Outlast - poradnik do gry - Marcin "Xanas" Baran - ebook
PROMOCJA

Outlast - poradnik do gry ebook

Marcin "Xanas" Baran

0,0
8,90 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 7,90 zł

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Niniejszy poradnik do gry Outlast zawiera kompletny opis przejścia gry, wraz z licznymi ilustracjami przedstawiającymi kolejne etapy rozgrywki. Znajdziesz w nim również dodatkowe, autorskie porady odnośnie przejścia danego rozdziału.

Rozdziały zostały nazwane zgodnie z tymi zawartymi w grze. Oczywiście podczas gry nie jest napisane, kiedy jest przejście do następnego rozdziału jednakże widać to przy wczytywaniu gry.

Lokalizacje dokumentów i baterii zostały zawarte w osobnym rozdziale, by czytelnikowi było łatwiej je zbierać.

Gra Outlast jest to Survival Horror, w którym wcielamy się w dziennikarza próbującego dowiedzieć się, co się dzieje w zakładzie psychiatrycznym. Mechanizm gry polega na przechodzeniu kolejnych etapów poprzez otwieranie kolejnych drzwi i przejść oraz chowanie się przed wrogiem, ponieważ sam dziennikarz nie walczy w żaden sposób.

Poradnik do gry Outlast to kompletny, bogato ilustrowany opis przejścia gry. Poza solucją, w opracowaniu znalazły się liczne porady ułatwiające przetrwanie, a także wszystkie dokumenty - znajdźki z których każda opatrzona została stosowną ilustracją.

Outlast - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Administration Block (Solucja)
  • Prison Block (Solucja)
  • Poradnik Przetrwania
  • Female Ward (Solucja)
  • Male Ward (Solucja)
  • Underground Lab (Solucja)
  • Return to the Administration Block (Solucja)
  • Coutryard (Solucja)
  • Sewer (Solucja)
  • Administration Block (Znajdźki - dokumenty)

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi lub dowolnej aplikacji obsługującej format:

EPUB

Liczba stron: 46

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.



Outlastporadnik do gry

autor: Marcin "Xanas" Baran

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=1375

[email protected]

Spis treści

Outlast - poradnik do gry

Poradnik Przetrwania

Solucja

Administration Block

Prison Block

Sewer

Male Ward

Coutryard

Female Ward

Return to the Administration Block

Underground Lab

Znajdźki - dokumenty

Administration Block

Prison Block

Sewer

Male Ward

Coutryard

Female Ward

Return to the Administration Block

Underground Lab

Outlast - poradnik do gry

Niniejszy poradnik do gry Outlast zawiera kompletny opis przejścia gry, wraz z licznymi ilustracjami przedstawiającymi kolejne etapy rozgrywki. Znajdziesz w nim również dodatkowe, autorskie porady odnośnie przejścia danego rozdziału.

Rozdziały zostały nazwane zgodnie z tymi zawartymi w grze. Oczywiście podczas gry nie jest napisane, kiedy jest przejście do następnego rozdziału jednakże widać to przy wczytywaniu gry.

Lokalizacje dokumentów i baterii zostały zawarte w osobnym rozdziale, by czytelnikowi było łatwiej je zbierać.

Gra Outlast jest to Survival Horror, w którym wcielamy się w dziennikarza próbującego dowiedzieć się, co się dzieje w zakładzie psychiatrycznym. Mechanizm gry polega na przechodzeniu kolejnych etapów poprzez otwieranie kolejnych drzwi i przejść oraz chowanie się przed wrogiem, ponieważ sam dziennikarz nie walczy w żaden sposób.

Marcin "Xanas" Baran (www.gry-online.pl)

Poradnik Przetrwania

Kamera

Kamera jest podrzędnym narzędziem przetrwania w tej grze. Nawet, gdy ustawisz widoczność na maksymalną będą sytuacje gdzie bez trybu noktowizji nie przejdziesz nawet milimetra, ponieważ będzie tak ciemno.

Kamera zużywa baterię tylko w trybie noktowizji i należy ostrożnie się z nią obchodzić. Mimo iż bateria schodzi wolno to przebywanie cały czas w tym trybie grozi wyładowaniem się i błądzeniem na ślepo.

W grze występują, co jakiś czas dodatkowe baterie, które można zbierać, ale mimo to nie można nosić przy sobie więcej niż 10 sztuk.

Dodatkowo kamera ma możliwość zooma, dzięki któremu często będziemy mogli z wyprzedzeniem dojrzeć zbliżającego się przeciwnika.

