Uzyskaj dostęp do tej i ponad 250000 książek od 14,99 zł miesięcznie
Poradnik do Murdered: Śledztwo Zza Grobu pomoże Ci bezproblemowo ukończyć grę w 100%. Pokieruje Cię krok po kroku, tak abyś rozwiązał zagadkę swojej śmierci. Znajdziesz w nim nie tylko porady, dotyczące rozwiązywania zagadek zawartych w grze. Pomoże Ci on też przebrnąć przez sekwencje zręcznościowe. Znajdziesz wskazówki odnośnie postępowania z atakującymi Cię demonami. Opracowanie to ułatwi Ci też poruszanie się po Salem. Opisano w nim miejsca, do których powinieneś się udać. Uwzględniono w nim też zadania poboczne i sposób ich przejścia. Opisano przedmioty, które możesz znaleźć podczas eksploracji miasteczka Salem. Nie zabrakło miejsca dla opisania warstwy RPG gry. Dowiesz się jak skorzystać z danej nadprzyrodzonej zdolności. Odnajdziesz też informacje na temat czytania w myślach spotkanych postaci, a nawet przejęcia nad nimi kontroli. W osobnym rozdziale zawarto porady ogólne, które powinny ułatwić Ci rozgrywkę. Uwzględniono też listę osiągnięć, które można odblokować w grze. Murdered: Śledztwo Zza Grobu to gra przygodowa, detektywistyczna z elementami zręcznościowymi. Akcja rozgrywa się w Salem, które jest znane przede wszystkim ze względu na procesy czarownic. Będziesz mógł swobodnie poruszać się po miasteczku. Wcielasz się w Ronana O'Connora prywatnego detektywa, który na początku gry ginie i powraca do naszego świata, jako duch. Ma on niepowtarzalną szansę rozwiązać zagadkę swojej śmierci. W grze zawarto też system rozwoju postaci. Wraz z postępem w fabule, można zdobywać nowe nadprzyrodzone zdolności głównego bohatera.
Zawartość poradnika do gry "Murdered: Śledztwo Zza Grobu":
W poradniku do gry Murdered: Śledztwo Zza Grobu znajdzie się szczegółowy opis przejścia gry, dzięki któremu bez problemu pokonasz wszystkich przeciwników oraz rozwiążesz nawet najtrudniejsze zagadki. Poradnik będzie też zawierał opis ukrytych znajdziek.
Murdered: Śledztwo Zza Grobu - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.
Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi na:
Liczba stron: 179
Odsłuch ebooka (TTS) dostepny w abonamencie „ebooki+audiobooki bez limitu” w aplikacjach Legimi na:
Copyright © wydawnictwo GRY-OnLine S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine S.A.
Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.
Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-OnLine S.A.
Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.
Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=1517
PC
Xbox 360
Xbox One
PlayStation 3
PlayStation 4
Prolog - Śmierć to dopiero początek
Rozdział 1 - Nowe umiejętności
Rozdział 2 - Na tropie świadka
Rozdział 3 - Trop wiedzie na Posterunek Policji
Rozdział 4 - Znajomość teleportacji
Rozdział 5 - Świadek, który przeżył spotkanie z Dzwonnikiem
Rozdział 6 - Z wizytą w muzeum
Rozdział 7 - Morderstwa w kościele
Rozdział 8 - Kryjówka Dzwonnika
Rozdział 9 - Finał
Rozdział 1 - Mieszkanie 1A
Rozdział 1 - Nieopodal stacji benzynowej
Rozdział 1 - Pomniejsze zadania
Rozdział 2 - Stocznia
Rozdział 2 - Wzgardzona
Rozdział 2 - Pomniejsze zadania
Rozdział 3 - Pomniejsze zadania
Rozdział 4 - Pomniejsze zadania
Rozdział 5 - Pomniejsze zadania
Rozdział 6 - Pomniejsze zadania
Rozdział 7 - Pomniejsze zadania
