Uzyskaj dostęp do tej i ponad 250000 książek od 14,99 zł miesięcznie
Poradnik do gry Broken Sword The Serpent’s Curse umożliwia bezproblemowe ukończenie tego tytułu. W tekście opisano dokładnie wszystkie czynności, które należy wykonać, aby obejrzeć napisy końcowe. Uwzględniono każdy warty uwagi przedmiot i postać z którą należy porozmawiać. Zagadki logiczne zostały opisane i wyjaśnione. Zawarto też porady dotyczące uzyskania wszystkich Achivements (Osiągnięć). Kompendium na ich temat znajdziesz na końcu pracy. Nie zapomniano też o instrukcji ukończenia samouczka i wskazówkach ogólnych.
Poradnik do Broken Sword The Serpent’s Curse zawiera:
Poradnik do gry Broken Sword: The Serpent's Curse to rozbudowana solucja przedstawiająca krok po kroku wszystkie rozdziały kryminalnej przygody pary detektywów. W tekście znajdziesz rozwiązanie wszystkich przygotowanych przez twórców zagadek.
Broken Sword: The Serpent's Curse - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.
Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi na:
Liczba stron: 53
Odsłuch ebooka (TTS) dostepny w abonamencie „ebooki+audiobooki bez limitu” w aplikacjach Legimi na:
Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.
Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.
Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.
Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.
Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=1427
George - Gallery I
Nico - Gallery
George - Gallery II
George - Henri's Apartment, Vera Security
George - Gallery, Henri's Apartement, Vera Security
Nico - Nico's apartment, Gallery
George - Nico's Apartment
Nico - London Street
George - Medovsky's Library, Medovsky's Study
George - Hobb's Yard, Artist's Studio
George - Gallery, Bijou's Apartment, Vera Security
George - Gallery, Nico's Apartemnt
George - The Flower Shop, Bijou's Apartment
George - Hobb's Yard, Hobb's Studio, Hobb's Loft Apartment
Nico i George - Castell Gate / Castell Garden
George - Great Hall; Castell Cortyard; Castell Cloisters
Nico - C.Great Hall; C.CourtYard; C.Garden; C.Library
George - Castell Chapel
George - Castell Great Hall; Castell Library
George - Montserrat Courtyard; Montserrat Car Station
Nico,George - Santa Cova chapel
George - Santa Cova Cave
George I Nico - Santa Cova chapel; Cable Car
George i Nico - Eden Approach; Eden
Poradnik do gry Broken Sword The Serpent's Curse umożliwia bezproblemowe ukończenie tego tytułu. W tekście opisano dokładnie wszystkie czynności, które należy wykonać, aby obejrzeć napisy końcowe. Uwzględniono każdy warty uwagi przedmiot i postać z którą należy porozmawiać. Zagadki logiczne zostały opisane i wyjaśnione. Zawarto też porady dotyczące uzyskania wszystkich Achivements (Osiągnięć). Kompendium na ich temat znajdziesz na końcu pracy. Nie zapomniano też o instrukcji ukończenia samouczka i wskazówkach ogólnych.
Poradnik do Broken Sword The Serpent's Curse zawiera:
przewodnik pozwalający na ukończenie gry w 100%
opis samouczka
objaśnienie wszystkich zagadek logicznych
wszystkie osiągnięcia
Przemysław "Imhotep" Dzieciński (www.gry-online.pl)
Po wybraniu opcji New Game w menu gry, będzie musiał zdecydować, czy uruchomić Tutorial (Samouczek). Ułatwi Ci on zaznajomienie się ze sterowaniem w grze.
Podstawą sterowania jest umiejętność wejścia w interakcję z elementami środowiska gry. Musisz nakierować kursor myszy w odpowiedni punkt na ekranie (tzw. Hot Spot). Przykładowo, jeśli chcesz obejrzeć jakiś przedmiot, to musisz naprowadzić na niego kursor myszy. Pojawi się ikona lupy. Tą czynność należy wykonać, jako pierwszą w Samouczku. Po prostu najedź kursorem na miejsce, na które wskazuje wielka czerwona strzałka. Po pojawieniu się ikony lupy, naciśnij lewy przycisk myszy.
