Prince of Persia - poradnik do gry - Zamęcki "g40st" Przemysław - ebook

Prince of Persia - poradnik do gry ebook

Zamęcki "g40st" Przemysław

0,0

Opis

W poradniku znajdziecie wszystkie niezbędne informacje, aby szczęśliwie zakończyć przygodę, zebrać wszystkie 1001 Ziaren Światła i odblokować sekrety.

Prince of Persia - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Brama Królewska - Ziarna Światła (Zrujnowana Cytadela)
  • Porady wstępne i sekrety
  • Przeciwnicy i walka
  • Brama Królewska (Zrujnowana Cytadela)
  • Kościół - Ziarna Światła (Dolina)
  • Świątynia
  • Epilog - Epilog
  • Ogrody Królewskie (Pałac Królewski)
  • Kościół (Dolina)
  • Prolog (cz.1) (Prolog)

Informacja o grze

Najnowsza odsłona „Księcia Persji” stworzona została przez studio Ubisoft Montreal – to samo, które odpowiada za trzy poprzednie edycje PoP - Sands of Time, Warrior Within i The Two Thrones. Stanowi ona jednak początek zupełnie nowego rozdziału przygód tytułowego bohatera.

Gra Prince of Persia, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku przygodowych gier akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2009 roku i dostępny jest na platformach: PC, X360, PS3. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: pełna polska.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
czytnikach certyfikowanych
przez Legimi
Windows
10
Windows
Phone

Liczba stron: 52

Odsłuch ebooka (TTS) dostepny w abonamencie „ebooki+audiobooki bez limitu” w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.

Popularność




Prince of Persiaporadnik do gry

autor: Zamęcki "g40st" Przemysław

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=830

[email protected]

Spis treści

Wstęp

Świątynia

Przeciwnicy i walka

Porady wstępne i sekrety

Prolog

Prolog (cz.1)

Prolog (cz.2)

Prolog (cz.3)

Zrujnowana Cytadela

Brama Królewska

Brama Królewska - Ziarna Światła

Dolina

Kościół

Kościół - Ziarna Światła

Pałac Królewski

Pieczara

Pieczara - Ziarna Światła

Miasto Światła

Brama Miejska

Brama Miejska - Ziarna Światła

Zrujnowana Cytadela

Świątynia Słońca

Świątynia Słońca - Ziarna Światła

Pola Dowodzenia

Pola Dowodzenia - Ziarna Światła

Wiatraki

Wiatraki - Ziarna Światła

Wieża Męczenników

Wieża Męczenników - Ziarna Światła

Legowisko Łowcy

Miasto Światła

Wieża Królowej

Wieża Królowej - Ziarna Światła

Wieża Ormazda

Wieża Ormazda - Ziarna Światła

Wieża Arymana

Wieża Arymana - Ziarna Światła

Miasto Światła

Miasto Światła - Ziarna Światła

Forteca Wojownika

Dolina

Place Budowy

Place Budowy - Ziarna Światła

Maszyny

Maszyny - Ziarna Światła

Podniebne Schody

Podniebne Schody - Ziarna Światła

Zbiornik

Zbiornik - Ziarna Światła

Obserwatorium

Pałac Królewski

Ogrody Królewskie

Ogrody Królewskie - Ziarna Światła

Sala Koronacyjna

Sala Koronacyjna - Ziarna Światła

Iglica Marzeń

Iglica Marzeń - Ziarna Światła

Iglica Królewska

Iglica Królewska - Ziarna Światła

Komnaty Pałacowe

Epilog - Epilog

Wstęp

Witam w poradniku do najnowszej odsłony przygód perskiego księcia. Tym razem zapominamy całkowicie o Piaskach Czasu i przenosimy się do całkowicie nowego świata przedstawionego, nie mającego nic wspólnego z poprzednią serią. Naszym zadaniem będzie powstrzymanie przed ucieczką z zapieczętowanego więzienia złego Arymana. Zanim jednak staniemy do walki z nim samym, przyjdzie nam stoczyć bój z jego sługusami.

W poradniku znajdziecie wszystkie niezbędne informacje, aby szczęśliwie zakończyć przygodę, zebrać wszystkie 1001 Ziaren Światła i odblokować sekrety.

Przemek "G40st" Zamęcki

Świątynia

Świątynia

Dostęp do mapy uzyskasz po zakończeniu Prologu. Została ona podzielona na pięć głównych stref, z których cztery składają się z sześciu pomniejszych lokacji. Piątą strefę stanowi świątynia wraz z przyległymi do niej korytarzami.

Na początku będziesz miał możliwość uleczenia tylko pierwszej z lokacji każdej z pozostałych stref. Dotrzesz do niej bezpośrednio korytarzem prowadzącym ze świątyni. Podróżować możesz po całej mapie, jednak aby ją wyleczyć, będziesz musiał posiadać konkretny typ mocy.

Każda z mocy wymaga znalezienia odpowiedniej liczby Ziaren Światła. Jednakże tylko od Ciebie zależy, której umiejętności Ormazda będziesz chciał się nauczyć jako pierwszej, drugiej, itd. Dla samej rozgrywki kolejność nie ma żadnego znaczenia. Po prostu do czasu wyuczenia się którejś z mocy, niektórych z obszarów nie będzie można uleczyć. Prince of Persia pozwala na pełną dowolność i tylko od Ciebie zależy, w które miejsce się udasz. Wyjątkiem są tutaj cztery pierwsze lokacje, do których istnieje bezpośredni dostęp z korytarzy prowadzących ze świątyni. To właśnie nimi powinieneś zająć się najpierw, gdyż pozwoli Ci to zebrać odpowiednią ilość Ziaren Światła, aby wyuczyć się pierwszej mocy.

Pierwsza moc

60 Ziaren Światła

Druga moc

170 Ziaren Światła

Trzecia moc

340 Ziaren Światła

Czwarta moc

540 Ziaren Światła

Po odnalezieniu określonej liczby Ziaren Światła teleportuj się do świątyni i stań w jednym z kolorowych okręgów znajdujących się u podnóża schodów. Zacznij rytmicznie naciskać odpowiedni klawisz. Po chwili zostaniesz przeniesiony do krótkiego samouczka, w którym będziesz mógł się zapoznać z możliwościami każdej z mocy.

Krok Ormazda (Step of Ormazd)

Pozwala na wykonywanie bardzo długich skoków, nad którymi jednak nie będziesz miał żadnej kontroli.

Ręka Ormazda (Hand of Ormazd)

Elika chwyci Cię w ramiona i przeleci z Tobą krótki dystans. Musisz jednak szczególnie uważać, gdyż taki krótki przelot bardzo często zakończy się podrzuceniem Cię w zbyt dużej odległości od miejsca docelowego. Musisz wtedy nacisnąć odpowiedni klawisz, aby skorzystać z ponownego podrzucenia przez towarzyszkę.

Oddech Ormazda (Breath of Ormazd)

Dzięki tej mocy będziesz mógł biegać nawet po pionowych powierzchniach. W trakcie biegu możesz sterować postacią unikając jej zderzenia się z przeszkodami lub zbierając znajdujące się na ścieżce Ziarna Światła.

Skrzydła Ormazda (Wings of Ormazd))

Pozwala na latanie po z góry określonym przez autorów torze. W trakcie lotu będziesz miał jednak częściową kontrolę nad postacią. Możesz przemieszczać się w dowolną stronę omijając w ten sposób pojawiające się przeszkody lub zbierając nieosiągalne wcześniej Ziarna Światła.

Przeciwnicy i walka

Przeciwnicy i walka

W