Deus Ex - poradnik do gry - Michał "Humanghost" Natkowski, mass(a - ebook

Deus Ex - poradnik do gry ebook

Michał "Humanghost" Natkowski, mass(a

3,0

Opis

Bezmyślna strzelanina to ostatnie określenie jakiego można użyć dla opisania Deus Ex. Od początku gry mocno identyfikujemy się z naszym agentem, począwszy od wyboru facjaty a kończąc na pierwszym tuningu osobowości.

Deus Ex - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Rifle (Broń)
  • Augmentations
  • Skills
  • Przedmioty
  • Demolition (Broń)
  • Pistol (Broń)
  • Misja 1 (Solucja)
  • Proste początki (Solucja)
  • Low-Tech (Broń)
  • Heavy (Broń)

Informacja o grze

Cyberpunkowa gra FPP z elementami strzelanki oraz RPG, wyprodukowana przez Ion Storm. Ta klasyka gatunku przedstawia losy agenta J. C. Dentona, którego zadaniem jest rozwikłanie intrygi w świecie przyszłości, gdzie chlebem powszednim są biocybernetyczne wszczepy i modyfikacje organizmu ludzkiego. Gra posiada świetną fabułę, ładną grafikę i niepowtarzalny klimat.

Gra Deus Ex, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku RPG akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2000 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: angielska.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
czytnikach certyfikowanych
przez Legimi
Windows
10
Windows
Phone

Liczba stron: 55

Odsłuch ebooka (TTS) dostepny w abonamencie „ebooki+audiobooki bez limitu” w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
Oceny
3,0 (1 ocena)
0
0
1
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.
Sortuj według:
ewazabinska

Całkiem niezła

Opis mało rozbudowy ale pomógł mi w paru trudniejszych sekwencjach
00

Popularność



Podobne


Deus Exporadnik do gry

autorzy: Michał "Humanghost" Natkowski, "mass(a"

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=8

[email protected]

Spis treści

Wstęp

Broń

Pistol

Rifle

Heavy

Low-Tech

Demolition

Przedmioty

Skills

Augmentations

Solucja

Proste początki

Misja 1

Misja 2 - Battery Park

Misja 2 - Hell's Kitchen

Misja 3

Misja 4

Misja 5

Misja 6 - Hong Kong

Misja 6 - Hong Kong, Wan Chai Market

Misja 7

Misja 8

Misja 9

Misja 10

Misja 11

Misja 12

Zakończenia

Wstęp

Deus ex to jedna z najlepszych gier roku 2000. Została nawet nazwana "grą roku". Jest to ogólnie ujmując FPS a elementami RPG osadzony w przyszłości.

Akcja gry zaczyna się w roku 2052 po wielkim krachu ekonomicznym i w latach świetności organizacji terrorystycznych. Bohater, którym będziemy kierować jest agentem UNATCO, a więc Unitek Nations Anti-Terrorist Coalition. Naszym celem będzie rozpracowanie ogromnego spisku, którego celem jest panowanie nad światem. Przyjdzie nam walczyć z terrorystami i robotami. Nikomu nie możemy ufać, każdy może okazać się wrogiem. Lecz spytacie są te elementy RPG? Otóż nasz agent jest wyposażony w nanowszczepy, które dają mu dodatkowe umiejętności, o czym później. Należy przy tym zaznaczyć, ze fabuła gry nie jest liniowa, szczególnie jak na FPS'a. Rozmowy z poszczególnymi NPC'ami mogą się toczyć różnie w zależności od naszego wyboru. Postaram się pokazać Wam jak rozmawiać z innymi żeby przyniosło to najlepszy skutek.

Ale zacznijmy od początku. Zapraszam do lektury!

Broń

Pistol

Zaczynamy od broni, bez której niemożliwym jest przejście tej gry. Arsenał zabójczego sprzętu dostępny w grze nie jest specjalnie rozbudowany. Jeśli wziąć pod uwagę przydatność bojową to ta liczba jest jeszcze mniejsza. Broń w grze dzieli się na kilka kategorii, co widać poniżej.

Klasa: Pistol

Nazwa: 10mm Pistol

Typ amunicji: 10mm

Ilość w magazynku: 6 sztuk

Zasięg: 50-100 m

Obrażenia: 14

Opis: Podstawowa broń, na początku niezbędna. Dobry tylko do walki w bliskim dystansie. Nie strzelać w nic innego niż głowa.

