A New Beginning: Odrodzenie - poradnik do gry - Katarzyna "Kayleigh" Michałowska - ebook

A New Beginning: Odrodzenie - poradnik do gry ebook

Katarzyna "Kayleigh" Michałowska

0,0

Opis

W poradniku do gry A New Beginning: Odrodzenie każdy podrozdział opisuje jedno zadanie i podpowiada działania, które są niezbędne do zrealizowania konkretnego celu, oraz lokalizację wszystkich potrzebnych do jego urzeczywistnienia przedmiotów.

A New Beginning: Odrodzenie - poradnik do gry zawiera poszukiwane przez graczy tematy i lokacje jak m.in.

  • Prolog - Napraw generator pary
  • Ustaw antenę (Rozdział 1 - Ołowiane powietrze)
  • Zdobądź kryształ (Rozdział 2 - Noc w hotelu "Global")
  • Zorganizuj transport wodą (Rozdział 1 - Ołowiane powietrze)
  • Znajdź Nigela (Rozdział 1 - Ołowiane powietrze)
  • Uruchom mechanizm (Rozdział 8 - Plan Feniks)
  • Skontaktuj się z pozostałymi załogami (Rozdział 1 - Ołowiane powietrze)
  • Zdobądź potrzebne informacje (Rozdział 2 - Noc w hotelu "Global")
  • Napraw terminal (Rozdział 2 - Noc w hotelu "Global")
  • Zniszcz stertę gruzu w bibliotece (Rozdział 2 - Noc w hotelu "Global")

Informacja o grze

A New Beginning jest reprezentantem gatunku klasycznych przygodówek, w pełnym tego słowa znaczeniu, kusząc gracza ręcznie malowanymi tłami oraz zagadkami zmuszającymi szare komórki do zwiększonego wysiłku.

Gra A New Beginning, ciepło przyjęta zarówno przez krytyków, jak i graczy, to przedstawiciel gatunku gier przygodowych. Tytuł wydany został w Polsce w 2011 roku i dostępny jest na platformach: NDS, Wii, PC. Wersja językowa oficjalnie dystrybuowana na terenie kraju to: z polskimi napisami.

Ebooka przeczytasz w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
czytnikach certyfikowanych
przez Legimi
Windows
10
Windows
Phone

Liczba stron: 62

Odsłuch ebooka (TTS) dostepny w abonamencie „ebooki+audiobooki bez limitu” w aplikacjach Legimi na:

Androidzie
iOS
Oceny
0,0
0
0
0
0
0
Więcej informacji
Więcej informacji
Legimi nie weryfikuje, czy opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli lub czytali/słuchali daną pozycję, ale usuwa fałszywe opinie, jeśli je wykryje.


Podobne


A New Beginning:Odrodzenieporadnik do gry

autor: "Katarzyna "Kayleigh" Michałowska"

Wydawnictwo © GRY-Online S.A. Wszelkie prawa zastrzeżone.

www.gry-online.pl

Nieautoryzowane rozpowszechnianie całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci jest zabronione bez pisemnego zezwolenia GRY-Online S.A.

Prawa do użytych w tej publikacji tytułów, nazw własnych, zdjęć, znaków towarowych i handlowych, itp. należą do ich prawowitych właścicieli.

Publikacja przeznaczona jest wyłącznie do użytku prywatnego. Nie może być sprzedawana, odsprzedawana lub udostępniana publicznie osobom trzecim bez pisemnej zgody GRY-Online S.A.

Ilustracja na okładce - wykorzystana za zgodą © Shutterstock Images LLC. Wszelkie prawa zastrzeżone. Zgoda na wykorzystanie wizerunku podpisana z Shutterstock, Inc.

Poradnik w wersji WWW znajdziesz na stroniewww.gry-online.pl/S024.asp?ID=1197

[email protected]

Spis treści

Wprowadzenie

Prolog - Napraw generator pary

Rozdział 1 - Ołowiane powietrze

Ustaw antenę

Skontaktuj się z pozostałymi załogami

Znajdź Nigela

Zorganizuj transport wodą

Wydostań kolegów z tarapatów

Rozdział 2 - Noc w hotelu "Global"

