Contract J.A.C.K. - poradnik do gry - Piotr "Zodiac" Szczerbowski - ebook
PROMOCJA

Contract J.A.C.K. - poradnik do gry ebook

Piotr "Zodiac" Szczerbowski

0,0
7,90 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 7,90 zł

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Contract JACK to prosta strzelanka nie wysilająca zbytnio szarych komórek. Posiada jednak kilka trudniejszych momentów, w których można się na pewien czas zaciąć. Właśnie z myślą o tych osobach, które będą potrzebowały pomocy powstał ten poradnik.

Contract J.A.C.K. - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Księżycowy psychopata – Część 1 (Misja 5)
  • Księżycowy psychopata – Część 2 (Misja 5)
  • Misja 2 - Próba ognia (karabinowego)
  • Misja 1 - Propozycja
  • Witamy w Czechosłowacji – Część 2 (Misja 3)
  • Księżycowy psychopata – Część 3 (Misja 5)
  • II Pazzo – Część 1 (Misja 7)
  • Misja 6 - Na kolizyjnym kursie
  • Witamy w Czechosłowacji – Część 1 (Misja 3)
  • Groza! Groza! – Część 2 (Misja 4)

Informacja o grze

Prequel przygodowej gry akcji – No One Lives Forever 2: A Spy in H.A.R.M.'s Way. Tym razem nie wcielamy się w postać agentki Cate Archer (głównej bohaterki obu poprzednich części serii NOLF), lecz staniemy się czarnym charakterem, Johnem Jackiem, płatnym najemnikiem pracującym dla organizacji przestępczej H.A.R.M.

Gra Contract J.A.C.K., to przedstawiciel gatunku strzelanin. Tytuł wydany został w Polsce w 2003 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi lub dowolnej aplikacji obsługującej format:

EPUB

Liczba stron: 30

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.


Podobne


Contract J.A.C.K.poradnik do gry

autor: Piotr "Zodiac" Szczerbowski

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=244

[email protected]

Spis treści

Wprowadzenie

Misja 1 - Propozycja

Misja 2 - Próba ognia (karabinowego)

Misja 3

Witamy w Czechosłowacji - Część 1

Witamy w Czechosłowacji - Część 2

Misja 4

Groza! Groza! - Część 1

Groza! Groza! - Część 2

Groza! Groza! - Część 3

Misja 5

Księżycowy psychopata - Część 1

Księżycowy psychopata - Część 2

Księżycowy psychopata - Część 3

Misja 6 - Na kolizyjnym kursie

Misja 7

II Pazzo - Część 1

II Pazzo - Część 2

II Pazzo - Część 3

II Pazzo - Część 4

Wprowadzenie

Contract JACK to prosta strzelanka, której głównym bohaterem jest najemny zabójca, nie wysilająca zbytnio szarych komórek. Posiada jednak kilka trudniejszych momentów, w których można się na pewien czas zaciąć. I właśnie z myślą o tych osobach, które będą potrzebowały pomocy powstał ten krotki poradnik.

Ten opis przejścia zawiera w sobie wszystkie możliwe do znalezienia sekrety. Dla osób grających na wysokim poziomie trudności specjalnie oznaczyłem pomocne do przeżycia przedmioty. I tak kolorami:

BRĄZOWY - oznaczone są apteczki i kamizelki kuloodporne,

POMARAŃCZOWY - oznaczona jest broń i amunicja.

Poradnik powstał z myślą o rodzimej wersji językowej gry.

Misja 1 - Propozycja

Misja 1: Propozycja

Ilość sekretów: 1

[Dostań się do samochodu i uciekaj]

Nie było to przyjemne doświadczenie. Siedziałem skuty łańcuchami, przywiązany do krzesła a nade mną stało dwóch osiłków. Po odsłuchaniu wiadomości z automatycznej sekretarki na chwilę udało mi się wstać z krzesła. Skoczyłem do człowieka trzymającego broń i czym prędzej go dopadłem, odbierając karabin oraz zabierając stojącą pod ścianą paczkę amunicji. Czym prędzej otwarłem szafę z lewej i poczekałem, aż przez główne drzwi [#1] wpadnie para oprychów.

Wyszedłem na korytarz. Apartament z lewej był pusty, ale w łazience znalazłem bandaże. Na korytarzu, na stoliku leżał pistolet. Ruszyłem przed siebie, do zielonego pokoju [#2]. Na powitanie od razu wyskoczyła grupka, a potem kolejna. Przechodząc do pokoju obok, zabrałem leżący na stole ciężki pancerz.

Wchodząc do korytarza przebiłem się do schodów prowadzących w dół [#3]. Tam od razu zdjąłem parę strażników oraz przeszukałem szafkę z lewej, zabierając ciężki pancerz. W łazience na umywalce leżały bandaże. Wchodząc do korytarza prowadzącego do baru, zabrałem z półki z lewej granat ogłuszający.

W barze czekała dość spora ekipa, ale na szczęście szybką się nią zająłem. Nim do środka wpadła druga, zabrałem leżącą za ladą strzelbę. Nie zostawiłam też lekkiego pancerza czekającego na sofie. Przeszedłem krótkim korytarzykiem do drugiego baru [#4] i zacząłem go oczyszczać. Nim ruszyłem dalej, sprawdziłem pomieszczenie w poszukiwaniu sekretu.

Sekret #1:

Podszedłem do jednego z obrazów wiszących na ścianie. Ten z kobietą, po prawej od baru, wydawał się krzywo powieszony. Obejrzałem go, by odkryć ukryte za nim przedmioty: paczkę amunicji orazciężki pancerz.

Ruszyłem korytarzem przed siebie, zajmując się napotkanymi po drodze oponentami i wychodząc na zastawioną samochodami ulicę. Nie było tu innej drogi, wiec wróciłem do środka i wszedłem do pomieszczenia z telefonem [#5]. Odsłuchałem nagranej na niej wiadomości i zabrałem leżące obok bandażeorazciężki pancerz.

[Przeczytaj kartkę na przedniej szybie]

Usłyszałem głosy za