Max Payne 2: The Fall Of Max Payne - poradnik do gry - Piotr "Zodiac" Szczerbowski - ebook

Max Payne 2: The Fall Of Max Payne - poradnik do gry ebook

Piotr "Zodiac" Szczerbowski

0,0

Opis

Opis przejścia niesamowitej gry akcji Max Payne 2, zawiera wszelkie możliwe do odnalezienia sekrety, a także kompletny opis uzbrojenia oraz przedmiotów, co bardzo przyda się również podczas zabawy na najwyższym poziomie trudności.

Max Payne 2: The Fall Of Max Payne - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • [PART I] Chapter IV
  • [PART III] Chapter VIII
  • [PART III] Chapter I
  • [PART I] Chapter V
  • [PART I] Chapter I
  • [PART II] PROLOGUE
  • [PART I] PROLOGUE
  • [PART II] Chapter I
  • [Podstawy] Tryby gry
  • [PART II] Chapter III

Informacja o grze

Sequel znakomitej gry akcji/TPP z roku 2001 opowiadającej o dramatycznej walce gliniarza, tytułowego Max Payne’a, z organizacją przestępczą odpowiedzialną za rozprowadzanie nowego, groźnego narkotyku Valkyra.

Gra Max Payne 2: The Fall Of Max Payne, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku strzelanin. Tytuł wydany został w Polsce w 2003 roku i dostępny jest na platformach: PC, PS2, XBX. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: angielska.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
czytnikach certyfikowanych
przez Legimi
Windows
10
Windows
Phone

Liczba stron: 76

Odsłuch ebooka (TTS) dostepny w abonamencie „ebooki+audiobooki bez limitu” w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.

Popularność



Podobne


Max Payne 2:The Fall Of Max Payneporadnik do gry

autor: Piotr "Zodiac" Szczerbowski

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=225

[email protected]

Spis treści

Wprowadzenie

[Podstawy] Tryby gry

[Podstawy] Walka

[Podstawy] Uzbrojenie

[PART I] PROLOGUE

[PART I] Chapter I

[PART I] Chapter II

[PART I] Chapter III

[PART I] Chapter IV

[PART I] Chapter V

[PART I] Chapter VI

[PART I] Chapter VII

[PART II] PROLOGUE

[PART II] Chapter I

[PART II] Chapter II

[PART II] Chapter III

[PART II] Chapter IV

[PART II] Chapter V

[PART II] Chapter VI

[PART III] PROLOGUE

[PART III] Chapter I

[PART III] Chapter II

[PART III] Chapter III

[PART III] Chapter IV

[PART III] Chapter V

[PART III] Chapter VI

[PART III] Chapter VII

[PART III] Chapter VIII

Wprowadzenie

Max Payne II: The Fall of Max Payne to niesamowita gra akcji, będąca kontynuacją hitu sprzed lat. Jako glina, który stracił rodzinę podczas wydarzeń znanych z poprzedniej przygody, musisz rozwiązać kolejną sprawę. Wszystko oczywiście rozgrywa się jak w dobrym filmie sensacyjnym. Nieoczekiwane zwroty akcji, trzymające w napięciu momenty, to właśnie sprawia, że gra ma w sobie to "coś".

Dlatego wielu z Was będzie chciało przejść ją na najwyższym poziomie trudności, co gwarantuje obejrzenie alternatywnego zakończenia. Poradnik ten prowadzi przysłowiowo "za rączkę" od początku do końca całej historii. Dołożyłem starań, by zawierał wszelkie możliwe do odnalezienia sekrety oraz kompletny opis możliwego do zebrania uzbrojenia oraz przedmiotów, co bardzo przyda się również podczas zabawy na najwyższym poziomie trudności. Wtedy też będzie można zobaczyć alternatywne zakończenie.

Jeszcze słowem wyjaśnienia - zdecydowałem się przetłumaczyć historię opowiadaną przez Maxa w komiksach. Dzięki temu nawet gracze nieznający języka angielskiego mogą poczuć klimat wydarzeń ukazywanych w grze. Jako że nie jestem zawodowym tłumaczem, mogło przytrafić mi się kilka pomyłek czy niedokładnie przetłumaczonych fraz. Starałem się także niektórym wypowiedziom nadać sens, co czasem bywa trudne w przekładach na język polski (przynajmniej dla mnie), dlatego tłumaczenia czasem nie są dosłowne.

Zapraszam,

Zodiac

[Podstawy] Tryby gry

Tryby gry

Ukończenie gry Max Payne 2 pozwala na rozegranie niektórych misji w specjalnym trybie. Do wyboru jest ich kilka, a w ich skład wchodzą:

Detective

Hard Boiled

Dead on Arrival

To tryby określające poziom trudności rozgrywki. Przechodząc całą grę na dostępnym od początku poziomie "Detective" uzyskujesz dostęp do "Hard Boiled". Jego ukończenie powala na rozegranie całej opowieści na poziomie trudności "Dead on Arrival". Jest on o tyle trudny, że przeciwnicy są bardziej wytrzymali, a na każdy scenariusz masz ograniczoną liczbę możliwości zapisu stanu gry.

Warto nadmienić, że ukończenie całej opowieści na poziomie "Dead on Arrival" pozwala na obejrzenie specjalnego, bonusowego zakończenia.

New York Minute

Ten tryb zostaje odblokowany po przejściu gry na poziomie "Detective". Zaraz po rozpoczęciu zabawy pojawia się zegar, a Twoim zadaniem jest pokonanie danego poziomu w jak najkrótszym czasie. Możesz wybrać dowolną część i dowolny scenariusz gry, a wszystkie przerywniki zostały wycięte.

