Uzyskaj dostęp do tej i ponad 250000 książek od 14,99 zł miesięcznie
W poradniku do gry A New Beginning: Odrodzenie każdy podrozdział opisuje jedno zadanie i podpowiada działania, które są niezbędne do zrealizowania konkretnego celu, oraz lokalizację wszystkich potrzebnych do jego urzeczywistnienia przedmiotów.
A New Beginning: Odrodzenie - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.
Informacja o grze
A New Beginning jest reprezentantem gatunku klasycznych przygodówek, w pełnym tego słowa znaczeniu, kusząc gracza ręcznie malowanymi tłami oraz zagadkami zmuszającymi szare komórki do zwiększonego wysiłku.
Gra A New Beginning, ciepło przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier przygodowych. Tytuł wydany został w Polsce w 2011 roku i dostępny jest na platformach: NDS, Wii, PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.
Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi na:
Liczba stron: 62
Odsłuch ebooka (TTS) dostepny w abonamencie „ebooki+audiobooki bez limitu” w aplikacjach Legimi na:
Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.
Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.
Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.
Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.
Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=1197
Ustaw antenę
Skontaktuj się z pozostałymi załogami
Znajdź Nigela
Zorganizuj transport wodą
Wydostań kolegów z tarapatów
Zniszcz stertę gruzu w bibliotece
Zdobądź kryształ
Napraw terminal
Zdobądź potrzebne informacje
Przyrządź jadalny posiłek
Zdobądź kasetę
Wydostań się z łazienki
Odwróć uwagę Fay
Zwab Fay do kabiny pilota
Dostań się na konferencję
Pomóż Salvadorowi przedostać się do budynku konferencyjnego
Zwab dr. Brauna do magazynu
Umożliw Salvadorowi ucieczkę
Dostań się na prezentację
Podsłuchaj rozmowę na balkonie
Zademonstruj możliwości alg
Skontaktuj się z resztą ekipy
Dowiedz się, co się stało z najmocniejszym szczepem alg
Wywab Duve'a z kuchni
Dostań się do maszynowni
Nakłoń robotnika do pracy (1)
Wywab robotnika z kantyny
Nakłoń robotnika do pracy (2)
Przekonaj kierownika o niebezpieczeństwie
Zbadaj, co było przyczyną pożaru w stacji alg
Dopadnij sabotażystę
Rozbrój bombę
Otwórz zablokowane drzwi do komory śluzy
Dostań się do laboratorium hodowlanego
Otwórz śluzę bezpieczeństwa
Zdobądź próbkę alg
Przedostań się na górę
Zdobądź kluczyki do łodzi (1)
Pomóż Oggy'emy i Duve'owi unieszkodliwić strażnika
Zdobądź kluczyki do łodzi (2)
Przekonaj strażnika, że Bent jest mechanikiem
Napraw ślizgacz i pozbądź się strażnika
Dostań się do elektrowni (1)
Dostań się do elektrowni (2)
Odzyskaj generator alg
Uwolnij chłopaków
Uruchom mechanizm
Poradnik ten zawiera wskazówki przydatne podczas gry w interesującą i wciągającą przygodówkę A New Beginnig.
Podporządkowany jest wyzwaniom, przed jakimi w trakcie zabawy stają bohaterowie. Każdy podrozdział opisuje jedno takie zadanie i podpowiada działania, które są niezbędne do zrealizowania tylko tego konkretnego celu, oraz lokalizację wszystkich potrzebnych do jego urzeczywistnienia przedmiotów, również tych, które mogłeś znaleźć już jakiś czas temu i być może dawno masz je w swoim ekwipunku. W związku z tym to, co dałoby się w danym momencie zrobić lub zabrać, a co przyda się przy rozwikływaniu innego problemu, opisane jest w innym podrozdziale, tym, który ową kwestię wyjaśnia. W ten sposób, poszukując rozwiązania takiej a nie innej zagadki, znajdziesz w jej omówieniu komplet dotyczących tylko i wyłącznie jej czynności i przedmiotów zilustrowanych fotkami z rozgrywki.
