Area 51 - poradnik do gry - Łukasz "Crash" Kendryna - ebook
PROMOCJA

Area 51 - poradnik do gry ebook

Łukasz "Crash" Kendryna

0,0
7,90 zł
Najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 7,90 zł

-50%
Zbieraj punkty w Klubie Mola Książkowego i kupuj ebooki, audiobooki oraz książki papierowe do 50% taniej.
Dowiedz się więcej.
Opis

Poradnik do gry „Area 51” zawiera informacje podstawowe, mające na celu przygotować graca do rozgrywki, jak i szczegółowy opis przyjścia wszystkich 19 etapów, wraz z położeniem wszystkich przedmiotów dających się wprowadzić do bazy danych.

Area 51 - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Etap 14 (Solucja)
  • Etap 13 (Solucja)
  • Informacje podstawowe
  • Etap 19 (Solucja)
  • Etap 10 (Solucja)
  • Etap 1 (Solucja)
  • Soulcja - Objaśnienia
  • Etap 15 (Solucja)
  • Etap 16 (Solucja)
  • Etap 17 (Solucja)

Informacja o grze

Area 51 jest pierwszoosobową grą akcji, której fabuła związana jest z tajemniczą Strefą 51 zlokalizowaną na pustynnym obszarze w Nevadzie, gdzie zaobserwowano dziwne światła i domniemane niezidentyfikowane obiekty latające.

Gra Area 51, ciepło przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku strzelanin. Tytuł wydany został w Polsce w 2005 roku i dostępny jest na platformach: XBX, PS2, GCN, PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: angielska.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi lub dowolnej aplikacji obsługującej format:

EPUB

Liczba stron: 47

Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.



Area 51poradnik do gry

autor: Łukasz "Crash" Kendryna

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=408

[email protected]

Spis treści

Wstęp

Informacje podstawowe

Soulcja - Objaśnienia

Solucja

Etap 1

Etap 2,3

Etap 4 (Piętro)

Etap 4 (Parter)

Etap 4 (Piętro)

Etap 5

Etap 6

Etap 7

Etap 8

Etap 9

Etap 10

Etap 11

Etap 12

Etap 13

Etap 14

Etap 15

Etap 16

Etap 17

Etap 18

Etap 19

Wstęp

Gra przenosi nas z akcją do tajnej bazy w tytułowej Strefie 51. Główny bohater, którym przychodzi nam sterować, jest żołnierzem elitarnej grupy. Wraz z towarzyszami zostaje zlecone mu wyjaśnienie wszelkich okoliczności wypadku, który miał miejsce pod ziemią, w tajnych laboratoriach. Niestety nasi towarzysze giną i to na nas spada cały ciężar sytuacji. Samotnie stawisz opór hordom zmutowanych ludzi.

Poradnik ten zawiera informacje podstawowe, mające na celu przygotować Cię do rozgrywki, jak i szczegółowy opis przyjścia wszystkich 19 etapów. W opisie zawarłem położenie wszystkich przedmiotów dających się wprowadzić do bazy danych, tak by gra z nim ukończona wykonana była na 100% (odblokowane wszystkie sekrety).

Tworząc tę solucję, grę przechodziłem na najwyższym poziomie trudności dostępnym zaraz po uruchomieniu gry, czyli medium. Powodzenia!

Łukasz "Crash" Kendryna

Informacje podstawowe

STEROWANIE (PC)

STEROWANIE (PS2)

ZAPISYWANIE STANU GRY

Polecam ustawienie w opcjach profilu automatyczne zapisywanie, dzięki temu gra sama zachowa stan gry na początku każdego etapu i w tak zwanych checkpoint'ach, niestety nie ma możliwości save'owania w każdym momencie gry.

DRUŻYNA

Ten element gry jest dość... dziwny, gdyż autorzy gry nie przewidzieli śmierci towarzyszy podczas rozgrywki, dzięki temu podczas starć nie musisz się nimi przejmować, a nawet możesz się za nimi chować narażając ich na dodatkowe niebezpieczeństwo (wykorzystuj to). Ich śmierć następuje podczas wyreżyserowanych przerywników.

PRZEDMIOTY DO SKANOWANIA

Podczas gry napotkasz wiele różnych przedmiotów dających się za pomocą "skanera" wprowadzić do bazy danych (Database). Nie są one potrzebne do ukończenia gry, ale informacje, jakie zawierają, pokazują ciekawe wydarzenia, jakie miały miejsce w bazie. Oprócz tego odblokowują sekretne pliki (dodatkowe sekwencje filmowe poszerzające fabułę).

