7,90 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 7,90 zł
Ilustrowany opis przejścia gry przygodowej Journey to the Center of the Earth, zawierający również umiejscowienie potrzebnych do ukończenia gry przedmiotów oraz rozwiązania wszystkich zagadek logicznych z wyjaśnieniami jak się do nich zabrać.
Podróż Do Wnętrza Ziemi - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.
Informacja o grze
Klasyczna przygodówka z bardzo rozbudowaną fabułą inspirowaną klasyczną powieścią Juliusza Verne’a, pt. „Podróż do środka Ziemi”. Zabawa polega głównie na zwiedzaniu lokacji i rozwiązywaniu łamigłówek. Gra wykorzystuje interfejs point-n-click i oferuje kampanię, która starcza na 30-40 godzin.
Gra Journey to the Center of the Earth, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier przygodowych. Tytuł wydany został w Polsce w 2004 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.
Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi lub dowolnej aplikacji obsługującej format:
Liczba stron: 39
Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.
Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.
Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.
Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.
Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=272
"Journey to the Center of the Earth" jest typową grą typu "wskaż i kliknij" ("point and click"). Łączy w sobie grafikę dwu i trzy wymiarową. Tła są statyczne, natomiast postacie to nałożone obiekty 3D. Główne menu wygląda jak kabina. Krzesło służy do rozpoczęcia nowej gry, panel kontrolny kontynuuje grę, monitor daje możliwość wczytywania/zapisywania stanu gry. Oprócz tego mamy jeszcze opcje, wyjście z gry i credit'sy. Aby dostać się do opcji, zapisu itp. rzeczy w czasie gry naciśnij ESC (przejdziesz do kabiny).
W trakcie gry kliknięcie prawym przyciskiem wywołuje pasek inwentarza. Z niektórymi przedmiotami można coś zrobić - widoczna jest wtedy odpowiednia opcja w opisie przedmiotu (w kolorze niebieskim). I jeszcze kilka istotnych podpowiedzi. Aby Arianna pobiegła kliknij dwa razy - znacznie przyspiesza to granie. Spacja opuszcza dialogi.
Ponieważ gra jest dostępna jedynie w wersji angielskiej oprócz przetłumaczonych nazw przedmiotów będę umieszczał je również w języku angielskim (w nawiasie i kursywą).
Gra jest liniowa, co oznacza, że nie przesuniesz się dalej, jeśli nie zrobisz wszystkiego, co jest wymagane do zakończenia rozdziału. Zazwyczaj staram się opisywać przygody w ciągu logiczny. W tej grze zrezygnowałem z takiego opisu z dwóch względów: po pierwsze dołożyło by to mnóstwo zbędnego biegania, a po drugie gra momentami jest tak nielogiczna, że za żadne skarby nie dało by się tego wyprostować :).
A teraz przejdźmy do samej gry…
Wreszcie doleciałam na miejsce. Pilot posadził helikopter prawe na samym szczycie wulkanu. Tutaj będę mogła zrobić świetne zdjęcia.
Kurcze. Lepiej sprawdzę co z pilotem! Drzwi do helikoptera są zatrzaśnięte. Podniosłam jedną z łopat wirnika (helocopter blade) i użyłam jej, aby otworzyć drzwi. Co dziwne pilota nie było. Wzięłam wszystko, co mogło się przydać: linę (rope), nóż (knife), laptopa (computer) i torbę (bag). Zajrzałam do środka torby (opcja unpack). W środku były: śrubokręt (screwdriver), rękawice (warm gloves), zapalniczka (lighter) i pusta butelka (empty flask). Przydałaby mi się też apteczka (first aid kit), ta, która jest przymocowana na ścianie kabiny. Odkręciłam ją używając śrubokrętu i sprawdziłam, co jest w środku (opcja unpack). Znalazłam płyn odkażający (clearing solution), plaster (adhesive plaster), bandaż (bandage) i paczkę aspiryn (tube of aspirins). Ubrałam rękawiczki i wycięłam nożem przewody elektryczne (electric wires). Po wyjściu z helikoptera sprawdziłam czy laptop działa (opcja use).
Komputer w z lewej strony paska inwentarza służy do czytania dokumentów, notatek itp., wysyłania/odbierania emaili i oglądania zdjęć. Aby go wyłączyć kliknij X w prawym górnym rogu.
Czas się rozejrzeć. Poszłam w prawo i trafiłam na skarpę z samotnym drzewem. Może to dobry moment, aby zawiadomić biuro o wypadku. Użyłam laptopa i wysłałam maila SOS.
Po przeciwnej stronie miejsca katastrofy zobaczyłam wejście do jakiejś groty. Niestety było zawalone głazem. Przy pomocy łopaty wirnika odsunęłam kamień. Trochę tam ciemno... Zapaliłam zapalniczkę (opcja use) i weszłam do jaskini....
Gdy się ocknęłam zobaczyłam przed sobą nieznajomego. Porozmawiałam z nim. Przedstawił się jako Adam Coverlier. Opowiedział mi o okolicy, i zaofiarował pomoc w opuszczeniu wyspy. Oczywiście nic za darmo - ja również mam mu wyświadczyć przysługę. Mam znaleźć specjalny kryształ i wypolerować go.
Podniosłam kawałek kości (bone tip) i nabrałam wody do pustej butelki (przy moście). Poszłam w lewo w kierunku wejścia do kopalni. Przed nim znalazłam wielką muszlę (giant shell). W środku na skrzyniach znalazłam coś jakby pieczęcie zatopione w dziwnym metalu (seals in a strange metal) i stare dłuto (old chisel). Wzięłam oba. Ponieważ nie miałam jeszcze kryształu postanowiłam poszukać w drugiej części plaży.
Po