Prey - poradnik do gry - Krystian Smoszna - ebook

Prey - poradnik do gry ebook

Krystian Smoszna

1,0

Opis

Poradnik do gry Prey to drobiazgowa i okraszona dużą liczbą obrazków solucja, zawierająca nie tylko dokładne wskazówki do piętrzących się na drodze do celu problemów, ale także porady do walk z niektórymi przeciwnikami (głównie tzw. bossami).

Prey - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • [Solucja] Mother’s Embrace
  • [Solucja] Center of Gravity cz.2
  • [Solucja] Sacrifices
  • [Solucja] Ascent cz.2
  • [Solucja] Escape Velocity
  • [Solucja] All Fall Down cz.1
  • [Solucja] Ascent cz.1
  • [Solucja] All Fall Down cz.2
  • [Solucja] Facing the Enemy
  • [Solucja] Second Chances cz.1

Informacja o grze

Prey to gra akcji zrealizowana w konwencji strzelaniny z perspektywy pierwszej osoby, której głównym bohaterem jest Indianin Tommy, uprowadzony wraz ze swoją dziewczyną i dziadkiem przez obcych.

Gra Prey, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku strzelanin. Tytuł wydany został w Polsce w 2006 roku i dostępny jest na platformach: PC, X360. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
czytnikach certyfikowanych
przez Legimi
Windows
10
Windows
Phone

Liczba stron: 67

Odsłuch ebooka (TTS) dostepny w abonamencie „ebooki+audiobooki bez limitu” w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
Oceny
1,0 (1 ocena)
0
0
0
0
1
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.
Sortuj według:
MagdalenaLukas

Nie polecam

nie polecam
00

Popularność




Preyporadnik do gry

autor: "UV"

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=535

[email protected]

Spis treści

Wprowadzenie

[Solucja] Last Call

[Solucja] Escape Velocity

[Solucja] Downward Spiral cz.1

[Solucja] Downward Spiral cz.2

[Solucja] Rites of Passage

[Solucja] Second Chances cz.1

[Solucja] Second Chances cz.2

[Solucja] All Fall Down cz.1

[Solucja] All Fall Down cz.2

[Solucja] Crash Landing cz.1

[Solucja] Crash Landing cz.2

[Solucja] Sacrifices

[Solucja] There are Others

[Solucja] Guiding Fires cz.1

[Solucja] Guiding Fires cz.2

[Solucja] The Old Tribes cz.1

[Solucja] The Old Tribes cz.2

[Solucja] Hidden Agenda cz.1

[Solucja] Hidden Agenda cz.2

[Solucja] Jen cz.1

[Solucja] Jen cz.2

[Solucja] The Dark Harvest

[Solucja] Following Her cz.1

[Solucja] Following Her cz.2

[Solucja] The Complex cz.1

[Solucja] The Complex cz.2

[Solucja] Ascent cz.1

[Solucja] Ascent cz.2

[Solucja] Center of Gravity cz.1

[Solucja] Center of Gravity cz.2

[Solucja] Resolutions

[Solucja] Oath of Vengeance

[Solucja] Facing the Enemy

[Solucja] Mother's Embrace

Wprowadzenie

W niniejszym poradniku znajdziesz drobiazgową i okraszoną dużą liczbą obrazków solucję do gry Prey- pierwszoosobowej strzelaniny wyprodukowanej przez firmę Human Head Studios. Znajdziesz tu nie tylko dokładne wskazówki do piętrzących się na drodze do celu problemów, ale także porady do walk z niektórymi przeciwnikami (głównie tzw. bossami).

W tekście znalazł się również krótki opis konkretnych elementów związanych z rozgrywką (np. charakterystyka wahadłowca, wskazówki dotyczące reinkarnacji, itd.) - znajdziecie je w rozdziałach, w których wspomniane wyżej elementy napotyka się po raz pierwszy.

Życzę miłej zabawy i zapraszam do lektury!

Krystian "U.V. Impaler" Smoszna

[Solucja] Last Call

Akcja gry rozpoczyna się w toalecie (#1). Poczekaj, aż Tommy wygłosi swój monolog i wyjdź z ubikacji. Skręć w lewo - po chwili spotkasz swojego dziadka Enisiego (#2). Kiedy Twój krewny zakończy przemowę, wejdź do głównego pomieszczenia w lokalu.

Jeśli chcesz, możesz skorzystać z automatów do gry, zlokalizowanych po prawej stronie lub zmienić muzykę za pomocą szafy grającej. Aby ruszyć akcję do przodu, podejdź do baru (#3) i porozmawiaj z Jen. Gdy dziewczyna podejdzie obsłużyć klientów siedzących nieopodal, skieruj się w pobliże dziadka. Jen po raz kolejny podejdzie w Twoją stronę. Po krótkiej chwili w knajpie wybuchnie awantura.

Za pomocą zdobytego wcześniej klucza francuskiego załatw obu przeciwników (#4). Od tego momentu nie pozostaje Ci nic innego, jak obserwować inwazję kosmitów.

