Marketing-Mix - Hans-Dieter Zollondz - ebook
Wydawca: BC Edukacja Kategoria: Poradniki Język: polski Rok wydania: 2008

Ebooka przeczytasz na:

Kindlu MOBI
komputerze PDF
Czytaj w chmurze®
w aplikacjach Legimi.
Dlaczego warto?

Pobierz fragment dostosowany na:

Zabezpieczenie: watermark Przeczytaj fragment ebooka

Opis ebooka Marketing-Mix - Hans-Dieter Zollondz

Marketing mix, zwany także „kompozycją marketingową”, to zestaw reguł i koncepcji marketingowych, których znajomość umożliwia skuteczne zaspokajanie potrzeb nabywców. Z książki „Marketing mix” dowiecie się, jak się robi „prawdziwy marketing”. Publikacja prezentuje cztery klasyczne instrumenty marketingu: produkt, cenę, promocję i dystrybucję oraz niezbędne dla rynku usług trzy instrumenty uzupełniające: ludzi, procesy i świadectwo materialne.

Opinie o ebooku Marketing-Mix - Hans-Dieter Zollondz