Deponia Doomsday - poradnik do gry - Katarzyna "Kayleigh" Michałowska - ebook

Deponia Doomsday - poradnik do gry ebook

Katarzyna "Kayleigh" Michałowska

0,0

Opis

Poradnik do gry Deponia Doomsday zawiera wskazówki przydatne podczas zabawy w tę zwariowaną przygodówkę, będącą czwartą już częścią cyklu autorstwa studia Daedalic Entertainment. To dokładna ilustrowana solucja, która przeprowadzi Cię przez kolejne perypetie cynicznego Rufusa, bohatera z talentem do aranżowania wybuchowych sytuacji. Dla ułatwienia poruszania się po poradniku każdy rozdział został podzielony na podrozdziały opisujące kolejne zadania do wykonania. Dodatkowo łamigłówki logiczne opatrzono nagłówkami pozwalającymi na ich szybkie zlokalizowanie w tekście. Wszystkie potrzebne przedmioty, które powinien pozyskać bohater, zostały wyróżnione kolorem czerwonym, zdobywane osiągnięcia kolorem pomarańczowym, a istotne informacje pogrubieniem. W grze, próbując ocalić planetę Deponia przed zagładą, wraz z profesorem McChronicle'em odbędziesz emocjonującą podróż w czasie, pełną nieoczekiwanych sytuacji, zaskakujących zwrotów akcji i humoru.

W poradniku do gry Deponia Doomsday znajdziesz:

  • dokładny opis wszystkich czynności, jakie trzeba wykonać, by kontynuować zabawę i dotrzeć do zaskakującego finału;
  • objaśnienie wszystkich zagadek logicznych i minigierek wraz z odpowiednimi obrazkami;
  • wyszczególnienie wszystkich okoliczności zdobywania osiągnięć (dodatkowo ich komplet umieszczono w ostatnim rozdziale wraz z kompletem magazynów i zestawieniem wszystkich kombinacji jackalopów).

Poradnik do gry Deponia Doomsday stanowi szczegółowy opis przejścia, dzięki któremu rozwiązanie kompletu zagadek nie będzie stanowiło najmniejszego problemu. Co więcej - poradnik przedstawia osiągnięcia i dokładnie wyjaśnia jak zdobyć każde z nich.

Deponia Doomsday - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Ocal piramidę z kieliszków (Rozdział pierwszy)
  • Stwórz matryce trzech jackalopów (Rozdział trzeci)
  • Sklonuj trzy jackalopy (Rozdział trzeci)
  • Dostań się do wieży (Prolog)
  • Wytrop kryjówkę słonia (Rozdział pierwszy)
  • Zdobądź materiał genetyczny trzech zwierząt (Rozdział trzeci)
  • Pomóż mieszkańcowi Elizjum i Goal (Rozdział drugi)
  • Stwórz sprzęt do lokalizowania i otwierania portali (Rozdział siódmy)
  • Dostań się do pomieszczenia z komputerem (Rozdział trzeci)
  • Wydostań się z sauny (Rozdział trzeci)

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
czytnikach certyfikowanych
przez Legimi
Windows
10
Windows
Phone

Liczba stron: 70

Odsłuch ebooka (TTS) dostepny w abonamencie „ebooki+audiobooki bez limitu” w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.


Podobne


Deponia Doomsdayporadnik do gry

autor: "Katarzyna "Kayleigh" Michałowska"

Copyright © wydawnictwo GRY-OnLine S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

ISBN: 978-83-8060-349-3

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-OnLine S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=1687

[email protected]

