Dungeon Siege III - poradnik, opis przejścia, questy - Maciej "Czarny" Kozłowski - ebook
PROMOCJA

Dungeon Siege III - poradnik, opis przejścia, questy ebook

Maciej "Czarny" Kozłowski

0,0
7,90 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 7,90 zł

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Opis przejścia do gry Dungeon Siege III zawiera szczegółowy opis wszystkich zadań głównych i pobocznych wzbogacony ponad trzydziestoma unikalnymi mapami. Ponadto - szereg praktycznych porad dotyczących sposobu wykonywania misji i prowadzenia dialogów.

Dungeon Siege III - poradnik, opis przejścia, questy zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Akt 1 - mapy
  • Opis przejścia - Wprowadzenie
  • Kapitularz (Akt 1)
  • Prolog - Spotkanie na północy
  • Zadanie poboczne - taaaka ryba (Akt 1)
  • Zadanie główne - bitwa o Kruczy Potok (Akt 1)
  • Zadanie główne - odrodzenie (Akt 5)
  • Zadanie poboczne - zemsta wdowy (Akt 1)
  • Zadania poboczne - posiadłość Gunderic i niepokorna dusza (Akt 1)
  • Prolog - mapy

Informacja o grze

Trzecia część serii Dungeon Siege, będąca produkcją hack’n’slash, osadzoną w realiach fantasy. Królestwu Ehb grozi upadek z powodu rozległych konfliktów, a my mamy przywrócić w nim porządek. Sterując postacią po urozmaiconym świecie stawiamy czoła różnym zadaniom i rozwijamy umiejętności. Usprawnieniu uległy szata graficzna jak i mechanika gry. Pojawił się też tryb kooperacji.

Gra Dungeon Siege III, ciepło przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku RPG akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2011 roku i dostępny jest na platformach: X360, PS3, PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi lub dowolnej aplikacji obsługującej format:

EPUB

Liczba stron: 48

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.


Podobne


Dungeon Siege IIIOpis przejścia, questyporadnik do gry

autor: Maciej "Czarny" Kozłowski

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=1128

[email protected]

Spis treści

Opis przejścia - Wprowadzenie

Prolog - mapy

Prolog - Spotkanie na północy

Akt 1 - mapy

Akt 1

Kapitularz

Zadanie poboczne - taaaka ryba

Zadanie poboczne - zemsta wdowy

Zadanie poboczne - pechowy kupiec

Zadanie główne - poszukiwanie ocalałych

Zadania poboczne - posiadłość Gunderic i niepokorna dusza

Zadanie poboczne - w ukryciu

Zadanie poboczne - brak słów

Zadanie główne - w głąb Mournweald

Zadanie główne - bitwa o Kruczy Potok

Akt 2 - mapy

Akt 2

Zadanie poboczne - bohaterowie dawnych dni

Zadanie poboczne - relikty dawnych dni

Zadanie główne - Na szlaku

Zadanie główne - Sedno sprawy

Zadanie poboczne - zagubieni na bagnach

Zadanie poboczne - praca misyjna

Zadanie główne - wielki kapitularz

Zadanie poboczne - szlaki dostaw

Akt 3 - mapy

Akt 3

Zadanie główne - zasada większości

Zadanie główne - kłopoty w kryptach

Zadanie główne - strajk!

Zadanie poboczne - trybiki i koła zębate

Zadanie poboczne - zakładnicy

Zadanie poboczne - mediacje

Zadanie poboczne - poważna usterka

Zadanie poboczne - dowody sabotażu

Zadanie poboczne - tajemnicze dziedzictwo

Zadanie poboczne - skradzione dostawy

Zadanie poboczne - odkrywanie przeszłości

Akt 4 - mapy

Akt 4

Zadanie główne - opuszczony dwór

Zadanie główne - w poszukiwaniu samotności

Zadanie poboczne - mocne wejście

Zadanie poboczne - nieposkromiona góra

Zadanie poboczne - jaskinia Ibsena

Zadanie główne - wróg u bram

Zadanie główne - nieproszeni goście

Zadanie poboczne - prototyp

Zadanie poboczne - nie wszystko złoto

Zadanie poboczne - budując mosty

Zadanie główne - przypływy i odpływy

Zadanie główne - pułapka Lorda Devonseya

Akt 5 - mapy

Akt 5

Zadanie główne - na świętej ziemi

Zadanie poboczne - oblężenie lochów

Zadanie główne - odrodzenie

Opis przejścia - Wprowadzenie

Gra Dungeon Siege III to bardzo ciekawe połączenie cRPG z hack'n'slashem - przyjęte ciepło tak przez graczy, jak i recenzentów. Mnogość ciekawych elementów, częste wybory fabularne oraz cały ogrom zadań pobocznych - to czynniki, które potrafią sprawić, że niejednemu graczowi zakręci się w głowie. Z tej też przyczyny powstała niniejsza solucja - dzięki niej każdy gracz będzie mógł bezproblemowo ukończyć wszystkie misje, cieszyć się rozwiniętymi do granic możliwości bohaterami i zebrać wszystkie cenne przedmioty.

