format:
Liczba stron: 39
Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.
Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.
Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.
Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.
Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=388
Solitary Confinement (1)
Solitary Confinement (2)
Something's Gone Wrong (1)
Something's Gone Wrong (2)
Something's Gone Wrong (3)
Unfinished Business (1)
Unfinished Business (2)
Assembling The Pieces (1)
Assembling The Pieces (2)
Fears Don't Lie (1)
Fears Don't Lie (2)
Everything We've Worked For (1)
Everything We've Worked For (2)
From The Ether And Beyond (1)
From The Ether And Beyond (2)
The Ultimate Power (1)
The Ultimate Power (2)
Witam w poradniku do Psi Ops. Znajdziesz tutaj kilka przydatnych wskazówek, opisy broni i mocy, a także kompletną solucję, przydatną podczas zacięcia się w jakiejś lokacji. Zapraszam do lektury i miłej rozgrywki.
Zasoby twojej energii Psi nie są nieograniczone, więc staraj się je jak najczęściej uzupełniać za pomocą specjalnych fiolek oraz za pomocą wrogów.
Dokładnie przetrząsaj pomieszczenia w których się znajdziesz, często za skrzynią lub pudłem można znaleźć apteczki i fiolki.
Jeśli nie możesz dotrzeć do jakiegoś przedmiotu (apteczki, fiolki) nie trudź się, tylko skorzystaj z telekinezy i przyciągnij go do siebie.
Jeśli uda zajść ci się przeciwnika od tyłu to wyssij z niego energię (dostaniesz jej więcej niż za trupa), a jeśli jej nie potrzebujesz to po prostu walnij go w głowę (klawisz "f").
W przypadku zauważenia wrogiego snajpera, postaraj się dobrze ukryć i przejąć jego umysł, dzięki czemu otrzymasz bardzo dobre pole do wykończenia reszty przeciwników.
Pamiętaj, że praktycznie każdy przedmiot możesz przesuwać za pomocą telekinezy, co jest bardzo przydatne szczególnie w walce z większymi grupami wrogów.
W niektórych miejscach natkniesz się na działka reagujące na ruch. Aby nie stracić na nich dużo energii, rzuć w ich stronę jakiś ciężki do zniszczenia przedmiot (np. metalową skrzynię) i szybko je omiń.
Staraj się nie dopuścić do uruchomienia alarmu, ponieważ będziesz miał na głowie całą armię wrogów. Jeśli jednak już do tego dojdzie, to jak najszybciej go wyłącz.
Pistolet z tłumikiem przydatny przede wszystkim w początkowych fazach gry oraz do cichego eliminowania wrogów od tyłu.
Mały karabin przeznaczony przede wszystkim do walki na średnich dystansach. Duża szybkostrzelność, niezła siła ognia i spora ilość rozsianej amunicji, powodują częste korzystanie z jego usług.
Broń przeznaczona jedynie do walki na bliskie dystanse, na których jest zabójcza. Niestety spory czas przeładowania i niemożność rażenia celów oddalonych od gracza wykluczają użycie tej broni w większości potyczek.
Rozszerzona wersja Machine Guna. Posiada większy zasięg oraz moc rażenia. Niestety jest to okupioną mniejszą pojemnością magazynka i dłuższym czasem przeładowania.
Najlepsza broń w grze, służąca do rażenia celów na długie dystanse. Dzięki specjalnemu celownikowi optycznemu umożliwia rażenie przeciwników oddalonych o wiele metrów od naszej postaci. Niestety bardzo skąpe zapasy amunicji powodują, że nie można bawić się w snajpera zbyt często.
Wprawdzie z tej broni Nick nie może skorzystać bezpośrednio, ale po objęciu kontroli nad żołnierzem, który ją posiada jak najbardziej. Miotacz ognia pokazuje swoją ogromną siłę głównie w małych i ciasnych pomieszczeniach, gdzie sieje prawdziwe spustoszenie.
Podobnie jak w przypadku miotacza ognia, z rakietnicy możemy postrzelać tylko po przejęciu kontroli nad żołnierzem, który ją posiada. Nie trzeba się chyba w tym miejscu zbytnio rozpisywać, wystarczy powiedzieć, że jest to broń będąca w stanie zniszczyć wszystko, co stanie jej na drodze.
Kolejna i zarazem ostatnia broń, z której Nick może skorzystać jedynie w przypadku przejęcia umysłu przeciwnika. Jest to zwykły granat, detonujący się po kilku sekundach od chwili wyrzucenia.
Telekinesis - Najczęściej wykorzystywana umiejętność w grze. Za jej pomocą możesz przesuwać oraz rzucać przedmiotami i przeciwnikami. Należy przy tym pamiętać, że na silniejszych wrogów telekineza jest nieskuteczna.
Remote Viewing - Moc z której osobiście korzystałem bardzo rzadko. Po skorzystaniu z niej przejmujemy kontrolę nad "duchem" dzięki któremu możemy przelatywać przez drzwi i sprawdzić co znajduje się po drugiej stronie.
Mind Drain - Dzięki tej