Iron Storm - poradnik do gry - Marcin "Cisek" Cisowski - ebook

Iron Storm - poradnik do gry ebook

Marcin "Cisek" Cisowski

0,0

Opis

Poradnik ten jest dość szczegółowym opisem ukończenia gry, zawierającym także osobiste uwagi autora dotyczące rozwiązań niektórych sytuacji, wyboru najodpowiedniejszej drogi, oraz decyzji dotyczących walki.

Iron Storm - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Misja IV - część 1
  • Misja VI - część 1
  • Misja IV - część 2
  • Misja V - część 3
  • Misja VI - część 3
  • Misja III - część 4
  • Misja V - część 1
  • Misja VI - część 2
  • Misja VI - część 7
  • Misja II - część 2

Informacja o grze

Gra FPS osadzona w alternatywnej przeszłości. W roku 1964 I Wojna Światowa trwa nadal, a gracz staje się jednym z setek żołnierzy, którzy w niej walczą. Jako jako aliancki oficer zwany Weazel dostajemy zadanie przeniknięcia za linie wroga, zinfiltrowania tajnego kompleksu badawczego i zniszczenia przygotowywanej tam broni.

Gra Iron Storm, ciepło przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku strzelanin. Tytuł wydany został w Polsce w 2003 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: pełna polska.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
czytnikach certyfikowanych
przez Legimi
Windows
10
Windows
Phone

Liczba stron: 51

Odsłuch ebooka (TTS) dostepny w abonamencie „ebooki+audiobooki bez limitu” w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.


Podobne


Iron Stormporadnik do gry

autor: Marcin "Cisek" Cisowski

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=167

[email protected]

Spis treści

Wstęp

Misja I - część 1

Misja I - część 2

Misja II - część 1

Misja II - część 2

Misja II - część 3

Misja III - część 1

Misja III - część 2

Misja III - część 3

Misja III - część 4

Misja IV - część 1

Misja IV - część 2

Misja IV - część 3

Misja IV - część 4

Misja V - część 1

Misja V - część 2

Misja V - część 3

Misja VI - część 1

Misja VI - część 2

Misja VI - część 3

Misja VI - część 4

Misja VI - część 5

Misja VI - część 6

Misja VI - część 7

Wstęp

Poradnik ten jest dość szczegółowym opisem ukończenia gry. Zawiera także osobiste uwagi autora co do rozwiązania niektórych zaistniałych sytuacji. W samej grze śmiało można wyróżnić podział na dwie odmienne stylowo części. Pierwsza z nich to początkowe misje plus pociąg. W zasadzie poruszasz się w nich po z góry ustalonej ścieżce, czasem tylko na chwilę zbaczając z wytyczonej trasy. Natomiast misje w mieście, w fabryce, czy też w samym Berlinie wymagać będą od ciebie orientacji w terenie, kojarzenia następujących po sobie wydarzeń i wyboru jednej z kilku prowadzących do celu ścieżek. W Iron Storm nie będziesz podejmował poważnych decyzji co do przyszłości swojego bohatera, odpowiedniego przeprowadzenia rozmowy, czy też podziału punktów doświadczenia. Gra stawia jednak przed graczem pewne wyzwania w postaci kilku momentów, kiedy trzeba zdrowo pogłówkować, kiedy należy wybrać najodpowiedniejszą w danej chwili drogę, czy też kiedy trzeba zdecydować się na walkę, albo tej walki unikać. Przede wszystkim jednak jest to przyjemny shooter fpp o intrygującej fabule, która jest głównym czynnikiem posuwającym gracza na przód.

W takiej sytuacji nie pozostaje mi nic innego, jak tylko życzyć powodzenia na froncie...

Misja I - część 1

Po krótkiej rozmowie z dowództwem [001] dowiadujemy się, że naszym pierwszym celem będzie przedostanie się w okolice kościoła. Wyjdź z pomieszczenia i skieruj się drabiną na dół [002]. Idź przed siebie. W pierwszym budynku po lewej znajdziesz niezbędny w dalszej grze karabin snajperski [003].

