Podróż Do Wnętrza Ziemi - poradnik do gry - Andrzej "Makonde" Fediuk - ebook
PROMOCJA

Podróż Do Wnętrza Ziemi - poradnik do gry ebook

Andrzej "Makonde" Fediuk

0,0
7,90 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 7,90 zł

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Ilustrowany opis przejścia gry przygodowej Journey to the Center of the Earth, zawierający również umiejscowienie potrzebnych do ukończenia gry przedmiotów oraz rozwiązania wszystkich zagadek logicznych z wyjaśnieniami jak się do nich zabrać.

Podróż Do Wnętrza Ziemi - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Wulkan
  • Kopalnia
  • Koniec?
  • Waga
  • Askiam cz.2
  • Askiam cz.4
  • Kopalnia diamentów cz.2
  • To jeszcze nie koniec
  • Giganci cz.2
  • Giganci cz.1.

Informacja o grze

Klasyczna przygodówka z bardzo rozbudowaną fabułą inspirowaną klasyczną powieścią Juliusza Verne’a, pt. „Podróż do środka Ziemi”. Zabawa polega głównie na zwiedzaniu lokacji i rozwiązywaniu łamigłówek. Gra wykorzystuje interfejs point-n-click i oferuje kampanię, która starcza na 30-40 godzin.

Gra Journey to the Center of the Earth, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier przygodowych. Tytuł wydany został w Polsce w 2004 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi lub dowolnej aplikacji obsługującej format:

EPUB

Liczba stron: 39

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.


Podobne


Podróż Do Wnętrza Ziemiporadnik do gry

autor: Andrzej "Makonde" Fediuk

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=272

[email protected]

Spis treści

Wstęp

Wulkan

Inny świat

Kopalnia

Grzybowy Las

Koczowisko Adama

Dinozaury

Askiam cz.1

Askiam cz.2

Askiam cz.3

Askiam cz.4

Giganci cz.1.

Giganci cz.2

Giganci cz.3

Kopalnia diamentów cz.1

Kopalnia diamentów cz.2

Waga

Koniec?

To jeszcze nie koniec

Konspiracja cz.1

Konspiracja cz.2

Więzienie cz.1

Więzienie cz.2

Pożegnanie

Wstęp

"Journey to the Center of the Earth" jest typową grą typu "wskaż i kliknij" ("point and click"). Łączy w sobie grafikę dwu i trzy wymiarową. Tła są statyczne, natomiast postacie to nałożone obiekty 3D. Główne menu wygląda jak kabina. Krzesło służy do rozpoczęcia nowej gry, panel kontrolny kontynuuje grę, monitor daje możliwość wczytywania/zapisywania stanu gry. Oprócz tego mamy jeszcze opcje, wyjście z gry i credit'sy. Aby dostać się do opcji, zapisu itp. rzeczy w czasie gry naciśnij ESC (przejdziesz do kabiny).

W trakcie gry kliknięcie prawym przyciskiem wywołuje pasek inwentarza. Z niektórymi przedmiotami można coś zrobić - widoczna jest wtedy odpowiednia opcja w opisie przedmiotu (w kolorze niebieskim). I jeszcze kilka istotnych podpowiedzi. Aby Arianna pobiegła kliknij dwa razy - znacznie przyspiesza to granie. Spacja opuszcza dialogi.

Ponieważ gra jest dostępna jedynie w wersji angielskiej oprócz przetłumaczonych nazw przedmiotów będę umieszczał je również w języku angielskim (w nawiasie i kursywą).

Gra jest liniowa, co oznacza, że nie przesuniesz się dalej, jeśli nie zrobisz wszystkiego, co jest wymagane do zakończenia rozdziału. Zazwyczaj staram się opisywać przygody w ciągu logiczny. W tej grze zrezygnowałem z takiego opisu z dwóch względów: po pierwsze dołożyło by to mnóstwo zbędnego biegania, a po drugie gra momentami jest tak nielogiczna, że za żadne skarby nie dało by się tego wyprostować :).

A teraz przejdźmy do samej gry…

Wulkan

Wulkan

Wreszcie doleciałam na miejsce. Pilot posadził helikopter prawe na samym szczycie wulkanu. Tutaj będę mogła zrobić świetne zdjęcia.

Kurcze. Lepiej sprawdzę co z pilotem! Drzwi do helikoptera są zatrzaśnięte. Podniosłam jedną z łopat wirnika (helocopter blade) i użyłam jej, aby otworzyć drzwi. Co dziwne pilota nie było. Wzięłam wszystko, co mogło się przydać: linę (rope), nóż (knife), laptopa (computer) i torbę (bag). Zajrzałam do środka torby (opcja unpack). W środku były: śrubokręt (screwdriver), rękawice (warm gloves), zapalniczka (lighter) i pusta butelka (empty flask). Przydałaby mi się też apteczka (first aid kit), ta, która jest przymocowana na ścianie kabiny. Odkręciłam ją używając śrubokrętu i sprawdziłam, co jest w środku (opcja unpack). Znalazłam płyn odkażający (clearing solution), plaster (adhesive plaster), bandaż (bandage) i paczkę aspiryn (tube of aspirins). Ubrałam rękawiczki i wycięłam nożem przewody elektryczne (electric wires). Po wyjściu z helikoptera sprawdziłam czy laptop działa (opcja use).

Komputer w z lewej strony paska inwentarza służy do czytania dokumentów, notatek itp., wysyłania/odbierania emaili i oglądania zdjęć. Aby go wyłączyć kliknij X w prawym górnym rogu.

Czas się rozejrzeć. Poszłam w prawo i trafiłam na skarpę z samotnym drzewem. Może to dobry moment, aby zawiadomić biuro o wypadku. Użyłam laptopa i wysłałam maila SOS.

Po przeciwnej stronie miejsca katastrofy zobaczyłam wejście do jakiejś groty. Niestety było zawalone głazem. Przy pomocy łopaty wirnika odsunęłam kamień. Trochę tam ciemno... Zapaliłam zapalniczkę (opcja use) i weszłam do jaskini....

Inny świat

Inny świat

Gdy się ocknęłam zobaczyłam przed sobą nieznajomego. Porozmawiałam z nim. Przedstawił się jako Adam Coverlier. Opowiedział mi o okolicy, i zaofiarował pomoc w opuszczeniu wyspy. Oczywiście nic za darmo - ja również mam mu wyświadczyć przysługę. Mam znaleźć specjalny kryształ i wypolerować go.

Podniosłam kawałek kości (bone tip) i nabrałam wody do pustej butelki (przy moście). Poszłam w lewo w kierunku wejścia do kopalni. Przed nim znalazłam wielką muszlę (giant shell). W środku na skrzyniach znalazłam coś jakby pieczęcie zatopione w dziwnym metalu (seals in a strange metal) i stare dłuto (old chisel). Wzięłam oba. Ponieważ nie miałam jeszcze kryształu postanowiłam poszukać w drugiej części plaży.

Po