Spis treści

Deponia Doomsday - poradnik do gry

Prolog

Porady ogólne

Dostań się do wieży

Rozdział pierwszy

Ocal piramidę z kieliszków

Wytrop kryjówkę słonia

Zdobądź broń

Załaduj strzelbę

Zastaw pułapkę na słonia

Dostań się do Elizjum

Rozdział drugi

Pomóż mieszkańcowi Elizjum i Goal

Rozdział trzeci

Dostań się do windy

Dostań się do strefy relaksu

Dostań się do pomieszczenia z komputerem

Zdobądź materiał genetyczny trzech zwierząt

Stwórz matryce trzech jackalopów

Sklonuj trzy jackalopy

Wydostań się z sauny

Zdobądź kod

Rozdział czwarty

Zatrzymaj rollercoaster

Stwórz zastępczą Goal

Przypraw wróżbitę o wizję

Odzyskaj pierścień

Zrób przekonującą fotografię zakochanej pary

Rozdział piąty

Uzyskaj anomalię

Wydój kozę

Uruchom maszynę czasu

Rozdział szósty

Zdobądź klucz do maszyny czasu

Dostarcz budowlańcowi kanapkę

Zdobądź frak i pierścionek zaręczynowy

Wróć we właściwym momencie do Paradox City

Raz jeszcze wróć do Paradox City we właściwym momencie

Rozdział siódmy

Uwolnij się od "towarzystwa" Utopian

Stwórz sprzęt do lokalizowania i otwierania portali

Bonusy

Osiągnięcia

Klonowanie jackalopów (1001 Jackalopes)

Magazyny

Deponia Doomsday - poradnik do gry

Poradnik do gry Deponia Doomsday zawiera wskazówki przydatne podczas zabawy w tę zwariowaną przygodówkę, będącą czwartą już częścią cyklu autorstwa studia Daedalic Entertainment. To dokładna ilustrowana solucja, która przeprowadzi Cię przez kolejne perypetie cynicznego Rufusa, bohatera z talentem do aranżowania wybuchowych sytuacji. Dla ułatwienia poruszania się po poradniku każdy rozdział został podzielony na podrozdziały opisujące kolejne zadania do wykonania. Dodatkowo łamigłówki logiczne opatrzono nagłówkami pozwalającymi na ich szybkie zlokalizowanie w tekście. Wszystkie potrzebne przedmioty, które powinien pozyskać bohater, zostały wyróżnione kolorem czerwonym, zdobywane osiągnięcia kolorem pomarańczowym, a istotne informacje pogrubieniem. W grze, próbując ocalić planetę Deponia przed zagładą, wraz z profesorem McChronicle'em odbędziesz emocjonującą podróż w czasie, pełną nieoczekiwanych sytuacji, zaskakujących zwrotów akcji i humoru.

W poradniku do gry Deponia Doomsday znajdziesz:

dokładny

opis

wszystkich czynności, jakie trzeba wykonać, by kontynuować zabawę i dotrzeć do zaskakującego finału;

objaśnienie

wszystkich

zagadek logicznych i minigierek wraz z odpowiednimi obrazkami;

wyszczególnienie

wszystkich

okoliczności zdobywania osiągnięć (dodatkowo ich komplet umieszczono w ostatnim rozdziale wraz z kompletem magazynów i zestawieniem wszystkich kombinacji jackalopów).

Katarzyna "Kayleigh" Michałowska (www.gry-online.pl)

Prolog

Porady ogólne

Eksploracja

W grze występuje mnóstwo nawiązań do popkultury, w tym również do innych dzieł studia Daedalic Entertainment. Warto zatem dokładnie badać wszystkie lokacje i prowokować Rufusa do wygłaszania zabawnych komentarzy. Wprawdzie twórcy nie zapomnieli o opcji ujawniania hotspotów (spacja), ale polecam też klikać punkty pozornie nieaktywne - dla wytrwałych badaczy świata gry przewidziano parę niespodzianek.

Ekwipunek

W zależności od ustawień w menu inwentarz można przywołać rolką myszy lub kliknięciem widocznego u góry ekranu (po prawej) uchwytu.

Konwersacje

Postacie mają przeważnie bardzo dużo do powiedzenia, dlatego dobrze jest zagadnąć je raz jeszcze po skończonej rozmowie, by wyłowić najważniejsze kwestie - zazwyczaj pozostają one w okienku konwersacji, dopóki dana sprawa nie zostanie załatwiona.

Zagadki

W tej grze sprawdzają się najbardziej nieprawdopodobne pomysły, dlatego opłaca się klikać wszystkim na wszystkim i próbować łączyć wszystko ze wszystkim. Wygląd kursora sugeruje możliwe akcje - w zależności od dostępnych opcji widnieje w nim tylko oko albo tylko dłoń lub oko i dłoń czy oko i dymek.

