7,90 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 7,90 zł
W poradniku do gry Madagascar, znajdziecie szczegółowe rozwiązanie wszystkich poziomów występujących w programie z uwzględnieniem interesujących bonusów, jak np. automatów do gier zręcznościowych, które stanowią dodatkową rozrywkę.
Madagaskar - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.
Informacja o grze
Madagascar to niezbyt skomplikowana zręcznościówka stworzona z myślą o najmłodszych użytkownikach komputerów. Gra ta bazuje na kolejnym filmie animowanym wytwórni DreamWorks Studios.
Gra Madagascar, ciepło przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier zręcznościowych. Tytuł wydany został w Polsce w 2005 roku i dostępny jest na platformach: PC, PS2, XBX, GCN, GBA, NDS. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: pełna polska.
Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi lub dowolnej aplikacji obsługującej format:
Liczba stron: 29
Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.
Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.
Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.
Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.
Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=419
Kings of New York
Marty's Escape!
N.Y. Street Chase
Penguin Mutiny
Mysterious Jungle
Save the Lemurs
Jungle Banquet
Coming of Age
Back to the Beach
Marty to the Rescue
Final Battle
Witam w nieoficjalnym poradniku do gry Madagascar, produkcji o zręcznościowym charakterze, opartej o popularny film animowany pod tym samym tytułem. W poniższym tekście znajdziecie szczegółowe rozwiązanie wszystkich poziomów występujących w programie z uwzględnieniem interesujących bonusów, jak np. automatów do gier zręcznościowych, które stanowią dodatkową rozrywkę. Solucja podzielona jest na segmenty, identycznie jak zostało to zrobione w programie.
Zanim przejdziemy do szczegółowej solucji, garść ogólnych wskazówek dotyczących rozgrywki w Madagascar:
Zabawa nie jest specjalnie trudna, a nieliczne zagadki z reguły nie powinny zatrzymać gracza dłużej niż na kilka minut. Mimo to, w grze można napotkać kilka problematycznych sytuacji, w której nie za bardzo wiadomo, co robić dalej.
Madagascar
wszystkie cele misji objaśnia w przerywnikach filmowych, dlatego lepiej oglądnąć je do końca i wysłuchać co mają do powiedzenia ich bohaterowie.
Aby zwiększyć liczbę dodatkowych żyć, należy zbierać przedmioty ze znaczkiem czerwonego krzyża. Gracz otrzymuje kolejną szansę na przetrwanie po zdobyciu dziesięciu bonusów. Liczby te nie kumulują się w kolejnych etapach.
W każdym etapie można zdobyć sto monet, spotykanych w dwóch wariantach: srebrnym (+1) oraz złotym (+5). Pieniądze najczęściej ukryte są pod przedmiotami, które można z łatwością zniszczyć (snopki siana, małe skały, ostrygi). Rozgrywka ma charakter całkowicie liniowy, więc jeśli widzisz rozgałęzienie dróg, możesz być pewien, że niedaleko są ukryte monety.
Monety wykorzystujemy w sklepie kupując dodatkowe życia, energię oraz zablokowane misje. W tym ostatnim przypadku są to proste gry zręcznościowe, w których może wziąć udział kilku graczy (ich liczba uzależniona jest od tego, ile monet przeznaczyłeś na daną zabawę). W sklepie można także nabyć różne elementy garderoby, w których pokazują się prowadzeni przez nas podopieczni.
Każdy etap można rozgrywać wielokrotnie, dlatego jeśli nie zdobyłeś wszystkich monet, nie załamuj się.
W grze spotykamy automaty coin-op, za pomocą których można pobawić się w proste gry arcade. Szczegółową lokalizację wszystkich urządzeń tego typu znajdziesz w poniższej solucji, do której lektury teraz Cię jednocześnie zapraszam.
Zmagania rozpoczynasz w klatce Marty'ego. Pierwszą rzeczą jaką powinieneś zrobić jest pozbieranie trzech kart z wizerunkiem zebry (#1), walających się w najbliższej okolicy. Dzięki temu Twój podopieczny uzyska nową moc, pozwalającą uderzać wybrany cel tylnimi nogami. Kopnięcie możesz wykorzystać zarówno do rozwalenia snopków siana, kryjących niszę z monetami, jak i otworzenia bramy (#2). Ta ostatnia czynność pozwoli Ci się przedostać w pobliże siedziby Alexa, co też uczyń.
Wcielisz się w rolę lwa Alexa. Rozglądnij się po najbliższej okolicy i zbierz trzy karty (#3). Gdy