Desperados 2: Cooper's Revenge - poradnik do gry - Jacek "Stranger" Hałas - ebook

Desperados 2: Cooper's Revenge - poradnik do gry ebook

Jacek "Stranger" Hałas

0,0

Opis

Poradnik do gry Desperados 2: Cooper’s Revenge zawiera dokładny opis wszystkich misji gry. Powstał on w głównej mierze z myślą o mniej zaawansowanych graczach, którzy nie mieli do czynienia z pierwszą częścią gry, jednak zainteresuje również weteranów.

Desperados 2: Cooper's Revenge - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • [Misja 1.1] Santa Fe – Where is Dillon[PYT] cz.1
  • [Misja 1.1] Santa Fe – Where is Dillon[PYT] cz.2
  • [Misja 1.2] Santa Fe – A Marshall in Need
  • [Misja 5.3] Santa Fe – The Bank Robbery cz.2
  • [Misja 5.3] Santa Fe – The Bank Robbery cz.5
  • [Misja 5.4] Santa Fe – The Abduction cz.1
  • [Misja 2.1] Eagle’s Nest – Trouble at Eagle’s Nest cz.1
  • [Misja 3.1] Big Canyon – The Narrow Pass cz.1
  • [Misja 3.1] Big Canyon – The Narrow Pass cz.2
  • [Misja 4.3] Fort Wingate – Headquarters cz.1

Informacja o grze

Desperados 2: Cooper's Revenge to sequel interesującej gry strategicznej pt. Desperados: Wanted Dead or Alive. Warstwa fabularna kontynuacji skupia się na postaci względnie prawomyślnego łowcy nagród nazwiskiem John Cooper i prezentuje wydarzenia, nawiązujące do schwytania groźnego przestępcy imieniem Dillon w małej miejscowości niedaleko meksykańskiej granicy.

Gra Desperados 2: Cooper's Revenge, to przedstawiciel gatunku gier strategicznych. Tytuł premierę światową miał w 2006 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: angielska.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
czytnikach certyfikowanych
przez Legimi
Windows
10
Windows
Phone

Liczba stron: 153

Odsłuch ebooka (TTS) dostepny w abonamencie „ebooki+audiobooki bez limitu” w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.



Desperados 2:Cooper's Revengeporadnik do gry

autor: Jacek "Stranger" Hałas

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=515

[email protected]

