Half-Life 2: Episode Two - poradnik do gry - Marcin "jedik" Terelak - ebook
PROMOCJA

Half-Life 2: Episode Two - poradnik do gry ebook

Marcin "jedik" Terelak

0,0
7,90 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 7,90 zł

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Poradnik do gry „Half Life 2: Episode Two” składa się z solucji i garści praktycznych porad, które pomogą wam przetrwać w świecie gry.

Half-Life 2: Episode Two - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • [Solucja] Poza zasięgiem cz.3
  • [Solucja] Poza zasięgiem cz.4
  • [Solucja] Freeman Pontifex cz.1
  • [Solucja] Ów żywot vortalny cz.5
  • [Solucja] Nasz wspólny przyjaciel cz.1
  • [Solucja] Ów żywot vortalny cz.4
  • [Solucja] Freeman Pontifex cz.6
  • [Solucja] Poza zasięgiem cz.1
  • [Solucja] Poza zasięgiem cz.2
  • [Solucja] Ów żywot vortalny cz.6

Informacja o grze

Episode Two to drugi, oficjalny dodatek do gry Half-Life 2, pierwszoosobowej strzelaniny z 2004 roku, która zdaniem wielu krytyków stała się najlepszym FPS-em w historii elektronicznej rozrywki. Akcja rozszerzenia koncentruje się wokół danych, które Gordon Freeman i Alyx Vance wynieśli ze zrujnowanej Cytadeli obcych (wydarzenia te miały miejsce w pierwszym epizodzie, wydanym w połowie 2006 roku).

Gra Half-Life 2: Episode Two, entuzjastycznie przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku strzelanin. Tytuł wydany został w Polsce w 2008 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: polska i angielska.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi lub dowolnej aplikacji obsługującej format:

EPUB

Liczba stron: 45

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.



Half-Life 2:Episode Twoporadnik do gry

autor: Marcin "jedik" Terelak

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=692

[email protected]

Spis treści

Wstęp

[Solucja] Początek cz.1

[Solucja] Początek cz.2

[Solucja] Początek cz.3

[Solucja] Ów żywot vortalny cz.1

[Solucja] Ów żywot vortalny cz.2

[Solucja] Ów żywot vortalny cz.3

[Solucja] Ów żywot vortalny cz.4

[Solucja] Ów żywot vortalny cz.5

[Solucja] Ów żywot vortalny cz.6

[Solucja] Freeman Pontifex cz.1

[Solucja] Freeman Pontifex cz.2

[Solucja] Freeman Pontifex cz.3

[Solucja] Freeman Pontifex cz.4

[Solucja] Freeman Pontifex cz.5

[Solucja] Freeman Pontifex cz.6

[Solucja] Podróż w wielkim stylu cz.1

[Solucja] Podróż w wielkim stylu cz.2

[Solucja] Podróż w wielkim stylu cz.3

[Solucja] Poza zasięgiem cz.1

[Solucja] Poza zasięgiem cz.2

[Solucja] Poza zasięgiem cz.3

[Solucja] Poza zasięgiem cz.4

[Solucja] Poza zasięgiem cz.5

[Solucja] Nasz wspólny przyjaciel cz.1

[Solucja] Nasz wspólny przyjaciel cz.2

[Solucja] Nasz wspólny przyjaciel cz.3

[Solucja] T minus jeden

Wstęp

Witam wszystkich w nieoficjalnym poradniku do gry Episode Two. Składa się on z solucji i garści praktycznych porad, które pomogą wam przetrwać w świecie gry. Osób szukających porad odnośnie broni i wrogów, zapraszam do poradnika Half Life 2. Episode Two korzysta z takiego samego arsenału, jak HL 2. Nie ma też większych różnic względem wrogów. Znajdujące się tam informacje, są więc w pełni wiążące także dla tego tytułu. To byłoby na tyle. Przeładujcie broń i do boju!

Garść porad:

Zbieraj wszelkie zapasy, jakie tylko wpadną ci w ręce.

Gdy wejdziesz do ciemnego pomieszczenia, od razu włączaj latarkę.

Latarka dysponuje błyskawiczną ładowarką. Warto wyłączać ją nim sama zgaśnie. Szybciej się zregeneruje.

