Gears of War 2 - poradnik do gry - Zamęcki "g40st" Przemysław - ebook

Gears of War 2 - poradnik do gry ebook

Zamęcki "g40st" Przemysław

0,0

Opis

Poradnik gry akcji „Gears of War 2” zawiera zarówno sam opis przejścia gry, jak i sposoby na walkę z bossami. Dzięki niemu znajdziesz również wszystkie czterdzieści jeden ukrytych przedmiotów oraz poznasz wymagania stawiane przez achievementy.

Gears of War 2 - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Desperacka obrona (Decydujące starcie)
  • Królewska inkwizycja (Rój)
  • Ucieczka (Decydujące starcie)
  • Najlepsza strategia (Rój)
  • Darmowy parking (Decydujące starcie)
  • Zamknięcie (Decydujące starcie)
  • Nie ma odwrotu (Rój)
  • Szarańcza
  • Cienka linia (Decydujące starcie)
  • Słone wody (Nadciągająca burza)

Informacja o grze

Druga część słynnej gry akcji z widokiem TPP autorstwa Epic Games. Ponownie wcielamy się w postać Marcusa Fenixa i staczamy wojnę z krwiożerczą Szarańczą. Tytuł kontynuuje fabułę z pierwowzoru, opowiadającej o zmaganiach ludzkości z rasą obcych. Ponadto otrzymujemy nowe bronie, ekwipunek i potwory. Dodano kolejny poziom trudności, usprawniono tryb multiplayer, a rewelacyjna oprawa audiowizualna została jeszcze bardziej doszlifowana.

Gra Gears of War 2, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku strzelanin. Tytuł wydany został w Polsce w 2008 roku i dostępny jest na platformie X360. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: polska i angielska.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
czytnikach certyfikowanych
przez Legimi
Windows
10
Windows
Phone

Liczba stron: 51

Odsłuch ebooka (TTS) dostepny w abonamencie „ebooki+audiobooki bez limitu” w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.

Popularność




Gears of War 2poradnik do gry

autor: Zamęcki "g40st" Przemysław

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=814

[email protected]

Spis treści

Wstęp

Szarańcza

Ostrze włóczni

Witamy w Delcie

Desperacja

Odgłos gromu

Wielkie natarcie

Barykady dróg (cz.1)

Barykady dróg (cz.2)

Zejście

Mieszkańcy

Rozproszeni

Rdzenne stworzenia

Niepokojące odkrycia

Zapadające uczucie

Niewola

Lekarstwo na zgagę

Nadciągająca burza

Paskudna tajemnica

Pochodzenie (cz.1)

Pochodzenie (cz.2)

Nagłe przebudzenie (cz.1)

Nagłe przebudzenie (cz.2)

Uniesienie

Wysiedlenie

Słone wody

Rój

Priorytety

Odpowiedzi

Gniazdo Szerszeni

Nie ma odwrotu

Najlepsza strategia

Królewska inkwizycja

Decydujące starcie

Ucieczka

Desperacka obrona

Darmowy parking

Cienka linia

Zamknięcie

Lista Achivementów

Wstęp

Witam serdecznie w poradniku do jednej z najlepszych gier 2008 roku. Gears of War 2 pod niemal każdym względem okazał się jeszcze lepszy od poprzednika. W poradniku znajdziesz zarówno sam opis przejścia gry, jak i sposoby na walkę z bossami. Dzięki niemu znajdziesz również wszystkie czterdzieści jeden ukrytych przedmiotów oraz poznasz wymagania stawiane przez achievementy. Miłej zabawy.

Przemek "g40st" Zamęcki

Porady ogólne

Nie śpiesz się. Gears of War 2 jest grą, w której główny nacisk położony jest na wykorzystywanie zasłon i stopniowe eliminowanie wrogów.

Jeżeli miałeś już styczność z pierwszą częścią Gears of War, zacznij zabawę co najmniej od normalnego poziomu trudności. W porównaniu do niej bowiem, został on nieco obniżony i na nowicjuszu gra przechodzi się właściwie sama.

Bardzo ważne jest, abyś szybko zrozumiał na czym polega aktywne przeładowanie broni. Skraca to nie tylko czas potrzebny na dokonanie tej czynności, ale pozwala również części obecnych w magazynku kul mieć większą siłę rażenia. Najlepsze rezultaty aktywne przeładowanie przynosi w momencie naciśnięcia przycisku

RB

tuż przed osiągnięciem przez wskaźnik pierwszego punktu na widocznej w prawym górnym rogu skali.

Szarańcza

Szarańcza

Trep

Mięso armatnie Szarańczy wysyłane na śmierć całymi tysiącami. Wszystkie trepy są samcami, ponieważ ich żony, panie berserkerki, raczej nie nadają się na karnych i posłusznych żołnierzy. Spotykany w każdym miejscu planety Sera, zwykle w kilku lub kilkunastoosobowych grupach. Pojedynczo stanowi znikome zagrożenie.

