Małopolski przedsiębiorca na rynku Unii Europejskiej. Założenia – doświadczenia - rezultaty - Teresa Sasińska-Klass, Agnieszka Szymańska - ebook
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego Kategoria: Specjalistyczne Język: polski

Małopolski przedsiębiorca na rynku Unii Europejskiej. Założenia – doświadczenia - rezultaty ebook

Teresa Sasińska-Klass, Agnieszka Szymańska

(0)

Ebooka przeczytasz na:

komputerze PDF
Czytaj w chmurze®
w aplikacjach Legimi.
Dlaczego warto?

Pobierz fragment dostosowany na:

Zabezpieczenie: watermark

Opis ebooka Małopolski przedsiębiorca na rynku Unii Europejskiej. Założenia – doświadczenia - rezultaty - Teresa Sasińska-Klass, Agnieszka Szymańska

Książka jest drugą publikacją prezentującą rezultaty badań prowadzonych w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej UJ w ramach projektu INTER GET UP, którego celem było wspieranie rozwoju przedsiębiorczości poprzez stymulację procesu tworzenia nowych oraz poprawę efektywności już istniejących małych i średnich firm, a także pogłębienie współpracy regionalnej w ramach UE. Na treść pracy składają się: opis współczesnych relacji rynkowych i czynników je kształtujących, obszerna analiza profilu i potrzeb informacyjnych polskiego przedsiębiorcy, a także ocena efektywności podejmowanych przez niego działań.

Działania IDiKS w ramach tego projektu składały się z dwóch etapów. Pierwszy zakładał zorganizowanie warsztatów szkoleniowych, dzięki którym przedsiębiorcy będą zdobywać niezbędną wiedzę na temat tworzenia i rozwoju mikroprzedsiębiorstw w warunkach polskiego członkostwa w UE. Etap drugi obejmował analizę skuteczności przeprowadzonych warsztatów w kontekście doboru właściwych treści szkoleniowych, jak i opracowanie modelu skutecznych działań polskich małych oraz średnich podmiotów gospodarczych na rynku unijnym na podstawie analizy działań przedsiębiorców z regionu małopolski.

Książka prezentuje rezultaty właśnie tego etapu działań. na jej treść składają się: opis współczesnych relacji rynkowych i czynników je kształtujących, obszerna analiza profilu i potrzeb informacyjnych współczesnego polskiego przedsiębiorcy, a także ocena efektywności podejmowanych przez niego działań po włączeniu Polski do Unii Europejskiej.

Opinie o ebooku Małopolski przedsiębiorca na rynku Unii Europejskiej. Założenia – doświadczenia - rezultaty - Teresa Sasińska-Klass, Agnieszka Szymańska