Avatar: Gra komputerowa - poradnik do gry - Adam "eJay" Kaczmarek - ebook
PROMOCJA

Avatar: Gra komputerowa - poradnik do gry ebook

Adam "eJay" Kaczmarek

4,0
7,90 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 7,90 zł

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Poradnik do gry Avatar zawiera kompletny opis przejścia trybu fabularnego dla obu stron konfliktu, porady dla początkujących użytkowników, a także spis wszystkich dostępnych pancerzy i rodzajów broni.

Avatar: Gra komputerowa - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Ikminaya (Opis przejścia - Navi)
  • Tantalus (Opis przejścia - Navi)
  • Hell’s Gate (Opis przejścia - Prolog)
  • Va’era Ramunong (Opis przejścia - Navi)
  • Kxania Taw (Opis przejścia - Navi)
  • Toruka Na’ring (Opis przejścia - Navi)
  • Swotulu (Opis przejścia - Navi)
  • Plains of Goliath (Opis przejścia - Navi)
  • The FEBA (Opis przejścia - RDA)
  • Blue Lagoon (Opis przejścia - Prolog)

Informacja o grze

Gra akcji będąca swoistym wprowadzeniem fabularnym do znanego filmu fantastycznego, który wyreżyserował James Cameron. W grze wcielamy się w żołnierza wysłanego na księżyc Pandora, aby walczyć z rasą kosmitów Na’vi. Podczas zabawy korzystamy z charakterystycznego uzbrojenia i umiejętności (znanych z filmu) oraz możemy opowiedzieć się po jednej z dwóch stron konfliktu. Produkcja została stworzona na licencji, więc powinna spodobać się fanom Avatara.

Gra Avatar: The Game, to przedstawiciel gatunku gier akcji. Tytuł wydany został w Polsce w 2009 roku i dostępny jest na platformach: PC, X360, PS3, Wii, NDS, PSP. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: angielska.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi lub dowolnej aplikacji obsługującej format:

EPUB

Liczba stron: 31

Oceny
4,0 (1 ocena)
0
1
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.



Avatar: Gra komputerowaporadnik do gry

autor: Adam "eJay" Kaczmarek

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=953

[email protected]

Spis treści

Wprowadzenie

Porady ogólne

Opis przejścia - Prolog

Hell's Gate

Blue Lagoon

Opis przejścia - RDA

Needle Hills

The FEBA

Grave's Bog

The Hanging Gardens

Plains of Goliath

Opis przejścia - Navi

Ikminaya

Swotulu

Toruka Na'ring

Va'era Ramunong

Kxania Taw

Plains of Goliath

Tantalus

Pancerze

RDA

Navi

Broń

RDA

Navi

Wprowadzenie

Poradnik do gry Avatar zawiera kompletny opis przejścia trybu fabularnego dla obu stron konfliktu, porady dla początkujących użytkowników, a także spis wszystkich dostępnych pancerzy i rodzajów broni. Kolorem pomarańczowym zaznaczono ważniejsze postacie dla danego etapu, kolorem zielonym lokacje i wybrane umiejętności. Kolor niebieski wraz z cyfrą oznacza numer zdjęcia, które pasuje do opisu: [1] - lewe u góry, [2] - prawe u góry, [3] - lewe na dole, [4] - prawe na dole.

Adam "eJay" Kaczmarek

Porady ogólne

Naucz się korzystać z dodatkowych umiejętności, zwłaszcza z kamuflażu.

Każda broń ma swoje właściwości i różnie się sprawuje w kontakcie z przeciwnikiem.

Żołnierze RDA są narażeni na atak roślin i zwierząt. Natomiast Navi muszą uważać na watahy wilków.

Wilki nie potrafią wchodzić na drzewa, więc jak tylko natkniesz się na grupę zwierząt uciekaj na konar, gałąź etc.

Navi posiadają bardzo mało broni do walki na dystans. Kusza i łuk mają ograniczoną amunicję, więc korzystaj z nich rozsądnie.

Navi zbierają amunicję z podświetlonych na zielono krzewów oraz niektórych ciał wrogów. RDA uzupełnia braki w specjalnych A-Podach porozstawianych na mapie (około 20-25 sztuk na jedną).

Każdy następny cel, osoba czy miejsce pomagające posuwać akcję fabuły do przodu jest zaznaczone na minimapie.

Każda z głównych lokacji posiada dodatkowe wyzwania, w których nagrodą są punkty doświadczenia. Wiele z nich nakłada się na siebie np. aby znaleźć wszystkie A-Pody należy odkryć całą mapę. Z kolei odkryta mapa pozwala w aktywowaniu wszystkich teleportów itd.

Tryb Conquest radzę zagrać dopiero w późniejszym etapie rozgrywki, kiedy posiadamy wystarczająco funduszy na rozbudowę armii. Aczkolwiek grę można przejść bez ingerowania w Conquest.

W trybie Conquest bitwę wygrywa ten, kto ma lepsze zabezpieczenia terenu i przewagę jednostek (ważne są jednostki lepszej klasy, które często nadrabiają braki w piechocie).

Kierując mechem musisz działać z pewnym opóźnieniem, gdyż ramię maszyny nie nadąża za tułowiem.

Będąc pod dowolnej stronie uzupełniaj wskaźnik regeneracji. Zrób wszystko, aby przy decydujących posiadać co najmniej 3 poziom. Za ów wskaźnik odpowiadają rośliny celliphant (Navi) oraz żółta energia przy ciałach (RDA).

Grając jako Navi możesz niszczyć pojazdy ludzi i czerpać z tego dodatkowe XP. Z kolei RDA może niszczyć rośliny na Pandorze (zarówno agresywne jak i spokojne).

Opis przejścia - Prolog

Hell's Gate

Przygoda na Pandorze rozpoczęta. Porozmawiaj na starcie z Kendrą[1] - wskaże Ci drogę do doktora Monroe. Monroe jest w sekcji naukowej[2]. Po kolejnej rozmowie połóż się na łóżku, aby sprawdzić, czy stworzony avatar jest gotów do akcji. Po chwili testów wróć do Kendry (jest nieopodal). Nakaże Ci iść do Falco - dowódcy całej operacji. Musisz zjechać windą na niższe piętro (wschodnie skrzydło bazy) [3]. Zastaniesz Falco przy biurku. Pierwsze zadanie: odszukać szpiega robiącego dla Navi. Wracaj na lądowisko [4] i wybierz się do Blue Lagoon.