Nazwa: Stealth Pistol

Typ amunicji: 10mm

Ilość w magazynku: 10

Zasięg: 50-100 m

Obrażenia: 8

Opis: Idealny do cichego załatwiania sprawy. Pomimo małej ilości zadawanych obrażeń celny strzał w głowę eliminuje wroga szybko, cicho i skutecznie.

Nazwa: Crossbow

Typ amunicji: Darts, TRQ Darts, Flare Darts

Ilość w magazynku: 4

Zasięg: 50-100 m

Obrażenia: 14

Opis: Również cicha broń zdolna unieszkodliwić jednym celnym strzałem nieświadomego przeciwnika. Dość wysoka liczba zadawanych obrażeń przesądza o jej skuteczności. Dodatkowym plusem jest możliwość strzelania pod wodą.

Nazwa: PS20

Typ amunicji: Jednorazowy

Ilość w magazynku: 1

Zasięg: 300-500 m

Obrażenia: 25

Opis: Dość niedoceniana broń. Jeśli w pobliżu jest tylko jeden przeciwnik jest wręcz idealna. Wysokie obrażenia pozwolą unieszkodliwić go bez wzbudzania alarmu.

Rifle

Klasa: Rifle

Nazwa: Assault Rifle

Typ amunicji: 7.62/20mm

Ilość w magazynku: 30/4

Zasięg: 100-200 m

Obrażenia: 3

Opis: Jakby to powiedzieć: duża, ciężka i głośna. Jej duży odrzut powoduje trudności w trafieniu przeciwnika z dużej odległości. Minusem są również małe obrażenia, które zadaje. Przydatna na duże skupiska wrogów i oczywiście roboty.

Nazwa: Sawed-off Shotgun

Typ amunicji: Buckshot

Ilość w magazynku: 4

Zasięg: 25-50 m

Obrażenia: 25

Opis: Bardzo głośny i prawie nieprzydatny. Nadaje się tylko w pomieszczeniach zamkniętych. Jedyną zaletą jest wysokość zadawanych obrażeń.

Nazwa: Assault Shotgun

Typ amunicji: Buckshot/Sabot

Ilość w magazynku: 12

Zasięg: 25-50 m

Obrażenia: 20

Opis: Bardziej zaawansowana wersja poprzedniej broni. Pomimo mniejszych obrażeń jest to bardzo dobra broń. Szybkostrzelność, duża ilość amunicji w magazynku i nadal wysokie obrażenia powodują, że jest to jedna z najprzydatniejszych broni w grze.

Nazwa: Sniper Rifle

Typ amunicji: 30.06

Ilość w magazynku: 6

Zasięg: 600-1000 m

Obrażenia: 25

Opis: Moja słabość do wszelkich karabinów snajperskich powoduje, że jest to broń, chyba najczęściej przeze mnie używana w grze. Ma świetny zasięg i zadaje duże obrażenia. Polecam każdemu.

Heavy

Klasa: Heavy

Nazwa: GEP Gun

Typ amunicji: Rockets/WP Rockets

Ilość w magazynku: 1

Zasięg: 300-600 m

Obrażenia: 300

Opis: Nie ma w grze nikogo, kto mógłby się oprzeć sile tej broni. Dzięki dwóm rodzajom amunicji można jej używać zarówno przeciwko ludziom jak i robotom. Niestety mało poręczna.

Nazwa: LAW

Typ amunicji: Jednorazowy

Ilość w magazynku: 1

Zasięg: 300-500 m

Obrażenia: 100

Opis: Trochę gorsza siostra poprzedniej broni. Niestety jednorazowego użytku. Aczkolwiek nadal skuteczna przeciwko każdemu.

Nazwa: Flame Thrower

Typ amunicji: Napalm Canister

Ilość w magazynku: 100

Zasięg: 6,7 m

Obrażenia: 2

Opis: Być może zadaje małe obrażenia. Może duża i nieporęczna i małego zasięgu. Ale za to jak ładnie wygląda palący się przeciwnik. Jednorazowe trafienie powoduje jego śmierć w niedługim czasie.

Nazwa: Plasma Rifle

Typ amunicji: Plasma Clips

Ilość w magazynku: 12

Zasięg: 300-500 m

Obrażenia: 105

Opis: Rzadko spotykana w grze. Na plus przemawia ilość nabojów w magazynku i daleki zasięg. Na minus jej nieporęczność i duża trudność w trafieniu wroga z większej odległości.