Asterix  Obelix XXL - poradnik do gry - Artur "Roland" Dąbrowski - ebook
PROMOCJA

Asterix Obelix XXL - poradnik do gry ebook

Artur "Roland" Dąbrowski

0,0
7,90 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 7,90 zł

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Poradnik do gry Asterix & Obelix XXL zawiera garść rad na dobry początek oraz opis przejścia gry, która wiedzie dwójkę komiksowych bohaterów i wiernego psa Idefika przez Normandię, Grecję, Szwajcarię i Egipt, do samego Rzymu.

Asterix & Obelix XXL - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Etap 1 (Galia)
  • Etap 6 (Normandia)
  • Etap 5 (Normandia)
  • Etap 2 (Galia)
  • Etap 1 (Rzym)
  • Etap 2 (Rzym)
  • Etap 1 (Normandia)
  • Garść porad
  • Etap 4 (Normandia)
  • Etap 1 (Grecja)

Informacja o grze

Rozbudowana gra zręcznościowa. Gracz wciela się w tytułowe postaci - Asterixa i Obelixa. Bohaterowie Ci po raz pierwszy pojawili się w 1959 roku. Od tego czasu doczekali się już między innymi dwóch pełnoprawnych ekranizacji i całej rzeszy gier (komputerowych i konsolowych).

Gra Asterix & Obelix XXL, ciepło przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier zręcznościowych. Tytuł wydany został w Polsce w 2005 roku i dostępny jest na platformach: PC, GBA. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: angielska.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi lub dowolnej aplikacji obsługującej format:

EPUB

Liczba stron: 37

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.



Asterix & Obelix XXLporadnik do gry

autor: Artur "Roland" Dąbrowski

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=422

[email protected]

Spis treści

Wstępniak

Garść porad

Galia

Etap 1

Etap 2

Normandia

Etap 1

Etap 2

Etap 3

Etap 4

Etap 5

Etap 6

Grecja

Etap 1

Etap 2

Etap 3

Etap 4

Etap 5

Helwetia

Etap 1

Etap 2

Etap 3

Etap 4

Etap 5

Etap 6

Egipt

Etap 1

Etap 2

Etap 3

Etap 4

Etap 5

Etap 6

Rzym

Etap 1

Etap 2

Wstępniak

Asterix & Obelix XXL to gra zręcznościowa, która przenosi nas do galijskiej wioski z czasów przed narodzeniem Chrystusa, kiedy to nad Europą panuje bezwzględny Juliusz Cezar. W tejże wiosce mieszka trójka komiksowych bohaterów - Asteriks, Obeliks i wierny jak... pies Idefiks. Podróżujemy z nimi przez Normandię, Grecję, Szwajcarię i Egipt, którędy trafiamy do samego Rzymu.

Poniższy poradnik zawiera garść rad na dobry początek oraz opis przejścia gry. Wprawdzie jest ona łatwa, można powiedzieć, że dziecinna, ale i najlepszym może się przydarzyć problem ze znalezieniem odpowiedniej drogi. Wtenczas pomoże im solucja.

Zapraszam,

Artur "Roland" Dąbrowski

Garść porad

Oto kilka rad na dobry początek:

Sprawdzaj każdą lokację dokładnie, jeśli zależy Ci na zebraniu dużej liczby rzymskich hełmów i znalezieniu złotych laurów, które Cezar porozrzucał po wszystkich etapach. Za zdobyte hełmy kupujemy zabawne rysunki.

Nie daj się otoczyć w czasie walki. Nie ma nic gorszego niż otaczający nas zewsząd legioniści, starający się wepchnąć swoje ostrza... gdzieś tam.

Obserwuj głowy przeciwników, wszak pojawiają się obok nich oznaczenia pokazujące, jak bliski uderzenia nas jest dany wróg. Kiedy widzimy kolor pomarańczowy, spokojnie odsuwamy się na bok. Gdy zauważymy barwę czerwoną, ruszamy prędko cztery litery, bo to ostatnia chwila na uniknięcie ciosu.

Bacz na łuczników. Właśnie tych przeciwników eliminujemy jako pierwszych. Gdy łucznik rozpocznie swoją serię strzałów, prawdopodobnie stracimy znaczną część życia (chyba że sprawnie unikniemy grotów).

Wykorzystuj swoich kompanów. Za pomocą ustalonych klawiszy wysyłamy do boju Obeliksa bądź Idefiksa. Pierwszy chwyta wybranego legionistę i rzuca nim w powietrze (uderzamy go w odpowiednim momencie, by poleciał na inną planetę), a drugi gryzie w tyłek i zmusza do upuszczenia broni.

Szukaj magicznych napojów. Dają one Asteriksowi niespożyte siły, które znacznie ułatwiają walkę z Rzymianami, a także bieganie i skakanie.

Nie przeocz śpiących druidów! Każdy z nich pozwala nam zapisać stan gry. Przypominam, że nie da się tutaj wykonać save'a w dowolnym momencie, toteż druidzi są postaciami na wagę złota.

Sklepiki w drewnianych walizkach. Przy tych kramikach możemy zakupić dodatkową tarczę życia czy kombosy. Jeśli czegoś takiego właśnie potrzebujemy, patrzymy pod nogi.

Galia

Etap 1

Rozpoczynamy jako Asteriks. Biegniemy przed siebie, aby po chwili spotkać rzymskiego szpiega, który postanawia nam pomagać, gdyż obraził się na swojego pracodawcę. Prosi nas o zebranie 30 hełmów rzymskich legionistów, którzy w chwili obecnej plądrują galijską wioskę. Już na schodach tuż przy wejściu do wioski znajdujemy sporo sztuk, trochę rozmieszczono także w pobliskiej chacie i przy wodospadzie. Pozostałe hełmy zbieramy, rozprawiając się z żołnierzami.

Gdy uzbieramy odpowiednią ilość, podchodzimy do szpiega stojącego przy kamiennym bloku. Po pogawędce z nim popychamy blok i przeskakujemy na drugą stronę ogrodzenia. Tu czeka już na nas rzymski legion. Eliminujemy wszystkich żołnierzy i zbieramy rzeczy z otaczających nas skrzyń.

Następnie przesuwamy kamienny blok tarasujący wejście do pobliskiej jaskini. Wchodzimy do niej, by spotkać się ponownie z zaprzyjaźnionym szpiegiem. Dowiadujemy się, że rzymscy generałowie rozrzucili po wszystkim podbitych prowincjach 51 złotych laurów. Pierwszy kryje się za plecami rozmówcy.

Wychodzimy z jaskini drugim wyjściem i znów rozmawiamy ze szpiegiem. Tym razem tłumaczy nam, czym jest pochodnia. Po wysłuchaniu wykładu wyciągamy taki właśnie przedmiot ze stojącego obok schowka, odpalamy go od płonącej czary kilka kroków stąd, a na końcu podpalamy pobliską beczkę.

W efekcie tworzymy przejście do dalszej części etapu. Zbieramy wszystko, co leży w pobliżu, a następnie wskakujemy na górę, na spotkanie z Obeliksem. Gdy zobaczymy rzymskich legionistów, biegniemy za nimi, by trafić na plażę pełną wrogów.

Stojący na