Rozdział 8 - Pomniejsze zadania
Rozdział 1 - Stare bojlery
Rozdział 1 - Informacje o zabójcy
Rozdział 1 - Przemyślenia Julii
Rozdział 1 - Wiadomości zmarłej
Rozdział 1 - Wspomnienia konsultantki
Rozdział 1 - Moje życie
Rozdział 1 - Płomień wiekuisty
Rozdział 1 - Historia Salem
Rozdział 1 - Przemyślenia Rexa
Rozdział 2 - Upiór z dzwonnicy
Rozdział 2 - Przemyślenia Julii (2)
Rozdział 2 - Moje życie (2)
Rozdział 2 - Historia Salem (2)
Rozdział 2 - Wiadomości zmarłej (2)
Rozdział 2 - Informacje o zabójcy (2)
Rozdział 2 - Płomień wiekuisty (2)
Rozdział 2 - Procesy czarownic
Rozdział 3 - Zawzięty upiór
Rozdział 3 - Informacje o zabójcy (3)
Rozdział 3 - Prawda o Baxterze (2); Historia Salem (3)
Rozdział 3 - Wiadomości zmarłej (3)
Rozdział 3 - Moje życie (3)
Rozdział 3 - Przemyślenia Julii (3)
Rozdział 3 - Przemyślenia Rexa (2); Wspomnienia konsultantki (2)
Rozdział 4 - Przemyślenia Julii (4); Informacje o zabójcy (4)
Rozdział 4 - Pamiątkowy pukiel
Rozdział 4 - Wiadomości zmarłej (4)
Rozdział 4 - Historia Salem (4)
Rozdział 4 - Wspomnienia konsultantki (3); Płomień wiekuisty (3)
Rozdział 5 - Informacje o zabójcy (5)
Rozdział 5 - Historia Salem (5); Wspomnienia konsultantki (4)
Rozdział 5 - Człowiek w pułapce
Rozdział 5 - Przemyślenia Julii (5)
Rozdział 5 - Wiadomości zmarłej (5)
Rozdział 6 - Historia Salem (6)
Rozdział 6 - Strach na torach
Rozdział 6 - Procesy czarownic (2)
Rozdział 6 - Przemyślenia Julii (6)
Rozdział 6 - Wiadomości zmarłej (6)
Rozdział 6 - Wspomnienia konsultantki (5)
Rozdział 7
Rozdział 8 - Z prochu powstałeś
Rozdział 8 - Informacje o zabójcy (6)
Rozdział 8 - Przemyślenia Julii (8); Wspomnienia konsultantki (6)
Rozdział 8 - Historia Salem (7); Procesy czarownic (3)
Poradnik do Murdered: Śledztwo Zza Grobu pomoże Ci bezproblemowo ukończyć grę w 100%. Pokieruje Cię krok po kroku, tak abyś rozwiązał zagadkę swojej śmierci. Znajdziesz w nim nie tylko porady, dotyczące rozwiązywania zagadek zawartych w grze. Pomoże Ci on też przebrnąć przez sekwencje zręcznościowe. Znajdziesz wskazówki odnośnie postępowania z atakującymi Cię demonami. Opracowanie to ułatwi Ci też poruszanie się po Salem. Opisano w nim miejsca, do których powinieneś się udać. Uwzględniono w nim też zadania poboczne i sposób ich przejścia. Opisano przedmioty, które możesz znaleźć podczas eksploracji miasteczka Salem. Nie zabrakło miejsca dla opisania warstwy RPG gry. Dowiesz się jak skorzystać z danej nadprzyrodzonej zdolności. Odnajdziesz też informacje na temat czytania w myślach spotkanych postaci, a nawet przejęcia nad nimi kontroli. W osobnym rozdziale zawarto porady ogólne, które powinny ułatwić Ci rozgrywkę. Uwzględniono też listę osiągnięć, które można odblokować w grze. Murdered: Śledztwo Zza Grobu to gra przygodowa, detektywistyczna z elementami zręcznościowymi. Akcja rozgrywa się w Salem, które jest znane przede wszystkim ze względu na procesy czarownic. Będziesz mógł swobodnie poruszać się po miasteczku. Wcielasz się w Ronana O'Connora prywatnego detektywa, który na początku gry ginie i powraca do naszego świata, jako duch. Ma on niepowtarzalną szansę rozwiązać zagadkę swojej śmierci. W grze zawarto też system rozwoju postaci. Wraz z postępem w fabule, można zdobywać nowe nadprzyrodzone zdolności głównego bohatera.