Przedmioty do skanowania wyróżnione są żółtą ramką, gdy do nich podejdziesz wystarczająco blisko, ramka zmieni się na zieloną, co informuje o możliwości zeskanowania.

WALKA

Walka w grze wygląda jak w każdej innej, po prostu celnie strzelaj i rzucaj granatami, a nie powinno być problemów z przejściem, ale nie o tym chce napisać. Podczas atakowania, gdy wróg zbliży się do Ciebie używaj uderzenia ręką lub pistoletem, wbrew pozorom jest to silny atak i często podczas ładowania broni uratuje Ci życie, dlatego o nim nie zapomnij.

MUTANT

Na pewnym etapie gry dostaniesz możliwość przemieniania się w mutanta. Jest to bardzo przydatny dodatek i w miarę możliwości korzystaj z niego. Przejście w formę potwora "kosztuje" Cię trochę energii (nie życia) i w trakcie przemiany będzie ona spadać, dlatego gdy już się przeistoczysz, śpiesz się, bo nie potrwa to długo. Mutant ma dwa ataki, pierwszy to silne uderzenie ręką, powala przeciwnika za pierwszym razem (używaj gdy jesteś blisko wroga), a drugi to wypuszczenie, samonaprowadzających insektów, które zabijając przeciwnika ładują Ci życie. Wykorzystuj to szczególnie w cięższych walkach, ale nie marnuj na początku. Wygląda to tak, rozpoczyna się strzelanina, zabijasz bronią palna kilku wrogów, a sam tracisz część życia. Wtedy zmieniasz formę i zabijając kolejnych regenerujesz się. Używając tego na samym początku nie uzupełniło by Ci zdrowia, a później mogło by się przydać. Forma mutanta na pewnym etapie gry otrzyma możliwość zarażania przeciwników, "kosztuje" to dużo energii, a jest mało efektywne, dlatego polecam tylko insekty.

Soulcja - Objaśnienia

Każdy etap gry opisany jest w ten sam sposób. Po lewej stronie znajduje się "lewy screen", skrót to pomarańczowy napis LS, a po prawej, "prawy screen" oznaczony pomarańczowym skrótem PS.

Pod zdjęciami znajduje się opis, odnoszący się tylko do tych dwóch zdjęć, które umieszczone są nad nim.

W niektórych przypadkach, kiedy do jednego etapu wykorzystana została nieparzysta liczba zdjęć, solucja kończy się takim układem: "lewy screen" (LS) po lewej stronie, a po prawej tekst.

Kolorem niebieskim wyróżniłem pomieszczenia, w których znajdują się przedmioty dające się zeskanować, powiększając tym samym ilość informacji w bazie danych (Database).

W niektórych etapach dołączyłem własnoręczne mapy, zaznaczone są na nich miejsca, o których mowa w tekście jest kolorem zielonym.

Solucja

Etap 1

ETAP 1: "Welcome to Dreamland"

Zabawę rozpoczynamy po obejrzeniu animacji, która pokazuje wydarzenia mające miejsce w bazie na terenie tytułowej "Strefy 51" przed naszym przybyciem.

Gdy obejmiesz kontrolę nad głównym bohaterem, udaj się za członkiem twojego oddziału (Ramirez'em). W momencie dotarcia do miejsca LS, zostaniesz poproszony o odebranie pierwszej broni (zwykły pistolet). Teraz, odwróć się w lewo i podejdź do strzelnicy wskazaną przez grę PS.

Rozpocznie się mini trening w strzelaniu, przed Tobą pojawiać się będą tablice, które po kolei trafiaj celnymi strzałami. Po pierwszej serii poproszony zostaniesz o uzupełnienie amunicji; znajduje się na prawo od Ciebie, na białej skrzynce.

Po ukończonym tutorialu podążaj za drużyną do miejsca wskazanego zieloną strzałką (po drodze pozbieraj dostępną amunicję). Na miejscu podnieś "skaner" LS, bez niego gra nie ruszy dalej. Gdy już to uczynisz w przeciwnym rogu pomieszczenia znajduje się martwe ciało, zakryte zielonym płótnemPS. Podejdź do niego i zeskanuj (dokładniej: rękę, która wystaje z pod materiału).

Teraz