Spis treści

Wprowadzenie

[Misja 1.1] Santa Fe - Where is Dillon[PYT] cz.1

[Misja 1.1] Santa Fe - Where is Dillon[PYT] cz.2

[Misja 1.2] Santa Fe - A Marshall in Need

[Misja 2.1] Eagle's Nest - Trouble at Eagle's Nest cz.1

[Misja 2.1] Eagle's Nest - Trouble at Eagle's Nest cz.2

[Misja 2.1] Eagle's Nest - Trouble at Eagle's Nest cz.3

[Misja 2.1] Eagle's Nest - Trouble at Eagle's Nest cz.4

[Misja 2.1] Eagle's Nest - Trouble at Eagle's Nest cz.5

[Misja 2.2] Eagle's Nest - Sanchez Sees Red cz.1

[Misja 2.2] Eagle's Nest - Sanchez Sees Red cz.2

[Misja 3.1] Big Canyon - The Narrow Pass cz.1

[Misja 3.1] Big Canyon - The Narrow Pass cz.2

[Misja 3.1] Big Canyon - The Narrow Pass cz.3

[Misja 3.2a] Big Canyon - Masquerade cz.1

[Misja 3.2a] Big Canyon - Masquerade cz.2

[Misja 3.2a] Big Canyon - Masquerade cz.3

[Misja 3.2b] Big Canyon - The Meeting cz.1

[Misja 3.2b] Big Canyon - The Meeting cz.2

[Misja 3.3] Big Canyon - Protecting Settlers

[Misja 4.1] Fort Wingate - The Prisoner cz.1

[Misja 4.1] Fort Wingate - The Prisoner cz.2

[Misja 4.2] Fort Wingate - Hawkeye's Liberation cz.1

[Misja 4.2] Fort Wingate - Hawkeye's Liberation cz.2

[Misja 4.2] Fort Wingate - Hawkeye's Liberation cz.3

[Misja 4.2] Fort Wingate - Hawkeye's Liberation cz.4

[Misja 4.2] Fort Wingate - Hawkeye's Liberation cz.5

[Misja 4.2] Fort Wingate - Hawkeye's Liberation cz.6

[Misja 4.3] Fort Wingate - Headquarters cz.1

[Misja 4.3] Fort Wingate - Headquarters cz.2

[Misja 4.3] Fort Wingate - Headquarters cz.3

[Misja 4.3] Fort Wingate - Headquarters cz.4

[Misja 4.4] Fort Wingate - The Revolt cz.1

[Misja 4.4] Fort Wingate - The Revolt cz.2

[Misja 4.4] Fort Wingate - The Revolt cz.3

[Misja 5.1] Santa Fe - Goodman's Account Books cz.1

[Misja 5.1] Santa Fe - Goodman's Account Books cz.2

[Misja 5.2] Santa Fe - The Bookkeeper cz.1

[Misja 5.2] Santa Fe - The Bookkeeper cz.2

[Misja 5.2] Santa Fe - The Bookkeeper cz.3

[Misja 5.2] Santa Fe - The Bookkeeper cz.4

[Misja 5.3] Santa Fe - The Bank Robbery cz.1

[Misja 5.3] Santa Fe - The Bank Robbery cz.2

[Misja 5.3] Santa Fe - The Bank Robbery cz.3

[Misja 5.3] Santa Fe - The Bank Robbery cz.4

[Misja 5.3] Santa Fe - The Bank Robbery cz.5

[Misja 5.4] Santa Fe - The Abduction cz.1

[Misja 5.4] Santa Fe - The Abduction cz.2

[Misja 5.4] Santa Fe - The Abduction cz.3

[Misja 5.4] Santa Fe - The Abduction cz.4

[Misja 6.1] Sacred Mountain - Captured Indians cz.1

[Misja 6.1] Sacred Mountain - Captured Indians cz.2

[Misja 6.1] Sacred Mountain - Captured Indians cz.3

[Misja 6.2] Sacred Mountain - The Way over the Pass cz.1

[Misja 6.2] Sacred Mountain - The Way over the Pass cz.2

[Misja 6.2] Sacred Mountain - The Way over the Pass cz.3

[Misja 6.2] Sacred Mountain - The Way over the Pass cz.4

[Misja 6.2] Sacred Mountain - The Way over the Pass cz.5

[Misja 6.3] Sacred Mountain - The Execution cz.1

[Misja 6.3] Sacred Mountain - The Execution cz.2

[Misja 6.3] Sacred Mountain - The Execution cz.3

[Misja 6.3] Sacred Mountain - The Execution cz.4

[Misja 6.3] Sacred Mountain - The Execution cz.5

[Misja 6.3] Sacred Mountain - The Execution cz.6

[Misja 6.3] Sacred Mountain - The Execution cz.7

[Misja 6.4][FINAŁ] Sacred Mountain - Cooper's Revenge cz.1

[Misja 6.4][FINAŁ] Sacred Mountain - Cooper's Revenge cz.2

[Misja 6.4][FINAŁ] Sacred Mountain - Cooper's Revenge cz.3