Zawartość poradnika do gry "Murdered: Śledztwo Zza Grobu":
Dokładny opis przejścia gry wraz z zadaniami pobocznymi
Informacje na temat sekwencji zręcznościowych wraz ze sposobem na bezproblemowe ich ukończenie
Wskazówki na temat optymalnego wykorzystania zdolności paranormalnych głównego bohatera
Miejsca, które powinieneś odwiedzić
Przedmioty, które można znaleźć podczas eksploracji Salem
Wskazanie osób, nad którymi możesz przejąć kontrolę lub czytać w ich myślach
Wskazówki ogólne, ułatwiające rozgrywkę
Listę osiągnięć do odblokowania w grze
Przemysław "Imhotep" Dzieciński (www.gry-online.pl)
Ikona klawisza klawiatury i przycisku myszki
Opis sterowania
Poruszanie się
Interakcja z otoczeniem
Ujawnij/Usuń/Poltergeist/Opętaj/Ukryj/Zlikwiduj(przytrzymaj).
Zakończ śledztwo
Wskazówki, Śledztwa poboczne
Biegnij(przytrzymaj)
Powiększenie
Pauza
Wykrywanie demonów przez ścianę
Wybierz/Teleportuj się(przytrzymaj)
Obracanie kamery
Cofnij/ Przerwij odtwarzanie scenki przerywnikowej
Ikona przycisku pada
Opis sterowania
Poruszanie się
Kontrola kamery
Akceptuj
Zbadaj/Wejdź w interakcję
Cofnij/Przewiń scenkę przerywnikową
Zakończ śledztwo
Teleportacja
Wykrywanie demonów przez ściany
Bieganie
Opętywanie/Poltergeist/Ujawnianie/Usuwanie/Egzekucja demonów(trzeba przytrzymać) /Ukrywanie się
Pamiętnik/Wskazówki/Znajdźki
Pauza
Ikona przycisku pada
Opis sterowania
Poruszanie się
Kontrola kamery
Akceptuj
Zbadaj/Wejdź w interakcję
Cofnij/Przewiń scenkę przerywnikową
Zakończ śledztwo
Teleportacja
Wykrywanie demonów przez ściany
Bieganie
Opętywanie/Poltergeist/Ujawnianie/Usuwanie/Egzekucja demonów(trzeba przytrzymać) /Ukrywanie się
Pamiętnik/Wskazówki/Znajdźki
Pauza
Ikona przycisku pada
Opis sterowania
Poruszanie się
Kontrola kamery
Akceptuj/Menu
Interakcja
Wróć/Przewiń scenkę przerywnikową
Zakończ śledztwo
Teleportacja
Wykrywanie demonów przez ściany
Bieganie
Opętywanie/Poltergeist/Ujawnianie/Usuwanie/Egzekucja demonów(trzeba przytrzymać) /Ukrywanie się
Wskazówki
Pauza
Ikona przycisku pada
Opis sterowania
Poruszanie się
Kontrola kamery
Akceptuj/Menu
Interakcja
Wróć/Przewiń scenkę przerywnikową
Zakończ śledztwo
Teleportacja
Wykrywanie demonów przez ściany
Bieganie
Opętywanie/Poltergeist/Ujawnianie/Usuwanie/Egzekucja demonów(trzeba przytrzymać) /Ukrywanie się
Wskazówki
Przycisk PS
Pauza
W poradniku użyto czterech kolorów. Każdy oznacza, co innego. Pomarańczowy odnosi się do przedmiotów, które możesz zebrać lub przejąć kontrolę. Brązowy oznacza wrogów. Zielony postacie lub duchy, które spotkasz na swojej drodze, a które Cię nie atakują. Niebieski wiążę się z pierwszym użyciem nadprzyrodzonych mocy w danej sytuacji.
1. Gra Murdered: Śledztwo Zza Grobu to gra przygodowa z elementami zręcznościowymi. Polegają one na walce z demonami. Twój protagonista nie jest żadnym herosem. W bezpośrednim starciu z potworami ginie. Demony możesz pokonać tylko podchodząc do nich od tyłu i wciskając sekwencję przycisków. Jeżeli nie uda Ci się zabójstwo przeciwnika, to możesz ukryć się w jednej z białych poświat, które znajdują się w pobliżu miejsc, gdzie czyhają na Ciebie demony. Przeciwnicy będą przeszukiwać je w poszukiwaniu Ciebie. Musisz, więc umiejętnie się między nimi przemieszczać. W końcu dadzą Ci spokój. Potwory poruszają się po z góry ustalonych ścieżkach. Maksymalnie będziesz walczył z 4 demonami - pod koniec gry. Nie atakuj demonów, kiedy są blisko siebie. Z dwoma adwersarzami nie masz szans. Bardzo przydaje się umiejętność widzenia stworów przez ściany. Żółta poświata wskazuje kierunek, w którym aktualnie się poruszają.
