7,90 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 7,90 zł
Poradnik do gry „Paradise” zawiera kompletny opis wszystkich przygód Ann Smith, która w poszukiwaniu tożsamości swojej oraz swego ojca przemierzy najdziksze zakątki afrykańskiej Mauranii, pełnej niezwykłych zwierząt i jeszcze niezwyklejszych mieszkańców.
Paradise - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.
Informacja o grze
Paradise to kolejna przygodówka, zaprojektowana przez Benoita Sokala – znanego twórcę komiksów, będącego jednocześnie autorem Amerzone: The Explorer's Legacy i cyklu Syberia. Miejscem akcji niniejszej gry jest kontynent afrykański, a konkretnie fikcyjny kraj o nazwie Maurania. Właśnie do tego państwa udaje się pierwszoplanowa bohaterka, czyli młoda kobieta imieniem Ann Smith.
Gra Paradise, to przedstawiciel gatunku gier przygodowych. Tytuł wydany został w Polsce w 2006 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: pełna polska.
Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi lub dowolnej aplikacji obsługującej format:
Liczba stron: 28
Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.
Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.
Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.
Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.
Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=534
Samolot, którym główna bohaterka gry leci do swojego dawno nie widzianego ojca, zostaje zestrzelony przez rebeliantów. Skutkiem wypadku jest kilka niegroźnych siniaków i zadrapań, ale to niestety nie wszystko. Szybko okazuje się, że dziewczyna cierpi na amnezję i nie pamięta nawet jak się nazywa. W poszukiwaniu swojej tożsamości i ojca przemierzy najdziksze zakątki afrykańskiej Mauranii, pełnej niezwykłych zwierząt i jeszcze niezwyklejszych mieszkańców. W podróży będzie jej towarzyszyć czarna pantera. Poradnik do gry "Paradise" zawiera kompletny opis wszystkich przygód Ann Smith i jej "kociaka".
Rozmowy z napotkanymi postaciami są kluczowe w posuwaniu fabuły gry naprzód, dlatego rozmawiaj z każdym i o wszystkim. Gdy niniejszy poradnik podpowiada, aby z kimś pomówić, oznacza to z reguły, że należy wyczerpać wszelkie możliwe tematy konwersacji. Pamiętaj też, że w wyniku twoich poczynań podczas gry, mogą pojawić się nowe tematy do rozmowy, dlatego od czasu do czasu zagadnij również osoby, z którymi główna bohaterka rozmawiała już wcześniej.
Nasza bohaterka budzi się w zalanej słońcem komnacie pałacu w Madarganie. Na sekretarzyku stojącym na przeciwległej ścianie znajdziesz list doktora Mourada, z którego wynika m. in. że dziewczę cierpi na amnezję, co z pewnością nie będzie ułatwieniem podczas całej przygody. Gdy już zapoznasz się z treścią listu, wyjrzyj przez okno. Panienka machająca do ciebie z dołu to Aicha, pałacowa służka. Za chwilę znajdzie się w twojej komnacie, aby zwrócić torbę z paroma szpargałami i zamienić kilka słów. Dziewczyny ustalą wspólnie, że nasza bohaterka będzie od tej pory nazywać się Ann Smith. Przez chwilę Aicha nie będzie zbyt rozmowna, ale podarunek w postaci jedwabnej apaszki rozwiąże jej język. Wypytaj ją wtedy o wszystko, co ci przyjdzie do głowy (jeśli chcesz pogadać dłużej, zostaw na sam koniec temat dotyczący Madame Souafi).
Wyjdź z komnaty. Z regału stojącego w korytarzu zabierz buteleczkę z oliwą i zapalniczkę.
Przyjrzyj się okratowanemu przejściu w głębi korytarza. Jest tu trochę ciemno, dlatego użyj zapalniczki na wiszącej obok lampie. Teraz, używając klucza, bez problemu otworzysz kratę. Przejdź krużgankiem i zejdź na dół, na dziedziniec. Porozmawiaj z Madame Souafi.
Rozejrzyj