7,90 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 7,90 zł
Opis przejścia do gry Dungeon Siege III zawiera szczegółowy opis wszystkich zadań głównych i pobocznych wzbogacony ponad trzydziestoma unikalnymi mapami. Ponadto - szereg praktycznych porad dotyczących sposobu wykonywania misji i prowadzenia dialogów.
Dungeon Siege III - poradnik, opis przejścia, questy zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.
Informacja o grze
Trzecia część serii Dungeon Siege, będąca produkcją hack’n’slash, osadzoną w realiach fantasy. Królestwu Ehb grozi upadek z powodu rozległych konfliktów, a my mamy przywrócić w nim porządek. Sterując postacią po urozmaiconym świecie stawiamy czoła różnym zadaniom i rozwijamy umiejętności. Usprawnieniu uległy szata graficzna jak i mechanika gry. Pojawił się też tryb kooperacji.
Gra Dungeon Siege III, ciepło przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku RPG akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2011 roku i dostępny jest na platformach: X360, PS3, PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.
Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi lub dowolnej aplikacji obsługującej format:
Liczba stron: 48
Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.
Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.
Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.
Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.
Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=1128
Kapitularz
Zadanie poboczne - taaaka ryba
Zadanie poboczne - zemsta wdowy
Zadanie poboczne - pechowy kupiec
Zadanie główne - poszukiwanie ocalałych
Zadania poboczne - posiadłość Gunderic i niepokorna dusza
Zadanie poboczne - w ukryciu
Zadanie poboczne - brak słów
Zadanie główne - w głąb Mournweald
Zadanie główne - bitwa o Kruczy Potok
Zadanie poboczne - bohaterowie dawnych dni
Zadanie poboczne - relikty dawnych dni
Zadanie główne - Na szlaku
Zadanie główne - Sedno sprawy
Zadanie poboczne - zagubieni na bagnach
Zadanie poboczne - praca misyjna
Zadanie główne - wielki kapitularz
Zadanie poboczne - szlaki dostaw
Zadanie główne - zasada większości
Zadanie główne - kłopoty w kryptach
Zadanie główne - strajk!
Zadanie poboczne - trybiki i koła zębate
Zadanie poboczne - zakładnicy
Zadanie poboczne - mediacje
Zadanie poboczne - poważna usterka
Zadanie poboczne - dowody sabotażu
Zadanie poboczne - tajemnicze dziedzictwo
Zadanie poboczne - skradzione dostawy
Zadanie poboczne - odkrywanie przeszłości
Zadanie główne - opuszczony dwór
Zadanie główne - w poszukiwaniu samotności
Zadanie poboczne - mocne wejście
Zadanie poboczne - nieposkromiona góra
Zadanie poboczne - jaskinia Ibsena
Zadanie główne - wróg u bram
Zadanie główne - nieproszeni goście
Zadanie poboczne - prototyp
Zadanie poboczne - nie wszystko złoto
Zadanie poboczne - budując mosty
Zadanie główne - przypływy i odpływy
Zadanie główne - pułapka Lorda Devonseya
Zadanie główne - na świętej ziemi
Zadanie poboczne - oblężenie lochów
Zadanie główne - odrodzenie
Gra Dungeon Siege III to bardzo ciekawe połączenie cRPG z hack'n'slashem - przyjęte ciepło tak przez graczy, jak i recenzentów. Mnogość ciekawych elementów, częste wybory fabularne oraz cały ogrom zadań pobocznych - to czynniki, które potrafią sprawić, że niejednemu graczowi zakręci się w głowie. Z tej też przyczyny powstała niniejsza solucja - dzięki niej każdy gracz będzie mógł bezproblemowo ukończyć wszystkie misje, cieszyć się rozwiniętymi do granic możliwości bohaterami i zebrać wszystkie cenne przedmioty.
- szczegółowy opiswszystkich zadań głównych i pobocznych (w sumie 47 misji);
- ponadtrzydzieści map, z zaznaczonymi najważniejszymi miejscami i postaciami oraz wszystkimi skarbami i tajnymi przejściami;
- tabele z wyborami fabularnymi, ich skutkami krótko- i długofalowymi;
- szeregpraktycznych porad dotyczących sposobu wykonywania misji i prowadzenia dialogów;
- opis różnych ścieżek fabularnych i wpływu gracza na zakończenie gry;
MAPY
Odniesienia do map zostały oznaczone w następujący sposób: (Mx, y), gdziex oznacza numer mapy, a y pozycję na tejże mapie. Przykładowo oznaczenie (M3, 2) wskazuje, że na mapie 3 należy udać się w miejsce opatrzone liczbą 2.
Wszystkie skrzynie ze skarbami zostały oznaczone na mapach złotymi kwadratami - należy jednak pamiętać, że część skarbów pojawia się na swoim miejscu dopiero w określonym momencie gry.
KOLORY
Zarówno w tekście jak i na mapach użyto specjalnych wyróżników kolorystycznych, pomagających w poruszaniu się po poradniku. Barwą czerwoną oznaczono postaci niezależne oraz przeciwników, zieloną wszelkiej maści przedmioty i dźwignie, niebieską zadania, apomarańczową tajne przejścia oraz lokacje.
ROZKŁAD PORADNIKA
Chociaż w samej grze nie spotkamy się z podziałem fabuły na akty, w niniejszej solucji dokonano tego typu rozróżnienia dla większej przejrzystości tekstu jako całości. Za granicę między poszczególnymi częściami uznano momenty przełomowe dla fabuły. Dzięki temu nawigowanie po poradniku powinno być znacznie prostsze.
Maciej "Czarny" Kozłowski (www.gry-online.pl)
X - miejsce rozpoczęcie misji
1 - wejście dodworu Montbarron
2 - przeciwnicy
3 - wejście do piwnicy
X - zejście z górnego piętra
1 - Marten Guiscard
2 - most i beczki z prochem
Po wybraniu bohatera, doborze poziomu trudności oraz obejrzeniu intra, zostajemy przeniesieni do samej gry. Naszym pierwszym celem (zadanie spotkanie na północy) jest dotarcie do posiadłości Montbarron - gdy już będziemy na miejscu, okaże się, że cel naszej podróży stoi w ogniu (M1,1).
Po wejściu przez główne drzwi, bacznie rozglądamy się po pomieszczeniach - w skrzyniach i na stojakach znajdziemy pierwsze przedmioty (M1). Schodzimy po schodach, likwidując barykady i zbierając skarby. Przy zejściu do piwnicy zaatakują nas pierwsi przeciwnicy (M1,2), jednak nie powinni stanowić dla nas żadnego wyzwania. Wchodzimy do podziemia (M1,3), gdzie czeka nas pojedynek z grupą wrogów. Po tym, jak pokonamy adwersarzy, do pomieszczenia wbiegnie Marten Guiscard,(M2,1)który poprosi nas o zniszczenie mostu - robimy to, podpalając trzy beczki z prochem (M2,2).
W tym momencie kończy się prolog i zostajemy przeniesieni na szlak pielgrzymów (M3).
X - początek podróży
X2 - przejście dozachodniego lasu
X3 - przejście doposiadłości Gunderic i na bagna
1 - obóz Lescanzi