2. Elementy RPG w grze przejawiają się tym, że sterowana przez Ciebie postać wraz z rozwojem fabuły, uzyskuje nowe zdolności. Nie ma tu możliwości samodzielnego kierowania rozwojem bohatera. Daną zdolność otrzymasz z góry ustalonym momencie np. na cmentarzu zdobędziesz zdolność regeneracji.
3. W grze jest ponad 200 znajdźiek do zebrania. Za zebranie wszystkich uzyskasz stosowne osiągnięcie. Wiadomości zmarłej pojawiają się na murach. Wyświetlisz je, tylko wtedy, gdy postać będzie zwrócona w stronę ściany pod kątem. To sprawia, że niektóre wiadomości trudno jest odkryć.
4. W grze nie możesz samodzielnie zapisywać stanu gry. Gra zapisuje się tylko z góry ustalonych miejscach. Nie dotyczy to znajdźiek, stan gry jest zapisywany bezpośrednio po zebraniu pojedynczego przedmiotu.
5. Gra niestety nie ustrzegła się od błędów. Zostały one wskazane w odpowiedniej części poradnika. Sprowadzają się one do niemożliwości ukończenia danego śledztwa w Kamienicy i w Domu Sądu. Ratunkiem jest wgranie ostatniego punktu kontrolnego lub zakończenie śledztwa przed dalszą eksploracją budynku.
6. Śledztwa polegają na tym, że najpierw zbierasz wskazówki, a na końcu podsumowujesz śledztwo odpowiadając na pytanie z góry dostępnych odpowiedzi.
7. Wątek główny nie trwa długo, ale możesz rozwiązać zadania poboczne: pomagając zagubionym duchom i znajdując przedmioty.
8. Miasteczko Salem nie jest duże, ale można się w nim zgubić. Na szczęście, kiedy masz dotrzeć do określonej lokacji, na ekranie znajdziesz informację, jaki dystans Cię od niej dzieli. Odwiedź każdy zakamarek, a może znajdziesz w nim jakiś przedmiot.
9. W grze jest możliwość opętywania ludzi. Możesz wtedy czytać w ich myślach lub wpłynąć na nich, żeby coś zrobili. Możesz wtedy podejrzeć np. ekran komputera, na który się właśnie patrzą. Opętując człowieka możesz przejść będąc w jego ciele przez przeszkodę w postaci tajemniczej siły na podłodze. Bez tej sztuczki nie pokonałbyś jej. Masz możliwość przejęcia kontroli nad kotem, aby dotrzeć w niedostępne miejsca. Możesz też przejmować kontrolę nad przedmiotami i np. odwracać uwagę Policjantów.
10. Do budynków możesz wchodzić tylko przez otwarte drzwi. W budynkach możesz przenikać przez ściany. Niestety czasem nie będziesz mógł tego zrobić. Po uzyskaniu zdolności teleportacji będziesz mógł przenieść się na drugą stronę ściany przez dziurę np. w deskach. Będziesz mógł przemieszczać się także między podestami. Nie możesz teleportować się przez tajemniczą siłę, która znajduje się na podłodze.
Swoją przygodę z grą zaczynasz przed domem, w którym walczyłeś ze ściganym przez Ciebie przestępcą. Klawiszem interakcji oddziaływujesz na obiekty i osoby w grze. Początek gry, to tak naprawdę samouczek. Pozwoli Ci on bezproblemowo opanować podstawy rozgrywki. Dojdź do drzwi i spróbuj je otworzyć(klawisz interakcji). Są one niestety zamknięte. Następnie za pomocą klawiszy poruszania się sięgnij do drzwi i naciśnij klawisz interakcji.
