Might  Magic: Heroes VI - Pirates of the Savage Sea - poradnik do gry - Asmodeusz - ebook
PROMOCJA

Might Magic: Heroes VI - Pirates of the Savage Sea - poradnik do gry ebook

Asmodeusz

0,0
7,90 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 7,90 zł

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

W poradniku do gry Might & Magic: Heroes VI - Pirates of the Savage Sea zawarto kompletną solucję do kampanii; szczegółowe opisy jednostek żywiołaków, a także opis przedmiotów z nowego Zestawu Pirata oraz Miecza Króla Piratów dostępnego w kampanii.

Might & Magic: Heroes VI - Pirates of the Savage Sea - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Łowca Piratów (Misja 1 - Przypadki kapitana Hacka (ZG))
  • Misja I - Mapa 1 (M1) (Mapy)
  • Gniazdo Burz (2,4) (Misja 1 - Przypadki kapitana Hacka (ZG))
  • Rozbitek (Misja 1 - Przypadki kapitana Hacka (ZG))
  • Misja 2 - Władca Morza Sztormów (ZP)
  • Gniazdo Burz (1,4) (Misja 1 - Przypadki kapitana Hacka (ZG))
  • Zestaw Pirata (Nowy zestaw i broń rodowa)
  • Misja 1 - Przypadki kapitana Hacka (ZP)
  • Gniazdo Burz (4,4) (Misja 1 - Przypadki kapitana Hacka (ZG))
  • Misja I - Mapa 2 (M2) (Mapy)

Informacja o grze

Pirates of the Savage Sea to opracowane przez zespół Limbic Entertainment rozszerzenie DLC turowej strategii Might & Magic: Heroes VI. Autorzy przygotowali nową kampanię, w której staramy się odkryć tajemnicę stojącą za statkami znikającymi na Dzikim Morzu.

Gra Might & Magic: Heroes VI - Pirates of the Savage Sea, to przedstawiciel gatunku gier strategicznych. Tytuł wydany został w Polsce w 2012 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: pełna polska.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi lub dowolnej aplikacji obsługującej format:

EPUB

Liczba stron: 37

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.



Might ‌& Magic: Heroes ‌VIPirates ‌of ‌the Savage ‌Seaporadnik do ‌gry

autor: ‌"Asmodeusz"

Wydawnictwo © ‌GRY-Online S.A. Wszelkie prawa ‌zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane ‌rozpowszechnianie ‌całości lub ‌fragmentu ‌niniejszej publikacji ‌w jakiejkolwiek ‌postaci jest zabronione bez ‌pisemnego zezwolenia ‌GRY-Online S.A.

Prawa do użytych ‌w tej publikacji ‌tytułów, nazw własnych, zdjęć, ‌znaków ‌towarowych i handlowych, ‌itp. ‌należą do ich prawowitych ‌właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie ‌do użytku ‌prywatnego. Nie ‌może być ‌sprzedawana, odsprzedawana ‌lub ‌udostępniana publicznie osobom trzecim ‌bez pisemnej ‌zgody ‌GRY-Online S.A.

Ilustracja na ‌okładce ‌- ‌wykorzystana za zgodą © ‌Shutterstock Images ‌LLC. Wszelkie ‌prawa ‌zastrzeżone. Zgoda ‌na wykorzystanie ‌wizerunku podpisana ‌z Shutterstock, ‌Inc.

Poradnik w ‌wersji WWW znajdziesz ‌na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=1257

[email protected]

Spis ‌treści

Poradnik do ‌gry - Might ‌& Magic: ‌Heroes VI ‌- Pirates ‌of ‌the ‌Savage Sea

Mapy

Misja I ‌- ‌Mapa 1 ‌(M1)

Misja ‌I - ‌Mapa 2 ‌(M2)

Misja I ‌- Mapa 3 ‌(M3)

Misja II - ‌Mapa ‌1 (M1)

Misja ‌II ‌- ‌Mapa 2 (M2)

Misja ‌II - Mapa ‌3 (M3)

Misja ‌1 - Przypadki ‌kapitana ‌Hacka ‌(ZG)

Gniazdo Burz ‌(1,4)

Gniazdo ‌Burz (2,4)

Rozbitek

Łowca Piratów

Gniazdo Burz ‌(3,4)

Gniazdo Burz (4,4)

Misja ‌1 - Przypadki kapitana Hacka (ZP)

Misja 2 - Władca Morza Sztormów (ZG)

Meduza (1,5)

