Uzyskaj dostęp do tej i ponad 250000 książek od 14,99 zł miesięcznie
Poradnik do gry Heavy Rain zawiera kompletny opis przejścia gry (najbardziej – według mnie – optymalną ścieżką) wraz z opisem wszystkich 17 epilogów oraz wszystkich decyzji które do nich prowadzą.
Heavy Rain - opis przejścia, wszystkie 17 zakończeń - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.
Informacja o grze
Heavy Rain to zrealizowana w konwencji interaktywnego thrillera gra przygodowa, która została zrealizowana przez firmę Quantic Dream, twórców takich programów, jak Omikron: The Nomad Soul oraz Fahrenheit. Fabuła jest w dużej mierze nieliniowa i obraca się wokół poszukiwań seryjnego zabójcy.
Gra Heavy Rain, entuzjastycznie przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier przygodowych. Tytuł wydany został w Polsce w 2010 roku i dostępny jest na platformie PS3. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: polska i angielska.
Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi na:
Liczba stron: 58
Odsłuch ebooka (TTS) dostepny w abonamencie „ebooki+audiobooki bez limitu” w aplikacjach Legimi na:
Copyright © wydawnictwo GRY-OnLine S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.
ISBN: 978-83-8054-869-5
Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine S.A.
Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.
Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-OnLine S.A.
Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.
Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=975
Prolog (Prologue)
Centrum handlowe (The Mall)
Ojciec i syn (Father and Son)
Melina (Sleazy Place)
Miejsce zbrodni (Crime Scene)
Psycholog
Park (The Park)
Gdzie jest Shaun? (Where's Shaun?)
Witaj, Norman! (Welcome, Norman!)
Sklep Hassana (Hassan's Shop)
Bezsenność (Sleepless Night)
Paparazzi
Stacja Lexington (Lexington Station)
Motel (The Motel)
Odprawa (Kick Off Meeting)
Nathaniel
Samobójczyni (Suicide Baby)
Niedźwiedź (The Bear)
Pierwsze spotkanie (First Encounter)
Hala targowa (Covered Market)
Gość (A Visitor)
Impreza Kramera (Kramer's Party)
Motyl (The Butterfly)
Pielęgniarka (The Nurse)
Wieści z policji
Walka psychologiczna (Shrink and Punches)
Klub golfowy (The Golf Club)
Jaszczurka (The Lizard)
Zbieg (Fugitive)
Blues Jaydena (Jayden Blues)
Aresztowanie (Under Arrest)
Manfred
Rekin (The Shark)
Doktor (The Doc)
Szajba (Mad Jack)
Eureka
Cmentarz (The Cemetery)
Bliźniacy (Twins)
Kwiaty na grobie
Lala (Sexy Girl)
Akwarium (Fish Tank)
Na wolności (On the Loose)
W potrzasku (Trapped)
Twarzą w twarz (Face to Face)
Ann Sheppard
Szczur (The Rat)
Rozwiązując zagadkę (Solving the Puzzle)
Pożegnanie z Lauren (Goodbye Lauren)
Weź mnie za rękę (Hold My Hand)
Zabójca z origami (Origami Killer)
U zabójcy (Killer's Place)
Stary magazyn (The Old Warehouse)
Lista zakończeń
Nowy początek (A New Start)
Nowe życie (A New Life)
Niewinny (Innocent)
Jak łzy na deszczu (Like Tears in the Rain)
Origami blues
Bezsilność (Helpless)
Grób Ethana (Ethan's Grave)
Sprawa zamknięta (Case Closed)
Rezygnacja (Resignation)
Wczytany (Uploaded)
Po drugiej stronie lustra (Smoking Mirror)
Bohaterka (Heroine)
Punkt wyjścia (Square One)
