Football Manager 2010 - poradnik do gry - Maciej "maciek_ssi" Bajorek - ebook
PROMOCJA

Football Manager 2010 - poradnik do gry ebook

Maciej "maciek_ssi" Bajorek

0,0
7,90 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 7,90 zł

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Poradnik do gry Football Manager 2010 zawiera pomocne informacje na temat poszczególnych elementów prowadzenia wirtualnego klubu piłkarskiego. Wprowadza w niuanse treningu, transferów, strategii oraz sposobu rozgrywania meczów.

Football Manager 2010 - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Programy treningowe (Trening)
  • Sztab szkoleniowy (Trening)
  • Formacje (Taktyka)
  • Zestawienie atrybutów piłkarzy
  • Polecenia dla drużyny (Zestawienie ustawień strategii)
  • Strategie (Taktyka)
  • Transfery i rotacja (Prowadzenie klubu)
  • Rozpoczynanie gry (Prowadzenie klubu)
  • Polecenia dla piłkarzy (Zestawienie ustawień strategii)
  • Interakcja (Prowadzenie klubu)

Informacja o grze

Kolejna odsłona serii piłkarskiego managera spod znaku Sports Interactive. Naszym zadaniem jest poprowadzenie wybranej drużyny do mistrzostwa. W tym celu organizujemy treningi, ustalamy taktyki na mecze, kupujemy i sprzedajemy zawodników oraz dbamy o ekonomiczną kondycję klubu.

Gra Football Manager 2010, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku piłka nożna. Tytuł wydany został w Polsce w 2009 roku i dostępny jest na platformach: PC, PSP. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi lub dowolnej aplikacji obsługującej format:

EPUB

Liczba stron: 41

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.


Podobne


Football Manager2010poradnik do gry

autor: Maciej "maciek_ssi" Bajorek

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=947

[email protected]

Spis treści

Wprowadzenie

Prowadzenie klubu

Rozpoczynanie gry

Kontrakt menedżera

Terminarz i mecze

Transfery i rotacja

Interakcja

Trening

Wstęp

Programy treningowe

Sztab szkoleniowy

Taktyka

Formacje

Strategie

Mecz

Zestawienie atrybutów piłkarzy

Zestawienie ustawień strategii

Polecenia dla drużyny

Polecenia dla piłkarzy

Wprowadzenie

Poradnik do gry Football Manager 2010 zawiera pomocne informacje na temat poszczególnych elementów prowadzenia wirtualnego klubu piłkarskiego. Wprowadza w niuanse treningu, transferów oraz współpracy z poszczególnymi grupami osób w klubie. Nie zabrakło także opisu formacji, strategii oraz sposobu rozgrywania meczów.

Maciej "maciek_ssi" Bajorek

Prowadzenie klubu

Rozpoczynanie gry

Rozpoczynanie gry

Kim zagrać - to pytanie zadaje sobie wielu początkujących graczy. Przeważnie ma to znaczenie dla trudności rozgrywki. Wiadomo - słabszym zespołem będzie się zdecydowanie trudniej grało, szczególnie jeśli chodzi o osiągnięcie jakiegokolwiek sukcesu sportowego. Nie bez znaczenia jest także fakt, iż pozyskiwanie zawodników wydaje się znacznie trudniejszym zadaniem. Nie to, co w wielkich klubach, gdzie sortujemy ogólną listę piłkarzy według wartości rynkowej. Tak więc, dla początkujących najlepszym wyborem będzie ulubiony zespół lub któryś z potentatów Ligi Mistrzów. Dzięki temu w pierwszych sezonach można na spokojnie poznać dobrze taktykę, prawa rządzące transferami, czy też nauczyć się zarządzania składem. Jeśli zaś chodzi o ulubiony zespół, to na początku kariery menedżerskiej mamy troszkę ułatwione zadanie ze względu na bardzo dobrą znajomość składu i możliwości poszczególnych piłkarzy. Obeznanie z rzeczywistą taktyką zespołu także z pewnością będzie dodatkowym plusem. Można także rozpocząć grę dowolną reprezentacją albo, po prostu - zostać bezrobotnym. W ostatnim wypadku w walce o daną posadę, ważnym czynnikiem będzie doświadczenie, które ustawiamy przy tworzenia menedżera.

