Broken Sword: The Serpent's Curse - poradnik do gry - Przemysław "Imhotep" Dzieciński - ebook

Broken Sword: The Serpent's Curse - poradnik do gry ebook

Przemysław "Imhotep" Dzieciński

0,0

Opis

Poradnik do gry Broken Sword The Serpent’s Curse umożliwia bezproblemowe ukończenie tego tytułu. W tekście opisano dokładnie wszystkie czynności, które należy wykonać, aby obejrzeć napisy końcowe. Uwzględniono każdy warty uwagi przedmiot i postać z którą należy porozmawiać. Zagadki logiczne zostały opisane i wyjaśnione. Zawarto też porady dotyczące uzyskania wszystkich Achivements (Osiągnięć). Kompendium na ich temat znajdziesz na końcu pracy. Nie zapomniano też o instrukcji ukończenia samouczka i wskazówkach ogólnych.

Poradnik do Broken Sword The Serpent’s Curse zawiera:

  • przewodnik pozwalający na ukończenie gry w 100%
  • opis samouczka
  • objaśnienie wszystkich zagadek logicznych
  • wszystkie osiągnięcia

Poradnik do gry Broken Sword: The Serpent's Curse to rozbudowana solucja przedstawiająca krok po kroku wszystkie rozdziały kryminalnej przygody pary detektywów. W tekście znajdziesz rozwiązanie wszystkich przygotowanych przez twórców zagadek.

Broken Sword: The Serpent's Curse - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • George - Gallery I (Paryż)
  • Tutorial (Samouczek)
  • Nico - Gallery (Paryż)
  • George - Henri's Apartment, Vera Security (Paryż)
  • George - Hobb's Yard, Hobb's Studio, Hobb's Loft Apartment (Londyn - kolejna wizyta)
  • Osiągnięcia
  • George - Gallery II (Paryż)
  • George - Gallery, Henri's Apartement, Vera Security (Paryż)
  • George - Medovsky's Library, Medovsky's Study (Londyn)
  • Nico - London Street (Londyn)

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
czytnikach certyfikowanych
przez Legimi
Windows
10
Windows
Phone

Liczba stron: 53

Odsłuch ebooka (TTS) dostepny w abonamencie „ebooki+audiobooki bez limitu” w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.


Podobne


Broken Sword:The Serpent's Curseporadnik do gry

autor: Przemysław "Imhotep" Dzieciński

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=1427

[email protected]

Spis treści

Broken Sword: The Serpent's Curse - poradnik do gry

Tutorial (Samouczek)

Paryż

George - Gallery I

Nico - Gallery

George - Gallery II

George - Henri's Apartment, Vera Security

George - Gallery, Henri's Apartement, Vera Security

Nico - Nico's apartment, Gallery

George - Nico's Apartment

Londyn

Nico - London Street

George - Medovsky's Library, Medovsky's Study

George - Hobb's Yard, Artist's Studio

Paryż - kolejna wizyta

George - Gallery, Bijou's Apartment, Vera Security

George - Gallery, Nico's Apartemnt

George - The Flower Shop, Bijou's Apartment

Londyn - kolejna wizyta

George - Hobb's Yard, Hobb's Studio, Hobb's Loft Apartment

Castell dels Sants

Nico i George - Castell Gate / Castell Garden

George - Great Hall; Castell Cortyard; Castell Cloisters

Nico - C.Great Hall; C.CourtYard; C.Garden; C.Library

George - Castell Chapel

George - Castell Great Hall; Castell Library

Montserrat

George - Montserrat Courtyard; Montserrat Car Station

Nico,George - Santa Cova chapel

George - Santa Cova Cave

George I Nico - Santa Cova chapel; Cable Car

Iraq

George i Nico - Eden Approach; Eden

Osiągnięcia

Broken Sword: The Serpent's Curse - wymagania sprzętowe

Broken Sword: The Serpent's Curse - poradnik do gry

Poradnik do gry Broken Sword The Serpent's Curse umożliwia bezproblemowe ukończenie tego tytułu. W tekście opisano dokładnie wszystkie czynności, które należy wykonać, aby obejrzeć napisy końcowe. Uwzględniono każdy warty uwagi przedmiot i postać z którą należy porozmawiać. Zagadki logiczne zostały opisane i wyjaśnione. Zawarto też porady dotyczące uzyskania wszystkich Achivements (Osiągnięć). Kompendium na ich temat znajdziesz na końcu pracy. Nie zapomniano też o instrukcji ukończenia samouczka i wskazówkach ogólnych.

Poradnik do Broken Sword The Serpent's Curse zawiera:

przewodnik pozwalający na ukończenie gry w 100%

opis samouczka

objaśnienie wszystkich zagadek logicznych

wszystkie osiągnięcia

Przemysław "Imhotep" Dzieciński (www.gry-online.pl)

Tutorial (Samouczek)

Po wybraniu opcji New Game w menu gry, będzie musiał zdecydować, czy uruchomić Tutorial (Samouczek). Ułatwi Ci on zaznajomienie się ze sterowaniem w grze.

Jak widać menu gry jest oszczędne graficznie.

