Midnight Club II - poradnik do gry - Adam "eJay" Kaczmarek - ebook
PROMOCJA

Midnight Club II - poradnik do gry ebook

Adam "eJay" Kaczmarek

0,0
8,90 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 7,90 zł

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Poradnik do Midnight Club 2 zawiera szczegółowe opisy wszystkich wyścigów w trybie kariery, a licznymi wskazówkami powinien pomóc graczom w ukończeniu gry na poziomie 100%. Znajdziecie tu również FAQ oraz tipsy dotyczące odblokowania ukrytych wozów.

Midnight Club II - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • 01 Moses (Kariera)
  • 22 Savo (World Champion) (2) (Kariera)
  • 02 Steven (Kariera)
  • 22 Savo (World Champion) (1) (Kariera)
  • 20 Kenichi (Kariera)
  • Ukryte wozy
  • 05 Gina (Kariera)
  • 04 Hector (Kariera)
  • 03 Maria (Kariera)
  • 13 Ian (Kariera)

Informacja o grze

Kolejna część ekscytujących wyścigów ulicznych pochodzących z firmy Rockstar Games. Najlepsi kierowcy co noc spotykają na ulicach trzech olbrzymich metropolii, tj. Los Angeles, Paryża i Tokio, by z ogromnymi prędkościami mknąć ulicami śpiącego miasta.

Gra Midnight Club II, ciepło przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku wyścigi i rajdy. Tytuł wydany został w Polsce w 2003 roku i dostępny jest na platformach: PC, PS2, XBX. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: angielska.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi lub dowolnej aplikacji obsługującej format:

EPUB

Liczba stron: 45

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.



Midnight Club IIporadnik do gry

autor: Adam "eJay" Kaczmarek

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=420

[email protected]

Spis treści

Wstęp

FAQ

Kariera

01 Moses

02 Steven

03 Maria

04 Hector

05 Gina

06 Angel

07 Dice

08 Blog

09 Jewel & Julie

10 Primo

11 Stephane

12 Farid

13 Ian

14 Parfait

15 Shing

16 Ricky

17 Haley

18 Zen

19 Nikko

20 Kenichi

21 Makoto

22 Savo (World Champion) (1)

22 Savo (World Champion) (2)

Ukryte wozy

Wstęp

Poniższy poradnik zawiera szczegółowe opisy wszystkich wyścigów w trybie kariery, a licznymi wskazówkami powinien pomóc mniej zręcznym graczom w ukończeniu gry na poziomie 100%. Bonusowo zawarłem tipsy dotyczące odblokowania ukrytych wozów. Całość poradnika została oparta o kolejność w jakiej będziemy spotykać przeciwników. Dla bardziej ciekawskich powstał dział FAQ odpowiadający na wszelkie, ważne w moim mniemaniu pytania.

Życzę przyjemnej zabawy.

FAQ

P: Czy gra jest trudna?

O: Tak, gra jest trudna. Powiem więcej. Midnight Club II to jedna z bardziej wymagających samochodówek w swoim czasie. Po to właśnie m.in. powstał mój poradnik, aby pomóc mniej sprawnym graczom w rozgrywce.

P: Mój samochód dziwnie się prowadzi, co mam zrobić?

O: Granie za pomocą klawiatury mija się z celem. Najlepiej używać pada albo kierownicy. Mimo, że MC2 to arcade, to jednak wszelkie "wspomagacze" ułatwiają wygrywanie.

P: Nie mogę wygrać wyścigu, mimo, że próbowałem to robić 20 razy. Co mam zrobić?

O: Do takiej sytuacji będzie często dochodzić. Moja rada jest jedna - naucz się trasy na pamięć. Wbrew pozorom nie jest to trudne, gdyż każde z miast ma kilka newralgicznych miejsc, bardzo rozpoznawalnych zresztą. Wiedza o tym gdzie znajduje się plac lub pomnik, bardzo się przydaje, szczególnie przy długich trasach. Całość opiera się na skryptach. Jeśli w danym czasie zdarzy się wypadek na drodze, to możemy być pewni, że zdarzy się on jeszcze raz przy kolejnej próbie. To też radzę zapamiętać.