Po scence przerywnikowej zobaczysz swoje zwłoki. Użyj klawiszy odpowiadających za poruszanie się, żeby sięgnąć swojej twarzy i naciśnij klawisz interakcji. Musisz teraz za pomocą klawiszy odpowiadających za poruszanie się i zmianę położenia kamery, dopasować swoje duchowe ciało do fizycznego, które spoczywa na ziemi. Zaczniesz od nogi. Za pomocą klawiszy sterowania spraw, aby twoja noga pokryła się z tą materialną. Następnie klawiszem zmiany położenia kamery zmień kąt nachylenia stopy. Tak samo musisz postąpić z ręką i głową. Nastąpi scenka przerywnikowa, po której będziesz 100% duchem. Rozpocznie się zadanie główne
Musisz udać się w kierunku światła. To zadanie rozpocznie się po prawidłowym dopasowaniu niematerialnego ciała, do tego leżącego na ulicy. Po scence przerywnikowej znajdujesz się z powrotem na ulicy. Spróbuj porozmawiać z mężczyzną i kobietą(klawisz interakcji). Niestety nie słyszą Cię.
Ukończysz zadanie "idź w stronę światła". Rozpocznie się następny quest główny
Twoje zadanie polega na śledzeniu nieznajomej. To zadanie będzie dostępne po próbie nawiązania kontaktu z parą, która po ujrzeniu zwłok na ulicy, dzwoni po pomoc. Wejdź w alejkę naprzeciwko domu, do którego próbowałeś wcześniej się dostać. Pamiętaj, że możesz biegać. Zbliż się do ducha dziewczynki. Gdy już uda Ci się do niej podejść, ta ucieknie przez płot na lewo. Oczywiście przejdź przez niego i skręć następnie w prawo. Znowu zobaczysz zjawę, która Ci ucieknie. Podążaj za nią przez dziurę w płocie. Idź prosto i skręć w prawo w uliczkę, gdzie stoi kontener na śmieci i wózek.
Będziesz mógł wreszcie porozmawiać z duchem i dowiedzieć się wielu ciekawych rzeczy. Wybierz klawisz odpowiedzialny za kwestię: co masz na myśli mówiąc "dary"? Zauważ, ze pytanie, które już zadałeś świeci się na pomarańczowo i jest oznaczone ptaszkiem. Potem zapytaj: dlaczego nie mogę przenikać przez wszystko? Dowiesz się, ze obiekty, przez które nie możesz przenikać są zaznaczone na niebiesko. Następnie wybierz zdanie: długo tu jesteś? Potem zapytaj: jak mogę zaprzepaścić swoją przyszłość? Na koniec pozostaje Ci spytać: kim są inni? Po rozmowie ukończysz zadanie główne "Udaj się za duchem dziewczyny". Rozpocznie się kolejne zadanie główne
Masz wrócić do lokacji, gdzie zacząłeś swoją przygodę. To zadanie będzie dostępne po rozmowie z duchem dziewczyny. Naciśnij klawisz odpowiedzialny za wskazówki- wyświetli się pierwsza z plansz, na której możesz przeglądać wskazówki. Przeczytaj informacje związane z duchem dziewczynki. Między wskazówkami związanymi z innymi osobami, przełączasz się odpowiednimi klawiszami. Masz też dostęp też do dodatkowych zadań.
Zauważ, że alternatywne wyjście z tej lokacji(placyku) świeci się na pomarańczowo. Oznacza to, że nie możesz się tam udać. Jeśli wejdziesz w pomarańczową poświatę to gra się skończy, jeśli szybko nie naciśniesz kombinacji przycisków, które pojawią się na ekranie. Wróć tą samą drogą, którą przyszedłeś tzn. prosto(przejściem między kontenerem a wózkiem). Potem w lewo i znów w lewo i przeniknij przez płot. Musisz potwierdzić(klawisz potwierdzenia wyboru), że chcesz wrócić do miasteczka. Odblokujesz trofeum: "Życzenie śmierci ciemnego typa" - za przemianę w ducha i spotkanie z duchem dziewczyny.
Po scence przerywnikowej naciśnij(klawisz potwierdzenia wyboru), a rozpoczniesz pierwsze śledztwo. Aby je zakończyć sukcesem, musisz badać przedmioty i przejmować kontrolę nad ludźmi. Ukończysz zadanie główne "Wróć na miejsce zbrodni". Rozpocznie się kolejne zadanie główne
Twoim celem jest odkryć, co na temat Twojego zabójstwa wie Policja. To zadanie będzie dostępne po powrocie na miejsce zbrodni. Podczas tego dochodzenia, masz za zadanie odkryć 8 wskazówek.
