Bloodline: Uśpione zło - poradnik do gry - Łukasz Malik - ebook
PROMOCJA

Bloodline: Uśpione zło - poradnik do gry ebook

Łukasz Malik

0,0
8,90 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 7,90 zł

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Poradnik do przygodowej gry akcji Bloodline: Uśpione Zło zawiera kompletny, bogato ilustrowany opis przejścia gry, koncentrujący się przede wszystkim na zagadkach, gdyż te mogą sprawić najwięcej problemów.

Bloodline: Uśpione zło - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • [Solucja] Piwnica Pubu cz.2
  • [Solucja] Kościół
  • [Solucja] Dom grabarza
  • [Solucja] Podziemne tunele
  • [Solucja] Pub cz.2
  • [Solucja] Recepcja
  • [Solucja] Piwnica cz.2
  • [Solucja] Prosektorium
  • [Solucja] Piwnica Pubu cz.1
  • [Solucja] Pub cz.1

Informacja o grze

Mroczny FPS z elementami przygodowymi utrzymany w konwencji horroru. Jako młody prawnik Jim Card musimy sprawę makabrycznych wydarzeń w pobliskim sanatorium. Na naszej drodze stanie 40 rodzajów przeróżnych stworów czyhających na nasze życie. Na szczęście będziemy dysponować równie dobrym arsenałem (od noża po piłę tarczową).

Gra Bloodline, dobrze przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku przygodowych gier akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2005 roku i dostępny jest na platformie PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: pełna polska.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi lub dowolnej aplikacji obsługującej format:

EPUB

Liczba stron: 45

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.


Podobne


Bloodline:Uśpione złoporadnik do gry

autor: "Łukasz Malik"

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=496

[email protected]

Spis treści

Wprowadzenie

[Solucja] Chirurgia

[Solucja] Lewe skrzydło - pierwsze piętro

[Solucja] Klatka schodowa cz.1

[Solucja] Pokoje pacjentów

[Solucja] Lewe skrzydło - parter

[Solucja] Recepcja

[Solucja] Klatka schodowa cz.2

[Solucja] Piwnica cz.1

[Solucja] Prosektorium

[Solucja] Piwnica cz.2

[Solucja] Kotłownia

[Solucja] Dziedziniec ośrodka cz.1

[Solucja] Park

[Solucja] Dziedziniec ośrodka cz.2

[Solucja] Dom grabarza

[Solucja] Podziemne tunele

[Solucja] Piwnica Pubu cz.1

[Solucja] Pub cz.1

[Solucja] Piwnica Pubu cz.2

[Solucja] Pub cz.2

[Solucja] Doki cz.1

[Solucja] Latarnia morska cz.1

[Solucja] Doki cz.2

[Solucja] Latarnia morska cz.2

[Solucja] Cmentarz

[Solucja] Górna część cmentarza

[Solucja] Katakumby prowadzące do ośrodka

[Solucja] Laboratorium cz.1

[Solucja] Laboratorium cz.2

[Solucja] Strych

[Solucja] Cela

[Solucja] Prawe skrzydło - parter

[Solucja] Kuchnia

[Solucja] Kanał

[Solucja] Kamieniołom cz.1

[Solucja] Jaskinia

[Solucja] Kamieniołom cz.2

[Solucja] Recepcja

[Solucja] Kościół

Wprowadzenie

Bloodline: Uśpione Zło, to survival horror z ogromną ilością elementów charakterystycznych dla gier przygodowych. Nic dziwnego. Autorzy, czeskie studio Zima Software, jest dobrze znane w swoim rodzimym kraju z serii przygodówek Polda (u nas wydano jedną grę z tego cyklu zatytułowaną Strażnik Czasu). Niestety specjalizację w przygodówkach widać w Bloodline, o ile zagadki i atmosfera rozgrywki stoją na wysokim poziomie, to pojedynki z potworami i warstwa techniczna zaniżają atrakcyjność tego produktu. Poradnik zawiera kompletny, bogato ilustrowany opis przejścia gry. Swoją uwagę skupiłem na zagadkach, gdyż te mogą sprawić najwięcej problemów. Walka z potworami jest schematyczna, dlatego nie kładłem na jej opis takiego nacisku jak w przypadku zagadek.

