Prototype - poradnik do gry - Maciej Jałowiec - ebook

Prototype - poradnik do gry ebook

Maciej Jałowiec

0,0

Opis

W poradniku do gry „Prototype” znajdziecie opis przejścia misji z głównego wątku fabularnego, eventów, kilka ogólnych porad dotyczących rozgrywki, a także drobne wskazówki związane z rozwijaniem zdolności bohatera i zdobywaniem informacji o fabule.

Prototype - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • The First Monster (Opis przejścia)
  • Memory in Death (Opis przejścia)
  • Biological Imperative (Opis przejścia)
  • Behind The Glass (Opis przejścia)
  • Porady ogólne
  • The Wheels of Chance (Opis przejścia)
  • Open Conspiracy (Opis przejścia)
  • A New Order (Opis przejścia)
  • One Thousand Suns (Opis przejścia)
  • Past and Present (Opis przejścia)

Informacja o grze

Gra akcji/TPP z otwartym światem na wzór Grand Theft Auto. Akcja toczy się na wyspie Manhatan. Tajemniczy wirus zaczyna przeobrażać ludzi w potwory. Wcielamy się w Aleksa Mercera, który na skutek infekcji zyskuje moc zmieniania kształtu własnego ciała. Umiejętność tę wykorzystuje w walce z organizującymi kwarantannę siłami wojskowymi.

Gra Prototype, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2009 roku i dostępny jest na platformach: PS3, X360, PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: angielska.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
czytnikach certyfikowanych
przez Legimi
Windows
10
Windows
Phone

Liczba stron: 63

Odsłuch ebooka (TTS) dostepny w abonamencie „ebooki+audiobooki bez limitu” w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.



Prototypeporadnik do gry

autor: "Maciej Jałowiec"

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=894

[email protected]

Spis treści

Wstęp

Porady ogólne

Opis przejścia

Memory in Death

Unexpected Family

Past and Present

Behind The Glass

The Wheels of Chance

A New Order

Open Conspiracy

In The Web

The Altered World

Errand Boy

Confessions

Under The Knife

The Stolen Body

Biological Imperative

The Door in The Wall

First and Last Things

The First Monster

Making The Future

Children of Blacklight

Men Like Gods

A Dream of Armageddon

The Word Set Free

Things to Come

On Instinct

Shock and Awe

The Last Man

Two Tickets

One Thousand Suns

Wyzwania

Poruszanie się (Movement)

Szybowanie (Glide)

Szały zabijania (Kill) [1]

Szały zabijania (Kill) [2]

Szały zabijania (Kill) [3]

Wojny (War)

Wchłanianie (Consume)

Ulepszenia (Upgrades)

Sieć intryg (Web of Intrigue)

Mapy

Wstęp

W poradniku do gry Prototype znajdziesz opis przejścia misji z głównego wątku fabularnego, eventów, kilka ogólnych porad dotyczących rozgrywki, a także drobne wskazówki związane z rozwijaniem zdolności bohatera i zdobywaniem informacji o fabule. Na ostatnich stronach poradnika umieszczono mapy z zaznaczonymi lokacjami wskazówek (Hints) i punktów orientacyjnych (Landmarks).

Maciej "Sandro" Jałowiec

Porady ogólne

Porady ogólne

1. Staraj się jak najczęściej mieć w zanadrzu wygląd żołnierza. Tak się składa, że oferuje on największe możliwości - porywanie czołgów bez wzbudzania podejrzeń, używanie artylerii, infiltrowanie baz wroga, itd.;

2. Opanuj sztukę szybkiego zmieniania wyglądu. Nie raz i nie dwa znajdziesz się w sytuacji, w której uciekając przed wojskiem przez chwilę będziesz dla nich niewidoczny. Tak się składa, że można wówczas zmienić wygląd zmylając przeciwnika. Na takie przeobrażenie możesz mieć czasem nawet ułamek sekundy, więc warto nauczyć się robić to szybko;

3. Od czasu do czasu wykonuj dodatkowe zadania, takie jak wyzwania polegające na szybkim przemieszczaniu się, wykańczaniu wrogów konkretną bronią, niszczeniu gniazd potworów, itd. Dzięki nim zdobędziesz dodatkowe punkty ewolucji, które potem można przeznaczyć na nowe umiejętności;

4. Niszczenie baz i gniazd to świetny sposób na zdobywanie dodatkowych punktów ewolucji. W przypadku gniazd mutantów najlepiej sprawdzają się helikoptery - zainfekowani nie są bowiem w stanie dosięgnąć wysoko zawieszonej maszyny. Jeśli chodzi o bazy, to osobiście preferuję czołg - helikopter jest świetnym celem dla broni przeciwlotniczej, natomiast mocna jednostka naziemna trochę lepiej radzi sobie w bazie;

5. Jednym z najtrudniejszych przeciwników jest grupa uderzeniowa (Strike Team). Ich jednostki są na radarze zaznaczane ikonami piorunów. Składają się one z helikopterów i latających detektorów - dlatego trochę ciężko im uciec. Grupy uderzeniowe przybywają na pole walki wtedy, gdy jedna z jednostek naziemnych wezwie posiłki przez radio. Taki żołnierz/pojazd proszący o wsparcie jest oznaczany czerwono-czarną ikoną. Szybkie wyeliminowanie delikwenta sprawi, że grupa uderzeniowa nie przybędzie na miejsce akcji. Gdy zdobędziesz zdolność latania maszynami (i jednocześnie przechwytywania wrogich helikopterów) będziesz mógł bez większych problemów niszczyć całe grupy uderzeniowe i otrzymywać duże bonusy punktowe;