[Solucja] Escape Velocity

Na początku tej misji obejrzysz długi przerywnik filmowy, w którym Ty, Enisi oraz Jen będziecie transportowani do środka statku kosmicznego. Poczekaj cierpliwie, aż pojawi się tajemniczy sojusznik. Podłoży on bombę pod ciągnącą Was maszynerię, dzięki czemu zostaniesz uwolniony. Od tego momentu jesteś zdany wyłącznie na siebie.

Podejdź do organicznego włazu (#5) i przejdź do kolejnego pomieszczenia. Nieopodal znajduje się pierwszy przeciwnik - Fodder (#6). Nie stanowi on większego problemu. Klucz szwedzki, który trzymasz aktualnie w ręku okaże się aż nadto wystarczający. Z racji tego, że w chwili obecnej nie możesz korzystać z dobrodziejstw reinkarnacji, postaraj się załatwić wroga bez ubytku energii (jest to bardzo istotne na poziomie trudności Cherokee, gdzie w żaden sposób nie będziesz w stanie odnowić sił witalnych).

Otwórz drzwi przy pomocy przycisku (#7) i kieruj się przed siebie jedyną, dostępną drogą. Po chwili dotrzesz do sali z kolejnymi Fodderami. Gdy już ich załatwisz, podejdź do ściany i wczołgaj się przez otwór (#8) do małego pomieszczenia. Znajduje się tu portal, ale żeby skorzystać z jego usług, musisz go wpierw obejść dookoła (#9).

W nowoodkrytej sali znajdź drzwi i biegnij przed siebie. Na skrzyżowaniu skręć w prawo (#10). Na końcu długiego korytarza znajdziesz charakterystyczne punkty odnawiania energii (#11 - wyłącznie na normalnym poziomie trudności). Gdy uzupełnisz ubytki na zdrowiu, skorzystaj z kolejnego portalu, obchodząc go dookoła i wczołgując się w otwór.

Skorzystaj z jedynych odblokowanych drzwi, załatw urzędujące tu stwory (konieczne będzie użycie zapalniczki w celu rozjaśnienia ciemności) i ruszaj naprzód. Przed dużym włazem zauważysz wystające ze ściany macki (#12). W trakcie dalszej rozgrywki napotkasz je wielokrotnie. Staraj się unikać kontaktu z nimi, gdyż odbierają cenną energię. Idź cały przed siebie - zatrzymaj się dopiero w miejscu, gdzie Twój dziadek jest przykuty do ściany (#13).

Będziesz świadkiem śmierci Enisiego. Poczekaj, aż do okna po prawej podejdzie Twój wybawiciel i otworzy niebieski portal (#14). Wejdź do środka.

[Solucja] Downward Spiral cz.1

Po lewej stronie znajduje się przycisk (jego wciśnięcie uruchomi maszynerię transportującą jeńców), natomiast po prawej obcy organizm (#15), który działa tak samo jak punkt odnowy energii. Idź przed siebie i tuż za zakrętem zabij łowcę wychodzącego z portalu (#16). Otrzymasz pierwszy z karabinów - z jego pomocą eliminacja przeciwników będzie znacznie łatwiejsza.

Ruszaj naprzód. Po krótkiej wędrówce pojawi się kolejny portal (#17), z którego wyskoczy przeciwnik. Załatw go. Zanim skręcisz w prawo, możesz skorzystać z wrót, aby dostać się na platformę z punktem leczniczym. Pole siłowe blokujące dalszą drogę dezaktywuje się za pomocą przycisku. Pozbieraj amunicję do karabinu i skocz na dół.

Poczekaj, aż w okolicy pojawi się jajo, a następnie wepchnij je do dziury (#18), zablokowanej przez zieloną błonę. Cofnij się do tyłu i kilkukrotnie strzel w kokon. Wybuch otworzy Ci przejście w podłodze, z którego oczywiście skorzystaj.

Po chwili znajdziesz się w dużej sali (#19). Rozpraw się z wrogami i skręć w prawo do drzwi. Jeden z jeńców będzie walił tu rękoma w zabarykadowane wrota. Na lewo od niego zlokalizowana jest szafka (#20) - tego typu skrytki spotkasz podczas zmagań wielokrotnie. W środku znajduje się amunicja do Twojego nowego nabytku.

Wróć się do dużej sali i skocz w dół (#21). Zielone pająki pełnią w grze funkcję granatów - wystarczy na nie wejść, aby dodać pociski do arsenału. Przyjrzyj się podświetlonej ścieżce, która pnie się po ścianie w górę. Trasa działa jak magnes, jeśli wejdziesz na nią, będziesz mógł bez problemu podążać jej torem, bez względu na to, czy znajdujesz się na podłodze, czy też na suficie. Po krótkim spacerze trafisz do małego pomieszczenia, gdzie zlokalizowane są kolejne granaty.

Uporaj się z przeciwnikami i skorzystaj ze zlokalizowanej na końcu platformy, kolejnej ścieżki magnetycznej (#22). Po