Minigierki

W grze pojawia się sporo minigierek o różnym stopniu trudności (niektóre wymagają zręczności, refleksu bądź zmieszczenia się w limicie czasowym). W razie problemów można je pominąć (stosowna opcja w ustawieniach gry).

Bonusy

Do zdobycia jest 36 osiągnięć - niektóre wpadają automatycznie, ale w przypadku większości trzeba się trochę postarać. W grze można również odnaleźć 12 sprytnie poukrywanych nakryć głowy i tu już naprawdę należy się wykazać, bowiem kursor myszki po najechaniu na nie się nie zmienia, tak jakby nie były one interaktywnymi elementami.

Dostań się do wieży

Skorzystaj z drabinki, by zejść z pojazdu na ziemię. Skieruj się w prawo, w nieznane... Podejdź do drzwi wieży - są zamknięte na amen i na pewno ot tak ich nie otworzysz. Weź leżącą pod drzwiami puszkę sprayu (z prawej strony). Wróć do pojazdu.

Potrzebujesz narzędzi, żeby otworzyć drzwi wieży, ale znajdująca się przy pojeździe skrzynka z narzędziami (na prawo od drzwi auta) zamarzła i nie sposób się do niej dostać. Wejdź po drabince. W ekwipunku (kliknij widoczny w prawym górnym rogu ekranu uchwyt, by go przywołać, albo przesuń rolkę myszki - w zależności od opcji wybranej w ustawieniach) połącz posiadaną zapalniczkę z puszką sprayu. Otrzymasz improwizowany miotacz ognia. Rozmroź za jego pomocą skrzynkę z narzędziami. Otwórz ją i wyjmij z niej lampę lutowniczą. (Jeśli chcesz zdobyć osiągnięcie Against Better Judgement, odłóż na chwilę lutlampę z powrotem do skrzynki). Zejdź po drabince i maszeruj pod drzwi wieży.

Otwieranie drzwi wieży

Potraktuj blokującą je zasuwę lutlampą. Najpierw w zbliżeniu rozpal jej płomień (wciskając odpowiednio długo LPM). Następnie przesuwaj nią (z wciśniętym LPM) po kolejnych prętach, rozpalając je do czerwoności (z widocznym żółtym paskiem pośrodku), aż uda się je przeciąć (musisz dojechać do ostatniego z nich, zanim którykolwiek z poprzednich przestanie być czerwony). (Jeśli chcesz zdobyć osiągnięcie Distraction, pozwól rozproszyć się przebiegającemu za plecami fewlockowi, kiedy będziesz mieć rozgrzane tylko trzy pręty - w momencie pojawienia się cienia fewlocka przesuń szybko kursor myszki poza obręb drzwi). Wreszcie, żeby otworzyć oporne drzwi, klikaj szybko LPM - widoczny u góry po lewej wskaźnik musi stać się cały zielony, zanim upłynie czas (żółte kreseczki zapełniające pierścień wokół zielonego pola).

W trakcie ucieczki po schodach wieży uwolnij się z uścisku intruza, przypalając mu łapę, którą przytrzymuje nogę bohatera, improwizowanym miotaczem ognia. Albo - oderwawszy od słupa za sobą kawałek rury - walnij nią trzykrotnie w rzeczoną łapę. Następnie zamknij drzwi, klikając szybko LPM - kiedy uda się docisnąć je do końca, zablokuj ich zamek kawałkiem rury (trzeba ją szybko wyjąć z ekwipunku, a jeśli nie została oderwana wcześniej od słupa, będzie stać z lewej strony drzwi).

Teraz wciśnij czerwony guzik w panelu po prawej, po czym wespnij się na bombę (na prawo od drzwi). Kopnij klamrę (po lewej), po czym trzy razy przykop fewlockowi (stworkowi, który właśnie wychynął zza klamry; jeśli chcesz zdobyć osiągnięcie Sole Music, przykop mu kilka razy więcej - dokładnie osiem), a następnie trzykrotnie kopnij klamrę.

Za ponowne zawitanie do Deponii otrzymasz osiągnięcie Huzza, He's Back! (po wysłuchaniu piosenki).

Rozdział pierwszy