Manhunt - poradnik do gry - Artur "Roland" Dąbrowski - ebook

Manhunt - poradnik do gry ebook

Artur "Roland" Dąbrowski

0,0

Opis

Manhunt jest jedną z najbrutalniejszych gier na PC, a jednocześnie jednym z lepszych sneakerów. W poradniku znajdziecie garść porad, które z pewnością przydadzą się podczas rozgrywki oraz kompletny opis przejścia na najwyższym poziomie trudności.

Manhunt - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Egzekucje (Porady ogólne)
  • Doing Time (1) (Scena 12)
  • Cień twoim przyjacielem (Porady ogólne)
  • Mouth of Madness (1) (Scena 11)
  • Strzelaniny (Porady ogólne)
  • Fuelled by Hate (2) (Scena 5)
  • Odrobina hałasu nie zaszkodzi (Porady ogólne)
  • Mouth of Madness (2) (Scena 11)
  • Born Again (1) (Scena 1)
  • Postacie niezależne (Porady ogólne)

Informacja o grze

Kolejna, po trzech częściach serii Grand Theft Auto, brutalna propozycja firmy Rockstar. Zalicza się do modnego obecnie gatunku - stealth/action. Jednakże już na wstępie należy stanowczo zaznaczyć, iż poziom brutalności jaki reprezentuje Manhunt daleko przewyższa to, co zaprezentowano nam w kolejnych odsłonach GTA, a co za tym idzie, jest to gra tylko dla osób dojrzałych psychicznie.

Gra Manhunt, ciepło przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2004 roku i dostępny jest na platformach: PC, PS2, XBX. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: angielska.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
czytnikach certyfikowanych
przez Legimi
Windows
10
Windows
Phone

Liczba stron: 50

Odsłuch ebooka (TTS) dostepny w abonamencie „ebooki+audiobooki bez limitu” w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.



Manhuntporadnik do gry

autor: Artur "Roland" Dąbrowski

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=277

[email protected]

Spis treści

Wprowadzenie

Porady ogólne

Egzekucje

Cień twoim przyjacielem

Odrobina hałasu nie zaszkodzi

Strzelaniny

Postacie niezależne

Scena 1

Born Again (1)

Born Again (2)

Scena 2

Doorway into Hell (1)

Doorway into Hell (2)

Scena 3

Road to Ruin (1)

Road to Ruin (2)

Scena 4

White Trash (1)

White Trash (2)

Scena 5

Fuelled by Hate (1)

Fuelled by Hate (2)

Scena 6

Grounds for Assault (1)

Grounds for Assault (2)

Scena 7

Strapped for Cash (1)

Strapped for Cash (2)

Scena 8

View of Innocence (1)

View of Innocence (2)

Scena 9

Drunk Driving (1)

Drunk Driving (2)

Scena 10

Graveyard Shift (1)

Graveyard Shift (2)

Scena 11

Mouth of Madness (1)

Mouth of Madness (2)

Scena 12

Doing Time (1)

Doing Time (2)

Scena 13

Kill the Rabbit (1)

Kill the Rabbit (2)

Scena 14

Divided They Fall (1)

Divided They Fall (2)

Scena 15

Press Coverage (1)

Press Coverage (2)

Scena 16

Wrong Side of the Tracks (1)

Wrong Side of the Tracks (2)

Scena 17

Trained to Kill (1)

Trained to Kill (2)

Scena 18

Border Patrol (1)

Border Patrol (2)

Scena 19

Key Personnel (1)

Key Personnel (2)

Scena 20

Deliverance (1)

Deliverance (2)

Wprowadzenie

Manhunt jest jedną z najbrutalniejszych gier jakie ukazały się na "pieca", a jednocześnie jednym z lepszych sneakerów na tę platformę. W poniższym poradniku znajdziecie garść porad, które z pewnością przydadzą się podczas rozgrywki oraz kompletny opis przejścia na najwyższym poziomie trudności.

Zapraszam,

Arthek

Porady ogólne

Egzekucje

Egzekucje

Egzekucje są jednym z głównych elementów Manhunta, a zarazem głównym czynnikiem wpływającym na ocenę poczynań gracza, więc jeśli chcesz zdobywać dodatkowe materiały - musisz dokonać odpowiedniej ilość egzekucji. Minimalny poziom egzekucji jest inny w każdej ze scen (możesz zobaczyć je przy opisach). Na poziomie Fetish można zdobyć za brutalność maksymalnie dwie gwiazdki, a na poziomie Hardcore - cztery. W sumie egzekucje dzielą się na trzy poziomy. Pamiętaj jednak, że aby osiągnąć minimalną ilość egzekucji, nie musisz dokonywać tych na trzecim poziomie, gdyż wystarczy dokonywać drugopoziomowych egzekucji (pierwsze się nie zaliczają).

