E-biznes w wymiarze globalnym i lokalnym. Analiza i próba oceny - Cecylia Żurak-Owczarek - ebook
Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego Kategoria: Nauka i nowe technologie Język: polski Rok wydania: 2013

E-biznes w wymiarze globalnym i lokalnym. Analiza i próba oceny ebook

Cecylia Żurak-Owczarek

(0)

Ebooka przeczytasz na:

komputerze PDF
Czytaj w chmurze®
w aplikacjach Legimi.
Dlaczego warto?

Pobierz fragment dostosowany na:

Zabezpieczenie: watermark

Opis ebooka E-biznes w wymiarze globalnym i lokalnym. Analiza i próba oceny - Cecylia Żurak-Owczarek

Zdanie “nie ma biznesu bez e-biznesu” wypowiedziane przez Samuela Palmisano prezesa firmy IBM staje się obecnie wyzwaniem nie tylko dla przedsiębiorstw ale także dla regionów i krajów. Termin e-biznes stosowany jest współcześnie w kontekście strategii zarządzania przedsiębiorstwem w celu zwiększania jego konkurencyjności oraz określenia przedsiębiorstwa, które funkcjonuje głównie w Internecie, minimalizując jednocześnie swoją „fizyczną” obecność na rynku i tradycyjną obsługę klienta.

 

Przesłaniem książki jest przedstawienie e-biznesu i jego infrastruktury jako platformy komunikacji i współpracy zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz przedsiębiorstwa oraz zaprezentowanie zagadnień związanych z metodami pomiaru nowoczesności i gotowości e-biznesowej gospodarki, a ponadto dokonanie analizy porównawczej rozwoju e-biznesu w przedsiębiorstwach wybranych krajów.

Opinie o ebooku E-biznes w wymiarze globalnym i lokalnym. Analiza i próba oceny - Cecylia Żurak-Owczarek