7,90 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 7,90 zł
W poradniku do gry Might & Magic: Heroes VI - Danse Macabre Adventure Pack zamieszczono dokładny opis przejścia wszystkich zadań kampanii, szereg porad ułatwiających kluczowe potyczki, a także szczegółowe mapy i wiele innych.
Heroes VI - Danse Macabre - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.
Informacja o grze
Might & Magic: Heroes VI - Danse Macabre Adventure Pack to drugi fabularyzowany dodatek typu DLC do strategii turowej Might & Magic Heroes VI. Wprowadza on nową kampanię, której głównym motywem jest powrót wielkiego licza – Sandro. Deweloperzy ze studia Limbic Entertainment zadbali również o porcję nowości, w tym nowy zestaw artefaktów, nowych bohaterów oraz nowego zwierzaka.
Gra Might & Magic: Heroes VI - Danse Macabre Adventure Pack, to przedstawiciel gatunku gier strategicznych. Tytuł wydany został w Polsce w 2012 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: pełna polska.
Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi lub dowolnej aplikacji obsługującej format:
Liczba stron: 37
Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.
Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.
Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.
Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.
Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=1285
Misja 1
Misja 2
Kostur zaświatów (1,4)
Hrabina; Kostur Zaświatów (2,4)
Brama; Kostur Zaświatów (3,4)
Kostur Zaświatów (4,4)
Pierścień Nieskruszonego
Maska Fałszywego Oblicza
Wyjeżdżać, to jak umierać po trochu
Zestaw Wielkiego Lisza
Kostur Zaświatów
Poradnik do gry Might&Magic: Heroes VI - Danse Macabre Adventure Pack zawiera:
Kompletny, szczegółowy i bogaty w detale opis przejścia zarówno zadań głównych jaki i pobocznych w obu misjach kampanii;
Porady mające pomóc graczowi w pokonaniu finalnych przeciwników obu misji;
Opracowane mapy powierzchni oraz podziemi obu misji dodatku z rozróżnieniem na mapy fabularne oraz te ilustrujące zasoby;
Dziesiątki zdjęć mających w jeszcze większym stopniu pogłębić oraz wzbogacić przedstawianą treść;
Opis nowego zestawu artefaktów (Zestaw Wielkiego Lisza) wraz z ich atrybutami;
Opis nowej broni rodowej (Kostur Zaświatów) wraz z jej cechami;
Opis i przedstawienie nowego budynku oraz rekrutowanych w nim istot;
Przedstawienie nowego Zwierzęcia Rodowego.
Dla lepszej nawigacji po tekście zastosowano następujące oznaczenia kolorystyczne:
Brązowy
- tyczy się imion bohaterów oraz nazw budynków aktualnie niezwiązanych w zadaniami misji
Niebieski
- tyczy się nazw artefaktów
Pomarańczowy
- tyczy się nazw miejsc aktualnie związanych w wypełnianymi zadaniami
Zielony
- tyczy się nazw jednostek
Dodatkowo każda z map została opracowana w następujący sposób:
Misja 1 - Mapa 1 (
M1
) - mapa fabularna: powierzchnia
Misja 1 - Mapa 2 (
M2
) - mapa fabularna: podziemia
Misja 1 - Mapa 3 (
M3
) - mapa zasobów: powierzchnia
Analogiczne oznaczenia zastosowano w wobec map drugiej misji.
Lokacje na każdej z map oznaczono za pomocą liczb. Zatem widoczne w tekście poradnika np. M1/6 będzie oznaczało, że danej lokacji czy obiektowi nadano cyfrę 6 na mapie powierzchni związanej z misjami. Oznaczenie M3/24 powie nam, że opisywanej rzeczy czy zdarzeniu nadano cyfrę 24 i można ją znaleźć na mapie powierzchni związanej z zasobami (kopalnie etc.).
Konrad "Ferrou" Kruk (www.gry-online.pl)
1 - FORT (miejsce startu)
2 - LUKRECJA (bohater)
3 - ZAMEK LA SEGADORA (do pokonania bohater Giovanni)
4 - MAGICZNA MENAŻERIA (zadanie poboczne)
5 - GROBOWIEC ALMY (zadanie poboczne)
6 - RUINY Z NASZYJNIKIEM ZE SMOCZYCH OCZU
7 - HANDLARZ ARTEFAKTÓW (zadanie poboczne)
8 - RUINY Z NASZYJNIKIEM ZE SMOCZYCH OCZU
9 - BRAMA DUCHÓW (wejście)
10 - WYJŚCIE Z BRAMY DUCHÓW
11 - WEJŚCIE DO PODZIEMII
1 - KOSTURA ZAŚWIATÓW (broń rodowa)
2 - WYJŚCIE Z PODZIEMII
1 - FORT
2 - GROBOWIEC (zapewnia rekrutację Szkieletów, Ghuli oraz Duchów)
3 - ZBROJMISTRZ (+1 do obrony; można odwiedzić tylko raz)
4 - KOWAL (+ 1 do ataku; można odwiedzić tylko raz)
5 - POSĄG CENTAURA (+5 punktów ruchu oraz 10% więcej dla obrażeń jednostek strzelających w armii bohatera; można odwiedzić raz na tydzień)
6 - KAPLICZKA MATKI ZIEMII (+10% do punktów życia dla wojsk gracza; można odwiedzić tylko raz przed bitwą)
7 - KRYSZTAŁ OBJAWIENIA (+1 punkt obrony przed magią; można odwiedzić tylko raz)
8 - STAJNIA (+5 do punktów ruchu; można odwiedzić raz na tydzień)
9 - KAMIEŃ OŚWIECENIA (+2500 XP dla bohatera; można odwiedzić tylko raz)
10 - STAJNIA (+5 do punktów ruchu; można odwiedzić raz na tydzień)
11 - KRYSZTAŁ OBJAWIENIA (+1 punkt obrony przed magią; można odwiedzić tylko raz)
12 - KAPLICZKA ANIOŁÓW (premia +5 do mocy magicznej i morale do końca tygodnia; można odwiedzić raz na tydzień)
13 - KAMIEŃ OŚWIECENIA (+2500 XP dla bohatera; można odwiedzić tylko raz)
14 - KOPALNIA ZŁOTA (500 złota dziennie)
15 - KOWAL (+ 1 do ataku; można odwiedzić tylko raz)
16 - KAPLICZKA MATKI ZIEMII (+10% do punktów życia dla wojsk gracza; można odwiedzić tylko raz przed bitwą)
17 -