Twoje pierwsze śledztwo będzie polegało nie tylko na dokładnym zbadaniu przedmiotów znajdujących się na miejscu zbrodni. Będziesz musiał skorzystać z nowych zdolności, których nie miałeś, jako żywy człowiek. Chodzi tu o: czytanie w myślach, czy wpływanie na myśli innych ludzi. Jak już wspomniano twoim zadaniem jest odkrycie 8 wskazówek.
Najpierw przyjrzyj się swoim Zwłokom, które leżą na ziemi. Zdobędziesz pierwszą wskazówkę: moja śmierć do sprawy ulica. Możesz przeczytać ją w menu wskazówek. Skorzystaj z mocy opętania i wejdź do umysłu policjanta przesłuchującego kobietę na północy - trzyma on w ręku notatnik. Wybierz z dostępnych opcji czytanie w myślach. Zdobędziesz w ten sposób trofeum: "Czytający w myślach" - za pierwsze udane poznanie cudzych myśli. Przerwij opętanie(klawisz powrotu) i opętajkobietę, z którą funkcjonariusz rozmawia. Wybierz opcję: wpłyń, możesz wskazać na kwestię, o których pomyśleć ma kobieta znajdująca się chwilowo pod Twoim wpływem. Na razie odkryłeś za mało wskazówek. Przerwij opętanie i zajmij się dalszym zbieraniem dowodów. Przyjrzyj się dowodowi, które Policja oznaczyła numerkiem 2 - Potłuczone szkło. Zdobędziesz wskazówkę: potłuczone szkło. Idź do dowodu rzeczowego numer 3 - jest to Broń. Przyjrzyj się jej, a zdobędziesz wskazówkę numer 3: mój pistolet. Obejrzyj dowód 4 - to Papieros. W ten o to sposób odkryjesz wskazówkę: Papieros. Dowód numer 5 to Łuska. Wskazówka Łuski zostanie odkryta.
OpętajPolicjanta, który stoi na wschód od wejścia do budynku, z którego wypadłeś. Wybierz opcję zajrzyj. Zobaczysz trzy zapiski w kolumnie w notatniku Funkcjonariusza. Gdy przeczytasz informację o broni, zdecyduj, że ta informacja jest najbardziej odpowiednia, odblokujesz 6 wskazówkę: broń mordercy. PodsłuchajPolicjantów rozmawiających na zachód od stróża prawa przesłuchującego kobietę. W ten o to sposób zdobędziesz wskazówkę: Dzwonnik. Opętaj jeszcze raz niewiastę, którą usiłuje przesłuchać Twój kolega po fachu. Wybierz opcję: wpłyń, a następnie wskazówkę Dzwonnik. Zdobędziesz wszystkie 8 wskazówek. Zakończ śledztwo(klawisz podsumowania śledztwa) - zdobędziesz trofeum: "Śledczy". Zdobędziesz je za pierwsze rozwikłane śledztwo. Ukończysz quest główny "Zbadaj miejsce zbrodni". Rozpocznie się kolejne zadanie główne
Musisz wejść do budynku, z którego zostałeś wypchnięty. To zadanie stanie się dostępne po rozwiązaniu pierwszego śledztwa. Nadarzy się okazja, bo do środka wejdzie mężczyzna. Gdy wejdziesz do środka wybierz: kamienica. Znajdujesz się na parterze budynku.
Zauważ, że ze ściany na prawo wyszedł duch. Udaj się za nim, przenikając przez ścianę. Zbliż się do niego i porozmawiaj. Przeniknij przez drzwi na lewo od ducha. Możesz opętać i czytać w myślachmężczyzny oglądającego telewizję i kobiety stojącej przy oknie. Wróć na korytarz. Idź na północ i przejdź przez drzwi na prawo, z napisem Laundry(pralnia). Podejdź do bojlera w rogu pomieszczenia. W ten sposób aktywujesz quest poboczny "Wilgotny grób" z sekcji "Opowieści o duchach". Musisz zebrać 7 bojlerów, żeby odblokować historię. Naprzeciwko w boksie stoi duch kobiety. Porozmawiaj z nią(pomóż). Aktywujesz zadanie poboczne "Mieszkanie IA". Od razu je wykonaj. Wejdź teraz w duże drzwi na wschód od wejścia do budynku. Dojdź do ściany z obrazem i skoncentruj swą uwagę na wiszącym plakacie. Aktywujesz w ten sposób zadanie poboczne "Informacje o zabójcy". W głębi korytarza napotkasz kobietę i mężczyznę. Opętaj