Jak rozpętałem II wojnę światową ... - poradnik do gry - Maciej "Brisk" Jastrzębski - ebook
PROMOCJA

Jak rozpętałem II wojnę światową ... - poradnik do gry ebook

Maciej "Brisk" Jastrzębski

0,0
7,90 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 7,90 zł

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Poradnik ten jest dokładnym opisem przejścia gry „Jak rozpętałem II wojnę światową” pozwalający bez problemów przeżyć i ukończyć Nieznane przygody Franka Dolasa.

Jak rozpętałem II wojnę światową ... - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • [AKT I] Mapa wybrzeża Afryki
  • [AKT I] cz.2
  • [AKT II] cz.2
  • [AKT II] cz.1
  • [AKT II] Mapa Afryki
  • [AKT I] cz.1
  • [AKT I] cz.3
  • [AKT II] cz.3
  • Prolog
  • [AKT I] cz.4

Informacja o grze

Jak rozpętałem II wojnę światową: Nieznane przygody Franka Dolasa. Gra z gatunku cRPG, przygotowana przez studio Alien Artefact, znane nam do tej pory ze znakomitej Another War. Akcja rozgrywa się w czasach II Wojny Światowej, a bohaterem opowieści jest Franek Dolas.

Gra Weird War: The Unknown Episode of World War II, to przedstawiciel gatunku RPG akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2003 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: pełna polska.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi lub dowolnej aplikacji obsługującej format:

EPUB

Liczba stron: 21

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.


Podobne


Jak rozpętałemII wojnę światową ...poradnik do gry

autor: Maciej "Brisk" Jastrzębski

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=362

[email protected]

Spis treści

Wprowadzenie

Informacje wstępne

Prolog

Okręt

[AKT I] Mapa wybrzeża Afryki

[AKT I] cz.1

[AKT I] cz.2

[AKT I] cz.3

[AKT I] cz.4

[AKT II] Mapa Afryki

[AKT II] cz.1

[AKT II] cz.2

[AKT II] cz.3

[AKT III] Mapa krainy

[AKT III] cz.1

[AKT III] cz.2

Wprowadzenie

Poradnik ten jest dokładnym opisem przejścia gry Jak rozpętałem II wojnę światową: Nieznane przygody Franka Dolasa. Postępując krok po kroku zgodnie z opisem oraz stosując się do moich uwag, przejdziesz grę bez problemów a jedyna przeciwność, jaka może Ci stanąć na drodze, to złośliwość tego programu.

Ważne:

Przed przystąpieniem do gry ściągnij i zainstaluj najnowsze patche, żeby uniknąć niemiłych niespodzianek w czasie gry.

Informacje wstępne

Wybór i tworzenie postaci

W wyborze postaci najlepiej kierować się współczynnikami życia, siły, inteligencji oraz charyzmy. Najbliżej takich statystyk punktowych, które nas interesują, jest Kowal i Kucharz. Proponuję wybrać Kucharza, biorąc pod uwagę jego siłę oraz punkty życia. Przy takim wyborze, punkty swobodne (5 pkt), które możemy dowolnie rozdać, najlepiej dodać do inteligencji (+3 pkt) oraz do charyzmy (+2 pkt). I to właśnie te dwie cechy trzeba rozwijać na samym początku gry, każdą z nich przynajmniej o +3 punkty. Potem możemy już spokojnie, według uznania, rozdzielać punkty na pozostałe cechy oraz zdolności.

Walka i poruszanie się po lokacjach

W