[Misja 6.4][FINAŁ] Sacred Mountain - Cooper's Revenge cz.4

Wprowadzenie

Witaj w nieoficjalnym poradniku do gry Desperados 2: Cooper's Revenge. Poradnik powstał w głównej mierze z myślą o mniej zaawansowanych graczach, którzy nie mieli do czynienia z pierwszą częścią gry Desperados. Sądzę jednak, iż zainteresuje on również weteranów tego typu produkcji, gdyż powstał w oparciu o najwyższy dostępny poziom trudności (Hard). Poniższy poradnik składa się z dokładnego opisu wszystkich misji gry. Należy w tym miejscu zaznaczyć, iż w wielu sytuacjach możliwy jest agresywny styl gry. Ja natomiast starałem się skupić na ostrożnym i przemyślanym podejściu, zakładającym eliminację możliwie jak najmniejszej ilości przeciwników. W większości sytuacji nokautowałem więc napotkanych bandytów i jeśli było to możliwe, dodatkowo ich wiązałem. Podejście do gry jest oczywiście uzależnione wyłącznie od osobistych preferencji. Warto także zaznaczyć, iż gra na bieżąco odkrywa kolejne elementy sterowania czy chociażby nieznane do tej pory typy zachowań. Wszystkie te rzeczy zostały w poradniku dokładnie opisane. W miarę możliwości starałem się również zaznaczyć sytuacje, w których powinny być one stosowane. Jeśli zaś chodzi o dostępne postaci, zauważycie zapewne, iż z usług niektórych bohaterów korzystałem zdecydowanie częściej. Podobnie jak wcześniej, wybór aktualnej postaci jest uzależniony wyłącznie od osobistych preferencji. Korzystając z okazji przypomnę również o konieczności dokonywania częstych zapisów stanu gry, szczególnie jeśli wybrało się najwyższy dostępny poziom trudności.

Nie pozostało mi już nic innego, jak tylko życzyć dobrej zabawy. :-)

Jacek "Stranger" Hałas

[Misja 1.1] Santa Fe - Where is Dillon[PYT] cz.1

Oznaczenia na mapie: 1 - miejsce startu; 2 - strzelnica; 3 - budynek (saloon), do którego będziesz się musiał udać

Zadanie 1: Kate in Distress

Pierwsza część tej misji stanowi swego rodzaju wprowadzenia. Podczas jej trwania poznasz przede wszystkim podstawowe czynności związane z wykonywaniem różnorakich ruchów. Sama misja jest wyjątkowo krótka i rozegra się na niewielkim wycinku tej mapy.

Na początek będziesz musiał pomóc Kate. Zaczepił ją bowiem jeden z pijaczków, co zostanie ukazane podczas trwania krótkiej scenki przerywnikowej (#1). Wybierz Johna (1), a następnie najedź kursorem na przeciwnika. Pojawi się ikona pięści (#2). Wciśnij LMB (lewy przycisk myszy) żeby go powalić na ziemię. Uwaga! Tego przeciwnika nie musisz wiązać. W przyszłości będzie to jednak BARDZO ważne, gdyż ogłuszeni wrogowie po pewnym czasie powrócą do pełni zdrowia. Jest to szczególnie widoczne na wyższym poziomie trudności (czyli na tym, do którego odnosi się ten opis).

Zadanie 2: Powder for the Lady

W dalszym ciągu sterujesz wyłącznie Johnem. Idź za Kate na okoliczną strzelnicę. Podnieś znajdującą się w tym miejscu amunicję (Colt ammo; #1). Wysłuchaj krótkiego dialogu pomiędzy właścicielem kramiku, a Kate. Postarasz się wygrać dla niej puder do twarzy (Beauty Powder), z którego będzie mogła skorzystać w przyszłości. Aby skorzystać z Colta możesz kliknąć na odpowiednią ikonkę lub wcisnąć F1. Teraz przesuń i przybliż sobie widok. Musisz najeżdżać myszką na wszystkie puszki (Can; #2) i wciskać LMB w celu oddania strzału. Jeśli chcesz możesz zaczekać aż celownik się ustatkuje, ale nie jest to w tym przypadku konieczne.

