Neuro Hunter - poradnik do gry - Jakub "Kentril" Żuraw - ebook
PROMOCJA

Neuro Hunter - poradnik do gry ebook

Jakub "Kentril" Żuraw

0,0
7,90 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 7,90 zł

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Poradnik do gry Neuro Hunter zawiera opis wszystkich misji, spis potworów, broni oraz porady dla początkujących – jednym słowem – poradnik jest w 100% kompletny.

Neuro Hunter - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • [Misja 13] Kradzież raportu
  • [Misja 14] Próbka dla Doca
  • Porady ogólne
  • [Misja 06] Pomoc dla kolonii
  • Rozgrywka
  • [Kolonia górnicza]
  • [Misja 01] Hełm dla strażnika
  • [Misja 16] Kolonia biologów
  • [Misja 18] Jakinie
  • [Misja 02] Grzyby dla Kathryn

Informacja o grze

W grze Neuro Hunter wcielamy się w komputerowego eksperta, tytułowego Huntera, który został zatrudniony przez potężną korporację Johnston Biotek w celu naprawienia sieci jednego z kompleksów wydobywczych.

Gra Neuro Hunter, to przedstawiciel gatunku RPG akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2006 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: pełna polska.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi lub dowolnej aplikacji obsługującej format:

EPUB

Liczba stron: 33

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.


Podobne


Neuro Hunterporadnik do gry

autor: Jakub "Kentril" Żuraw

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=519

[email protected]

Spis treści

Wstęp

Porady ogólne

Rozgrywka

Bestiariusz

Bronie

[Kolonia górnicza]

[Misja 01] Hełm dla strażnika

[Misja 02] Grzyby dla Kathryn

[Misja 03] Rejestracja w kolonii

[Misja 04] Naprawa krótkofalówki

[Misja 05] Anonimowa notatka

[Misja 06] Pomoc dla kolonii

[Misja 07] Dostęp do windy

[Kolonia więzienna]

[Misja 08] Zamknięta śluza

[Misja 09] Biedny Chuck

[Misja 10] Zestaw narzędzi dla Manimiego

[Misja 11] Drinki dla Williamsa

[Misja 12] Diabelska sól

[Misja 13] Kradzież raportu

[Misja 14] Próbka dla Doca

[Misja 15] Hełm dla Kathryn

[Misja 16] Kolonia biologów

[Misja 17]Jedzenie dla stworzenia Toadstoola

[Misja 18] Jakinie

[Misja 19] Roztwór kwasowy

[Misja 20] Główny generator energii

[Misja 21] Awaryjny system wentylacyjny

[Misja 22] Ocalenie górników

[Misja 23] Tajne informacje

[Misja 24] Uwolnić więźniów

[Misja 25] Amulet buntowników

[Misja 26] Uwolnić więźniów 2

[Misja 27] Spotkanie z Hackerem

Wstęp

Neuro Hunter to gra pełna przygód, zagadek i czyhających na gracza niebezpieczeństw. Aby przez to wszystko przebrnąć, niekiedy trzeba zasięgnąć rady - po to właśnie powstał ten poradnik. Zawiera opis wszystkich misji, spis potworów, broni oraz porady dla początkujących - jednym słowem - poradnik jest w 100% kompletny. Tekst został napisany na podstawie polskiej wersji gry. Co do samych misji - niektóre można wykonywać w innej kolejności, ja po prostu je posegregowałem tak, aby wszystko się sprawnie przeglądało. Zapraszam do lektury!

Jakub "Kentril" Żuraw

Porady ogólne

Pamiętaj, że łóżko to najlepszy przyjaciel Neuro Huntera - jeden odpoczynek i regenerujemy wszystkie punkty wytrzymałości. Należy również pamiętać o tym, aby oszczędzać żywność i środki lekarskie - powinno się je wykorzystywać tylko w trakcie walki.

Dobra rada - nie inwestuj punktów doświadczenia w intuicję ani w kradzież - cechy te nie przydają się praktycznie w żadnym momencie gry. Ważne są natomiast pozostałe parametry - punkty należy ładować w nie po równo.

Jeśli jesteś blisko bazy, a biegnie za tobą mutant, którego nie możesz pokonać, to idź prędko do robota obronnego - on rozprawi się z przeciwnikiem za ciebie.

Biegnie za tobą horda przeciwników, jesteś w sytuacji bez wyjścia? - wczytaj wtedy po prostu grę. Przed każdą większą potyczką czy questem należy bowiem zapisywać grę, żeby w razie czego można było powtórzyć dane zadanie.

Staraj się kolekcjonować wszelkiej maści części, takie jak koła zębate, kable czy śruby - mogą się one później przydać do złożenia na przykład jakiejś fajnej broni. Oprócz tego, często przydają się też artykuły spożywcze - z nich można stworzyć któryś z napojów dodających wiele punktów wytrzymałości. Jeszcze jedno - koniecznie zbieraj komponenty o dziwnym wyglądzie - często są do składniki niezbędne do wykonania niektórych misji.

Większość przeciwników nie dostrzeże cię z daleka - możesz spokojnie dość blisko do nich podchodzić i badać dokładnie sytuację - dobry plan walki to podstawa sukcesu.

Zależnie od sytuacji stosuj implanty - dodają bonusy do naszych umiejętności. Staraj się również zawsze nosić zbroję i hełm, ponieważ dobra obrona zawsze przydaje się w bezpośrednim starciu - pamiętaj jednak o tym, że opancerzenie należy często naprawiać lub wymieniać.

Niektóre wskazówki, pojawiające się w czasie przerwy podczas wczytywania gry są bardzo przydatne. Powinno się je czytać - dzięki nim można wiele dowiedzieć się o grze i o sposobie prowadzenia rozgrywki.

Rozgrywka

Opisałem tutaj