Deponia - solucja - poradnik do gry - Maciej "Elrond" Myrcha - ebook

Deponia - solucja - poradnik do gry ebook

Maciej "Elrond" Myrcha

0,0

Opis

Poradnik do gry Deponia to kompletny opis przejścia gry.W tekście znalazła się również lokalizacja przedmiotów potrzebnych do ukończenia rozgrywki oraz opisy ich interakcji z innymi obiektami i bohaterami niezależnymi, a także rozwiązania kilku mini-gier.

Deponia - solucja - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Uruchom wózek kopalniany (2 - Kopalnia złomu)
  • Dotrzyj do Niższej Stacji Wschodzenia (2 - Kopalnia złomu)
  • Spakuj walizkę (1 - Kuvaq)
  • Skontaktuj się z Cletusem (1 - Kuvaq)
  • Na pokładzie krążownika Organonów (1 - Kuvaq)
  • Przygotuj kapsułę (1 - Kuvaq)
  • Samouczek
  • Znajdź składniki proszku kawowego (1 - Kuvaq)
  • Udaj się do Elysium uratować Deponię (3 - Niższa Stacja Wschodzenia)
  • Umieść Goal w wózku kopalnianym (2 - Kopalnia złomu)

Informacja o grze

Deponia to gra przygodowa pełna pokręconego humoru inspirowanego m.in. dziełami Douglasa Adamsa (Autostopem przez Galaktykę), Therry’ego Pratchetta (cykl Świat Dysku) czy Matta Groeninga, ojca Simpsonów.

Gra Deponia, ciepło przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier przygodowych. Tytuł wydany został w Polsce w 2012 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
czytnikach certyfikowanych
przez Legimi
Windows
10
Windows
Phone

Liczba stron: 54

Odsłuch ebooka (TTS) dostepny w abonamencie „ebooki+audiobooki bez limitu” w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.



DeponiaSolucjaporadnik do gry

autor: Maciej "Elrond" Myrcha

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=1262

[email protected]

Spis treści

Poradnik do gry - Deponia

Samouczek

1 - Kuvaq

Spakuj walizkę

Przygotuj kapsułę

Na pokładzie krążownika Organonów

Znajdź Goal

Znajdź składniki proszku kawowego

Znajdź składniki na wodę do kawy

Zaparz kawę

Skontaktuj się z Cletusem

2 - Kopalnia złomu

Uruchom wózek kopalniany

Umieść Goal w wózku kopalnianym

Dotrzyj do Niższej Stacji Wschodzenia

3 - Niższa Stacja Wschodzenia

Rozejrzyj się po stacji

Wyczyść mozaikę

Dostań się na platformę

Dobij targu z Cletusem

Znajdź Goal

Napraw implant Goal

Udaj się do Elysium uratować Deponię

Przywróć Goal prawdziwą osobowość

Poradnik do gry - Deponia

Poniższy, nieoficjalny poradnik stanowi kompletny opis przejścia gry Deponia autorstwa studia Daedalic Entertainment. Tytuł ten jest klasyczną przygodówką point & click, wymagającą od gracza kojarzenia faktów i sytuacji, w których znajdzie się prowadzona przez niego postać. Oprócz opisu lokalizacji przedmiotów potrzebnych do ukończenia rozgrywki oraz ich interakcji z innymi obiektami i bohaterami niezależnymi, znajdziecie tu również rozwiązania kilku mini-gier napotkanych podczas gry.

Do poruszania się w świecie gry, jak również interakcji z przedmiotami oraz bohaterami niezależnymi, wykorzystujesz wyłącznie mysz. Kursor mysz przypomina dwa koła zębate ze strzałką. Czynność w większym kole zębatym (przeważnie rozmowa bądź podniesienie przedmiotu) inicjowana jest LPM, natomiast za wykonanie czynności w mniejszym kole (głównie zbadanie przedmiotu) odpowiedzialny jest PPM. Na początku rozgrywki możemy również wybrać sposób otwierania ekwipunku - klasyczny, przy pomocy przycisku widocznego w prawym, górnym rogu ekranu, bądź też bardziej "nowoczesny" - za pomocą rolki myszy. Powrót do menu następuje po wciśnięciu przycisku ESC, natomiast wciśnięcie spacji ukazuje wszystkie interaktywne punkty w danej lokacji. W meny głównym, pod opcją BONUS, możemy obejrzeć wszystkie odblokowane to tej pory scenki przerywnikowe.