Staraj się używać różnych przedmiotów, np. czerwonych beczek. Amunicja jest bardzo cenna i warto likwidować wrogów bez jej użycia.

Jeżeli walka będzie zbyt trudna, przełącz się do poziomu "Łatwy".

Bardzo często zapisuj grę.

[Solucja] Początek cz.1

Początek

Zejdź w dół wagonu i poczekaj, aż Alyx otworzy go działem grawitacyjnym. Po wyjściu, weź od niej działko grawitacyjne.

Udaj się w prawo do bramy zamkniętej ciężkimi drzwiami. Użyj działa grawitacyjnego, aby ją otworzyć (LPM).

Przejdź przez bramę i skieruj się w lewo, w stronę portalu. Po chwili doświadczysz wyładowania elektromagnetycznego. Spowoduje ono zniszczenie mostu (B) i otwarcie przejścia do podziemi (A), które było do tej pory zamknięte. Skieruj się tam. Pamiętaj, by po wejściu do tunelu włączyć latarkę.

Gdy wejdziesz do tunelu idź cały czas przed siebie. Dojdziesz do dziury prowadzącej na dół. Zejdź nią. Przed tobą pojawi się ogrodzenie z ciałem i dolnym przejściem zablokowanym przez deskę. Użyj działa grawitacyjnego, aby ją usunąć. Kucnij i przejdź przez dolne przejście.

Po przejściu pod ogrodzeniem, idź cały czas przed siebie. Dojdziesz do sporej sali. Po drugiej stronie będą zombie zmagający się z antlionami. Daj im chwilę powalczyć. Gdy zostanie już tylko jedna strona, zlikwiduj ją za pomocą działa grawitacyjnego i czerwonych beczek. Użyj PPM, by chwycić beczkę. Wyceluj i wciśnij LPM, by wystrzelić ją we wrogów.

Gdy zabijesz wrogów, wyjdź z pomieszczenia i zniszcz skrzynkę przy białym budynku. Znajdują się w niej zapasy. Następnie podejdź do drzwi budynku i użyj klawisza akcji (domyślnie E), aby je otworzyć. Wejdź do środka i poczekaj, aż Alyx sprawdzi komunikator. Okaże się, iż jest on niesprawny i będziesz musiał jej pomóc. Pomoc ograniczy się do wsadzenia wtyczki (A) do gniazdka (B). Aby włożyć wtyczkę, chwyć ją (działo lub klawisz akcji) i przesuń do skrajnie prawego gniazdka (jedyne wolne). Gdy podejdziesz odpowiednio blisko, wtyczka zaskoczy.

Po włożeniu wtyczki do kontaktu, Alyx wróci do komunikatora i nawiąże łączność ze swoim ojcem. W wyniku krótkiej wymiany zdań, dowiesz się, że musicie dotrzeć do bazy rebeliantów. Rozmowę przerwą żołnierze. Gdy to nastąpi obróć się i udaj do drzwi za tobą. Otwórz je, a potem skręć w prawo. Przed tobą wejście do kolejnych podziemi.

Wejdź do środka. Nie przegap skrzyni z zapasami, która stoi w wejściu. Następnie skręć w prawo i zejdź na dół. Okaże się, że pomieszczenie jest zabite deskami. Na szczęście będziesz mógł coś na to poradzić. Obróć się w lewo i skieruj w górę do znajdującego się wyżej wózka.

Podczas wspinaczki zauważysz, że wózek jest zablokowany przez deski. Pozbądź się ich za pomocą działa grawitacyjnego. Wózek ruszy w dół i otworzy przejście do nowego obszaru. Pamiętaj, by zejść z torów!

Zejdź w dół i skieruj się na nasyp po prawej (A), a następnie wejdź za ogrodzenie, kierując się w lewo (B).

Znajdziesz się na torowisku. Niestety oprócz ciebie i Alyx będzie tam ktoś jeszcze. Skieruj się w stronę wagonów stojących w pobliżu nasypu i wejdź na górę po znajdującej się tam drabince (A).

[Solucja] Początek cz.2

Następnie kieruj się w prawo, aż dojdziesz do dziury w dachu, przykrytej srebrną płytą. Usuń ją za pomocą działa i zejdź na dół.