Wybierając narodowość miejmy na względzie fakt, iż obcokrajowiec ma mniejsze szanse na pozostanie w klubie w bardzo złej sytuacji klubu. Ale za to ma większe szanse na prowadzenie reprezentacji własnego kraju. Zamiast klubu możemy wybrać jedną z reprezentacji. Możemy także nie wybrać nic i czekać na ofertę z jakiegoś klubu.

Przy rozpoczynaniu nowej gry znaczenie ma moc naszej maszyny. Ilość lig, którą chcemy obserwować lub brać w nich udział ma oczywisty wpływ na prędkość rozgrywki. Przy kilkunastu/kilkudziesięciu włączonych ligach początkowo może się wydawać, że gra działa dość płynnie. Jednak po kilku sezonach, gdy wygenerowana baza danych gry rozrośnie się do olbrzymich rozmiarów, zaczniemy się złościć na szybkość symulowania. Dlatego też warto zwrócić uwagę na pola Wydajność komputera orazPrzybliżona szybkość rozgrywki.

Oczywiście Rozmiar bazy danych ma także znaczenie na prędkość rozgrywki, ale dzięki dużej bazie danych łatwiej będzie o wyszukiwanie odpowiednich piłkarzy, pasujących do składu. Jeśli mamy zamiar prowadzić reprezentację, należy więc zwiększyć rozmiar bazy o piłkarzy danej narodowości.

By bardziej zwiększyć poziom trudności, można odznaczyć opcję Użyj prawdziwych piłkarzy. NatomiastUkrywaj atrybuty piłkarzy spowoduje, że mniej znani piłkarze nie będą mieli w pełni pokazanych atrybutów.

Kontrakt menedżera

Kontrakt menedżera

Rozpoczynając karierę standardowo podpisujemy roczny kontrakt i dostajemy określone zadania, które należy wypełnić z drużyną. Jeśli po jakimś czasie nie osiągniemy konkretnego progresu z drużyną, raczej na pewno kontrakt zostanie wcześniej rozwiązany. Jeśli natomiast osiągniemy cel, to oczywiście zostaniemy na dłużej, a nawet czasem otrzymamy kolejną umowę. Zdarza się, że podpiszemy kolejny kontrakt szybciej, niż się spodziewaliśmy. Wszystko zależy od zarządu i charakteru prezesa/właściciela.

Głównym powodem zwolnienia są głównie kiepskie wyniki osiągane z drużyną. Również kiepska atmosfera w składzie ma znaczenie. Kibice są też w stanie przemówić do rozsądku władzom klubu, co spowoduje podjęcie odpowiednich kroków. Przeważnie dzieje się tak, gdy nastroje i wyniki nie są najlepsze, a prezesi są nadal w stanie nam zaufać. Kibice mogą być też sfrustrowani sprzedażą kluczowego zawodnika; tyczy się to też ogólnie całej drużyny.

Wiadomość o pierwszym kontrakcie zaraz po przyjściu do klubu.

Terminarz i mecze

Terminarz i mecze

Każdorazowo rozpoczynając pracę w klubie musimy sprawdzić dokładnie ile i jakie mecze będziemy rozgrywać w trakcie sezonu. Główny ekran startowy (ikona domku) oraz Terminarz posłużą nam do planowania zadań na kilka meczy w przód, na przykład - by odpowiednio zaplanować rotację w składzie. Ekran startowy (jak i meczowy) dostarcza także bardzo ciekawej informacji jak spodziewana pogoda. Jest to na tyle przydatne, że dzięki temu możemy ustawić odpowiednią taktykę dla zespołu na ten dzień.

Zwracamy uwagę na warunki pogodowe.

Jeśli jesteśmy na