Jack Keane 2: The Fire Within - poradnik do gry - Katarzyna "Kayleigh" Michałowska - ebook

Jack Keane 2: The Fire Within - poradnik do gry ebook

Katarzyna "Kayleigh" Michałowska

0,0

Opis

Poradnik do gry Jack Keane 2 zawiera wskazówki przydatne podczas zabawy w tę sympatyczną przygodówkę. To dokładna i bogato ilustrowana solucja, która przeprowadzi Cię przez wszystkie kolejne wydarzenia opowiadanej przez ten tytuł historii.

Podporządkowana jest ona wyzwaniom, przed jakim staje główny bohater Jack oraz jego przyjaciółka Amanda. Okazjonalnie masz też możliwość wcielić się w dwie nowe w tej serii postacie: fotoreporterkę Eve i inżyniera wynalazcę Carla.

Poradnik do gry Jack Keane 2 zawiera:

  • szczegółowy opis przejścia gry;
  • liczne wskazówki ułatwiające rozgrywkę;
  • wyjaśnienie najtrudniejszych zagadek i łamigłówek;
  • szczegółowe oznaczenia na ilustracjach.

Poradnik do gry Jack Keane 2 to solucja zawierająca szczegółowy opis przejścia gry. W poradniku zawarto liczne wskazówki ułatwiające rozgrywkę oraz wyjaśniono najtrudniejsze zagadki i łamigłówki. Na każdej z ilustracji oznaczono najważniejsze obiekty.

Jack Keane 2: The Fire Within - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Wyeliminuj bandytów (Prison Island, Szanghaj, 1899)
  • Zniszcz meteor / ocal świat (Przestworza)
  • Podstawy
  • Popraw swoje umiejętności walki (Prison Island, Szanghaj, 1899)
  • Pokonaj Łamacza Czaszek (Prison Island, Szanghaj, 1899)
  • Ucieknij z celi (Prison Island, Szanghaj, 1899)
  • Pokonaj Łamacza Czaszek... ponownie (Przestworza)
  • Znajdź wyjście z więzienia (Prison Island, Szanghaj, 1899)
  • Pokonaj kapitana portu (Hamburg, Niemcy)
  • Dowiedz się czegoś więcej o amulecie szamana (Prison Island, Szanghaj, 1899)

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
czytnikach certyfikowanych
przez Legimi
Windows
10
Windows
Phone

Liczba stron: 56

Odsłuch ebooka (TTS) dostepny w abonamencie „ebooki+audiobooki bez limitu” w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.


Podobne


Jack Keane 2: The Fire Withinporadnik do gry

autor: "Katarzyna "Kayleigh" Michałowska"

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=1420

[email protected]

Spis treści

Jack Keane 2: The Fire Within - poradnik do gry

Podstawy

Prison Island, Szanghaj, 1899

Wyeliminuj bandytów

Ucieknij z celi

Znajdź wyjście z więzienia

Popraw swoje umiejętności walki

Odzyskaj amulet szamana

Pokonaj Łamacza Czaszek

Dowiedz się czegoś więcej o amulecie szamana

Ucieknij ze świata snu

Dostań się na piętro Jacka

Pokonaj niewidomego strażnika w pijackiej grze

Wydostań Jacka z areny walk

Hamburg, Niemcy

Dowiedz się, gdzie ukryty jest amulet szamana

Pokonaj kapitana portu

Znajdź brakującą część amuletu

Dowiedz się więcej o przyszłości Jacka i zdezorganizuj mu życie

Ucieknij ze świata snu

Skompletuj załogę

Ujawnij machinacje kapitana portu

Afryka, brzeg Nilu

Przyjmij gości

Znajdź drogę do następnego fragmentu amuletu

Dostań się do groty

Przeprowadź grupę przez grotę

Rozpracuj mechanizm bramy

Zdobądź kolejny fragment amuletu

Ucieknij z jaskini

Afryka, sawanna

Dogoń zeppelina

Napraw samochód

Przygotuj się do zmiany koła i uwolnij Jacka

Dowiedz się, co popsuło się w aucie Carla i napraw to

Znajdź słaby punkt, by przechytrzyć Umbatiego

Afryka, Koa Manyattan

Znajdź sposób, by wspiąć się na Kilimandżaro

Przechytrz Łamacza Czaszek

Zwycięż w turnieju i zorganizuj ekwipunek dla ekspedycji na Kilimandżaro

Afryka, Kilimandżaro

Dotrzyj na szczyt góry

Wybaw Amandę z tarapatów

Otwórz wejście

Odzyskaj amulet

Wydostań skarb

Przestworza

Zbliż się do zeppelina Umbatiego i dostań na jego pokład

Pokonaj Łamacza Czaszek... ponownie

Zniszcz meteor / ocal świat

Jack Keane 2: The Fire Within - poradnik do gry

Poradnik do gry Jack Keane 2 zawiera wskazówki przydatne podczas zabawy w tę sympatyczną przygodówkę. To dokładna i bogato ilustrowana solucja, która przeprowadzi Cię przez wszystkie kolejne wydarzenia opowiadanej przez ten tytuł historii.

Podporządkowana jest ona wyzwaniom, przed jakim staje główny bohater Jack oraz jego przyjaciółka Amanda. Okazjonalnie masz też możliwość wcielić się w dwie nowe w tej serii postacie: fotoreporterkę Eve i inżyniera wynalazcę Carla.

Poradnik do gry Jack Keane 2 zawiera:

szczegółowy opis przejścia gry;

liczne wskazówki ułatwiające rozgrywkę;

wyjaśnienie najtrudniejszych zagadek i łamigłówek;

szczegółowe oznaczenia na ilustracjach.

