7,90 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 7,90 zł
Poradnik do cRPG „Gothic 3: Zmierzch Bogów” zawiera opisy wykonania wszystkich zadań pogrupowane względem kolejnych lokacji.
Gothic 3: Zmierzch Bogów - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.
Informacja o grze
Pierwszy oficjalny dodatek do trzeciej części jednej z najpopularniejszej serii cRPG. Rozszerzenie nie wymaga posiadania podstawowej wersji gry. Ponownie wcielamy się w Bezimiennego Bohatera, a opowiadana historia rzuca nowe światło na wydarzenia znane Gothic 3.
Gra Gothic 3: Forsaken Gods, to przedstawiciel gatunku RPG akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2008 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: pełna polska.
Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi lub dowolnej aplikacji obsługującej format:
Liczba stron: 39
Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.
Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.
Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.
Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.
Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=827
SILDEN (1)
SILDEN (2)
GELDERN (1)
GELDERN (2)
TRELIS (1)
TRELIS (2)
MONTERA (1)
MONTERA (2)
GOTHA (1)
GOTHA (1)
PRZYLĄDEK DUN
FARING
VANGARD (1)
VANGARD (2)
ARDEA
Witaj w nieoficjalnym poradniku do Gothic 3: Zmierzch Bogów. Powstał on na podstawie polskiej wersji gry (1.0.6). Wersja ta jest wciąż daleka od doskonałości. Niewykluczone, że kolejne łatki ujawnią kolejne zadania w grze, których w tej wersji nie można otrzymać bądź zrealizować.
W poradniku kolorem pomarańczowym oznaczyłem nazwy ciekawszych przedmiotów, kolorem niebieskim imiona postaci, kolorem zielonym nazwy miejsc, a kolorem brązowym nazwy zadań. Zadania pogrupowane są względem miejsc i ułożone w kolejności alfabetycznej. Niektóre opisy zadań zawierają sposoby ukończenia dwóch misji, bowiem nie było sensu ich rozdzielać.
Marcin "lhorror" Jaskólski
KarczmarzAnton chce abyś dał nauczkę Barnabasowi. Barnabas korzystał z jego pokoi i nie zapłacił, a na dodatek zbałamucił mu żonę. Barnabas znajduje się w osadzie. Gdy zaczniesz z nim rozmowę, zaproponuje ci, że on sam napisze ci list polecający, o ile użyjesz na Antonie zaklęcia amnezji (zadanie: Zajmij się Antonem). Jeśli nie jesteś tym zainteresowany spuść mu łomot, a następnie z nim porozmawiaj. Idź do Antona i zamelduj o wykonaniu zadania.
Zyski:
Siła +2
Doświadczenie +4000
Przedmioty:list polecający
Oelk jest miłośnikiem ciszy i spokoju. Niestety, jakiś wariat co noc rozsypuje okruchy na dachu jego chaty, a zlatujące się mewy nie dają mu spać. Po rozmowie z Oelkiem otrzymasz 500 sztuk złota. Jego chata znajduje się na brzegu rzeki, tuż obok miejsca, gdzie można go spotkać. Zwróć uwagę, że przed jego domem rozrzucony jest chleb. Idź jego śladem, a dotrzesz do mostku prowadzącego na zewnątrz osady (droga do Geldern).
Idź dalej śladem chleba (droga skręca w prawo), a dotrzesz na polanę, na której koczuje Szalony Miłośnik Ptaków. Nie sposób go nie rozpoznać, bowiem otoczony jest stadem kur. Możesz porozmawiać z nim spokojnie i zapłacić mu 500 sztuk złota, za to, by przestał nachodzić dom Oelka. Możesz też po prostu zażądać by skończył z tymi bzdurami i go pobić, efekt będzie ten sam. Wróć się do Oelka i zamelduj o wykonaniu zadania.
Zyski:
Siła +2
Reputacja: Silden +10
Doświadczenie +4000
Przedmioty:list polecający
Zadanie otrzymujesz po tym, jak dostarczysz Anogowi pięć listów polecających. SiedzibaInoga znajduje się w Geldern. Nie zechce on udać się z tobą, o ile nie załatwisz najpierw kilku ważnych spraw. Zadania od Inoga wyszczególnione są w rozdziale Geldern (Znajdź zaginionego szpiega, Zdobądź informacje na temat Czarnego Maga, Zajmij się Czarnym Magiem, Zniszcz obóz orków znajdujący się najbliżej Geldern, Zgłoś się do kupców i eskortuj ich i Eskortuj karawanę kupiecką). Po wykonaniu tych zadań Inog uda się z tobą do Silden. Jeśli nie będzie chciał przejść przez jaskinię, znajdź inną drogę. Porozmawiaj z Anogiem, a otrzymasz dwa nowe zadania: Poproś Thorusa o zaprzestanie ataków na Geldern orazPoproś Gorna, aby posłał pomoc dla Geldern.
Zyski:
Reputacja u Buntowników +5
Siła +2
Reputacja w Geldern +5
Doświadczenie +6000
Zadanie otrzymujesz od Anoga, po wykonaniu zadania Zabij Antona. Porozmawiaj z Isabelle i zaprowadź ją do karczmy.
Zyski:
Reputacja w Silden +5
Doświadczenie +2000
Zadanie otrzymasz od Anoga po zaliczeniu zadania Idź do Inoga i zaprowadź go do Anoga. Aby porozmawiać z Gornem musisz dostać się do Gothy. Niestety strażnik nie będzie chciał cię przepuścić (nawet jeśli z powodu błędów w grze uda ci się obok niego przejść, to Gorn i tak nie będzie chciał z Tobą rozmawiać). Jeśli chcesz porozmawiać z Gornem musisz wykonać zadanie od strażnika Erolla, które jest opisane w dziale Gotha (Przekup odźwiernego. Zapłać mu 50000 sztuk złota).
Zyski:
Otrzymujesz kolejne zadanie (Porozmawiaj z Magiem Wody - opisane w dziale Gotha).
Zadanie otrzymasz od Anoga po zaliczeniu zadania Idź do Inoga i zaprowadź go do Anoga. Aby zaliczyć zadanie wystarczy porozmawiać z Thorusem (znajduje się on w zamku w Trelis). Musisz jednak dowieść, że Thorus może nadal ci ufać, dlatego otrzymasz kolejne zadania do wykonania (zadania wyszczególnione w dziale Trelis).
Zyski:
Reputacja w Silden +5
Doświadczenie +4000
Złodziej o imieniu Meryl