Uzyskaj dostęp do tej i ponad 250000 książek od 14,99 zł miesięcznie
Poradnik do gry Gears of War: Judgment zawiera opis przejścia wszystkich misji kampanii, wraz z poradami dotyczącymi trudniejszych momentów. Nie zabrakło wskazówek ułatwiających zdobycie trzech gwiazdek w każdej sekcji i lokalizacji nieśmiertelników.
Gears of War: Judgment - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.
Informacja o grze
Nowa część słynnej serii Gears of War, rozgrywająca się na wiele lat przed jej pierwszą odsłoną. Gracze przyjmuje rolę Damona Bairda, który został oskarżony o zbrodnie wojenne wraz ze swoim oddziałem. Twórcy wprowadzili do dobrze znanej rozgrywki parę autorskich pomysłów, w tym dynamiczny system respawnu oraz nowe tryby zabawy wieloosobowej.
Gra Gears of War: Judgment, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2013 roku i dostępny jest na platformie X360. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.
Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi na:
Liczba stron: 86
Odsłuch ebooka (TTS) dostepny w abonamencie „ebooki+audiobooki bez limitu” w aplikacjach Legimi na:
Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.
Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.
Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.
Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.
Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=1308
Stare miasto
Dzielnica Riverwalk
Ogrody muzeum
Hala główna
Skrzydło Kashkur
Wschodnie skrzydło
Archiwa
Skarbiec
Most Enfielda
Dziedziniec
Laboratorium B+R
Pas Monroe'a
Atrium
Miejsca katastrofy
Park Amador
Willa Magadha
Willa Soleno
Wietrzna droga
Posiadłość Risea
Domki gościnne
Posiadłość Elliotta
Forteca
Terminal
Flota samochodowa
Klify
Baza główna
Sterownia
Plaża
Dzielnica nabrzeżna
Plac paradny
Ulica State
Dachy przy ulicy State
Dachy pierwszej alei
Dachy placu muzealnego
Punkt widokowy
Sala sądowa
Sale
Taras
Wejście północne
Główne wejście
Schody
Plac martwego tyrana
Ponowne spotkanie
Jest ktoś w domu
Ślepy zaułek
O krok bliżej
Prosto na górę
Parę zastrzeżeń
Muzeum chwały wojskowej
Akademia wojskowa Halvo Bay
Seahorse Hills
Onyx Point
Przedmieścia Halvo Bay
Budynek sądu
Pokłosie
Poradnik do Gears of War Judgment zawiera kompletny opis przejścia wszystkich misji kampanii wraz z taktyką do poszczególnych starć i trudniejszych momentów. Opis zawiera również wskazówki ułatwiające zdobycie trzech gwiazdek w każdej sekcji. Całość uzupełnia opis lokalizacji nieśmiertelników, jakie można znaleźć podczas gry oraz sposobu odblokowania wszystkich osiągnięć w grze. Poradnik znacząco ułatwi przejście gry na najwyższym poziomie trudności.
Poradnik zawiera:
Opis przejścia wszystkich misji kampanii
;
Lokalizację wszystkich nieśmiertelników
;
Wskazówki uzyskania trzech gwiazdek w odtajnionych misjach
;
Listę osiągnięć oraz opis ich zdobycia
;
Wprowadzenie w mechanikę gry
;
W poradniku użyto następujących oznaczeń:
Kolorem niebieskim
oznaczono przeciwników;
Kolorem zielonym
oznaczono nieśmiertelniki;
Pogrubioną czcionką
wyróżniono nazwy sekcji misji;
Uwaga!
W tej części Gears of War broń oraz przeciwnicy na każdym etapie gry są generowani losowo. Oznacza to, że konfiguracje wrogów spotkanych w grze mogą różnić się od tych przedstawionych w poradniku.
Gears of War: Judgment - PORADNIK UKOŃCZONY
Prace nad poradnikiem zostały zakończone, jeżeli jednak masz jakieś uwagi lub własne propozycje rozbudowy poradnika wyślij je na adres [email protected].
Ze względu na możliwe aktualizacje gry (patche) wydane po zakończeniu prac nad poradnikiem, mogą wystąpić pewne różnice w zawartości gry i poradnika.
DZIENNIK ZMIAN
28 marca 2013 - poradnik uzupełniono o opis dodatkowej misji Pokłosie wraz z lokalizacją pozostałych nieśmiertelników. Dodano również listę i opis osiągnięć znajdujących się w grze, opis przeciwników, skrzyń z nagrodami oraz sterowanie.
25 marca 2013 - dodano opis przejścia dwóch ostatnich misji kampanii Judgment oraz lokalizację wszystkich znajdujących się w nich nieśmiertelników.
