7,90 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 7,90 zł
W poradniku do gry Might & Magic: Heroes VI - Pirates of the Savage Sea zawarto kompletną solucję do kampanii; szczegółowe opisy jednostek żywiołaków, a także opis przedmiotów z nowego Zestawu Pirata oraz Miecza Króla Piratów dostępnego w kampanii.
Might & Magic: Heroes VI - Pirates of the Savage Sea - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.
Informacja o grze
Pirates of the Savage Sea to opracowane przez zespół Limbic Entertainment rozszerzenie DLC turowej strategii Might & Magic: Heroes VI. Autorzy przygotowali nową kampanię, w której staramy się odkryć tajemnicę stojącą za statkami znikającymi na Dzikim Morzu.
Gra Might & Magic: Heroes VI - Pirates of the Savage Sea, to przedstawiciel gatunku gier strategicznych. Tytuł wydany został w Polsce w 2012 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: pełna polska.
Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi lub dowolnej aplikacji obsługującej format:
Liczba stron: 37
Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.
Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.
Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.
Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.
Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=1257
Misja I - Mapa 1 (M1)
Misja I - Mapa 2 (M2)
Misja I - Mapa 3 (M3)
Misja II - Mapa 1 (M1)
Misja II - Mapa 2 (M2)
Misja II - Mapa 3 (M3)
Gniazdo Burz (1,4)
Gniazdo Burz (2,4)
Rozbitek
Łowca Piratów
Gniazdo Burz (3,4)
Gniazdo Burz (4,4)
Meduza (1,5)
Meduza (2,5)
Król piratów; Meduza (3,5)
Przeciwzaklęcie
Meduza (4-5,5)
Zestaw Pirata
Miecz Króla Piratów
Żywiołak powietrza
Żywiołak ciemności
Żywiołak ziemi
Żywiołak ognia
Żywiołak światłości
Żywiołak wody
Dodatek Piraci Dzikiego Morza do gry Heroes VI pozwala nam wcielić się w postać-legendę w świecie Mocy i Magii: barbarzyńcę Crag Hacka. Tym razem nasz bohater zostaje wplątany w konflikt między lokalnymi rozbójnikami, łowcami piratów a podstępnymi Naga i tylko od niego będzie zależało, czy uda się zażegnać konflikt.
W kampanii ponownie dowodzimy wojskami Twierdzy (Crag Hack mimo wszystko nie zapomniał swoich barbarzyńskich korzeni) przeciwko oddziałom Przystani Świątyni. Z pomocą przyjdzie nam mityczne stworzenie - Ptak Gromu, zastępy żywiołaków a także nowy ekwipunek, możliwy do zdobycia tylko na wyspach Morza Sztormów. Jeden z ukrytych przedmiotów - Miecz Króla Piratów - będzie służył nam jeszcze długo po zakończeniu przygody.
Tak więc czas wziąć szablę w dłoń i rozwiązać tajemnicę Dzikiego Morza oraz ponownie uratować przyjaciół Crag Hacka przed niechybną zgubą.
Niniejszy poradnik zawiera:
Kompletną solucję do kampanii Piraci z Morza Sztormów
, uwzględniającą opisy walk z bossami kończącymi każdą misję.
Szczegółowe
opisy jednostek żywiołaków i ich zastosowania
na polu bitwy.
Opis przedmiotów z nowego Zestawu Pirata
oraz
Miecza Króla Piratów
dostępnego w kampanii.
W poradniku zastosowano następujące oznaczenia kolorystyczne:
Niebieski
- umiejętności i czary
Brązowy
- jednostki
Zielony
- budynki
Pomarańczowy
- przedmioty
Odniesienia do map zostały oznaczone w następujący sposób: (Mx, y), gdzie x oznacza numer mapy, a y pozycję na tejże mapie. Przykładowo oznaczenie (M3, 2) wskazuje, że na mapie 3 należy udać się w miejsce opatrzone liczbą 2. Rozdziały opisujące zadania główne mają w tytule oznaczenie (ZG), odpowiednio - te poświęcone zadaniom pobocznym oznaczone zostały przez (ZP).
Asmodeusz (www.gry-online.pl)
1 - lokacja startowa
2 - miasto Halaso (Gniazdo Burz (1/4))
3 - Dziennik Wilka Morskiego (Znajdź Kapelusz Kapitana, Dziedzictwo wielkiego pirata)
4 - stocznia
5 - Falagar (Gniazdo Burz (2/4), Rozbitek)
6 - rozbity galeon (Rozbitek)
7 - neutralny fort (Arrr!)
8 - lodowa bariera
9 - miasto Koriuaka
10 - miasto Baile Liam (Łowca Piratów)
11 - zamknięta brama (Gniazdo Burz (3/4))
12 - Ptak Gromu (Gniazdo Burz (4/4))
13 - Amulet Piorunów (Pirat o złotym sercu)
14 - ołtarz Ojca Niebo (Pirat o złotym sercu)
15 - obozy najeźdźców (Arrr!)
16 - neutralny fort (Arrr!)
X1 - zejście do tunelu pod Barierą Koralową (Gniazdo Burz (3/4))
X2 - wyjście z tunelu pod Barierą Koralową (Gniazdo Burz (4/4))
X3 - wejście do podziemi (Znajdź Kapelusz Kapitana)
X4 -wejście do podziemi (Dziedzictwo wielkiego pirata)
1 - kryształ objawienia (daje bohaterowi +1 do obrony przed magią na stałe. Heros może skorzystać z tego obiektu tylko raz)
2 - piekielna kuźnia