Zadanie 3: Mad Dog

Po chwili załączy się kolejny filmik przerywnikowy. Dillon jest aktualnie w okolicznym saloonie. Aby się do niego dostać w pierwszej kolejności będziesz musiał pozbyć się jego zaufanego ochroniarza - Mad Doga. Skieruj się w stronę saloonu. Jeśli korzystasz z tradycyjnego widoku z lotu ptaka możesz najechać kursorem na budynek, tak aby odsłonić jego wnętrze. Mad Dog stoi przy schodach po prawej. Po raz kolejny wybierz Johna. Musisz wejść do saloonu. Osobiście radziłbym przemieszczać się w pozycji kucającej. Aby ją wybrać kliknij na odpowiednią ikonkę lub wciśnij G. Będziesz musiał podnieść znajdujące się w centralnej części saloonu noże (Knife; #1). Jeśli chcesz możesz w tym momencie podejrzeć pole widzenia Mad Doga. Aby to zrobić wybierz odpowiednią ikonkę lub skorzystaj z lewego klawisza ALT. Teraz OSTROŻNIE zbliż się do schodów. Ustaw się przy jednym ze stołów i wciśnij klawisz F2 w celu wybrania noży. Uwaga! Jest tu spora różnica. Akcja kryjąca się pod klawiszem F2 pozwoli ci nimi rzucać. Z kolei wciśnięcie klawisza F3 spowoduje, iż będziesz mógł nożem bezpośrednio zaatakować daną postać (odpowiednio wcześniej do niej podchodząc). Zwróć jednocześnie uwagę na to, iż w wyniku rzucenia nożem bezpowrotnie tracisz ten przedmiot. Kursor musi przybrać postać szarego celownika (#2). Wykonaj tę akcję, tak aby zlikwidować Mad Doga.

Zadanie 4: Where to with Mad Dog?

Podnieś amunicję do Colta (Colt ammo). Teraz będziesz musiał pozbyć się ciała zabitego przeciwnika, tak aby okoliczni przeciwnicy nie mogli zorientować się, że go brakuje. Kliknij LMB na zabitym przeciwniku, tak aby go podnieść (#1). Skieruj się do wejścia do saloonu. Idź w lewo. Zwróć uwagę na miejsce, w którym stoi Kate (#2). Będziesz się tam musiał udać. Podejdź następnie kawałek w prawo, a John automatycznie położy ciało na ziemi.

[Misja 1.1] Santa Fe - Where is Dillon[PYT] cz.2

Zadanie 5: The Second Bodyguard

W saloonie pojawił się drugi ochroniarz. Jest on zaniepokojony brakiem Mad Doga, tak więc będziesz go musiał go dość szybko wyeliminować. Po raz pierwszy skorzystasz z usług Kate (2). Na początek wejdź do saloonu. Ustaw się w polu widzenia wartownika i wciśnij F3, aby wyraźnie zwrócić na siebie uwagę (#1). UWAGA! Z tego typu operacjami na wyższym poziomie trudności będziesz się musiał zazwyczaj śpieszyć, gdyż w przeciwnym przypadku przeciwnicy zazwyczaj przejdą w agresywny tryb i zaczną strzelać do Kate. Poprawna akcja nagrodzona jest zmianą koloru pola widzenia na fioletowy. Zaczekaj aż wartownik podejdzie do Kate. Teraz szybko wciśnij F2, tak aby psiknąć mu pudrem prosto w oczy (#2). W ten oto sposób ogłuszysz wartownika, dzięki czemu John automatycznie będzie go mógł znokautować.

Zadanie 6: The Men on the Second Floor

Podnieś amunicję do Colta (Colt ammo). Zwróć uwagę na to, że może to też zrobić Kate, dzięki czemu będzie mogła korzystać ze swojego rewolweru. ZANIM zajmiesz się wartownikami na drugim piętrze dobrze byłoby usunąć ciało zlikwidowanego gostka. Na początek wybierz Kate i najedź na ciało, a następnie wciśnij LMB, tak aby związać przeciwnika. Dzięki temu nie ucieknie i to nawet wtedy gdy odzyska przytomność. Wartownika wynieś na zewnątrz saloonu i połóż w mało widocznym miejscu. Teraz skieruj się obiema postaciami w stronę schodów (#2). John powinien zostać na dole. Kate natomiast może ruszać na piętro. UWAGA! Zanim wykonasz tę czynność radziłbym zapisać stan gry!!