Ukrywanie i ucieczka

Podczas wielu sekwencji będziesz zmuszony, aby ukrywać się przed wrogami i krok za krokiem zbliżać się do swojego pośredniego celu.

Należy tutaj zaznaczyć, że twoi wrogowie nie widzą w ciemności, dzięki czemu masz nad nimi lekką przewagę. Jeśli nie ma w pobliżu łózka, bądź szafki masz możliwość znalezienia jakiegoś mrocznego kąta i przeczekanie aż ten przejdzie dalej.

Twoimi podstawowymi elementami ukrycia są jednak łózka i szafki. Widząc nadchodzącego mężczyznę z pałką masz możliwość znalezienia jednego z tych dwóch rzeczy i schowania się. Uważaj jednak, ponieważ ten może zechcieć sprawdzić jedno łózko lub szafkę, a czasem nawet kilka zanim odejdzie.

Gdy odkryje twoją obecność zaczyna się ucieczka. Pamiętaj, że nie zginiesz od pierwszego ciosu, tylko musisz solidnie oberwać z trzy czy cztery razy. Twoja postać jednak nie walczy, więc musisz uciekać manewrując pomiędzy korytarzami i szukając innej szafki, łóżka, ścianki do przeciśnięcia się, bądź pokoju z możliwością zastawienia drzwi.

Jak widać jest sporo możliwości i gra zazwyczaj daje ci kilka z nich w danym momencie, więc to od ciebie zależy, co zrobisz.

Solucja

Administration Block

Sielankowa jazda samochodem do zakładu

Grę rozpoczniesz pojawiając się w samochodzie. Po krótkiej scene ukazującej jak dojeżdżasz do starego, ponurego dworu twoja postać weźmie swoją teczkę i wyciągnie z niej kartkę z wiadomością. Przeczytaj ją, naciśnij "Close" u dołu listu, a twoja postać wysiądzie z samochodu

Opis działania poszczególnych elementów gry

Gra od razu powie ci, że żeby wyświetlić cele misji musisz wcisnąć klawisz "Tab". Żeby zobaczyć zebrane dokumenty wcisnąć "J", a żeby otworzyć notatnik "N".

Zaraz po rozeznaniu się w poradniku podejdź do bramy i skręć w prawo. Dojrzysz tam furtkę, którą należy przejść. Od razu pojawi się też informacja, że każde drwi można otworzyć powoli bądź szybko.

Sylwetka w oknie, to nie jest dobry znak.

Gdy tylko przejdziesz na podwórze ruszaj do głównego wejścia, które znajduje się przed tobą. Gdy przy okazji spojrzysz po oknach to w jednym z nich zobaczysz jakąś sylwetkę w świetle lampy. Ruszaj, czym prędzej do drzwi wejściowych, ale te okażą się zamknięte.

Zniszczona furtka, pod którą musisz przejść

Skręć w lewo i podejdź do kolejnej bramki, która będzie zniszczona u dołu. Kucnij tak jak każe gra i przejdź przez nią przechodząc do następnej części podwórza. Po prawej stronie będą kolejne drzwi, a po lewej dojrzysz drabinę na rusztowanie.

Okno wejściowe do budynku

Podejdź do niej i wespnij się na drewnianą konstrukcję. Skręć w prawo i po chwili dojdziesz do miejsca, w którym musisz skoczyć. Weź rozbieg i przeskocz dziurę. Następnie wespnij się wyżej używając spacji. W tym momencie odwróć się i przejdź po desce wzdłuż budynku.

Po chwili znajdziesz się pod oknem, do którego możesz doskoczyć. Wciśnij spację i wejdź do środka. Wtedy też zgaśnie światło, a ty będziesz mógł przejść na tryb noktowizyjny. Kliknij lewy przycisk myszy by włączyć ją, a następnie F by wejść w żądany tryb. Musisz uważać, bo ten tryb zużywa baterię. Rozejrzyj się po pokoju i wejdź na korytarz przez następne drzwi.

Syczący telewizor, który może przestraszyć w pierwszym momencie

Tutaj masz możliwość wejścia do następnego pokoju. Gdy wejdziesz podejdź do stolika, a telewizor, który będzie na ścianie włączy się i zacznie syczeć. Odwróć się i wyjdź z pokoju na korytarz.

Główny korytarz, by ruszyć fabułę dalej przejdź na koniec i skręć w prawo

Przeciśnij się między pułkami i