22 marca 2013 - opublikowano opis przejścia czterech pierwszych misji kampanii, wraz ze wszystkimi nieśmiertelnikami, które można w nich znaleźć. Ponadto załączono rozdział poświęcony odtajnionym misjom i systemowi oceniania gracza.
Michał Rutkowski (www.gry-online.pl)
Poruszanie się
Sterowanie kamerą
Osłona
Sprint (przytrzymać)
Atak wręcz
Piła Lancera (przytrzymać)
Przeładowanie broni
Interakcja (przytrzymać)
Zmiana broni
Cel misji
Rzut granatem
Celowanie
Aktywne przeładowanie
Strzał
Menu
Wyjdź z korytarza i zejdź po schodach z lewej strony. Skręć w prawo i usuń blokującą dalszą drogę sofę. Po lewej stronie skorzystaj otwórz zablokowane drzwi. Przejdź wąskimi alejkami do placu po lewej stronie z płonącym drzewem na środku. Tutaj spotkasz pierwszą grupę przeciwników (m.in. Parszywce, które będą strać się skrócić dystans do Ciebie). Zejdź po pierwszych schodach i schowaj się za murkiem, skąd będziesz mieć dobrą widoczność na wrogów poniżej.
Po oczyszczeniu obszary zejdź niżej. W zaułku po lewej stronie odnajdziesz amunicję. Kiedy przejdziesz dalej po prawej stronie, na murze, zobaczysz symbol pierwszej odtajnionej misji. Parszywce na tym etapie gry zostaną zastąpione mroczną wersją, która po śmierci eksploduje. Kiedy któryś z nich zginie w pobliżu, skorzystaj z uskoku, by uniknąć obrażeń.
Kiedy odnajdziesz konwój, przejdź do budynku po lewej stronie. Oczyść go z wrogów i przejdź do wejścia po lewej stronie. Z tego miejsca odpieraj nadciągających przeciwników. AI kompanów powinno poradzić sobie z osłanianiem drugiej strony, którą będzie atakować mniejsza ilość wrogów. Kiedy lewa strona obszaru zostanie opanowana, skup się na wrogach za murem po przeciwnej stronie placu.
Nim przejdziesz do wskazanego celu, dojdź do końca uliczki i przejdź za ogrodzenie ostatniego domu po prawej stronie. W prawym rogu, przy śmietniku, odnajdziesz nieśmiertelnik.
Przy zwłokach odnajdziesz karabin snajperski, który podnieś oraz symbol odtajnionej misji. Nim ją zaakceptujesz uzupełnij zapas amunicji, na końcu korytarza na prawo od zwłok. Po przyjęciu odtajnionej misji, będziesz mieć trzy i pół minuty, by oczyścić przejście do muzeum. Kiedy tylko ją zaczniesz natychmiast zacznij biec w kierunku celu.
Przejdź mostem na lewą stronę i schowaj się za pierwszą osłoną. Przeciwnicy będą schodzić na dół w trzech falach. Na końcu każdej musisz zabić Boomera lubprzeciwnika z działkiem Gatlinga. Jeżeli zdecydujesz się wejść na górę schodów, przed odparciem ostatniej fali, przeciwnicy przestaną się pojawiać i będzie możliwość przejścia dalej. Istotne jest pozostawienie sobie przynajmniej 1min. i 50 sek. na oczyszczenie kolejnego obszaru i nabicie do tego momentu przynajmniej półtorej gwiazdki. By to zrobić staraj się celować w głowy przeciwników za pomocą karabinu snajperskiego i zabijać ostatnich z nich i tych którzy podejdą bliżej atakiem wręcz. Dużo na tym etapie zależy od szczęścia oraz rodzajów przeciwników, którzy się pojawią.
Po przejściu dalej natychmiast wbiegnij na schody po prawej stronie, ponieważ znajdziesz się pod ostrzałem działka stacjonarnego. Jeżeli masz jakieś granaty, to wrzuć je na plac, na którym znajduje się to działko. Po czyszczeniu terenu, skorzystaj z wspomnianego działka, by zająć się wrogami wychodzącymi z dziury oraz z zaułka po prawej stronie. Na sam koniec, przez drzwi za działkiem, wyjdzie Boomer orazTickery. Kiedy ich zabijesz szybko wbiegnij do środka, nim upłynie pozostały czas.
Jeżeli nie masz ograniczenia czasowego, przed zakończeniem tej sekcji, zejdź po schodach do posągu w niższej części tego obszaru i skręć w alejkę po prawej stronie. Na jej końcu, po prawej stronie, odnajdziesz nieśmiertelnik.
