Kurs: Wyspa Skarbów - poradnik do gry - Karolina "Krooliq" Talaga - ebook
PROMOCJA

Kurs: Wyspa Skarbów - poradnik do gry ebook

Karolina "Krooliq" Talaga

0,0
7,90 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 7,90 zł

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

W poradniku do gry przygodowej „Kurs: Wyspa Skarbów”, znajdziesz szczegółowy opis przejścia czekającej Cię przygody na Szmaragdowej Wyspie, wzbogacony licznymi obrazkami.

Kurs: Wyspa Skarbów - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • No to w drogę!
  • Forge and mine cz.1 (1)
  • Snare Valley cz.1 (3)
  • Forge and mine cz.1 (2)
  • Forge and mine cz.1 (3)
  • Snare Valley cz.1 (2)
  • Snare Valley cz.1 (1)
  • Gallows Gate cz.2
  • Skull Rock cz.2
  • Idol

Informacja o grze

Destination: Treasure Island francuskiego studia Kheops Studio (twórcy miedzy innymi The Secret of the Lost Cavern i The Secrets of da Vinci), to kolejna przygodówka zrealizowana w stylu point & click.

Gra Destination: Treasure Island, to przedstawiciel gatunku gier przygodowych. Tytuł wydany został w Polsce w 2007 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: pełna polska.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi lub dowolnej aplikacji obsługującej format:

EPUB

Liczba stron: 35

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.



Kurs: Wyspa Skarbówporadnik do gry

autor: Karolina "Krooliq" Talaga

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=708

[email protected]

Spis treści

Wstęp

No to w drogę!

Cape Fear (alternatywna droga)

Flowery Coast cz.1

Gallows Gate, Skull Rock i Cape Fear cz.1

Idol

Skull Rock cz.2

Gallows Gate cz.2

Snare Valley cz.1 (1)

Snare Valley cz.1 (2)

Snare Valley cz.1 (3)

Forge and mine cz.1 (1)

Forge and mine cz.1 (2)

Forge and mine cz.1 (3)

Fort i Forge and mine cz.2 (1)

Fort i Forge and mine cz.2 (2)

Fort i Forge and mine cz.2 (3)

Wreck

Flowery Coast cz.2

Waterfall cz.1

Snare Valley cz.2

Waterfall cz.2 (1)

Waterfall cz.2 (2)

Wstęp

Witaj w nieoficjalnym poradniku do gry Kurs: Wyspa Skarbów, nawiązującej do słynnej powieści autorstwa Roberta Louisa Stevensona. Znajdziesz tu szczegółowy opis przejścia czekającej Cię przygody na Szmaragdowej Wyspie, wzbogacony licznymi obrazkami. Niniejsza solucja powstała w oparciu o anglojęzyczną wersję programu, dlatego w tekście postanowiłam użyć także oryginalnych nazw przedmiotów (umieściłam je w nawiasach).

Wcielając się w rolę znanego z kart książki Jima Hawkinsa, rozgrywkę rozpoczynasz na statku, w swojej kajucie. A zatem - cała naprzód, ku nowej przygodzie! ;-) Powodzenia!

Karolina "Krooliq" Talaga

No to w drogę!

No to w drogę!

[1]

[2]

Jakieś dziwne dźwięki wzbudzają twój niepokój. Spróbuj otworzyć drzwi, a dowiesz się, że zostałeś uwięziony przez starych "znajomych": Morgana, Dicka i Żółtego Psa. Oczywiście, musisz znaleźć sposób, żeby wydostać się z kajuty i tym samym uciec przed pałającymi żądzą zemsty piratami.

Zabierz czarny przedmiot [black spot] oraz gruby sznur [thick rope] ze słupa znajdującego się tuż obok drzwi [#1]. Na jednej z sufitowych belek znajdziesz czasomierz [marine chronometer] [#2]. Oczywiście, zabierz go.

[3]

[4]

Podnieś zapalniczkę [lighter] oraz linę [rope], leżące obok łóżka [#3]. Z biurka zabierz sekstant [sextant], a następnie otwórz okno. Zobaczysz papugę - to Kapitan Flint, ulubieniec Długiego Johna Silvera. Ptaszysko trzyma w łapce jakąś wiadomość [message] [#4] - weź ją.

[5]

[6]

Tym sposobem wejdziesz w posiadanie kawałka mapy oraz tajemniczych wskazówek, przekazanych przez Długiego Johna Silvera, a mających doprowadzić cię do skarbu ukrytego gdzieś na Szmaragdowej Wyspie [#5]. Spróbuj wyskoczyć przez okno, a przekonasz się, że nie jest to najlepszy sposób - jeśli zanurkujesz, hałas ściągnie piratów, lepiej opuścić się po cichu na linie, którą możesz przywiązać do poręczy ławki [#6].

[7]

[8]

W ekwipunku połącz gruby sznur [thick rope] z liną [rope]. Aby to zrobić, będziesz musiał skorzystać z jednego z węzłów żeglarskich.

Wiązanie węzłów żeglarskich to jedna z czynności, którą będziesz wykonywał wielokrotnie podczas rozgrywki. Nie jest to zbyt skomplikowane - całość sprowadza się do klikania w odpowiednie przyciski, pojawiające się na ekranie - do wyboru masz przycisk górny albo dolny [#7], częstokroć też będzie pojawiać się tylko jeden przycisk (na potrzeby niniejszego poradnika nazwijmy go "środkowym") [#8]. Generalnie, zabawa z węzłami sprowadza się do wciśnięcia przycisków w odpowiedniej kombinacji - jeśli się pomylisz, nic nie szkodzi, wiązanie automatycznie rozpocznie się od nowa.

Zatem aby połączyć w/w dwie liny, musisz nacisnąć przyciski w następującej kolejności: dolny, górny, dolny, środkowy. Tak związane liny wyjmij z ekwipunku i przywiąż je do poręczy, korzystając z kolejnego węzła - przyciski: środkowy, dolny, dolny, środkowy, środkowy. Teraz opuść się na linie, a po chwili rozpoczniesz podróż na Szmaragdową Wyspę.

Uwaga: jeśli wykonałeś wszystkie powyższe czynności, to omiń kolejny rozdział poradnika (czyli opis alternatywnego sposobu dostania się na wyspę) i przejdź od razu do rozdziału Flowery Coast.

Cape Fear (alternatywna droga)

Cape Fear (alternatywna droga)

[9]

[10]

Istnieje