Uzyskaj dostęp do tej i ponad 250000 książek od 14,99 zł miesięcznie
Poradnik do Prince of Persia: Warrior Within, na który składa się kompletny opis przejścia gry poprzedzony cennymi informacjami oraz poradami, mającymi na celu ułatwić prowadzenie rozgrywki.
Prince of Persia: Dusza Wojownika - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.
Informacja o grze
Sequel znakomitego „Prince of Persia: The Sands of Time”, który przez wielu został okrzyknięty najlepszą grą akcji 2003 roku. Druga część wprowadza do rozgrywki kilka istotnych zmian, aczkolwiek podstawowe założenia rozgrywki pozostały niezmienione.
Gra Prince of Persia: Warrior Within, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku przygodowych gier akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2004 roku i dostępny jest na platformach: PC, PS2, XBX, GCN. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.
Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi na:
Liczba stron: 55
Odsłuch ebooka (TTS) dostepny w abonamencie „ebooki+audiobooki bez limitu” w aplikacjach Legimi na:
Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.
Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.
Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.
Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.
Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=333
Południowe przejście - przeszłość (1)
Południowe przejście - przeszłość (2)
Ołtarz ofiarny - przeszłość (1)
Ołtarz ofiarny - przeszłość (2)
Południowe przejście - teraźniejszość (1)
Południowe przejście - teraźniejszość (2)
Południowe przejście - teraźniejszość (3)
Wejście do fortecy - przeszłość
Wejście do fortecy - przeszłość (1)
Wejście do fortecy - przeszłość (2)
Mechaniczna wieża - przeszłość
Mechaniczna wieża - przeszłość (1)
Mechaniczna wieża - przeszłość (2)
Mechaniczna wieża - przeszłość (3)
Mechaniczna jama - przeszłość (1)
Mechaniczna jama - przeszłość (2)
Mechaniczna jama - przeszłość (3)
Pokój aktywacyjny - teraźniejszość (1)
Pokój aktywacyjny - teraźniejszość (2)
Pokój aktywacyjny - przeszłość (1)
Pokój aktywacyjny - przeszłość (2)
Pokój aktywacyjny - przeszłość (3)
Hol ogrodowy - przeszłość
Ogród - przeszłość
Ogród - przeszłość
Hol ogrodowy - teraźniejszość
Ogród - teraźniejszość
Wodospady w ogrodzie - teraźniejszość
Hol ogrodowy - przeszłość
Wodospady w ogrodzie - przeszłość (1)
Wodospady w ogrodzie - przeszłość (2)
Wodospady w ogrodzie - przeszłość (3)
Więzienie - teraźniejszość
Więzienie - przeszłość (1)
Więzienie - przeszłość (2)
Biblioteka - przeszłość (1)
Biblioteka - przeszłość (2)
Mechaniczna wieża - przeszłość
Hol centralny - przeszłość
Komnata klepsydry - przeszłość
Sala tronowa - przeszłość
Święte jaskinie - teraźniejszość (1)
Święte jaskinie - teraźniejszość (2)
Święte jaskinie - przeszłość (1)
Święte jaskinie - przeszłość (2)
Hol ogrodowy - przeszłość
Ołtarz ofiarny - przeszłość
Klif - przeszłość (1)
Klif - przeszłość (2)
Wejście do fortecy - przeszłość
Kuźnia - przeszłość
Biblioteka - przeszłość
Mistyczne jaskinie - przeszłość
Mechaniczna jama - przeszłość
Mechaniczna wieża - przeszłość
Komnata klepsydry - przeszłość
Święte jaskinie - teraźniejszość
Oto przed wami poradnik do gry Prince of Persia: Warrior Within. Poniżej znajdziecie kilka podstawowych informacji oraz rad a w dalszej części kompletną solucję. Miłej zabawy.
Pasek życia
Pokazuje aktualny stan zdrowia Księcia. Upadki z wysokości, ataki wrogów i pułapki kosztują Księcia punkty życia. Jeśli pasek życia staje się pusty, gra kończy się (o ile, oczywiście, nie możesz cofnąć pomyłki). Pasek życia odnawiany jest dzięki wodzie, którą Książę pije z fontann lub innych miejsc.
Zbiorniki Piasków czasu
Tu widać, ile piasku zebrał już Książę. Każde przewinięcie czasu opróżnia jeden zbiornik. Za każdym razem, gdy odzyskujesz piasek z wrogów, zapełniają one jeden zbiornik.
Licznik czasu
Pokazuje, ile jeszcze czasu można cofnąć. Pełen licznik równa się ośmiu sekundom.
Okno broni
Okno broni pojawia się wyłącznie wtedy, gdy Książę podnosi drugą broń. To okno pokazuje aktualny stan broni. Te bronie mogą zostać użyte tylko pewną liczbę razy, zanim się rozpadną.
Dzięki talizmanowi otrzymanemu od Fary pod koniec poprzedniej gry, Książę wciąż ma moc kontrolowania czasu. Aby użyć mocy czasu, Książę musi mieć piasek w medalionie. Okna Piasków czasu są uzupełniane podczas przemieszczania się przy ciałach powalonych wrogów. Każda chmura piasku zapełnia jedno okno piasków.
Po pewnej liczbie przyjętych ciosów, wrogowie wchodzą w stan, w którym można ich zabić - widać piasek wysypujący się z ich ciał. Książę może użyć dowolnego ataku kończącego, aby ich zabić w tym momencie. Może również uderzyć ich za pomocą swoich standardowych ataków, ale wówczas będzie musiał wyprowadzić ich kilka, aby zabić wroga.
Gdy wróg zostaje zabity, Piaski czasu uwalniają się z jego ciała. Książę może wejść w chmurę piasku, aby dzięki niej zdobyć dodatkowe zapasy piasku na potrzeby mocy piasku.
Podróż w czasie
W niektórych miejscach nazywanych pokojami przenosin, Książę może użyć swoich mocy czasu, aby przenieść się na Linii czasu do odległej przeszłości lub wrócić do teraźniejszości. Prawa przyczyny i skutku mogą mu pomóc w postępie w teraźniejszości dzięki zmianom w przeszłości.
Przypomnienie
Używając tej mocy, Książę może przewijać czas, aby zapobiec popełnieniu błędu lub aby uniknąć ataku. Po przewinięciu czasu może ponownie spróbować wykonać czynności, które mu się nie udały. Przytrzymaj klawisz R, aby cofać czas. Gdy osiągniesz już bezpieczny moment, puść przycisk R, aby wrócić do gry. Każde przewinięcie zużywa jeden zbiornik piasku.
Oko burzy
Książę może zwalniać upływ czasu, samemu