Podstawą sterowania jest umiejętność wejścia w interakcję z elementami środowiska gry. Musisz nakierować kursor myszy w odpowiedni punkt na ekranie (tzw. Hot Spot). Przykładowo, jeśli chcesz obejrzeć jakiś przedmiot, to musisz naprowadzić na niego kursor myszy. Pojawi się ikona lupy. Tą czynność należy wykonać, jako pierwszą w Samouczku. Po prostu najedź kursorem na miejsce, na które wskazuje wielka czerwona strzałka. Po pojawieniu się ikony lupy, naciśnij lewy przycisk myszy.

Polecenia, które masz wykonać widnieją na górnej belce.

Po wykonaniu zadania, w lewym górnym rogu naciśnij przycisk Continue (Kontynuuj). Poruszanie się postacią jest proste. Musisz kliknąć lewym przyciskiem myszy w miejsce na ekranie, do którego chcesz dojść. Kliknij, więc w punkt, który wskazuje duża czerwona strzałka.

Poruszania się postacią nauczysz się błyskawicznie.

Po uporaniu się z zadaniem naciśnij przycisk kontynuuj. Zauważ teraz, że czerwona strzałka wskazuje na latarkę (Torch). Po skierowaniu w to miejsce kursora, zmieni się on w animowaną rączkę. Oznacza to, że możesz ją podnieść(lewy przycisk myszy).

Samouczek oznajmi Ci, że zadanie zostało wykonane.

Latarka znajdzie się w twoim Inwentarzu (Inventory): lewy dolny róg ekranu, niebieska ikona. Po naciśnięciu Kontynuuj, najedź kursorem na ekwipunek i kliknij lewym przyciskiem myszy. Zobaczysz po środku dołu ekranu latarkę. Kliknij na nią prawym przyciskiem myszy(w grze będziesz mógł w ten sposób oglądać przedmioty i przyglądać się postaciom).

Poruszanie się po ekwipunku jest bardzo intuicyjne.

Podnieś baterie (Batteries), używając lewego przycisku myszy. Wejdź w okno ekwipunku, znów klikając na niebieską ikonę lewym przyciskiem myszy. Kliknij na ikonę latarki lewym przyciskiem myszy i przenieś ją na ikonę baterii. Pojawią się koła zębate. Wciskając znów lewy przycisk myszy włożysz baterię do latarki. Zauważ kozę stojącą na podłodze.

To już prawie koniec Samouczka.

Wejdź w ekwipunek i kliknij w latarkę. Nakieruj kursor z latarką na kozę i naciśnij lewy przycisk myszy. Gratulacje, właśnie skończyłeś Samouczka.

Kółka zębate oznaczają możliwość użycia latarki w celu oświetlenia kozy.

Paryż

George - Gallery I

George: Gallery I

Znajdujesz się w galerii sztuki. Na twoich oczach skradziono cenny obraz "La Maledicció" i zabito właściciela galerii. Pracujesz dla Towarzystwa Ubezpieczeniowego. Wystawa była ubezpieczona, więc chcąc nie chcąc zostajesz wplatany w nową intrygę. Czas działać, masz mało czasu. Policja jest w drodze.

Tak prezentuje się miejsce zbrodni.

Przejdź odrobinę w lewo. Zauważ, że kiedy złodziej zabrał obraz, alarm nie włączył się. Musisz dowiedzieć się dlaczego. Kliknij w miejsce, gdzie wisiało dzieło sztuki. Zobaczysz zbliżenie mechanizmu alarmu.

Niebieska strzałka w prawym dolnym rogu ekranu pozwala zrezygnować z powiększenia.

Naciśnij czerwonyTest Button (przycisk testujący). Usłyszysz sygnał alarmowy. Otwórz obudowę (Door). Spójrz na przecięty kabel (Cut Wire).

Widać jak na dłoni, że ktoś przeciął kabel.

Zdobędziesz pierwsze osiągnięcie(Achievement): "O my god it's a Mirage". Zauważ, że alarmy zamontowane na innych obrazach działają. Złodziejowi chodziło, więc o te konkretne płótno. Spróbuj wejść w niebieskie drzwi. Są one zamknięte na zamek chroniony hasłem. Za nimi mieści się centrum monitoringu. Niestety nie znasz kodu. Porozmawiaj z księdzem.

Po rozmowie kapłan spocznie na krześle.

Przeszukaj zwłoki(ikona lupki). Zmarły ma w ręce zgniecioną karteczkę (Crumpled Note). Przeczytaj ją. Zauważ, że z kieszeni wystaje flakonik perfum (Eau de Toilette). Zabierz go.

Możesz zamknąć zmarłemu oczy i poprawić okulary.

Zainteresuj się pizzą (Pizza Box). Leży ona na stoliku na lewo od drzwi wyjściowych. Zabierz kawałek pizzy (Pizza Slice). Zrzucisz przy tym opakowanie.

Zawartość opakowania niedługo Ci się przyda.

Porozmawiaj z księdzem. Przyjrzyj się mężczyźnie, który siedzi oparty o ścianę.

Ten jegomość to Hector Laine.

Ocuć go perfumami. Wstając zgubi cążki do paznokci (Nail Clippers). Podnieś je. Spróbuj porozmawiać z nim. Jest głodny i nie ma ochoty na pogaduchy. Daj mu kawałek pizzy. Będziesz mógł zadać mu kilka pytań. Wypytaj go o wszystko, także o kod do drzwi (Keypad). Niestety Laine nie ma zamiaru Ci go podać. Porozmawiaj z nim jeszcze raz. Nic nie zdziałasz. Wyjdź z galerii.

Przez