Następnie udaj się jednym z korytarzy (w lewej ścianie) do drugiej części bazy. Kierując się w lewo dojdziesz do magazynu z bronią [004]. Możesz w nim sprawdzić swoją celność, a także zaopatrzyć się w broń i amunicję. Kiedy będziesz gotowy do walki wróć do pierwszej części bazy i udaj się do bramy pierwszym korytarzem w prawo idąc od miejsca rozpoczęcia gry. Strażnik otworzy wrota [005], którymi wejdziesz na pole bitwy. Od razu biegnij za wołającym cię żołnierzem [006].

Przejdź pod zwalonym drzewem. Zaraz za nim jest rozgałęzienie. Skręć w prawo. Z miejsca w którym zatrzymał się prowadzący cię żołnierz zdejmij ze snajperki stojących do ciebie tyłem, czających się za murkiem dwóch nieprzyjaciół [007]. Następnie wracając drogą, którą szedłeś do tego miejsca, mijając korytarz, z którego przyszedłeś dojdziesz do kolejnego rozgałęzienia. Skręć w prawo. Zobaczysz grupę sprzymierzonych żołnierzy i niewielki nasyp, po którym wydostaniesz się z okopu [008]. Abyś mógł wraz z innymi żołnierzami wyjść bez przeszkód na otwarty teren powinieneś zlikwidować snajpera. Czai się on na lewo od wyjścia z okopu [009].

Po wyeliminowaniu snajpera biegnij za swoimi żołnierzami za murek, skąd odeprzecie atak wroga [010]. Po "wyczyszczeniu" całego terenu z nieprzyjaciół znajdź miejsce, w którym znajduje się prowizoryczne zadaszenie z kilku desek [011]. Zeskocz w tym miejscu do tej części okopów, do której wszystkie wejścia były zasypane. Idąc za drogowskazami dojdziesz do tunelu [012].

Otrzymujesz wiadomość od dowództwa: musisz znaleźć punkt wejścia gdzieś w pobliżu starego kościoła. Zlikwiduj żołnierza znajdującego się w tunelu i wyjdź na powierzchnię. Będąc dalej w okopie, mijając uciekających z pola walki kompanów [013] dojdziesz do rozgałęzienia [014]. Na początek skieruj swe kroki w prawo. Eliminując wrogów miniesz grupkę sprzymierzonych żołnierzy, którzy przez powódź stracili cały swój sprzęt [015].

Idź dalej. W jednej z wnęk znajdziesz granaty, które już za chwilę bardzo ci się przydadzą. Po ich zabraniu zostaniesz zaatakowany przez kilku (dokładnie trzech) wrogów. Na końcu drogi jest jeszcze kolejna porcja granatów i apteczka. Wróć do rozgałęzienia i idź w lewo. Po drodze natkniesz się na nieprzychylnego ci żołnierza. Za jednym z zakrętów znajduje się stanowisko z ciężkim karabinem maszynowym [016]. Właśnie w tym miejscu przyda się celnie rzucony granat. Po wykonaniu tego manewru i dobiciu ewentualnych pozostałości po nieprzyjacielu jak najszybciej stań za karabinem i odeprzyj zmasowaną szarżę [017]. Idąc dalej okopem napotkasz kolejny nasyp umożliwiający wyjście na otwarty teren [018].

Misja I - część 2

Skorzystaj z niego, aby zlikwidować stojącego w oddali snajpera [019]. Cofnij się do okopu i idź dalej prosto. Przed tobą wejście do kolejnego tunelu [020]. Spotykasz w nim "swoich", którzy mają w planie wysadzić strop tunelu [021].

Pozostawiając za sobą zawalony korytarz kieruj się w lewo. Dostajesz dokładną informację, że droga na stronę nieprzyjaciela prowadzi pod kościołem. Wychodzisz z tunelu znowu prosto do okopu [022] i dalej przed siebie. Jak zwykle po drodze spotkasz kilku żołnierzy o przeciwnych poglądach [023], którym trzeba wyperswadować swoje racje. Dalej natkniesz się na kolejne już rozgałęzienie drogi [024].

Jako pierwszy kierunek wybierz lewo. W jednej z wnęk znajdziesz apteczkę. Następnie kolejna wymiana ognia. Stojąc przy napotkanym nasypie - wyjściu na otwarty teren [025] spróbuj (mimo rażącego słońca) zestrzelić snajpera znajdującego się na wieży kościoła [026]. Następnie kieruj się dalej okopem aż do wejścia do tunelu