Katarzyna "Kayleigh" Michałowska (www.gry-online.pl)

Podstawy

1. Ekwipunek znajduje się u góry ekranu, LPM wyciągasz zeń przedmioty, a PPM powodujesz ich rozłożenie na części pierwsze (tego samego dokonasz, klikając rzeczą wyjętą z inwentarza umiejscowioną w lewym górnym rogu ekranu lupę) - o ile jest to oczywiście możliwe, w pozostałych przypadkach pojawia się komentarz bohatera.

2. W lewym górnym rogu ekranu oprócz wspomnianej lupy znajduje się też opcja szybkiego zapisu, przejście do menu, symbol żarówki ujawniającej hotspoty, dziennik przypominający o aktualnym zadaniu i funkcja wskakiwania na wyżej położone obiekty, którą podczas sterowania postacią przywołasz również PPM albo spacją. Ponadto spacją możesz pomijać scenki przerywnikowe, a także (podobnie jak LPM) przyspieszać kwestie dialogowe. Bohatera prowadzisz za pomocą myszy (przy wciśniętym LPM) lub klawiszy W, S, A, D. Przy dłuższych trasach do pokonania zaczyna on automatycznie biec, tak samo dzieje się po dwukrotnym kliknięciu niektórych odległych obiektów.

3. W trakcie gry jako Jack podejmujesz decyzje odnośnie przyznania racji czy skorzystania z pomocy jednej z dwu towarzyszek: Amandy lub Eve. Wiąże się to ze złamaniem serca tej wzgardzonej i przypodobaniem się tej wybranej (pojawia się stosowny symbol) i jest o tyle istotne, że ma symboliczny wpływ na zakończenie.

4. Znajdźki, które powinny wylądować w ekwipunku bohaterów, zostały wyróżnione w tekście kolorem czerwonym, a rozwiązania zagadek pogrubieniem.

Prison Island, Szanghaj, 1899

Wyeliminuj bandytów

Wyjmijstrzelbę Amandy z ekwipunku (w górze ekranu). Pojawi się symbol celowania, którym najedź na starą beczkę w centrum ekranu i kliknij LPM, by strzelić. W ten sam sposób rozwal skrzynię z fajerwerkami, którą wcześniej zasłaniała beczka. Teraz przejdź na lewą burtę (w prawo) i popchnij leżącą tam beczkę z whisky.

Wróć za maszt, a następnie przejdź na sterburtę (w lewo). Stamtąd strzel do rozlanej w głębi statku kałuży whisky oraz do sterty kul armatnich na skrzyni przy wyższym z przemytników.

Ponownie wróć za maszt, przejdź na lewą burtę, a stamtąd do tylnej części statku (w głębi po prawej). Tym razem strzel do jednego z nieumocowanych dział po prawej.

Ucieknij z celi

Wyjrzyj przez okratowane okienko - Jack zauważy, że statek w porcie nadaje alfabetem Morse'a. Podejdź do drzwi i kliknij je, by zawołać strażnika. Zapytaj go o światło na zewnątrz - to więzienny reflektor.

Z latryny (niedaleko drzwi) weź jej zabrudzoną pokrywę. Z łóżka szamana zabierz poduszkę, po czym kliknij ją w ekwipunku i kliknij nią lupę u góry po lewej. W efekcie tak przeprowadzonego badania poduszki (ten sam rezultat uzyskasz, klikając ją PPM w inwentarzu) Jack zdejmie z niej powłoczkę. Tę z kolei zamocz w wodnistej zupie, której miska stoi przy łóżku (po prawej). Mokrą szmatą przetrzyj pokrywę latryny (w ekwipunku kliknij jednym przedmiotem drugi). Błyszczącym metalem potraktuj okratowane okienko - niestety, w nadaniu sygnału przeszkadza Jackowi więzienny reflektor.

Ponownie więc przywołaj poprzez drzwi strażnika i wciśnij mu kit, że widziałeś przed oknem zbiega. Raz jeszcze użyj metalu na oknie. Jack nada komunikat alfabetem Morse'a - możliwości przeprowadzenia rozmowy tak, by przyniosła oczekiwany skutek (chodzi o to, by wkurzyć Brytyjczyków lub przekonać ich do udzielenia bohaterowi pomocy, ale zirytować ich łatwiej), jest multum, podaję jedną z nich:

Halo, halo (1 kwestia) albo którekolwiek inne zagajenie.

Anglik w potrzebie (1).

Uwolnijcie mnie wreszcie, ślamazary (3) albo: królowa je sajgonki na śniadanie (4).

Brytyjczycy mają tylko małe armaty (2).

Jesteście zbyt tchórzliwi, by dać ognia (2).

Aby sprawę z Royal Navy załatwić polubownie (efekt jest ten sam), Jack, zanim zacznie nadawać Morse'em, musi przyjrzeć się staremu wydaniu gazety "Szanghaj Telegraf" (na lewo od drzwi celi). Wówczas rozmowa z Brytyjczykami powinna przebiec tak:

Halo, halo (1) albo którekolwiek inne zagajenie.

Anglik w potrzebie (1).

Jak? Jestem w więzieniu (1). Albo: mojego brytyjskiego akcentu nie można nadać Morse'em (2).

Londyn (1) albo Oksford (2).

Rugby (3).

Latarnia morska w Bournemouth jest spalona (4).

Proszę, muszę wiać z tej celi (2).

Znajdź wyjście z więzienia

Znalazłszy się na