Po zniszczeniu drzwi przejdź korytarzem w prawo, gdzie na ścianie odnajdziesz symbol odtajnionej misji. Po zaakceptowaniu misji, arsenał będzie ograniczony do młocarzy, obrzynów oraz Jednostrzałów. Po zniszczeniu kolejnych drzwi, przejdź w alejkę po prawej stronie, na końcu której odnajdziesz nieśmiertelnik.
Wróć się na główną ulicę i podążaj przed wejście do muzeum. Tutaj spotkasz leczącego kantusa. Jest to przeciwnik, którym należy zająć się w pierwszej kolejności, ponieważ potrafi on wskrzeszać poległych towarzyszy. Ponieważ warunki odtajnionej misji, zmuszają do używania broni o krótkim zasięgu, musisz podchodzić bliżej wrogów.
Oczyść drogę na szczyt schodów, chowając się często za osłonami. Przeciwnicy na samej górze są wyposażeni w jednostrzały, na które musisz szczególnie uważać. Kiedy dotrzesz przed wejście i oczyścisz teren, zabierz jednostrzał oparty o kolumnę i przygotuj się na przeciwników nacierających na Ciebie od przejścia, którym sam się tutaj dostałeś. W pierwszej kolejności zabij Boomery orazkantusy.
Po przerywniku, przed sobą zobaczysz dwie sztuki wartowników. Rozstaw je po prawej oraz lewej stronie, w połowie schodów. Po całym obszarze porozrzucane są skrzynie z amunicją oraz granaty, które podnieś (możesz je wbić w ścianę i wykorzystać jako miny). Masz ograniczony czas, przed natarciem więc pospiesz się z przygotowaniami.
Na ścianie posągu odnajdziesz symbol odtajnionej misji. Do ataku przeciwników dołączą również nemacysty, czyli latające bomby, które eksplodują w twoim pobliżu. Możesz próbować je zestrzelić nim się zbliżą lub uskakiwać na bok w ostatnim momencie przed wybuchem.
Kiedy atak się rozpocznie, proponuje skupić się na obronie prawego skrzydła, które będzie mocniej atakowane. Zwracaj uwagę, czy przy którymś z wartowników, pojawi się symbol amunicji. Jest to znak, że musisz podejść do wartownika i uzupełnić w nim zapas amunicji, by mógł dalej działać. Po odparciu pierwszej fali, będziesz miał chwilę czasu na odnowienie amunicji. Następne natarcie wrogów, będzie jeszcze mocniejsze. Przygotuj się na sporą grupę Boomerów, wchodzącą również od lewej strony. Cały czas pozostawaj w ruchu, unikając/niszcząc nadlatujące nemacysty. Zwróć również uwagę, czy któryś z przeciwników nie upuści działko Gatling, który bardzo pomoże w odparciu ataku.
Po odparciu drugiej fali, będziesz mógł przejść do kolejnego obszaru. Nim jednak to uczynisz, przeskocz nad murkiem na około posągu w niższej części holu. Na przeciwko frontu posągu, odnajdziesz kolejny nieśmiertelnik.
Na lewej ścianie odnajdziesz symbol odtajnionej misji. Po jej aktywowaniu Cyklopy zostaną wyposażeni w Lancery. Po otworzeniu drzwi, natychmiast schowaj się za jakąś osłoną. Na drugim końcu tego pomieszczenie, znajduje się działko stacjonarne. Możesz spróbować je obejść z prawej strony, zabijając napotkanych wrogów lub skorzystać z osłony tarczy, którą znajdziesz na prawo od wejścia do tego pomieszczenia. Osobiście polecam pierwszą opcję.
Kiedy dotrzesz do działka skorzystaj z niego, by wykończyć ewentualnych niedobitków. Po prawej oraz lewej stronie pojawią się dziury, z której zaczną wychodzić kolejni przeciwnicy. Możesz zamknąć je wrzucając granat do środka. Kiedy sala zostanie oczyszczona z drzwi po prawej działka wyjdzie Boomer. Nim przejdziesz dalej po jego zabiciu, z pobocznych pomieszczeń pozbieraj granaty oraz amunicję.
Pomiędzy schodami prowadzącymi do działka stacjonarnego oraz następnej sekcji, odnajdziesz nieśmiertelnik.
Po schodach zejdź niżej. Przed sobą zobaczysz dwie sztuki wartowników. Jednego postaw maksymalnie po lewej stronie, jednego przed zbroją na wystawie, którą będziesz bronić po aktywowaniu odtajnionej misji. Ostatniego, którego znajdziesz przy dalszej kolumnie po lewej stronie, postaw na balkonie po prawej stronie, tak by bronił długiego przejścia na wprost. Przy samym wejściu znajduje się również granatnik, który będzie bardzo pomocny.
Cały atak