Napotykani bohaterowi niezależni służą niejednokrotnie pożytecznymi radami, warto więc rozmawiać ze wszystkimi napotkanymi postaciami. Na szczęście nasze poczynania nie są uzależnione od wyboru konkretnych opcji dialogowych, tak więc bez problemu można rozmawiać do woli.

Oznaczenia kolorystyczne w poradniku:

czerwony

- wszystkie przedmioty, które główny bohater może zabrać do swojego ekwipunku

pomarańczowy

- angielskie nazwy przedmiotów i lokacji, pomagające w orientacji

niebieski

- interaktywne przedmioty i obiekty, których Rufus nie może zabrać ze sobą

pogrubiony

- opcje dialogowe, których należy użyć bądź też specjalne momenty podczas rozgrywki

(

#1

),(

#2

) - oznaczenia obrazków nad tekstem, jeśli jest ich więcej niż jeden

Maciej "Elrond" Myrcha (www.gry-online.pl)

Samouczek

Po uruchomieniu gry przenosimy się do krótkiego samouczka, w którym poznajemy interakcję z postaciami świata gry, ekwipunkiem oraz przedmiotami znajdowanymi w odwiedzanych lokacjach. Naszym zadaniem jest też naprawienie prasy widocznej na środku ekranu.

Podnieś Yin leżący przed Rufusem. Otwórz ekwipunek i zauważ, że oprócz znalezionego właśnie przedmiotu, posiadasz również Yan. Połącz oba przedmioty otrzymując część zamienną (Spare Part). Zamknij ekwipunek i użyj części zamiennej na panelu kontrolnym, wkładając ją w niewielki otwór (Inconspicuous Slot). Teraz wciśnij przycisk (Button) widoczny po lewej stronie. Rufus zostanie … zgnieciony.

1 - Kuvaq

Spakuj walizkę

Rufus, którego marzeniem jest opuszczenie pełnego śmieci miasta i dostanie się do Elysium, podejmował już wiele prób, aby to osiągnąć, zawsze kończyły się one jednak niepowodzeniem. Tym razem jednak jego plan nie ma wad - przynajmniej teoretycznie. Pierwszym zadaniem jest spakowanie rzeczy na podróż. Wcześniej jednak należy odnaleźć listę niezbędnych przedmiotów, która w międzyczasie gdzieś się zagubiła.

Otwórz walizkę (Suitcase) leżącą na łóżku, znajdując listę (List). W podróż musisz zabrać parę skarpet (Pair of Socks), szczoteczkę do zębów (Toothbrush), prowiant (Provisions) oraznożyce do cięcia metalowych prętów (Bolt Cutter).

Zainteresuj się poduszką (Cushion) na łóżku. Podnieś ją, a pod spodem znajdziesz zieloną skarpetę (Green Sock). Przyjrzyj się starym planom ucieczki (Old Escape Plans) wiszącym na łóżku, a następnie skrzyni (Trunk) widocznej po prawej stronie. Dowiesz się, iż ojciec głównego bohatera opuścił go jakiś czas temu, zostawiając mu tylko tę skrzynię. Rufus nie chce jej otworzyć, aby nie przeżyć kolejnego rozczarowania. Z szafki pod okrągłym oknem zabierz pojemnik z olejem (Oil Can) orazpalnik (Torch). Przejdź dopokoju dziennego.

Zabierznotkę (Chafing Chit) z drzwi łazienkowych (Bathroom Door). Spróbuj wziąć szczoteczkę do zębów (Toothbrush) z kubeczka przy umywalce. Niestety, szczoteczka ożyje i ucieknie w ciemne miejsce (Dark Corner). Próby wyciągnięcia jej stamtąd niestety nie powiodą się.

Otwórz drzwi do łazienki (Bathroom Door). Do ich wewnętrznej strony przyczepiono przepychacz (Plunger) - weź go.

Otwórz drzwi szafki (Locker Door) widocznej po lewej stronie. W środku znajdziesz nożyce (Bolt Cutter) orazdetergent (Detergent). Przyjrzyj się apteczce (First Aid Kit) przy drzwiach prowadzących do drugiego pokoju, a następnie spróbuj ją otworzyć. Dowiesz się, że wspomniany pokój należy do twojej byłej dziewczyny, Toni, a w zamkniętej apteczce znajduje się jej środek uspokajający.

Spróbuj otworzyć