Chcąc przeprowadzić jakąś akcję z dostępnym w grze aktywnym obiektem, trzeba przytrzymać na nim LPM. Pojawia się wtedy malutkie kontekstowe menu z opisem wszystkich możliwych opcji, które wybierasz, przesuwając na nie mysz i puszczając LPM.
Umieszczony w dole ekranu ekwipunek otwierasz lub zamykasz PPM. Znajdujące się w nim przedmioty wyjmujesz LPM, a odkładasz PPM. Jeśli chcesz się im przyjrzeć dokładniej lub wykonać jakieś inne działanie, musisz (podobnie jak poza inwentarzem) przytrzymać na nich LPM, by ujawniły się pozostałe sugerowane przez grę czynności.
W przypadku trudniejszych zagwozdek możesz skorzystać z czerwonego przycisku, pojawiającego się po jakimś czasie w prawym górnym rogu ekranu, którym automatycznie rozwiążesz sprawiającą trudność łamigłówkę.
Wszystkie przedmioty, które powinny trafić do ekwipunku bohatera, wyróżnione są w tekście kolorem czerwonym, a rozwiązania zagadek - pogrubieniem.
Katarzyna "Kayleigh" Michałowska (www.gry-online.pl)
Jako Bent Svensson otwórz klapę generatora pary i przyjrzyj się silnikowi - zerwany został pasek klinowy. Zabierz go i zawiąż w ekwipunku.
Związany pasek zainstaluj na kole pasowym. Wyjdź ze zbliżenia i ponownie spróbuj uruchomić generator. Niestety, pasek zerwie się po raz drugi.
Podnieś klapę, rzuć okiem na silnik i wyrzuć zniszczony pasek klinowy. Przyjrzyj się dużemu kołu - zacięło się i pasowałoby je naoliwić.
Po schodach prowadzących w dół skarpy (po prawej) maszeruj do domu, gdzie spróbuj otworzyć dolne drzwi - do piwnicy. Są zamknięte na klucz, a Bent nie pamięta, gdzie go schował.
Odemknij zatem drzwi do domu i wejdź do środka. Przyjrzyj się większemu z wiszących na ścianie obrazków, a konkretnie wybrzuszeniu na nim, w dole po prawej. Oderwij w tym miejscu papier i zabierz schowany pod nim klucz.
Z dolnej półki wiszącej nad lodówką szafki zabierz butelkę olejurzepakowego.
Idź do piwnicy, otwórz jej drzwi kluczem i wejdź do środka. Zdejmij płachtę przykrywającą miejsce pracy Benta.
Wysuń szufladę komody po prawej i sprawdź jej zawartość. Znajdziesz śrubokręt.
Otwórz drewniane drzwi po lewej i śrubokrętem wyciągnij z koła roweru dętkę.
Po przybyciu nieznajomej porozmawiaj z nią na wszystkie tematy. Następnie wróć na górę, do generatora.
Wejdź w zbliżenie silnika i potraktuj duże koło pasowe olejem, by zaczęło sprawnie chodzić. Następnie zainstaluj na nim dętkę. Okaże się za duża. By temu zaradzić, wyjmij dolną prawą śrubkę z obudowy silnika. W powstały w ten sposób otwór wetknij ułamany śrubokręt. Wyjdź ze zbliżenia i spróbuj uruchomić maszynerię. Niestety, ponieważ wystający śrubokręt uniemożliwia opadnięcie klapy, Bent potrzebuje kogoś, kto by ją przytrzymał.
Zejdź przed dom, gdzie na kładce przykucnęła kobieta. Poproś ją o pomoc.
Po wszystkim zagadnij przybyszkę, a gdy ta źle się poczuje, wejdź do domu. Podczas rozmowy telefonicznej z terapeutką wybierz kwestię: Nie jestem odpowiedzialny za cały świat.
W trakcie konwersacji z Fay klikaj kolejne postacie na zdjęciu, po czym wyjdź ze zbliżenia.
Zbliż się do kapsuły czasu i zajrzyj do jej wnętrza (kursor kierunkowy). Otwórz widniejącą u jej dołu klapę (pośrodku) i zabierz stojącą za nią walizkę z