Gdy tylko znajdziesz się na balkoniku wciśnij F3. Kate powinno udać się zwrócić uwagę prawego wartownika. Uwaga! Jego pole widzenia musi być fioletowe (#1)! W przeciwnym przypadku będzie chciał zabić Kate. W takiej sytuacji radziłbym powtórzyć całą kombinację. Zaczekaj aż wartownik podejdzie do Kate. Możesz zastosować trik z pudrem, bądź też rzucić w niego nożem (#2). Po zakończonej akcji podnieś oczywiście amunicję (Colt ammo).

Na górze pozostał już tylko jeden wartownik. Z racji tego, iż nie napotkasz już żadnych przeciwników radziłbym wykorzystać ostatni posiadany nóż (#1). Po udanej akcji możesz oczywiście podnieść amunicję (Colt ammo).

Zadanie 7: Dillon's Arrest

Pozostało ci już tylko jedno zadanie - będziesz musiał ogłuszyć, a następnie związać Dillona. Otwórz znajdujące się obok drzwi (LMB), a następnie najedź kursorem na Dillona (#1). Z ogłuszeniem tej postaci nie powinieneś mieć najmniejszych problemów. Teraz podprowadź w to miejsce Kate i ponownie wciśnij LMB żeby go związać (#2). W ten oto sposób zakończysz pierwszą misję gry.

[Misja 1.2] Santa Fe - A Marshall in Need

Oznaczenia na mapie: 1 - miejsce startu; 2 - budynek, w którym schowano butelki z gazem; 3 - pojedynczy wartownik; 4 - pierwsza grupa wartowników; 5 - druga grupa wartowników + główny cel misji

Zadanie 1: The Gas in the Cabin

Zadanie 2: Unsavory Characters

John będzie tym razem musiał uratować swojego brata. Zwróć jednocześnie na uwagę, iż do zespołu dołączył doskonale znany miłośnikom pierwszej części gry Doc. Za kilka chwil będziesz mógł skorzystać z jego usług. Na początek będziesz musiał przedostać się do okolicznego domu, tak aby Doc mógł podnieś butelki z gazem. Następnie wykorzystasz je podczas ataku na szopę, w której przetrzymywana jest wspomniana wyżej postać. Od siebie dodam, iż etap ten również będzie dość krótki, aczkolwiek w niektórych sytuacjach będziesz się musiał nieco bardziej pilnować. Zwróć uwagę, iż miejsce, w którym zaczynasz zabawę jest bardzo bezpieczne, tak więc zawsze będziesz tu mógł wracać.

Zwróć uwagę na dwóch gostków stojących po Twojej lewej stronie. Zaczekaj aż jeden z nich odejdzie i zacznij się tam skradać. Otwórz ostrożnie bramkę (#1), a następnie zaatakuj nożem lub znokautuj pojedynczego wartownika. Jego ciało przenieś do okolic miejsca startu. Jeśli ogłuszyłeś wartownika, to będziesz go musiał dodatkowo związać (Kate; #2). Uwaga! Nawet wtedy będziesz go mógł zabić, np. wybierając nóż z inwentarza Johna i atakując nieprzytomnego gostka. Nie zapominaj o regularnym zbieraniu pozostawianych przez wrogów przedmiotów, głównie amunicji (Colt ammo).

