Gobliiins 4 - poradnik do gry - Antoni "HAT" Józefowicz - ebook
PROMOCJA

Gobliiins 4 - poradnik do gry ebook

Antoni "HAT" Józefowicz

0,0
7,90 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 7,90 zł

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Poradnik do humorystycznej gry przygodowej „Gobliiins 4” zawiera opis przygód trójki sympatycznych goblinów od początku do końca – wliczając w to ukryty, bonusowy etap zabawy.

Gobliiins 4 - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Etap pierwszy - Biuro detektywistyczne
  • Etap dziewiąty - Mechaniczny kameleon
  • Etap ósmy - Krecia stacja
  • Etap szesnasty - Wielki Gnurtz
  • Etap siedemnasty - Znowu razem
  • Etap dziesiąty - Wielki Sałatini
  • Porady ogólne
  • Etap siódmy - Tunel
  • Etap szósty - Pokój Romusia
  • Etap piąty - Król Zachesse

Informacja o grze

Sequel słynnych przygodówek, wydanych w pierwszej połowie lat 90. XX wieku. Ponownie głównymi bohaterami są trzy zwariowane gobliny, a fabuła przepełniona jest absurdalnym humorem. Rozgrywka polega głównie na rozwiązywaniu zagadek. Aby tego dokonać potrzebne jest wykorzystanie specjalnych talentów każdego z goblinów.

Gra Gobliiins 4, to przedstawiciel gatunku gier przygodowych. Tytuł wydany został w Polsce w 2009 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi lub dowolnej aplikacji obsługującej format:

EPUB

Liczba stron: 23

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.



Gobliiins 4poradnik do gry

autor: Antoni "HAT" Józefowicz

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=881

[email protected]

Spis treści

Wstęp

Porady ogólne

Etap pierwszy - Biuro detektywistyczne

Etap drugi - Żółwica Urszula

Etap trzeci - Smok

Etap czwarty - Zamek królewski

Etap piąty - Król Zachesse

Etap szósty - Pokój Romusia

Etap siódmy - Tunel

Etap ósmy - Krecia stacja

Etap dziewiąty - Mechaniczny kameleon

Etap dziesiąty - Wielki Sałatini

Etap jedenasty - Kawałek sałaty między zębami

Etap dwunasty - Port Czerwgard

Etap trzynasty - Parchewkowe Pole

Etap czternasty - Rakieta

Etap piętnasty - Kraniec świata

Etap szesnasty - Wielki Gnurtz

Etap siedemnasty - Znowu razem

Wstęp

Witam w nieoficjalnym poradniku do humorystycznej gry przygodowej Gobliiins 4. Znajdziesz w nim opis przygód trójki sympatycznych goblinów od początku do końca - wliczając w to ukryty, bonusowy etap zabawy.

Antoni "HAT" Józefowicz

Porady ogólne

Porady ogólne

Thrabs

to główna postać gry - podnosi przedmioty i używa ich, nadto rozmawia z bohaterami niezależnymi. Jeżeli więc w tekście występuje zdanie ze słowami "podnieś", "weź" lub "użyj" - dotyczy ono właśnie jego.

Polopirion

to mag. Jeżeli w tekście pada słowo "zaczaruj" lub "użyj zaklęcia" - dotyczy ono właśnie jego.

Sztrenkf

to siłacz, którego używasz do "przesuwania" i "uderzania".

Dla ułatwienia lektury postacie goblinów oznaczone są w poradniku kolorem

zielonym

, przedmioty (po raz pierwszy wspomniane w tekście)

brązowym

, zaś postacie niezależne

pomarańczowym

.

Pamiętaj o jednej rzeczy - urok tej gry tkwi w zabawnych animacjach, więc nim wykonasz poprawne czynności, spróbuj od czasu do czasu posłać innego (niż to wskazuje tekst) goblina do akcji - na przykład niech

Sztrenkf

zaatakuje wielką żółwicę na drugiej planszy.

Na końcu każdego etapu musisz wyprowadzić gobliny do wyjścia -

Thrabs

zawsze

wychodzi ostatni!

Etap pierwszy - Biuro detektywistyczne

Etap pierwszy: Biuro detektywistyczne

Podejdź do i ptaka podnieś list. Następnie weź zza okna różę, leżące na szafce po lewej szkło powiększające orazłyżkę z półki obok. Wsadź różę do wazonu i przyjrzyj się przy użyciu szkła małemu, ruchomemu czemuś.

Teraz zabierz ze stołu kanapkę, a z pudełka koło roślinki ość. Daj chleb i ość ptakowi, a potem użyj łyżeczki na słoju. Pozbierajkorniszony i daj je roślince. Spróbuj użyć drzwi. Przyjrzyj się wiszącemu po lewej portretowi, zabierz