Efekt tygrysa - puść swoją osobistą markę w ruch! - Maciej Dutko - ebook
Wydawca: Grupa Dutkon.pl Ltd. Kategoria: Specjalistyczne Język: polski

Efekt tygrysa - puść swoją osobistą markę w ruch! ebook

Maciej Dutko

(0)

Ebooka przeczytasz na:

Kindlu MOBI
e-czytniku EPUB
tablecie EPUB
smartfonie EPUB
komputerze PDF
Czytaj w chmurze®
w aplikacjach Legimi.
Dlaczego warto?

Pobierz fragment dostosowany na:

Zabezpieczenie: watermark

Opis ebooka Efekt tygrysa - puść swoją osobistą markę w ruch! - Maciej Dutko

Patroni Medialni i Sponsorzy:

Allegro dziennik-internautow istore-logo
Kontestacja Nasza Kasa Maklamp

.................................................................................................................................................................................

Pierwsza polska książka o personal branding!

Skończyły się czasy mecenasów. Wszechobecny wyścig chomików (bo już nawet nie szczurów...) oraz skupienie na własnym nosie powoduje, że bardziej prawdziwe niż kiedykolwiek wcześniej stało się porzekadło: jeśli umiesz liczyć, licz na siebie. Maciej Dutko (ze wstępu)

To książka dla młodych i mniej młodych, którzy chcą zaistnieć, budując swoją osobistą markę. Bez układów, bez pieniędzy, bez ciągłego biegu w cudzym zaprzęgu (czytaj: na etacie w korporacji). Personal branding bez tajemnic i w polskich realiach!

 

Parametry:

  • format książki: A5
  • format e-booka: efekttygrysa-pdf PDF + efekttygrysa-epub ePub + efekttygrysa-mobi Mobi
  • strony: 160
  • druk: kolor, offset, 90 g
  • okładka: miękka
  • ISBN: 978-83-64845-00-0

 

Dowiedz się:

  • dlaczego bez własnej marki nie przetrwasz w XXI wieku?
  • jakie hamulce ograniczają Twoją rozpoznawalność i jak je wyłączyć?
  • dlaczego dobrze jest wydać książkę i jak zrobić to... za 5 zł?
  • jak mądrze budować wizerunek na Facebooku i na Youtube?
  • czy opłaca się prowadzić bloga eksperckiego i jak to robić?
  • w jaki sposób zaistnieć w głównych mediach?
  • czym są i jak stosować “dźwignie brandingowe”?
  • czy warto budować markę przez udział w konferencjach i seminariach?
  • czy zapach i czcionka mogą być “utrwalaczami” Twojej marki?
  • dlaczego Twoje cv... jest nudne jak dziura w bucie i jak to zmienić?
  • z jakiego powodu musisz budować strategiczne portfolio?
  • co warto wiedzieć o statystykach własnych działań i jak je wykorzystać?
  • jak zdobyć rekomendacje, które wypozycjonują Twoją markę?
  • jak nie stać się kolejną cenodajką, czyli dlaczego Twoi klienci kochają... kiedy jesteś droższy od innych?

 

  Zobacz slajdy z prapremiery książki w Londynie (27.06.2014):

 Powyższa prezentacja jest wolna - możesz kopiować i udostępniać (bez zmiany treści i formy) :)

 

  O Autorze (z okładki):

<strong>Maciej Dutko</strong>

 

Bądź Tygrysem! Polub książkę na Facebooku i bądź na bieżąco:

 

 

 

Spis treści:

Dwie wiadomości,  czyli tytułem wstępu (9)

Dzieckiem w kolebce  kto łeb urwał Hydrze...  (13)

Garść sprawdzonych „jaków” (17)

Konferencje – wypał czy nie? (17)

Publikuj i zapisuj się w branży! (20)

„Kup pan magisterkę!”(22)

Własna książka za 5 zł? Czemu nie! (27)

A może e-book na początek? (44)

Tutoriale tematyczne (49)

Być w mediach, czyli parcie na szkło (50)

Od dźwigni do kostek domina (51)

Personal branding to też branding... (57)

Barwy firmowe (57)

Logo/logotyp (60)

Czcionka (62)

Inne budulce brandingu (67)

Nietypowe elementy imidżu (71)

Strona WWW (75)

Dobra domena (76)

Dobra jakość strony (78)

Dobry content (80)

Ekspozycja sukcesów i osiągnięć (81)

Promocja strony (82)

CV or not cv? – oto jest pytanie (83)

Ludzie blogi piszą... (102)

Obecność w soc-mediach (104)

Facebook, of course (104)

Eksperć się na Youtube (109)

Jesteś wiki = jesteś sexi! (115)

Profeo i spółka (117)

Magiczne słowa: portfolio i rekomendacja (119)

Portfolio znaczy teczka (121)

Opinie – współczesne wyrocznie (122)

Cudza marka dźwignią Twojej (130)

Liczby a skromność – co ma piernik...? (134)

Graj ceną (141)

Koniec.  A może dopiero początek? (155)

Lokowanie produktów (157)

Efekt tygrysa - <strong>Maciej Dutko</strong>

Recenzje i informacje w mediach:

GazetaPraca - wywiad o wizytówkach

  

© Książka i strona www.efekttygrysa: Maciej Dutko & Akademia Internetu  
© Projekt okładki i kotów: Dominika Zakrzewska & frontDESIGN.pl
 
© Spot wideo: Łukasz "Socz" Solarski & BlogShow.pl
  

Opinie o ebooku Efekt tygrysa - puść swoją osobistą markę w ruch! - Maciej Dutko