Uzyskaj dostęp do tej i ponad 250000 książek od 14,99 zł miesięcznie
Poradnik do gry Deponia Doomsday zawiera wskazówki przydatne podczas zabawy w tę zwariowaną przygodówkę, będącą czwartą już częścią cyklu autorstwa studia Daedalic Entertainment. To dokładna ilustrowana solucja, która przeprowadzi Cię przez kolejne perypetie cynicznego Rufusa, bohatera z talentem do aranżowania wybuchowych sytuacji. Dla ułatwienia poruszania się po poradniku każdy rozdział został podzielony na podrozdziały opisujące kolejne zadania do wykonania. Dodatkowo łamigłówki logiczne opatrzono nagłówkami pozwalającymi na ich szybkie zlokalizowanie w tekście. Wszystkie potrzebne przedmioty, które powinien pozyskać bohater, zostały wyróżnione kolorem czerwonym, zdobywane osiągnięcia kolorem pomarańczowym, a istotne informacje pogrubieniem. W grze, próbując ocalić planetę Deponia przed zagładą, wraz z profesorem McChronicle'em odbędziesz emocjonującą podróż w czasie, pełną nieoczekiwanych sytuacji, zaskakujących zwrotów akcji i humoru.
W poradniku do gry Deponia Doomsday znajdziesz:
Poradnik do gry Deponia Doomsday stanowi szczegółowy opis przejścia, dzięki któremu rozwiązanie kompletu zagadek nie będzie stanowiło najmniejszego problemu. Co więcej - poradnik przedstawia osiągnięcia i dokładnie wyjaśnia jak zdobyć każde z nich.
Deponia Doomsday - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.
Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi na:
Liczba stron: 70
Odsłuch ebooka (TTS) dostepny w abonamencie „ebooki+audiobooki bez limitu” w aplikacjach Legimi na:
Copyright © wydawnictwo GRY-OnLine S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.
ISBN: 978-83-8060-349-3
Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-OnLine S.A.
Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.
Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-OnLine S.A.
Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.
Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=1687
Porady ogólne
Dostań się do wieży
Ocal piramidę z kieliszków
Wytrop kryjówkę słonia
Zdobądź broń
Załaduj strzelbę
Zastaw pułapkę na słonia
Dostań się do Elizjum
Pomóż mieszkańcowi Elizjum i Goal
Dostań się do windy
Dostań się do strefy relaksu
Dostań się do pomieszczenia z komputerem
Zdobądź materiał genetyczny trzech zwierząt
Stwórz matryce trzech jackalopów
Sklonuj trzy jackalopy
Wydostań się z sauny
Zdobądź kod
Zatrzymaj rollercoaster
Stwórz zastępczą Goal
Przypraw wróżbitę o wizję
Odzyskaj pierścień
Zrób przekonującą fotografię zakochanej pary
Uzyskaj anomalię
Wydój kozę
Uruchom maszynę czasu
Zdobądź klucz do maszyny czasu
Dostarcz budowlańcowi kanapkę
Zdobądź frak i pierścionek zaręczynowy
Wróć we właściwym momencie do Paradox City
Raz jeszcze wróć do Paradox City we właściwym momencie
Uwolnij się od "towarzystwa" Utopian
Stwórz sprzęt do lokalizowania i otwierania portali
Osiągnięcia
Klonowanie jackalopów (1001 Jackalopes)
Magazyny
Poradnik do gry Deponia Doomsday zawiera wskazówki przydatne podczas zabawy w tę zwariowaną przygodówkę, będącą czwartą już częścią cyklu autorstwa studia Daedalic Entertainment. To dokładna ilustrowana solucja, która przeprowadzi Cię przez kolejne perypetie cynicznego Rufusa, bohatera z talentem do aranżowania wybuchowych sytuacji. Dla ułatwienia poruszania się po poradniku każdy rozdział został podzielony na podrozdziały opisujące kolejne zadania do wykonania. Dodatkowo łamigłówki logiczne opatrzono nagłówkami pozwalającymi na ich szybkie zlokalizowanie w tekście. Wszystkie potrzebne przedmioty, które powinien pozyskać bohater, zostały wyróżnione kolorem czerwonym, zdobywane osiągnięcia kolorem pomarańczowym, a istotne informacje pogrubieniem. W grze, próbując ocalić planetę Deponia przed zagładą, wraz z profesorem McChronicle'em odbędziesz emocjonującą podróż w czasie, pełną nieoczekiwanych sytuacji, zaskakujących zwrotów akcji i humoru.
W poradniku do gry Deponia Doomsday znajdziesz:
dokładny
opis
wszystkich czynności, jakie trzeba wykonać, by kontynuować zabawę i dotrzeć do zaskakującego finału;
objaśnienie
wszystkich
zagadek logicznych i minigierek wraz z odpowiednimi obrazkami;
wyszczególnienie
wszystkich
okoliczności zdobywania osiągnięć (dodatkowo ich komplet umieszczono w ostatnim rozdziale wraz z kompletem magazynów i zestawieniem wszystkich kombinacji jackalopów).