P: Czy komputer oszukuje?

O: Tak, nawet bardzo. Ma dziwną słoność do omijania największych korków, często podsyła ciężarówki pod nos. Mało tego. Gdy jedzie przed nami, to popełnia błędy, jednak gdy go wyprzedzimy, to zachowuje się niczym Schumacher i dogania nas w 5 sekund.

P: Dlaczego gdy przejechałem przez drogę z punktem kontrolnym, to nie zaliczyło mi go jako przejechanego??

O: Musisz dokładnie przejechać przez niebieską łunę, a przynajmniej zetknąć się z nią.

P: Jakie są tryby wyścigów?

O: Podstawowym trybem jest przejazd przez wyznaczone punkty kontrolne (checkpointy), które tworzą pewien obraz trasy. Istnieją też wyścigi, w których punkty te możemy przejechać w dowolnej kolejności. Są również wyścigi specjalne, gdzie goni nas policja, albo... Lepiej zagraj, bo gra ma kilka niespodzianek.

P: Jak mam odczytywać mapki w poradniku?

O: Mapka pokazuje ogólny obraz obszaru, na którym rozgrywa się dany wyścig. Nasz wóz zaznaczony jest żółtym trójkątem. Najbliższy punkt zaznaczony jest na zielono, drugi na granatowo. Jako, że czasem wyścig prowadzi przez całe miasto nie widziałem większego sensu zaznaczać kolejnych punktów. Gra i tak jest bardzo przejrzysta pod tym względem.

P: Co przedstawiają obrazki pod każdym wyścigiem?

O: Obrazki te przedstawiają ważniejsze miejsca np. skróty, czy też trudne do znalezienia wjazdy. Wszystko po to, abyście nie ugrzęźli w miejscu i wiedzieli gdzie jechać. Ponadto w opisie znajdziecie nawiasy z literami w kolorze zielonym np. (po lewej). To fragmenty opisu bezpośrednio odwołujące się do wskazanego obrazka.

P: Jaki samochód mam wybrać do wyścigu?

O: Najlepiej będzie, jak wybierzesz najnowszy wóz, odblokowany w poprzednim wyścigu. W kilku przypadkach napisałem własne sugestie, ale nie musicie się ich kurczowo trzymać.

P: Jak się "pali gumę", albo jeździ motocyklem??

O: Co jakiś czas będziesz miał tutorial w postaci filmów. Pokazują one nowe możliwości, jakie są dostępne dla naszego wozu.

P: Czy w grze dostępna jest opcja tuningu?

O: Nie.

P: Dlaczego podczas pościgów policyjnych radiowozy blokują jedynie mnie?

O: To jest jedno z nieczystych zagrań ze strony AI. Trzeba to przeboleć i nauczyć się uciekać Policji.

P: Czy deszcz ma wpływ na jazdę?

O: Tak ma. Istnieje zagrożenie niekontrolowanych poślizgów oraz zwiększona ilość wypadków.

P: Czy nasz samochód można zniszczyć?

O. Tak, można. Kilka porządnych stłuczek powoduje, że spod maski wydobywa się ogień, a wtedy najbliższe zderzenie niszczy nasz wóz. Nie eliminuje nas to jednak z gry. Za to wystrzegajcie się spadków do wody.

P: Ukończyłem tryb kariery, a mam zaliczone 84,6 % gry. O co tu chodzi??

O: Wyjaśnienie masz w poradniku.

Kariera

01 Moses

1.Moses

Uroczy grubasek wprowadza nas w świat wyścigów ulicznych w Los Angeles. W pierwszym podejściu należy jechać za nim, w celu doprowadzenia nas na start. Od tej chwili Moses staje się naszym guru, z którym jednak wygramy dość łatwo, bo pojedynki z nim to bułka z masłem w porównaniu z tym co czeka nas dalej.

Na samym początku mamy dostępny jeden wóz: Cocotte. Jest on przeraźliwie słaby, zamienimy go gdy uda nam się odblokować nowe cacko.

Wyścig 1

Trasa