Snajper

Na niższych poziomach trudności bardzo słabi, jednak im wyżej, tym lepszą celność osiągają i zadają więcej obrażeń. Potrafią porządnie uprzykrzyć życie, tak więc jeżeli atakują Cię trepy i snajperzy, to właśnie tych drugich najpierw się pozbywaj. Chyba, że masz wystarczająco dużo osłon i miejsca na wszelkie manewry.

Bumer

Bum i po Tobie. Powolni, ale wystrzeliwane przez nich pociski zabijają na miejscu. Na całe szczęście są dość mało rozgarnięci i przed każdym strzałem muszą wypowiedzieć słówko Boom! Strzelaj im w głowy, będą szybciej padać.

Bumer z miotaczem płomieni

Na bliski dystans bardzo niebezpieczni. Potrafią nieźle przypalić skrzydełka. Staraj się więc strzelać w przenoszone przez nich na plecach zbiorniki z imulsją. Jeden celny strzał ze snajperki i bumer wybucha wraz z najbliżej stojącymi towarzyszami.

Miażdżyciel

Ci panowie są także bardzo powolni, a w rękach dzierżą szybkostrzelne działka obrotowe. W dodatku z racji noszonego hełmu są odporni na strzały w głowę. W ich eliminowaniu najważniejsza jest cierpliwość i częste zmienianie miejsca osłony.

Oprawca

Stwory rodem z nordyckich bajek. Kryją się za potężną tarczą i wymachują wielkim, wybuchowy morgenszternem . Strzelaj im w głowę, a jeżeli zasłonią się tarczą, wal po łydkach. Pod żadnym pozorem nie zbliżaj się do nich na bezpośrednią odległość. Uwaga: jak chcą, potrafią być dość szybkie.

Theron

Elitarna piechota Szarańczy wyposażona w wybuchowe łuki. Na wyższych poziomach trudności są oni piekielnie celni, dlatego nie wolno wystawiać się ponad osłonę na dłużej niż to jest konieczne. Poczekaj aż wystrzelą pocisk i dopiero wtedy do nich strzelaj.

Kantus

Te osobniki to coś w rodzaju duchowych przywódców Locustów. Dowodzą zwykle punktami oporu, ale nie stanowią większego problemu. Co prawda są znacznie bardziej wytrzymali niż zwykłe trepy, ale po kilkunastu strzałach w twarz i oni w końcu padają na glebę.

Juchacz

Szybkie i na dodatek dysponujące potwornie mocnym kopnięciem. Ciężko im uciec, dlatego też trzymaj się od nich jak najbardziej na dystans. Nawet, jeżeli uda Ci się zabić jeźdźca, to juchacz wciąż jest bardzo niebezpiecznym zwierzęciem.

Rozrywacz

Kawaleria powietrzna Szarańczy. Bardzo niebezpieczna i dysponująca dużą siłą ognia. Kiedy wylądują na ziemi są dosyć niezdarne, nie pozwól jednak, aby stwór ten zbliżył się zanadto do Ciebie. Nawet osłona nie pomoże przeciwko jego atakowi odnóżem.

Parszywiec

Paskudne stworzenie ogłuszające swoich przeciwników dzikim wrzaskiem. Poruszają się na czterech kończynach i potrafią być naprawdę szybkie. Na niższym poziomie trudności wystarczy je raz zdzielić kolbą w łeb. Na wyższych walka z nimi wymaga już nieco zabiegu i zręcznych palców. Idealnie przeciwko nim sprawdza się shotgun.

Ticker

Małe, paskudne, szybkie i na dodatek wybuchają. Można je eliminować z większej odległości lub poczekać aż podejdą bliżej i uruchomią detonator. Szybkie odturlanie się pomaga uniknąć wtedy obrażeń. Ekstremalnie niebezpieczne przeciwko różnym pojazdom.

Brumak

Brumak czy nie brumak, ale świetny rumak, o czym zresztą będziesz miał okazję sam się przekonać. Są to wytrzymałe bestie przenoszące na grzbiecie cały arsenał. Ich słabe punkty to właśnie owo działko i uzębione paszczyska. Nie są specjalnie szybkie, dlatego też stanowią wręcz idealny cel.

Trupiarz

Wykorzystywane przez Szarańczę do przekopywania podziemnych tuneli. W bezpośrednim starciu są ekstremalnie groźne. Jedno ich uderzenie rozwala czołg w drobne kawałki. Są nie do ruszenia, kiedy zakrywają ciało długimi, pająkowatymi odnóżami. Kiedy jednak się odsłonią, stają się praktycznie bezbronne.

Skałoczerw

Mają ultramocne pancerze i uwielbiają czerwone owoce wiszące pod sufitami jaskiń. Doskonale sprawują się jako mobilne osłony i w kilku starciach z Szarańczą będą wręcz nieodzownym wyposażeniem każdego żołnierza koalicji. Nie są agresywne, choć na przytulani raczej się nie nadają. Głownie z powodu swojej wielkości i, co tu dużo mówić, obrzydliwego wyglądu.