Prince of Persia: Dusza Wojownika - poradnik do gry - Hubert "Piernikowy Ludzik" Marciniak - ebook

Prince of Persia: Dusza Wojownika - poradnik do gry ebook

Hubert "Piernikowy Ludzik" Marciniak

0,0

Opis

Poradnik do Prince of Persia: Warrior Within, na który składa się kompletny opis przejścia gry poprzedzony cennymi informacjami oraz poradami, mającymi na celu ułatwić prowadzenie rozgrywki.

Prince of Persia: Dusza Wojownika - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Ołtarz ofiarny - przeszłość (Ścieżka upiora piasku)
  • Hol ogrodowy - przeszłość (Drugie podejście)
  • Klif - przeszłość (1) (Ścieżka upiora piasku)
  • Kombinacje klawiszy
  • Moce Czasu
  • Wejście do fortecy - przeszłość (1) (Wieże)
  • Mechaniczna jama - przeszłość (Wyścig do tronu)
  • Święte jaskinie – przeszłość (1) (Drugie podejście)
  • Klif - przeszłość (2) (Ścieżka upiora piasku)
  • Wejście do fortecy - przeszłość (Lustrzane przeznaczenie)

Informacja o grze

Sequel znakomitego „Prince of Persia: The Sands of Time”, który przez wielu został okrzyknięty najlepszą grą akcji 2003 roku. Druga część wprowadza do rozgrywki kilka istotnych zmian, aczkolwiek podstawowe założenia rozgrywki pozostały niezmienione.

Gra Prince of Persia: Warrior Within, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku przygodowych gier akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2004 roku i dostępny jest na platformach: PC, PS2, XBX, GCN. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
czytnikach certyfikowanych
przez Legimi
Windows
10
Windows
Phone

Liczba stron: 55

Odsłuch ebooka (TTS) dostepny w abonamencie „ebooki+audiobooki bez limitu” w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.


Podobne


Prince of Persia:Dusza Wojownikaporadnik do gry

autor: Hubert "Piernikowy Ludzik" Marciniak

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=333

[email protected]

Spis treści

Wprowadzenie

Moce Czasu

Kombinacje klawiszy

Porady i sztuczki

Prolog (tutorial) - Statek

Wrak - Plaża - teraźniejszość

Zrujnowana forteca - Wejście do fortecy - teraźniejszość

Pierwsze kroki w przeszłości - Wejście do fortecy - przeszłość

W pogoni za dziewczyną w czerni

Południowe przejście - przeszłość (1)

Południowe przejście - przeszłość (2)

Dama w niebezpieczeństwie - Ołtarz ofiarny - przeszłość

Mroczna dłoń losu

Ołtarz ofiarny - przeszłość (1)

Ołtarz ofiarny - przeszłość (2)

Południowe przejście - teraźniejszość (1)

Południowe przejście - teraźniejszość (2)

Południowe przejście - teraźniejszość (3)

Wejście do fortecy - przeszłość

Pomocna dłoń - Hol centralny - przeszłość

Klucz i zamek - Komnata klepsydry - przeszłość

Wieże

Wejście do fortecy - przeszłość (1)

Wejście do fortecy - przeszłość (2)

Mechaniczna wieża - przeszłość

Trybiki i śrubki

Mechaniczna wieża - przeszłość (1)

Mechaniczna wieża - przeszłość (2)

Mechaniczna wieża - przeszłość (3)

Mechaniczna jama - przeszłość (1)

Mechaniczna jama - przeszłość (2)

Mechaniczna jama - przeszłość (3)

Pokój aktywacyjny - teraźniejszość (1)

Pokój aktywacyjny - teraźniejszość (2)

Pokój aktywacyjny - przeszłość (1)

Pokój aktywacyjny - przeszłość (2)

Pokój aktywacyjny - przeszłość (3)

Druga wieża - Mechaniczna wieża - przeszłość

Wodna Pani

Hol ogrodowy - przeszłość

Ogród - przeszłość

Woda i ogrody

Ogród - przeszłość

Hol ogrodowy - teraźniejszość

Ogród - teraźniejszość

Wodospady w ogrodzie - teraźniejszość

Hol ogrodowy - przeszłość

Wodospady w ogrodzie - przeszłość (1)

Wodospady w ogrodzie - przeszłość (2)

Wodospady w ogrodzie - przeszłość (3)