Katarzyna "Kayleigh" Michałowska (www.gry-online.pl)
Eksploracja
W grze występuje mnóstwo nawiązań do popkultury, w tym również do innych dzieł studia Daedalic Entertainment. Warto zatem dokładnie badać wszystkie lokacje i prowokować Rufusa do wygłaszania zabawnych komentarzy. Wprawdzie twórcy nie zapomnieli o opcji ujawniania hotspotów (spacja), ale polecam też klikać punkty pozornie nieaktywne - dla wytrwałych badaczy świata gry przewidziano parę niespodzianek.
Ekwipunek
W zależności od ustawień w menu inwentarz można przywołać rolką myszy lub kliknięciem widocznego u góry ekranu (po prawej) uchwytu.
Konwersacje
Postacie mają przeważnie bardzo dużo do powiedzenia, dlatego dobrze jest zagadnąć je raz jeszcze po skończonej rozmowie, by wyłowić najważniejsze kwestie - zazwyczaj pozostają one w okienku konwersacji, dopóki dana sprawa nie zostanie załatwiona.
Zagadki
W tej grze sprawdzają się najbardziej nieprawdopodobne pomysły, dlatego opłaca się klikać wszystkim na wszystkim i próbować łączyć wszystko ze wszystkim. Wygląd kursora sugeruje możliwe akcje - w zależności od dostępnych opcji widnieje w nim tylko oko albo tylko dłoń lub oko i dłoń czy oko i dymek.
Minigierki
W grze pojawia się sporo minigierek o różnym stopniu trudności (niektóre wymagają zręczności, refleksu bądź zmieszczenia się w limicie czasowym). W razie problemów można je pominąć (stosowna opcja w ustawieniach gry).
Bonusy
Do zdobycia jest 36 osiągnięć - niektóre wpadają automatycznie, ale w przypadku większości trzeba się trochę postarać. W grze można również odnaleźć 12 sprytnie poukrywanych nakryć głowy i tu już naprawdę należy się wykazać, bowiem kursor myszki po najechaniu na nie się nie zmienia, tak jakby nie były one interaktywnymi elementami.
Skorzystaj z drabinki, by zejść z pojazdu na ziemię. Skieruj się w prawo, w nieznane... Podejdź do drzwi wieży - są zamknięte na amen i na pewno ot tak ich nie otworzysz. Weź leżącą pod drzwiami puszkę sprayu (z prawej strony). Wróć do pojazdu.
Potrzebujesz narzędzi, żeby otworzyć drzwi wieży, ale znajdująca się przy pojeździe skrzynka z narzędziami (na prawo od drzwi auta) zamarzła i nie sposób się do niej dostać. Wejdź po drabince. W ekwipunku (kliknij widoczny w prawym górnym rogu ekranu uchwyt, by go przywołać, albo przesuń rolkę myszki - w zależności od opcji wybranej w ustawieniach) połącz posiadaną zapalniczkę z puszką sprayu. Otrzymasz improwizowany miotacz ognia. Rozmroź za jego pomocą skrzynkę z narzędziami. Otwórz ją i wyjmij z niej lampę lutowniczą. (Jeśli chcesz zdobyć osiągnięcie Against Better Judgement, odłóż na chwilę lutlampę z powrotem do skrzynki). Zejdź po drabince i maszeruj pod drzwi wieży.
Otwieranie drzwi wieży
Potraktuj blokującą je zasuwę lutlampą. Najpierw w zbliżeniu rozpal jej płomień (wciskając odpowiednio długo LPM). Następnie przesuwaj nią (z wciśniętym LPM) po kolejnych prętach, rozpalając je do czerwoności (z widocznym żółtym paskiem pośrodku), aż uda się je przeciąć (musisz dojechać do ostatniego z nich, zanim którykolwiek z poprzednich przestanie być czerwony). (Jeśli chcesz zdobyć osiągnięcie Distraction, pozwól rozproszyć się przebiegającemu za plecami fewlockowi, kiedy będziesz mieć rozgrzane tylko trzy pręty - w momencie pojawienia się cienia fewlocka przesuń szybko kursor myszki poza obręb drzwi). Wreszcie, żeby otworzyć oporne drzwi, klikaj szybko LPM - widoczny u góry po lewej wskaźnik musi stać się cały zielony, zanim upłynie czas (żółte kreseczki zapełniające pierścień wokół zielonego pola).
W trakcie ucieczki po schodach wieży uwolnij się z uścisku intruza, przypalając mu łapę, którą przytrzymuje nogę bohatera, improwizowanym miotaczem ognia. Albo - oderwawszy od słupa za sobą kawałek rury - walnij nią trzykrotnie w rzeczoną łapę. Następnie zamknij drzwi, klikając szybko LPM - kiedy uda się docisnąć je do końca, zablokuj ich zamek kawałkiem rury (trzeba ją szybko wyjąć z ekwipunku, a jeśli nie została oderwana wcześniej od słupa, będzie stać z lewej strony drzwi).
Teraz wciśnij czerwony guzik w panelu po prawej, po czym wespnij się na bombę (na prawo od drzwi). Kopnij klamrę (po lewej), po czym trzy razy przykop fewlockowi (stworkowi, który właśnie wychynął zza klamry; jeśli chcesz zdobyć osiągnięcie Sole Music, przykop mu kilka razy więcej - dokładnie osiem), a następnie trzykrotnie kopnij klamrę.
Za ponowne zawitanie do Deponii otrzymasz osiągnięcie Huzza, He's Back! (po wysłuchaniu piosenki).