Marketing akademicki. Rola uniwersytetów w promocji miast i regionów - Tomasz Domański - ebook
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego Kategoria: Specjalistyczne Język: polski Rok wydania: 2011

Marketing akademicki. Rola uniwersytetów w promocji miast i regionów ebook

Tomasz Domański

(0)

Ebooka przeczytasz na:

komputerze PDF
Czytaj w chmurze®
w aplikacjach Legimi.
Dlaczego warto?

Pobierz fragment dostosowany na:

Zabezpieczenie: watermark

Opis ebooka Marketing akademicki. Rola uniwersytetów w promocji miast i regionów - Tomasz Domański

Publikacja prezentuje wielostronne i bardzo różnorodne podejście do marketingu akademickiego w kontekście współpracy z władzami miast i regionów polskich oraz zagranicznych.

 

Przyjęta formuła tego opracowania opiera się na indywidualnym podejściu każdego z Autorów do szeroko rozumianej problematyki marketingu akademickiego oraz do roli uniwersytetów w rozwoju oraz w promocji miast i regionów. Przyjęta perspektywa jest dla każdego z Autorów bardzo silnie powiązana z jego wcześniejszymi doświadczeniami badawczymi, jak również z doświadczeniami marketingowymi związanymi z realizacją pewnych projektów przez uniwersytety lub na rzecz uniwersytetów. Dotyczy to zarówno zespołu hiszpańskiego z Granady, jak również polskich doświadczeń. Głównym celem publikacji jest zarówno dokonanie bilansu dotychczasowych doświadczeń we wdrażaniu szeroko rozumianych koncepcji marketingu akademickiego, jak również spojrzenie na ten problem z perspektywy różnych podmiotów oraz różnych regionów.

Opinie o ebooku Marketing akademicki. Rola uniwersytetów w promocji miast i regionów - Tomasz Domański