Po wykonaniu zadania, w lewym górnym rogu naciśnij przycisk Continue (Kontynuuj). Poruszanie się postacią jest proste. Musisz kliknąć lewym przyciskiem myszy w miejsce na ekranie, do którego chcesz dojść. Kliknij, więc w punkt, który wskazuje duża czerwona strzałka.
Po uporaniu się z zadaniem naciśnij przycisk kontynuuj. Zauważ teraz, że czerwona strzałka wskazuje na latarkę (Torch). Po skierowaniu w to miejsce kursora, zmieni się on w animowaną rączkę. Oznacza to, że możesz ją podnieść(lewy przycisk myszy).
Latarka znajdzie się w twoim Inwentarzu (Inventory): lewy dolny róg ekranu, niebieska ikona. Po naciśnięciu Kontynuuj, najedź kursorem na ekwipunek i kliknij lewym przyciskiem myszy. Zobaczysz po środku dołu ekranu latarkę. Kliknij na nią prawym przyciskiem myszy(w grze będziesz mógł w ten sposób oglądać przedmioty i przyglądać się postaciom).
Podnieś baterie (Batteries), używając lewego przycisku myszy. Wejdź w okno ekwipunku, znów klikając na niebieską ikonę lewym przyciskiem myszy. Kliknij na ikonę latarki lewym przyciskiem myszy i przenieś ją na ikonę baterii. Pojawią się koła zębate. Wciskając znów lewy przycisk myszy włożysz baterię do latarki. Zauważ kozę stojącą na podłodze.
Wejdź w ekwipunek i kliknij w latarkę. Nakieruj kursor z latarką na kozę i naciśnij lewy przycisk myszy. Gratulacje, właśnie skończyłeś Samouczka.
Znajdujesz się w galerii sztuki. Na twoich oczach skradziono cenny obraz "La Maledicció" i zabito właściciela galerii. Pracujesz dla Towarzystwa Ubezpieczeniowego. Wystawa była ubezpieczona, więc chcąc nie chcąc zostajesz wplatany w nową intrygę. Czas działać, masz mało czasu. Policja jest w drodze.
Przejdź odrobinę w lewo. Zauważ, że kiedy złodziej zabrał obraz, alarm nie włączył się. Musisz dowiedzieć się dlaczego. Kliknij w miejsce, gdzie wisiało dzieło sztuki. Zobaczysz zbliżenie mechanizmu alarmu.
Naciśnij czerwonyTest Button (przycisk testujący). Usłyszysz sygnał alarmowy. Otwórz obudowę (Door). Spójrz na przecięty kabel (Cut Wire).
Zdobędziesz pierwsze osiągnięcie(Achievement): "O my god it's a Mirage". Zauważ, że alarmy zamontowane na innych obrazach działają. Złodziejowi chodziło, więc o te konkretne płótno. Spróbuj wejść w niebieskie drzwi. Są one zamknięte na zamek chroniony hasłem. Za nimi mieści się centrum monitoringu. Niestety nie znasz kodu. Porozmawiaj z księdzem.
Przeszukaj zwłoki(ikona lupki). Zmarły ma w ręce zgniecioną karteczkę (Crumpled Note). Przeczytaj ją. Zauważ, że z kieszeni wystaje flakonik perfum (Eau de Toilette). Zabierz go.
Zainteresuj się pizzą (Pizza Box). Leży ona na stoliku na lewo od drzwi wyjściowych. Zabierz kawałek pizzy (Pizza Slice). Zrzucisz przy tym opakowanie.
Porozmawiaj z księdzem. Przyjrzyj się mężczyźnie, który siedzi oparty o ścianę.
Ocuć go perfumami. Wstając zgubi cążki do paznokci (Nail Clippers). Podnieś je. Spróbuj porozmawiać z nim. Jest głodny i nie ma ochoty na pogaduchy. Daj mu kawałek pizzy. Będziesz mógł zadać mu kilka pytań. Wypytaj go o wszystko, także o kod do drzwi (Keypad). Niestety Laine nie ma zamiaru Ci go podać. Porozmawiaj z nim jeszcze raz. Nic nie zdziałasz. Wyjdź z galerii.