6. Przejmowanie helikopterów unoszących się nad ziemią jest dużo łatwiejsze, jeżeli wykorzystasz przy tym kopniak z powietrza. Widząc unoszącą się maszynę, podskocz, namierz ją, wykonaj kopniak z powietrza, a gdy będziesz już blisko maszyny, naciśnij przycisk odpowiedzialny za wsiadanie do pojazdów. Potem pozostanie już przedostać się do kokpitu, wyrwać szybę i zlikwidować pilotów. Oczywiście wiąże się z tym pewne ryzyko - zbyt późne wciśnięcie klawisza wsiadania sprawi, że Mercer kopnie maszynę powodując pewne obrażenia;

7. Jeżeli przejdziesz jakieś wyzwanie zdobywając brązowy lub srebrny medal, wróć do niego, gdy poprawisz swoje umiejętności. Być może jako ulepszony Mercer zdobędziesz złoto?

8. Nie w każdej bazie wojskowej znajdują się istotne osoby, których umiejętności można posiąść przez wchłonięcie. Bazy z wartościowymi "lokatorami" oznaczone są na mapie standardową niebieską ikoną z dodatkowym plusem.

Opis przejścia

Memory in Death

Memory in Death

Zacznij od pokonania pobliskich żołnierzy. Wypróbuj różne klawisze, potrenuj ataki, zapoznaj się ze sterowaniem, itd. Gdy wszystkich wykończysz, ruszaj w kierunku pokazanym na radarze. Tam napotkasz kolejnych wrogów. Ich również wykończ.

Po wybiciu żołnierzy pojawi się kolejny znacznik, do którego trzeba się udać. Na Twojej drodze stanie kilka czołgów - zniszcz je wszystkie. Staraj się dużo skakać, by unikać pocisków.

Kolejnym celem będą mutanty. Mercer na tę okoliczność przygotuje sobie odpowiednią broń - ostrze. Osobiście w walce z mutantami preferuję ataki specjalne wykonywane w połączeniu ze skokiem. Po wykończeniu wrogów ruszaj do kolejnego znacznika. Tym razem musisz zabić tylko jednego przeciwnika - schwytaj i wchłoń oznaczonego żołnierza.

Unexpected Family

Unexpected Family

Pora na retrospekcję. Musisz uciec z placówki GENTEK. Przeskocz przez płot, a następnie biegnij do wyznaczonego na mapie i radarze miejsca. Na goniący Cię helikopter na razie nie zwracaj uwagi.

Po dotarciu do znacznika nadejdzie czas na starcie z przeciwnikiem. Bohater chwyci taksówkę, zaś Twoim zadaniem jest będzie oznaczyć helikopter jako cel i rzucić w niego autem.

Gdy maszyna spadnie na ziemię, wespnij się na dach pobliskiego wieżowca. Zrobisz to korzystając z klawisza sprintu. Wykorzystaj znajdujące się na dachu obiekty do zlikwidowania wrogich helikopterów. Wykonuj rzuty zawsze wtedy, gdy śmigłowce wiszą nieruchomo w powietrzu - inaczej nie trafisz.

Pora na kolejną retrospekcję. Wchłoń kolesia, który do Ciebie podejdzie, obejrzyj przerywnik filmowy, a następnie ruszaj do znacznika na mapie - mieszkania siostry Mercera. Gdy dotrzesz n miejsce, wejdź na dach pobliskiego budynku i stań w wyznaczonym miejscu.

Pora się przebrać. Przeistocz się we wchłoniętego przed chwilą żołnierza i wejdź do budynku, w którym mieszka siostra głównego bohatera.

Nagroda: 5000 EP

Past and Present

Past and Present

Po przerywniku filmowym znajdziesz się na dachu jednego z budynków. Wszelkimi znanymi Ci sposobami dostań się do swojego mieszkania (znacznik oczywiście masz na mapie i radarze).

Żołnierze wkrótce się tu zjawią. Postaraj się szybko wykończyć przeciwnika wzywającego posiłki. Jeśli Ci się ta sztuka nie uda, zacznij uciekać. Gdy tylko znikniesz przeciwnikom z pola widzenia, zmień przebranie na żołnierskie, poczekaj aż sytuacja się uspokoi i wróć do swojego mieszkania.

Dowiesz się, że Twój kolejny cel zostanie wkrótce ewakuowany z pobliskiego parku. Biegnij wobec tego do miejsca ewakuacji, zmieniając po drodze wygląd na żołnierski.

Gdy podejdziesz do wozu, w którym siedzi Twój cel, ogłoś przez radio, że teren został zabezpieczony. Facet w garniturze wysiądzie i ruszy do tunelu. Podbiegnij do niego i szybko go wchłoń.

Żołnierze oczywiście zaczną do Ciebie strzelać. Ucieknij im, zmieniając przebranie gdy tylko stracą Cię z pola widzenia.

Nagroda: 15000 EP, 2 wyzwania dostępne

Behind The Glass

Behind The Glass

Zaczynasz na dachu jednego z budynków. Żeby rozpocząć misję, musisz udać się do siostry głównego bohatera, Dany. Żeby jednak rozpocząć zadanie, musisz zakupić zdolność unikania ciosów i pocisków (Diveroll). Przed następnymi misjami również będziesz proszony o zakup dodatkowych umiejętności. Gdy będziesz gotów, wejdź w znacznik i uruchom misję.

Musisz udać się do budynku korporacji GENTEK. Najpierw wejdź w znacznik znajdujący się naprzeciwko tej budowli. Potrzebne Ci jakieś przebranie, dzięki któremu bez problemu wejdziesz na teren korporacji. Zapewne już takie masz - w końcu wchłaniałeś już żołnierzy.

Po