Meduza (2,5)

Król piratów; Meduza (3,5)

Przeciwzaklęcie

Meduza (4-5,5)

Misja 2 - Władca Morza Sztormów (ZP)

Nowy zestaw i broń rodowa

Zestaw Pirata

Miecz Króla Piratów

Opis jednostek

Żywiołak powietrza

Żywiołak ciemności

Żywiołak ziemi

Żywiołak ognia

Żywiołak światłości

Żywiołak wody

Poradnik do gry - Might & Magic: Heroes VI - Pirates of the Savage Sea

Dodatek Piraci Dzikiego Morza do gry Heroes VI pozwala nam wcielić się w postać-legendę w świecie Mocy i Magii: barbarzyńcę Crag Hacka. Tym razem nasz bohater zostaje wplątany w konflikt między lokalnymi rozbójnikami, łowcami piratów a podstępnymi Naga i tylko od niego będzie zależało, czy uda się zażegnać konflikt.

W kampanii ponownie dowodzimy wojskami Twierdzy (Crag Hack mimo wszystko nie zapomniał swoich barbarzyńskich korzeni) przeciwko oddziałom Przystani Świątyni. Z pomocą przyjdzie nam mityczne stworzenie - Ptak Gromu, zastępy żywiołaków a także nowy ekwipunek, możliwy do zdobycia tylko na wyspach Morza Sztormów. Jeden z ukrytych przedmiotów - Miecz Króla Piratów - będzie służył nam jeszcze długo po zakończeniu przygody.

Tak więc czas wziąć szablę w dłoń i rozwiązać tajemnicę Dzikiego Morza oraz ponownie uratować przyjaciół Crag Hacka przed niechybną zgubą.

Niniejszy poradnik zawiera:

Kompletną solucję do kampanii Piraci z Morza Sztormów

, uwzględniającą opisy walk z bossami kończącymi każdą misję.

Szczegółowe

opisy jednostek żywiołaków i ich zastosowania

na polu bitwy.

Opis przedmiotów z nowego Zestawu Pirata

oraz

Miecza Króla Piratów

dostępnego w kampanii.

W poradniku zastosowano następujące oznaczenia kolorystyczne:

Niebieski

- umiejętności i czary

Brązowy

- jednostki

Zielony

- budynki

Pomarańczowy

- przedmioty

Odniesienia do map zostały oznaczone w następujący sposób: (Mx, y), gdzie x oznacza numer mapy, a y pozycję na tejże mapie. Przykładowo oznaczenie (M3, 2) wskazuje, że na mapie 3 należy udać się w miejsce opatrzone liczbą 2. Rozdziały opisujące zadania główne mają w tytule oznaczenie (ZG), odpowiednio - te poświęcone zadaniom pobocznym oznaczone zostały przez (ZP).

Asmodeusz (www.gry-online.pl)

Mapy

Misja I - Mapa 1 (M1)

Misja I - Mapa 1 (M1)

mapa fabularna: powierzchnia

1 - lokacja startowa

2 - miasto Halaso (Gniazdo Burz (1/4))

3 - Dziennik Wilka Morskiego (Znajdź Kapelusz Kapitana, Dziedzictwo wielkiego pirata)

4 - stocznia

5 - Falagar (Gniazdo Burz (2/4), Rozbitek)

6 - rozbity galeon (Rozbitek)

7 - neutralny fort (Arrr!)

8 - lodowa bariera

9 - miasto Koriuaka

10 - miasto Baile Liam (Łowca Piratów)

11 - zamknięta brama (Gniazdo Burz (3/4))

12 - Ptak Gromu (Gniazdo Burz (4/4))

13 - Amulet Piorunów (Pirat o złotym sercu)

14 - ołtarz Ojca Niebo (Pirat o złotym sercu)

15 - obozy najeźdźców (Arrr!)

16 - neutralny fort (Arrr!)

X1 - zejście do tunelu pod Barierą Koralową (Gniazdo Burz (3/4))

X2 - wyjście z tunelu pod Barierą Koralową (Gniazdo Burz (4/4))

X3 - wejście do podziemi (Znajdź Kapelusz Kapitana)

X4 -wejście do podziemi (Dziedzictwo wielkiego pirata)

Misja I - Mapa 2 (M2)

Misja I - Mapa 2 (M2)

mapa fabularna i obiektów: podziemia

1 - kryształ objawienia (daje bohaterowi +1 do obrony przed magią na stałe. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz)

2 - piekielna kuźnia