Gunpoint - poradnik do gry - Bartek "Snek" Duk - ebook
PROMOCJA

Gunpoint - poradnik do gry ebook

Bartek "Snek" Duk

0,0
7,90 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 7,90 zł

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Poradnik do gry Gunpoint zawiera szczegółowy i bogato ilustrowany opis przejścia wszystkich misji, wraz ze specjalnymi oznaczeniami ułatwiającymi rozwiązanie trudniejszych zagadek. Znajdziesz w nim również opis najważniejszych elementów rozgrywki.

Gunpoint - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • #16 - Mayfield - The Room (Opis przejścia)
  • Gadżety i umiejętności
  • Przeciwnicy i elementy rozgrywki
  • Wprowadzenie (Opis przejścia)
  • #5 - Rooke - Three for All (Opis przejścia)
  • #4 - Rooke - Mains (Opis przejścia)
  • #3 - Rooke - Crossed Wires (Opis przejścia)
  • #2 - Rooke - Guarded (Opis przejścia)
  • #1 - Rooke - Caught on Camera (Opis przejścia)
  • Sterowanie

Informacja o grze

Ciekawa platformówka logiczna o przygodach pewnego szpiega, który podejmuje niebezpieczne misje. Zadaniem gracza jest omijanie zabezpieczeń w pilnie strzeżonych budynkach. Dokonujemy tego za pomocą zaawansowanych gadżetów, w tym urządzenia, które pozwala hakować pewne obiekty. Każdy z poziomów można przejść na kilka sposobów.

Gra Gunpoint, to przedstawiciel gatunku gier zręcznościowych. Tytuł premierę światową miał w 2013 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: angielska.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi lub dowolnej aplikacji obsługującej format:

EPUB

Liczba stron: 34

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.


Podobne


Gunpointporadnik do gry

autor: Bartek "Snek" Duk

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=1341

[email protected]

Spis treści

Gunpoint - poradnik do gry

Sterowanie

Gadżety i umiejętności

Przeciwnicy i elementy rozgrywki

Opis przejścia

Wprowadzenie

#1 - Rooke - Caught on Camera

#2 - Rooke - Guarded

#3 - Rooke - Crossed Wires

#4 - Rooke - Mains

#5 - Rooke - Three for All

#6 - Collins - innocent

#7 - Gessler - Industrial Esponage

#8 - Collins - intex

#9 - Rooke - The Prototype

#10 - Collins - the recording

#11 - Gessler - Acquisitons

#12 - Anonymous - The Collins Case

#13 - Rooke - The Trace

#14 - Mayfield - The DataSec Recording

#15 - Mayfield - The Suspect

#16 - Mayfield - The Room

#17 - Rooke - The Plant

#18 - Wybór (Jackson - The Truth lub Rooke - The Killer)

#19 - Gessler - Come and fucking get me (Koniec)

Gunpoint - poradnik do gry

W poradniku do gry Gunpoint znajdziesz szczegółowy opis ważnych elementów gry oraz opis przejścia wszystkich poziomów. Opis przejścia zawiera szczegółowe informacje jak i masę ilustracji wraz z oznaczeniami, które pomogą ci w ukończeniu tej gry.

W Gunpoint wcielisz się w rolę Conwaya, niezależnego szpiega. Na pozór prosta, dwuwymiarowa gra platformowa po czasie okazuje się być skomplikowaną i wymagającą łamigłówką. Za pomocą różnego rodzaju szpiegowskich gadżetów, twoim zadaniem będzie wykradnięcie danych z wielu mocno strzeżonych budynków.

Uwaga! Jest wiele sposobów na ukończenie każdej z misji w Gunpoint. W opisie przejścia znajdującym się w tym poradniku zastosowane zostały najprostrze i najbardziej efektywne metody na ukończenie gry.

Poradnik zawiera:

Opis dostępnych gadżetów i umiejętności

Rodzaje przeciwników

Opis ważnych elementów rozgrywki

Opis przejścia

Oznaczenia kolorystyczne

W niniejszym poradniku zastosowane zostały następujące oznaczenia kolorystyczne:

Kolor brązowy- kolor ten używany został do oznaczenia napotykanych przeciwników

Kolor pomarańczowy- kolor ten używany został do oznaczenia gadżetów i wszystkiego z nimi związanego (np. Crosslink Mode)

Kolor niebieski - kolor ten używany został do oznaczenia ważnych elementów w grze

Bartek "Snek" Duk (www.gry-online.pl)

Sterowanie

Używany do wspinania się jeżeli jesteś na ścianie, wchodzenia do windy lubklatki schodowej aby przemieścić się do góry oraz hackowania.

Używany do schodzenia na dół jeżeli jesteś na ściania oraz wchodzenia do windy lubklatki schodowej aby przemieścić się w dół.

Poruszanie się w lewo.

Poruszanie się w prawo.

Używany do wyciągnięcia Resolvera.

Najczęściej używany przycisk, przytrzymując go będziesz łączył ze sobą różne rzeczy w Crosslink Mode.

Przejście wCrosslink Mode.

Gadżety i umiejętności

Gadżety

W Gunpoint wcielasz się w rolę szpiega, a jak wiadomo szpiedzy nie mogą obejść się bez szerokiego zasobu gadżetów. W grze jest kilka owych gadżetów którymi będziesz mógł, a często nawet musiał się posługiwać. Oto ich lista i właściwości:

Crosslink

Crosslink - używany do przekablowywania elektrycznych urządzeń. Przykładowo: możemy przekablować przełącznik światła tak, żeby otwierał wybrane drzwi.

Wirejack

Wirejack - używany do przekablowywania zabezpieczonych obwodów.

Dropshot

Dropshot - dzięki temu każde lądowanie po każdym skoku nie będzie wydawać żadnego dźwięku i tym samym nie zaalarmuje żadnych strażników.

Deathfluke

Deathfluke - pozwala na uniknięcie niektórych strzałów wydanych przez przeciwników.

Hushcracker

Hushcracker - bezdźwięczne rozbijanie szyb.

Prankspam

Prankspasm - elektroniczne pułapki które unieruchomiają przeciwników.

Longshot

Longshot - umożliwa przekablowanie broni wrogów. Przykładowo: możemy połączyć pistolet wroga z panelem otwierającym drzwi dzięki czemu z pistoletu nie wystrzeli się żadna kula, a dane drzwi się otworzą.

Resolver

Resolver - czyli