Co zawiera poradnik?

- szczegółowy opiswszystkich zadań głównych i pobocznych (w sumie 47 misji);

- ponadtrzydzieści map, z zaznaczonymi najważniejszymi miejscami i postaciami oraz wszystkimi skarbami i tajnymi przejściami;

- tabele z wyborami fabularnymi, ich skutkami krótko- i długofalowymi;

- szeregpraktycznych porad dotyczących sposobu wykonywania misji i prowadzenia dialogów;

- opis różnych ścieżek fabularnych i wpływu gracza na zakończenie gry;

Uwagi ogólne

MAPY

Odniesienia do map zostały oznaczone w następujący sposób: (Mx, y), gdziex oznacza numer mapy, a y pozycję na tejże mapie. Przykładowo oznaczenie (M3, 2) wskazuje, że na mapie 3 należy udać się w miejsce opatrzone liczbą 2.

Wszystkie skrzynie ze skarbami zostały oznaczone na mapach złotymi kwadratami - należy jednak pamiętać, że część skarbów pojawia się na swoim miejscu dopiero w określonym momencie gry.

KOLORY

Zarówno w tekście jak i na mapach użyto specjalnych wyróżników kolorystycznych, pomagających w poruszaniu się po poradniku. Barwą czerwoną oznaczono postaci niezależne oraz przeciwników, zieloną wszelkiej maści przedmioty i dźwignie, niebieską zadania, apomarańczową tajne przejścia oraz lokacje.

ROZKŁAD PORADNIKA

Chociaż w samej grze nie spotkamy się z podziałem fabuły na akty, w niniejszej solucji dokonano tego typu rozróżnienia dla większej przejrzystości tekstu jako całości. Za granicę między poszczególnymi częściami uznano momenty przełomowe dla fabuły. Dzięki temu nawigowanie po poradniku powinno być znacznie prostsze.

Maciej "Czarny" Kozłowski (www.gry-online.pl)

Prolog - mapy

M1 - posiadłość Montbarron

X - miejsce rozpoczęcie misji

1 - wejście dodworu Montbarron

2 - przeciwnicy

3 - wejście do piwnicy

M2 - piwnica posiadłości

X - zejście z górnego piętra

1 - Marten Guiscard

2 - most i beczki z prochem

Prolog - Spotkanie na północy

Spotkanie na północy

Po wybraniu bohatera, doborze poziomu trudności oraz obejrzeniu intra, zostajemy przeniesieni do samej gry. Naszym pierwszym celem (zadanie spotkanie na północy) jest dotarcie do posiadłości Montbarron - gdy już będziemy na miejscu, okaże się, że cel naszej podróży stoi w ogniu (M1,1).

Ciemność płonie.

Po wejściu przez główne drzwi, bacznie rozglądamy się po pomieszczeniach - w skrzyniach i na stojakach znajdziemy pierwsze przedmioty (M1). Schodzimy po schodach, likwidując barykady i zbierając skarby. Przy zejściu do piwnicy zaatakują nas pierwsi przeciwnicy (M1,2), jednak nie powinni stanowić dla nas żadnego wyzwania. Wchodzimy do podziemia (M1,3), gdzie czeka nas pojedynek z grupą wrogów. Po tym, jak pokonamy adwersarzy, do pomieszczenia wbiegnie Marten Guiscard,(M2,1)który poprosi nas o zniszczenie mostu - robimy to, podpalając trzy beczki z prochem (M2,2).

Wszystko wygląda lepiej na tle eksplozji.

W tym momencie kończy się prolog i zostajemy przeniesieni na szlak pielgrzymów (M3).

M1 - posiadłość Montbarron

M2 - piwnica posiadłości

Akt 1 - mapy

M3 - Szlak pielgrzymów i Kruczy Potok

X - początek podróży

X2 - przejście dozachodniego lasu

X3 - przejście doposiadłości Gunderic i na bagna

1 - obóz Lescanzi