Zaczekaj aż w tym samym miejscu zjawi się drugi wartownik (#1). Powinien on stać do Ciebie tyłem. Podobnie jak wcześniej, będziesz musiał go zlikwidować, a następnie przetransportować jego ciało w okolice miejsca startu. To czy pozostawisz go przy życiu zależy już wyłącznie od Ciebie. Teraz będziesz musiał zająć się gostkiem patrolującym teren na lewo od dużego budynku (tam się zatrzymuje). Poczekaj aż zacznie iść w prawo i przebiegnij na drugą stronę, skrywając się przy ścianie budynku (#2).

Teraz musisz oczywiście zaczekać na pojedynczego wartownika i szybko go wyeliminować (#1). Uważaj przy tym na dwóch gostków, którzy regularnie patrolują ten teren. Ciało wartownika możesz zostawić przy dużym budynku. Jeśli on żyje, musiałbyś jednak podprowadzić w to miejsce Kate. Proponuję rzucić teraz nożykiem, tak aby pozbyć się gostka stojącego przy wejściu (#2). Jego ciało schowaj wewnątrz budynku. Pamiętaj jednak o tym żeby znajdowało się w cieniu.

Zaczekaj aż dwóch wartowników zacznie iść w stronę szopy. Dopiero teraz zajmij się ostatnim gostkiem, który znajduje się po prawej stronie (#1). Jego ciało musisz oczywiście schować. Dopiero teraz podprowadź w to miejsce Doca. Wejdź do budynku i zbierz wszystkie znajdujące się na ziemi przedmioty (#2), w tym fiolki z gazem. W sumie zaopatrzysz się w cztery takie obiekty. Doc chwilowo może tu pozostać (w pozycji kucającej).

Jeśli chcesz możesz wykorzystać jedną z fiolek, tak aby pozbyć się dwóch gostków patrolujących ten teren (#1). Nie jest to jednak konieczne. Zacznij kierować się w stronę szopy. Na skrzyżowaniu stoi pojedynczy wartownik. Będziesz go musiał usunąć (#2). Osobiście radziłbym skorzystać z pięści, gdyż bezpośredni atak nożem może się nie udać. Ciało oczywiście musisz usunąć (pozostaw je chociażby przy sąsiednim budynku).

Podprowadź teraz w to miejsce Doc'a. Pierwsza grupa przeciwników znajduje się po prawej stronie. Po raz pierwszy będziesz musiał skorzystać z fiolek z gazem (F3). Uwaga! Celując we wrogów będziesz musiał uwzględnić to, iż CAŁA TRÓJKA będzie musiała zostać ogłuszona. Odpowiednio więc ustaw celownik (#1). Ogłuszonych przeciwników możesz załatwić nożem lub związać. Teraz zajmij się jeszcze pojedynczym gostkiem patrolującym ten teren (#2). Jego ciało również pozostaw w tym miejscu. Kate może teraz dołączyć do reszty drużyny.

Wybierz Doc'a, a następnie otwórz znajdujące się obok drzwi (#1). Kucnij i ostrożnie skieruj się do kolejnej pary drzwi. Otwórz je. Teraz będziesz musiał skorzystać z kolejnej fiolki z gazem (#2). Musi ona wylądować w takim miejscu żeby jednocześnie ogłuszyć wszystkich wartowników. Podejdź tu Johnem, tak aby zakończyć tę niezbyt wymagającą misję.

[Misja 2.1] Eagle's Nest - Trouble at Eagle's Nest cz.1

Oznaczenia na mapie: 1 - miejsce startu; 2 - zamknięta brama prowadząca do fortecy; 3 - niewielka stodoła; 4 - proponowany punkt snajperski; 5 - dróżka prowadząca do wnętrza fortecy; 6 - więzienie; 7 - lina, na której zawieszono Sancheza; 8 - domek, w którym więziony jest Sam