Zabicie przeciwnika opóźnia czas o 2 sekundy, a używanie bullet time również na niego wpływa. Dlatego ważnym elementem jest zdejmowanie przeciwników. Zabicie każdego gwarantuje bonus czasowy i zwiększa możliwości użycia bullet time. Staraj się celować przy tym w głowę, co daje najlepsze rezultaty. I przy tym uważaj na zdrowie, bo nie będziesz miał czasu na poszukiwania Painkillers. Powinieneś znać dobrze dany poziom, nim przystąpisz do rozgrywki.

Dead Man Walking

W tym trybie, otwieranym również po przejściu gry na poziomie "Detective", Twoim głównym celem jest po prostu jak najdłużej przeżyć. Rozgrywka opiera się na anihilacji ciągle pojawiających się dosłownie znikąd przeciwników. Wszystko rozgrywa się na określonym, niewielkim skrawku terenu.

Na początku oponentów jest niewielu, ale w miarę Twoich postępów (tj. załatwionych ludzi) poziom trudności wzrasta. Pojawiają się coraz to nowi, lepiej uzbrojeni i w dużo większych ilościach przeciwnicy. Celuj standardowo w głowę, starając się nie stosować uników. Zbieraj pozostawione na mapach Painkillers oraz amunicję, to zawsze procentuje. Im dłużej się utrzymasz, tym lepiej.

[Podstawy] Walka

Walka

Podczas walki najlepszym sposobem wymiany ognia, dającym najlepsze rezultaty, jest skorzystanie ze "zwolnienia czasu w grze", zwanego po prostu bullet time. Po aktywacji bullet time wszystko dookoła dzieje się wolniej, widzisz przelatujące kule, a przede wszystkim masz możliwość zastrzelenia kilku przeciwników w krótkim czasie i dobrego wycelowania.

Należy pamiętać, że nie można tak robić ciągle. Wskaźnik bullet time znajduje się obok szablonu pokazującego zdrowie naszego bohatera i gdy zniknie, nie będzie można z niego skorzystać. Wtedy należy odczekać chwilę lub zabić kilku przeciwników. Szczególnie to ostatnie wyjście jest bardzo opłacalne, bo zwiększy ów wskaźnik w szybkim tempie.

Oto kilka zasad, którymi watro się kierować podczas walki:

Przeciwnicy podczas walki często padają na ziemię, jednak nie znaczy to wcale, że giną. Często zdarza się, że po chwili wstaną i zaczną do nas strzelać. Dlatego warto oddać kilka strzałów, by upewnić się, że oponent naprawdę nie żyje, nim zaczniemy szukać kolejnego.

Najlepszym sposobem unikania obrażeń jest używanie bullet time przy wchodzeniu do nowych pomieszczeń lub wyskakiwaniu zza rogu. Podczas gry najczęściej właśnie w takich sytuacjach spotkasz się z oporem, więc miej na uwadze, że można łatwo zapobiec uszczerbku na zdrowiu.

Odpowiedni dobór broni jest bardzo ważny. Strzelby są doskonałe na bliską odległość, szczególnie przy wcale w korytarzach i wąskich pomieszczeniach. MP5 nadaje się zarówno na większe odległości (dzięki lunecie), jak i na średnie dystanse. Kałasz czy M4 to doskonała broń dużego kalibru, spisująca się doskonale na średnim dystansie, a na duże pozostaje zawsze Dragunov. Desert Eagle są bronią niemalże doskonałą - spisują się zawsze świetnie.

Należy ciągle monitorować stan amunicji. Jeśli trzeba będzie przeładować magazynek podczas walki, może się to dla Ciebie źle skończyć. Szczególnie jeśli będzie to strzelba. Zanim wejdziesz w jakieś nieznane miejsce, odruchowo zmień magazynek. To pozwoli Ci przeżyć dłużej.

Celowanie w głowę daje najlepsze rezultaty. Przeciwnik zazwyczaj pada niemalże od razu, a Ty masz pewność, że nie wstanie. W połączeniu z bullt time jest to dziecinnie prosty sposób na wysoką skuteczność broni.

Przy użyciu bullt time możesz łatwo omijać naboje wystrzelone w Twoim kierunku. Za nic w świecie nie stój w miejscu. Wtedy na pewno zostaniesz trafiony. Poruszanie się na boki, czy w najlepszym wypadku odskok (przycisk w bok + skok) gwarantuje, że nic Ci się nie stanie.

Maksymalnie możesz pomieścić osiem opakowań Painkillers (proszki przeciwbólowe). Jeśli po drodze choć trochę się uszkodziłeś i napotykasz na kilka nowych opakowań, mając pełny zapas, użyj ile możesz, by zabrać nowe ze sobą.

Staraj się wykorzystać pozostawione tu i ówdzie materiały wybuchowe, w postaci skrzyń z amunicją, kanistrów z benzyną czy wybuchowych beczek. Wystarczy jeden celny strzał, by wylatujący w powietrze przedmiot (przedmioty) oczyścił dla Ciebie jakąś salę czy inną okolicę.

[Podstawy] Uzbrojenie

Uzbrojenie

W MP2 mamy do wyboru bogaty arsenał uzbrojenia. Od preferencji gracza (i aktualnej sytuacji) zależy, co wybierze jako siłę wspomagająca pertraktację z przeciwnikami. Każdy rodzaj broni ma swoje wady i zalety, które postaram się poniżej troszkę Wam przybliżyć.

9MM Pistol