Imperatorka - Komnata klepsydry - przeszłość

Długa droga do domu - Plaża - teraźniejszość

Nie możesz zmienić swojego przeznaczenia - Katakumby - teraźniejszość

Tron i maska

Więzienie - teraźniejszość

Więzienie - przeszłość (1)

Więzienie - przeszłość (2)

Biblioteka - przeszłość (1)

Biblioteka - przeszłość (2)

Mechaniczna wieża - przeszłość

Hol centralny - przeszłość

Komnata klepsydry - przeszłość

Twarz czasu

Sala tronowa - przeszłość

Święte jaskinie - teraźniejszość (1)

Święte jaskinie - teraźniejszość (2)

Drugie podejście

Święte jaskinie - przeszłość (1)

Święte jaskinie - przeszłość (2)

Hol ogrodowy - przeszłość

Ścieżka upiora piasku

Ołtarz ofiarny - przeszłość

Klif - przeszłość (1)

Klif - przeszłość (2)

Lustrzane przeznaczenie

Wejście do fortecy - przeszłość

Kuźnia - przeszłość

Biblioteka - przeszłość

Mistyczne jaskinie - przeszłość

Wyścig do tronu

Mechaniczna jama - przeszłość

Mechaniczna wieża - przeszłość

Śmierć księcia - Hol centralny - przeszłość

Prawdziwy wojownik

Komnata klepsydry - przeszłość

Święte jaskinie - teraźniejszość

Wprowadzenie

Oto przed wami poradnik do gry Prince of Persia: Warrior Within. Poniżej znajdziecie kilka podstawowych informacji oraz rad a w dalszej części kompletną solucję. Miłej zabawy.

Pasek życia

Pokazuje aktualny stan zdrowia Księcia. Upadki z wysokości, ataki wrogów i pułapki kosztują Księcia punkty życia. Jeśli pasek życia staje się pusty, gra kończy się (o ile, oczywiście, nie możesz cofnąć pomyłki). Pasek życia odnawiany jest dzięki wodzie, którą Książę pije z fontann lub innych miejsc.

Zbiorniki Piasków czasu

Tu widać, ile piasku zebrał już Książę. Każde przewinięcie czasu opróżnia jeden zbiornik. Za każdym razem, gdy odzyskujesz piasek z wrogów, zapełniają one jeden zbiornik.

Licznik czasu

Pokazuje, ile jeszcze czasu można cofnąć. Pełen licznik równa się ośmiu sekundom.

Okno broni

Okno broni pojawia się wyłącznie wtedy, gdy Książę podnosi drugą broń. To okno pokazuje aktualny stan broni. Te bronie mogą zostać użyte tylko pewną liczbę razy, zanim się rozpadną.

Moce Czasu

Dzięki talizmanowi otrzymanemu od Fary pod koniec poprzedniej gry, Książę wciąż ma moc kontrolowania czasu. Aby użyć mocy czasu, Książę musi mieć piasek w medalionie. Okna Piasków czasu są uzupełniane podczas przemieszczania się przy ciałach powalonych wrogów. Każda chmura piasku zapełnia jedno okno piasków.

Po pewnej liczbie przyjętych ciosów, wrogowie wchodzą w stan, w którym można ich zabić - widać piasek wysypujący się z ich ciał. Książę może użyć dowolnego ataku kończącego, aby ich zabić w tym momencie. Może również uderzyć ich za pomocą swoich standardowych ataków, ale wówczas będzie musiał wyprowadzić ich kilka, aby zabić wroga.

Gdy wróg zostaje zabity, Piaski czasu uwalniają się z jego ciała. Książę może wejść w chmurę piasku, aby dzięki niej zdobyć dodatkowe zapasy piasku na potrzeby mocy piasku.

Podróż w czasie

W niektórych miejscach nazywanych pokojami przenosin, Książę może użyć swoich mocy czasu, aby przenieść się na Linii czasu do odległej przeszłości lub wrócić do teraźniejszości. Prawa przyczyny i skutku mogą mu pomóc w postępie w teraźniejszości dzięki zmianom w przeszłości.

Przypomnienie

Używając tej mocy, Książę może przewijać czas, aby zapobiec popełnieniu błędu lub aby uniknąć ataku. Po przewinięciu czasu może ponownie spróbować wykonać czynności, które mu się nie udały. Przytrzymaj klawisz R, aby cofać czas. Gdy osiągniesz już bezpieczny moment, puść przycisk R, aby wrócić do gry. Każde przewinięcie zużywa jeden zbiornik piasku.

Oko burzy

Książę może zwalniać upływ czasu, samemu