Śmierć bohaterki (Dead Heroine)
Bezkarność (Unpunished)
Matczyna zemsta (A Mother's Revenge)
Grób origami (Origami's Grave)
Poradnik do gry Heavy Rain zawiera kompletny opis przejścia gry (najbardziej - według mnie - optymalną ścieżką) wraz z opisem wszystkich 17 epilogów oraz wszystkich decyzji które do nich prowadzą. Rozdziały szczególnie ważne, od których zależy w jaki sposób potoczy się dalsza gra, opisywałem dokładnie z uwzględnieniem każdego z wariantów przebiegu sceny. W tekście, dla większej przejrzystości, użyłem kilku styli czcionki:
Pogrubienie
- oznacza
zalecane czynności które należy wykonać oraz elementy, na które warto/należy zwrócić uwagę;
Brązowy
- oznacza
czynności szczególnie ważne dla przebiegu i zakończenia danej sceny, fabuły;
Pomarańczowy
- szukaj
tego koloru, by odnaleźć informacje na temat dostępnego na danych poziomie trofeum;
[Zielony]
- odnosi
się do scen na które wpływ ma akcja gracza opisywana w konkretnym miejscu poradnika;
[Niebieski]
- oznacza
odniesienia do konkretnych epilogów,
Jeśli w tekście pojawia się kolor zielony lubniebieski, najlepiej po prostu sprawdź daną scenę/epilog w celu uzyskania większej ilości informacji;
Co to jest QTE i o co w tym chodzi?
W tekście poradnika wielokrotnie będę wspominał o QTE (skrót od angielskiego quick time event). Po prostu wciskaj przyciski, lub wychylaj pada/analoga według wskazówek, które pojawią się na ekranie. Wymaga to refleksu, ale jest do opanowania. Wybór poziomu trudności zmienia skomplikowanie tych elementów i nie wpływa na dialogi, fabułę etc. Poziom trudności można zmienić w dowolnym momencie gry.
Marcin "Yuen" Konstantynowicz, Patrick "YxU" Homa (www.gry-online.pl)
Wstań. Samouczek w tym rozdziale będzie przedstawiał Ci podstawy sterowania, zasady nie są trudne. Możesz wyjść na balkon. Możesz także rozejrzeć się po pokoju, otworzyć szafę, ale w końcu musisz iść do łazienki (podpowiadają nam to myśli bohatera - klawisz L1). Weź prysznic. Możesz się ogolić, umyć zęby - tak dla higieny.
Wróć do pokoju i ubierz się (szafa). Następnie zejdź na dół (możesz jeszcze pożonglować piłeczkami w pokoju syna). Masz teraz wybór - albo pracować, albo wyjść do ogrodu. Druga opcja nie oferuje żadnych benefitów, za to pierwsza (praca) umożliwi ci odblokowanie trofeum: Wszystkiego najlepszego (Happy Birthday) - otrzymasz je po zakończeniu prologu$. Wejdź do pracowni, usiądź i zacznij rysowanie, podnosząc kolejne przybory i rysując według wskazówek. Gra będzie podpowiadać Ci, jakie ruchy masz wykonywać, potrenuj więc śmiało.
Kiedy skończysz pracę, pokręć się po domu, wyjdź do ogrodu. Wróci rodzinka. Pomóż żonie wnieść zakupy. Żona każe Ci nakryć do stołu. Podejdź do szafki, na której są prezenty i wyjmij z niej talerze (musisz szarpnąć drzwiczki). Rozłóż je na stole - ostrożnie! Teraz podejdź do ukochanej. Zrób się czuły, przytul ją i pocałuj - efekt i tak będzie kiepski, małżonka każe Ci zająć się czymś innym.
Zajmij się więc dzieciakami - pobaw się z nimi w ogrodzie. Porób helikopter i powalcz na miecze. Nie ma znaczenia, czy wygrasz, czy przegrasz. Idź teraz na górę, zawołać Shauna. Zastaniesz go przy martwej papużce. Podejdź do niego i porozmawiaj z nim.