Uzyskaj dostęp do tej i ponad 250000 książek od 14,99 zł miesięcznie
Poradnik do gry Colin McRae: DiRT 2 pomaga orientować się w gąszczu zawodów, dostępnych tras oraz samochodów. Podpowiada także w jaki sposób starać się zapanować nad autem oraz kilka istotnych szczegółów, które każdy kierowca wiedzieć powinien.
Colin McRae: DiRT 2 - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.
Informacja o grze
Kolejna odsłona doskonale znanej serii gier rajdowych. W tej części wprowadzono bardziej ekstremalny i lekki klimat, chociaż nie zrezygnowano z dotychczasowego podejścia do modelu jazdy. DiRT 2 zawiera kampanię dla pojedynczego gracza oraz mnóstwo trybów dodatkowych. Produkcja robi olbrzymie wrażenie od strony wizualnej. Za grafikę odpowiada silnik EGO.
Gra Colin McRae: DiRT 2, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku wyścigi i rajdy. Tytuł wydany został w Polsce w 2009 roku i dostępny jest na platformach: PC, X360, PS3, PSP, NDS, Wii. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: pełna polska.
Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi na:
Liczba stron: 53
Odsłuch ebooka (TTS) dostepny w abonamencie „ebooki+audiobooki bez limitu” w aplikacjach Legimi na:
Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.
Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.
Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.
Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.
Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=951
Rodzaje zawodów
Ustawienia samochodu
Jak grać, aby wygrać?
Pilot
Poziomy doświadczenia
Sprawy techniczne
Baja
Chiny
Chorwacja
Japonia
Londyn
Los Angeles
Maroko
Malezja
Utah
Część 1
Część 2
Część 3
Część 4
Część 5
Część 6
Część 7
Poradnik do gry Colin McRae: DiRT 2 pomaga orientować się w gąszczu zawodów, dostępnych tras oraz samochodów. Podpowiada także w jaki sposób starać się zapanować nad autem oraz kilka istotnych szczegółów, które każdy kierowca, nawet ten wirtualny, wiedzieć powinien.
Przemek "g40st" Zamęcki
Wzorem poprzedniej części gry, również i tym razem obok popularnych rajdów, deweloper przygotował w grze także kilka innych rodzajów zawodów, dzięki którym dla niektórych osób gra może wydawać się nieco mniej monotonna. Poniżej znajdują się szczegółowe informacje starające się wyjaśnić różnice pomiędzy nimi.
Standardowe, najczęściej spotykane zawody w klasie WRC. Zadaniem gracza jest jak najszybsze przejechanie danego odcinka otwartej trasy, bez udziału innych kierowców. Aby móc brać udział w tego typu zawodach należy wykupić do auta rajdowego tzw. Rally Pack.
Zawody rozgrywane przy czynnym współudziale pozostałych kierowców na trasach zamkniętych, częściowo pokrytych piachem, szutrem i asfaltem. Wszyscy zawodnicy startują z jednej linii i wygrywa ten, który dojedzie na metę jako pierwszy. Niektóre z zawodów rozgrywane są w dwuosobowych drużynach. Aby wziąć udział w crossie należy wykupić do rajdówki Rally Cross Pack.
Specyficzny rodzaj wyścigów, w których poszczególni zawodnicy startują na trasie w równych odstępach czasowych. Zadaniem kierowcy jest jak najszybsze przejechanie otwartego odcinka trasy, próba przegonienia konkurenta znajdującego się z przodu oraz skuteczna ucieczka przed autem jadącym z tyłu. W zawodach tych samochody osiągają największe prędkości dzięki potężnej mocy silników. Do udziału w nich niezbędny jest Trailblazer Pack.
Na trasie otwartego odcinka rozmieszczono w nierównomiernych odstępach żółte pudełka. Zadaniem kierowcy jest takie sterowanie samochodem, aby w trakcie przejazdu potrącić jak największą liczbę owych pudełek. Każde potrącenie liczy się jako dwie dodatkowe sekundy na doliczane do upływającego, ściśle określonego czasu. Wygrywa ten zawodnik, któremu po dojechaniu do mety zostało najwięcej czasu.
Drużynowe zawody, w których gracz przed ich rozpoczęciem wybiera do wspólnej ekipy jedną z gwiazd występujących w DiRT 2. Wyścig rozgrywany jest na otwartym odcinku trasy, zwycięzcami jest zaś ta ekipa, której w ogólnym rozrachunku uda się zgromadzić więcej punktów niż konkurencja.
Wyścig rozgrywający się na zamkniętym torze podzielonym na cztery sektory. Zadaniem kierowcy jest jak najszybsze przejechanie możliwie jak największej liczby sektorów. W tych zawodach nie ma znaczenia, jako którzy dojedziemy do mety, najważniejsze są czasy poszczególnych sektorów.
Wyścigi półciężarówek na zamkniętym, najczęściej całkowicie piaszczystym torze. Zwycięzcą jest kierowca, któremu uda się przyjechać na metę jako pierwszemu.
Rodzaj zawodów, w którym po kilkudziesięciu sekundach zegar rozpoczyna odliczanie i co kolejne dwadzieścia sekund eliminowany jest ostatni jadący w stawce kierowca. Aby zostać zwycięzcą konieczne jest przedostanie się na czoło stawki i odczekanie aż wszyscy konkurenci zostaną wyeliminowani.
Ten rodzaj zawodów stanowi niejako wyzwane rzucone graczowi przez jednego z kierowców sterowanych przez sztuczną inteligencję. Rozgrywane są 1 vs 1 i może to być na przykład typowy wyścig, jak i przejechanie OeSa w krótszym czasie od konkurenta.
DiRT 2 jest pozycją znacznie bardziej zręcznościową niż jej poprzednik, wobec czego możliwość zmiany ustawień Sadochu została ograniczona do niezbędnego minimum. Zmienić można jedynie sześć różnych ustawień, które na dodatek reprezentowane są nie przez konkretne liczby bądź wykresy, a przez abstrakcyjne prostokąty pozwalające dobrać jedną z pięciu predefiniowanych pozycji.
Przekładnia skrzyni biegów. Ustawienie to pozwala zmienić zakres, w którym silnik samochodu wchodzi na maksymalne obroty wymagające zmiany bądź redukcji biegu. Krótsze przełożenie (SHORT) pozwala osiągać większe przyśpieszenie kosztem maksymalnej prędkości pojazdu. Ustawienie (LONG) działa dokładnie na odwrót, a więc auto wolniej się rozpędza, za to na dłuższym odcinku trasy może osiągnąć większą prędkość maksymalną.
Siła docisku do podłoża. Wyższa (HIGH) pozwala autu osiągać większe przyśpieszenie kosztem sprawności aerodynamicznej. Niższa (LOW) pozwala na uzyskanie większej prędkości maksymalnej.
Zawieszenie pojazdu, a więc wszystkie te elementy, które przenoszą na nadwozie wszystkie siły działające u styku koła pojazdu z nawierzchnią. Miękkie ustawienie zawieszenia (SOFT) powoduje, że samochód lepiej przylega do podłoża, co sprawdza się szczególnie dobrze na nierównej nawierzchni. Im zawieszenie twardsze (STIFF), tym auto lepiej zachowuje się na równiej nawierzchni, pozwalając na większą kontrolę nad nim.
Prześwit pomiędzy podwoziem auta a nawierzchnią. Im wyższy (HIGH) tym