Sterowanie

Zacznijmy od przybliżenia najważniejszego elementu w tej grze, czyli interakcji z otoczeniem i przedmiotami. Najłatwiej omówić to na przykładzie. Podnieśliśmy klucz i musimy otworzyć drzwi. W tum celu wywołujemy ekwipunek [klawisz F3] strzałkami wybieramy klucz i wyciągamy go [klawisz E]. Ikona przedmiotu powinna się pojawić obok wskaźnika zdrowia. Teraz wystarczy kliknąć klawiszem użycia na drzwiach [prawy przycisk myszy] i gotowe. W analogiczny sposób uporamy się ze zdecydowaną większością zagadek, z jakimi spotkamy w trackie gry. Łączenie przedmiotów odbywa się automatycznie po wybraniu jednej z części składowych.

Jeżeli chodzi o broń, to standardowo strzelamy [lewym przyciskiem myszy], problemy może sprawiać rzucanie koktajli Mołotowa i dynamitu. Musimy wywołać ekwipunek [klawisz F3], wybrać koktajl lub dynamit i wyciągnąć go [klawiszem E]. Teraz ikona koktajlu lub dynamitu pojawi się w prawym dolnym rogu. Rzucamy go również [klawiszem E].

Garść porad

Ze zdecydowaną większością przeciwników uporamy się wskakując na podwyższenie (stół, skrzynia) i atakując ich z stamtąd. Jest to swojego rodzaju błąd w AI, ale w końcu walczymy z zombie, którzy do najinteligentniejszych nie należą.

Przeszukujmy dobrze każdy zakamarek na każdym poziomie, pomimo iż gra nie pozwoli nam opuścić lokacji, zanim nie zabierzemy kluczowego dla pchnięcia fabuły przedmiotu - na każdym poziomie jest masa amunicji, apteczek i konserw przywracających zdrowie.

Gra ładuje się przeraźliwie długo, niezależnie od posiadanego komputera, dlatego też zapisujmy grę od razu po wejściu na poziom (nigdy nie jesteśmy atakowani zaraz po załadowaniu się gry). Unikniemy wtedy frustracji, gdy zginiemy, gdyż ponowne załadowanie poziomu, w którym aktualnie się znajdowaliśmy trwa zdecydowanie krócej.

Gdy w prawym górnym rogu pojawia się wykrzyknik, oznacza, że znajdujemy się w pobliżu miejsca ważnego do pchnięcia fabuły do przodu.

[Solucja] Chirurgia

Chirurgia

Budzimy się w nieznanym miejscu z ogromnym bólem głowy i nic nie pamiętamy. Szybko zdajemy sobie sprawę, że znajdujemy się w jakimś obskurnym szpitalu.

Ze zlewu wyciągamy korek i zabieramy strzykawkę.

Drzwi koło łóżka są zamknięte, wychodzimy drugimi drzwiami na końcu gabinetu. W następnym pomieszczeniu w szufladzie znajduje się kluczyk, a w szafce nad nią - tajemnicza substancja Mylostan, jednak na razie nie możemy jej zabrać.

Wracamy do gabinetu w którym się ocknęliśmy i znalezionym kluczykiem otwieramy szafkę koło łóżka, znajdujemy w niej apteczkę, która na pewno się przyda.

Wracamy do pomieszczenia, w którym znaleźliśmy kluczyk i przez drzwi po lewej przechodzimy do następnego miejsca. Z przerażeniem odkrywamy zakrwawione ciało. Nieboszczyk dzierży w dłoni śrubokręt, niestety nie potrafimy go wyjąć ze względu na stwardnienie pośmiertne.

Przechodzimy do obskurnej toalety, w której znajdujemy książkę do medycyny, zabieramy ją. Wywołujemy ekwipunek i odnajdujemy w niej zabraną książkę i czytamy ją. Dowiadujemy się do czego służy Mylostan - do rozluźniania mięśni!

Przechodzimy do pomieszczenia w którym ów lek znaleźliśmy, napełniany nim strzykawkę i aplikujemy zastrzyk trupowi, dzięki czemu z jego dłoni wyciągamy śrubokręt.

Teraz wracamy do pomieszczenia w którym się obudziliśmy i śrubokrętem otwieramy zamknięte uprzednio drzwi. W chłodni znajdujemy noże - oczywiście je zabieramy. Teraz możemy udać się do wyjścia z poziomu, które znajduje się naprzeciw znalezionego nieboszczka.

[Solucja] Lewe skrzydło - pierwsze piętro

Lewe skrzydło - pierwsze piętro

Odwracamy się i skręcamy w korytarz po lewej, idziemy prosto i wchodzimy do pierwszego otwartego pokoju.

Znajdujemy