Zadanie 1: Fortress Entry

Zadanie 2: Sanchez on the Tower

Zadanie 3: Sam in the Cell

Po raz pierwszy będziesz miał do czynienia z dość rozbudowanym etapem, którego pokonanie zajmie ci zapewne co najmniej kilkadziesiąt minut. Zwróć uwagę na to, iż w początkowej fazie tej misji będziesz mógł korzystać wyłącznie z usług Doc'a, tak więc niektórych przeciwników niestety zastrzelisz. Wielu gostków będziesz na szczęście mógł bezpiecznie związać. Twoją uwagę zwróciły zapewne liczne power-upy, które sukcesywnie będziesz mógł podnosić i używać. Głównie mam tu na myśli amunicję do wyjątkowo skutecznej snajperki oraz poznane już w poprzedniej misji fiolki z gazem. Docelowo będziesz musiał przedostać się do właściwej fortecy, tak aby uratować Sancheza oraz Sama. Korzystając z okazji pragnę również przypomnieć o konieczności dokonywania częstych save'ów i to na wielu różnych slotach, gdyż nieudane akcje mogą zaowocować spóźnioną porażką, na przykład w momencie pojawienia się danego wartownika w określonym miejscu na planszy. Lepiej więc być na coś takiego przygotowanym. Uwaga! Z racji tego, iż na planszy jest cała masa różnorakich przedmiotów będę jedynie zwracał uwagę na te najważniejsze. Pominę w głównej mierze amunicję do rewolwerów albowiem z broni tych korzysta się nadzwyczaj rzadko. Ponadto można ją zdobyć po niemal każdym pokonanym przeciwniku.

Zaczynasz w dość odległym miejscu. Na początek proponowałbym zaczekać aż jeden z okolicznych wartowników dołączy do swoich kolegów. Chodzi oczywiście o to żeby ich wszystkich można było wyeliminować jedną fiolką (#1). Ogłuszonych gostków musisz naturalnie związać. Bez obaw - nie uciekną. Teraz proponowałbym skorzystaj ze snajperki. Dwoma celnymi strzałami załatw bandytów zwróconych w Twoją stronę (#2). Bez obaw, nie zaalarmujesz ich kolegów, gdyż najistotniejsze w tych przypadkach jest to żeby nikt nie znajdował się w bezpośrednim otoczeniu strzelca, a nie "zwierzyny". :-)

Znajdującego się tu pojedynczego gostka możesz znokautować bądź też załatwić przy użyciu zwykłego rewolweru (#1). Koniecznie zabierz cenne przedmioty - amunicję do snajperki (Rifle ammo) oraz fiolki z gazem (Gas). NIE IDŹ jeszcze dalej. Ponownie przygotuj snajperkę. Tym razem będziesz musiał załatwić gostka stojącego wewnątrz LEWEJ wieży (#2).

Zacznij kierować się w lewo, pozostając jednocześnie blisko wody. Widocznych po prawej przeciwników chwilowo zignoruj. Zajmiemy się nimi w przyszłości. Zatrzymaj się niedaleko kaktusów. Ustaw Doc'a w taki sposób żeby wartownik stojący przy bramie nie mógł go dostrzec. Po raz kolejny skorzystamy z fiolki z gazem. Wyceluj w gostków znajdujących się po lewej (#1). Dopiero gdy oni zostaną ogłuszeni ostrożnie się wychyl i spróbuj zastrzelić (zwykły rewolwer powinien wystarczyć) wspomnianego wyżej wartownika (#2). Skieruj się do bramy i podnieś cenne przedmioty, ze szczególnym uwzględnieniem amunicji do snajperki (Rifle ammo). Następnie skieruj się do ogłuszonych gostków i zwiąż ich przy użyciu liny. Podnieś fiolkę (Gas).

Po raz kolejny skorzystasz się snajperki. Ustaw się w taki sposób żeby móc bezpiecznie (tj. bez wszczynania alarmu) załatwić gostka stojącego na skałach, a następnie jego kolegę znajdującego się po lewej (#1). Udaj się w to miejsce (podnieś Gas). Jeśli chcesz możesz przebiec i podnieść amunicję do snajperki (Rifle ammo). Musisz