7,90 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 7,90 zł
Poradnik do drugiej części strategii historycznej Europa Universalis: II Wojna Światowa, która w skali globalnej przedstawia działania militarne i polityczne na przestrzeni lat 1937–1946.
Europa Universalis: II Wojna Światowa - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.
Informacja o grze
Strategia czasu rzeczywistego przedstawiająca w skali globalnej działania militarne i polityczne na przestrzeni lat 1937 – 1946. Autorzy umożliwili pokierowanie dowolnie wybraną nacją. Gra bazuje na silniku Europa Universalism i podobnie jak ten tytuł koncentruje się na realizmie historycznym.
Gra Hearts of Iron, ciepło przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier strategicznych. Tytuł wydany został w Polsce w 2003 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: pełna polska.
Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi lub dowolnej aplikacji obsługującej format:
Liczba stron: 34
Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.
Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.
Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.
Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.
Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=160
Porady ogólne
Statystyki
Niemcy
Związek Radziecki
Wielka Brytania
Stany Zjednoczone
Japonia
Włochy
Francja
Poradnik do gry Hearts of Iron zawiera szczegółowe informacje na temat wszystkich państw, biorących udział w konflikcie. Fakty te zostały poprzedzone zbiorem porad ogólnych i dokładnymi statystykami.
Łukasz "Luk" Kasztelowicz
Po pierwsze zawsze staraj się, by Twoje państwo miało zapewnione wszystkie surowce. Jeśli któregoś Ci brakuje, bądź masz niedobory, to niestety Twoja gospodarka nie będzie w stanie w pełni wykorzystywać swych możliwości, gdyż syntetyczna produkcja brakującego materiału nie zastąpi oryginału. Obierz od początku z góry ustaloną taktykę bazującą na możliwościach kraju i staraj się ją realizować. Gra obejmuje krótki okres czasu i niekonsekwencja może spowodować opłakane skutki. Jednak nie znaczy to, że nie powinieneś być elastyczny kiedy zajdzie taka potrzeba, choć naprawdę postaraj się swych ogólnych pryncypiów nie zmieniać. Ustal dogodną Ci formę rządów i mądrze dobieraj ministrów, tak by realizowali oni Twój ogólny plan działania. Dbaj o to, by wskaźnik niezadowolenia społecznego był na jak najmniejszym poziomie, a najlepiej by się równał zero. Już małe procenty mogą powodować, że gospodarka nie będzie mogła rozwinąć w pełni swojego potencjału. Zwróć szczególną uwagę na jakość swojej armii, gdyż sama ilość oddziałów nie wystarcza do sukcesu. Pamiętaj, że nie będziesz stanie wymyślić wszystkiego i dlatego nie staraj się rozpoczynać badań w każdej dziedzinie, gdyż Cię na to po prostu nie będzie stać. Niektórym państwom po prostu pewne technologie nie są potrzebne, o czym się dowiesz, gdy przeczytasz kolejne części poradnika. Poniżej przedstawiam garść statystyk potrzebnych, by się zorientować, które państwa wybrać na początku rozgrywki, a które stanowią wyzwanie dla już wprawionego w bojach stratega. Bardzo przydatna jest też tabelka pokazująca najbardziej intratne prowincje jakie można zdobyć w tej grze. Staraj się ich mieć jak najwięcej w swym imperium. Natomiast część właściwą mojego artykułu stanowią porady dla każdego z 7 najważniejszych państw z osobna, o czym już wyżej wspomniałem
Miejsca, które powinny interesować każdego gracza najbardziej, czyli najsilniejsze 25 prowincji w 5 dziedzinach: produkcji węgla, stali, ropy, gumy i punktów IC:
Węgiel
Stal
Ropa
Guma
IC
Charleston
525
Gällivare
200
Maracaibo
220
Kuala Lumpur
400
New York
45
Newcastle
520
Charleston
160
Houston
216
Kota Baharu
345
Chicago
40
Louisvill
444
Kiruna
150
Dallas
200
Batavia
100
Cleveland
35
Cardiff
280
Pittsburgh
140
San Antonio
200
Medan
80
Boston
35
Pittsburgh
240
Sheffield
120
Los Angeles
200
Palembang
80
Philadelphia
35
Norfolk
165
Newcastle
80
Tulsa
190
Colombo
80
Tokyo
35
Münster
160
Cleveland
80
New Orleans
150
Yogyakarta
70
Los Angeles
30
Hannover
160
Vitória
80
Baku
150
Saigon
60
Atlanta
30
Köln
150
Metz
80
Albuquerque
120
Banjuwangi
50
Berlin
30
Saarbrücken
150
Jinzhou
80
Mosul
80
Dumai
50
London
28
Breslau
150
Changsha
80
Banjuwangi
80
Padang
50
Manchester
27
Cleveland
125
Nashville
80
Ploiesti
65
Oosthaven
50
Detroit
25
Oppeln
120
Birmingham
80
Cheyenne
60
Monrovia
40
Pittsburgh
25
Chicago
105
Sendai
80
Basrah
60
Surabaya
40
San Fransisco
25
Mobile
105
Santiago
80
Monterrey
40
Trang
30
Washington D.C.
25
Vitória
100
Handan
80
Bagdad
40
Calicut
25
Indianapolis
25
Arlon
100
Minneapolis
80
Kuwait
40
Jesselton
20
St. Louis
25
Essen
100
Sudbury
80
Kirkuk
40
Bandar Seri
20
Houston
25
Kalmar
100
Murmansk
80
Denver
40
Freetown
20
Buenos Aires
25
Xianyang
100
Stalino
80
Kansas City
40
Moulmein