7,90 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 7,90 zł
Poradnik do gry GT Legends ma za zadanie uczynić pierwszy kontakt ze światem potężnych maszyn z lat 60-tych i 70-tych łatwiejszym i przystępniejszym. Zawiera informacje o trybach gry, opisy tras i dostępnych samochodów.
GT Legends - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.
Informacja o grze
Nowa produkcja studia SimBin, które na rynku gier komputerowych zaistniało za sprawą znakomitej symulacji GTR - FIA GT Racing Game. Tym razem również mamy do czynienia z wyścigami, ale jak wskazuje na to nazwa, do naszej dyspozycji oddano najbardziej legendarne i ekskluzywne samochody w historii motoryzacji.
Gra GT Legends, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku wyścigi i rajdy. Tytuł wydany został w Polsce w 2005 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.
Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi lub dowolnej aplikacji obsługującej format:
Liczba stron: 28
Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.
Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.
Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.
Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.
Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=601
Witam w poradniku do gry GT Legends. Wszyscy fani symulacyjnego ścigania się z pewnością bardzo dobrze kojarzą ten tytuł, będący kolejnym z serii wyścigów w świecie samochodów GT. Tym razem gra przenosi nas w świat potężnych maszyn z lat 60-tych i 70-tych, kiedy nie było jeszcze ABS-u i kontroli trakcji, a kierowca wyścigowy był kierowcą wyścigowym, nie trybikiem w komputerowej maszynie. Ten krótki poradnik ma za zadanie nieco przybliżyć Wam podstawy realiów tego ścigania, by uczynić pierwszy kontakt ze światem legend GT łatwiejszym i przystępniejszym. No, to zaczynamy.
Łukasz "Lecho" Leśniewski
To żelazna porada w przypadku KAŻDEJ gry - czy to strzelanki, czy to wyścigówki, a już zwłaszcza symulatora. W tego typu grze potrzebna jest ogromna precyzja, a jak wiadomo bez odpowiedniej liczby klatek na sekundę ani rusz. Dlatego też jeśli masz nieco słabszy sprzęt, to wyłącz lub ogranicz niektóre graficzne fajerwerki GT Legends. Wygrywanie wyścigów i zdobywanie trofeów naprawdę jest warte trochę gorszej grafiki.
Albo najlepiej kierownicę. Nie żartuję. Nie wyobrażam sobie jakiejkolwiek sensownej rozgrywki w tego typu symulator przy użyciu klawiatury. W zakrętach ważne jest odpowiednie dozowanie gazu, hamulca i skrętu, a klawiatura ze swoim zerojedynkowym systemem nadaje się do tego mocno średnio. Oczywiście, grać się da, ale wrażenia z jazdy są wtedy co najmniej ograniczone.
Jak już wspomniałem (i wspominać będę do znudzenia), GT Legends to symulator. Jeśli spróbujesz wejść w zakręt ze zbyt dużą prędkością licząc, że "jakoś to będzie" - wylądujesz na ścianie. Jeśli spróbujesz "podeprzeć się" przeciwnikiem podczas pokonywania zakrętu, uszkodzisz swoje auto. Jeśli zetniesz zakręt po trawie chcąc skrócić drogę, otrzymasz karę. I tak dalej, i tak dalej.
Zwłaszcza dla graczy mniej obeznanych w grach symulacyjnych korzystanie z hamulca jest lekko abstrakcyjne. Tymczasem w GT Legends używanie go podczas wchodzenia w zakręty to PODSTAWA i na dobrą sprawę hamowanie silnikiem pełni tylko rolę pomocniczą. Do tego trzeba też pamiętać, że auta z tamtych lat nie miały ABSu, przez co bardzo łatwo zablokować koła podczas hamowania w zakręcie. Dlatego najlepiej jest najpierw zahamować, a potem dopiero wykonać skręt delikatnie przyspieszając mniej więcej od połowy zakrętu. Zaawansowani gracze mogą hamować pulsacyjnie.
Zdecydowanie najpełniejsze i najbardziej realistyczne wrażenia z jazdy będziecie mieć w momencie, gdy zdecydujecie się używać kamery z wnętrza samochodu. Pomijając fakt, że są one świetnie wykonane, zapewniają najlepszy punkt widzenia dla oceny sytuacji, odległości od zakrętów i przeciwników. To nie zręcznościówka, kamera za autem nie będzie najlepszym rozwiązaniem i po kilku wyścigach sami to przyznacie.
To