Pierwszy poziom egzekucji - kolor szary.

Drugi poziom egzekucji (gruesome execution) - kolor żółty.

Trzeci poziom egzekucji (violent execution) - kolor czerwony.

Cień twoim przyjacielem

Cień twoim przyjacielem

Tak jak w każdym z przedstawicieli gatunku sneakerów, tak i w Manhunt'cie, cień jest największym przyjacielem gracza. Przebywając w nim, możesz czuć się bezpieczny, gdyż nie dostrzeże cię żaden z przeciwników. Stan widoczności ukazany jest w prawym-dolnym rogu i najlepiej sugerować się właśnie nim.

Jesteś widoczny, ale nikt cię nie widzi.

Jesteś niewidoczny.

Jesteś widoczny i ktoś cię widzi.

Odrobina hałasu nie zaszkodzi

Odrobina hałasu nie zaszkodzi

Wiadomo, że sneakery polegają głównie na skradaniu się, aczkolwiek są sytuacje, które pozwalają na wytworzenie zjawiska głośnego dźwięku. W Manhunt'cie są to głównie sytuacje, w których chcesz zwabić przeciwnika, aby później go zabić. Trzeba mieć przy tym trochę cierpliwości, gdyż oponentom czasami nie spieszy się za bardzo do zbadania źródła hałasu. Jeśli po jakieś minucie nikt się nie zjawi - możemy sobie pozwolić na kolejne uderzenie lub nawet dwa. Później wystarczy odczekać chwilkę, aż ten odwróci się i zacznie iść w przeciwną stronę. Wtedy możemy zacząć powoli za nim iść i dokonać egzekucji. Należy pamiętać, że podczas zwabiania przeciwników należy ustawić się w ciemnym miejscu, bo w innym przypadku zostaniemy zauważeni.

Trochę inaczej jest przy okazji korzystania z broni palnej. Wtedy zazwyczaj zwabia się przeciwnika, aby ten zaczął iść w naszą stronę. Wtedy nie ustawiamy się w cieniu, a po prostu przy narożniku murku, ściany, żywopłotu itp. Do zwabiania przeciwników można wykorzystać także szereg przedmiotów, jak butelka czy cegła. Gdy rzucimy taką cegłę w jakieś miejsce, oponent skieruje się w nie.

Strzelaniny

Strzelaniny

Jednym z elementów Manhunta są strzelaniny. Te nie są zbyt skomplikowane i ograniczają się właściwie do następującego schematu. Ustawiamy się za jakąś zasłoną i przyciskamy [SPACJĘ], aby bohater "przykleił" się do niej. Wtedy wystarczy wychylać się [PPM] i oddawać strzał w przeciwników [LPM]. Bardzo dużym ułatwieniem jest automatyczne celowanie. Nie musimy własnoręcznie kierować broni na oponenta, gdyż Jack automatycznie celuje gdzieś w okolice klatki piersiowej.

Najłatwiejsze są strzelaniny z jednym przeciwnikiem. Wtedy możemy wychylać się na dłużej i załatwić go właściwie bez powracania do pozycji kucanej. Trochę trudniejsze są strzelaniny, gdy stawiamy czoła grupce oponentów. W takiej sytuacji najlepiej jest wychylać się jedynie na chwilkę i oddawać w miarę precyzyjny strzał. Wystarczy powtarzać tę czynność do skutku. Warto wspomnieć jednak o tym, że im dłużej celujemy w cel, tym większe zostaną mu zadane obrażenia. Bardzo dobrym momentem do rozpoczęcia ostrzału jest chwila, gdy przeciwnik przeładowuje broń. Wtedy możemy wyeliminować go praktycznie bez żadnego ryzyka.

Postacie niezależne

Postacie niezależne

W dwóch scenach będziesz musiał opiekować się postaciami niezależnymi. W jednej będzie to bezdomny mężczyzna - Tramp, a w drugiej - dziennikarka. Tramp będzie ci potrzebny, aby otworzyć bramy, które prowadzą do kolejnych etapów terenu. Dziennikarka natomiast musi dojść do pewnego miejsca (miej więcej połowa sceny), a później cię opuści.

Tramp

Dziennikarka

W obu przypadkach są to postacie całkowicie bezbronne, które nie mają szans w pojedynku z uzbrojonymi przeciwnikami. Dlatego też będziesz musiał je ukrywać w jednym z bezpiecznych miejsc, aby nikt nie mógł ich zauważyć. Stan zdrowia oraz widoczność NPCów obrazuje cienki pasek po prawej stronie ekranu.

NPC jest widoczny.

NPC jest niewidoczny.

Scena 1

Born Again (1)

Info

Czas na wykonanie: 10 minut