Zniszcz stertę gruzu w bibliotece

Zdobądź kryształ

Napraw terminal

Zdobądź potrzebne informacje

Przyrządź jadalny posiłek

Zdobądź kasetę

Rozdział 3 - Przykre przebudzenie

Wydostań się z łazienki

Odwróć uwagę Fay

Zwab Fay do kabiny pilota

Rozdział 4 - Konferencja

Dostań się na konferencję

Pomóż Salvadorowi przedostać się do budynku konferencyjnego

Zwab dr. Brauna do magazynu

Umożliw Salvadorowi ucieczkę

Rozdział 5 - Atlas #1

Dostań się na prezentację

Podsłuchaj rozmowę na balkonie

Zademonstruj możliwości alg

Skontaktuj się z resztą ekipy

Dowiedz się, co się stało z najmocniejszym szczepem alg

Wywab Duve'a z kuchni

Dostań się do maszynowni

Nakłoń robotnika do pracy (1)

Wywab robotnika z kantyny

Nakłoń robotnika do pracy (2)

Przekonaj kierownika o niebezpieczeństwie

Zbadaj, co było przyczyną pożaru w stacji alg

Dopadnij sabotażystę

Rozbrój bombę

Rozdział 6 - Atlas #2

Otwórz zablokowane drzwi do komory śluzy

Dostań się do laboratorium hodowlanego

Otwórz śluzę bezpieczeństwa

Zdobądź próbkę alg

Przedostań się na górę

Rozdział 7 - Bent Svensson nie żyje

Zdobądź kluczyki do łodzi (1)

Pomóż Oggy'emy i Duve'owi unieszkodliwić strażnika

Zdobądź kluczyki do łodzi (2)

Przekonaj strażnika, że Bent jest mechanikiem

Napraw ślizgacz i pozbądź się strażnika

Rozdział 8 - Plan Feniks

Dostań się do elektrowni (1)

Dostań się do elektrowni (2)

Odzyskaj generator alg

Uwolnij chłopaków

Uruchom mechanizm

Wprowadzenie

Poradnik ten zawiera wskazówki przydatne podczas gry w interesującą i wciągającą przygodówkę A New Beginnig.

Podporządkowany jest wyzwaniom, przed jakimi w trakcie zabawy stają bohaterowie. Każdy podrozdział opisuje jedno takie zadanie i podpowiada działania, które są niezbędne do zrealizowania tylko tego konkretnego celu, oraz lokalizację wszystkich potrzebnych do jego urzeczywistnienia przedmiotów, również tych, które mogłeś znaleźć już jakiś czas temu i być może dawno masz je w swoim ekwipunku. W związku z tym to, co dałoby się w danym momencie zrobić lub zabrać, a co przyda się przy rozwikływaniu innego problemu, opisane jest w innym podrozdziale, tym, który ową kwestię wyjaśnia. W ten sposób, poszukując rozwiązania takiej a nie innej zagadki, znajdziesz w jej omówieniu komplet dotyczących tylko i wyłącznie jej czynności i przedmiotów zilustrowanych fotkami z rozgrywki.

Chcąc przeprowadzić jakąś akcję z dostępnym w grze aktywnym obiektem, trzeba przytrzymać na nim LPM. Pojawia się wtedy malutkie kontekstowe menu z opisem wszystkich możliwych opcji, które wybierasz, przesuwając na nie mysz i puszczając LPM.

Umieszczony w dole ekranu ekwipunek otwierasz lub zamykasz PPM. Znajdujące się w nim przedmioty wyjmujesz LPM, a odkładasz PPM. Jeśli chcesz się im przyjrzeć dokładniej lub wykonać jakieś inne działanie, musisz (podobnie jak poza inwentarzem) przytrzymać na nich LPM, by ujawniły się pozostałe sugerowane przez grę czynności.

W przypadku trudniejszych zagwozdek możesz skorzystać z czerwonego przycisku, pojawiającego się po jakimś czasie w prawym górnym rogu ekranu, którym automatycznie rozwiążesz sprawiającą trudność łamigłówkę.

Wszystkie przedmioty, które powinny trafić do ekwipunku bohatera, wyróżnione są w tekście kolorem czerwonym, a rozwiązania zagadek - pogrubieniem.

Katarzyna "Kayleigh" Michałowska (www.gry-online.pl)

Prolog - Napraw generator pary

Napraw generator pary

Jako Bent Svensson otwórz klapę generatora pary i przyjrzyj się silnikowi - zerwany został pasek klinowy. Zabierz go i zawiąż w ekwipunku.

Związany pasek zainstaluj na kole pasowym. Wyjdź ze zbliżenia i ponownie spróbuj uruchomić generator. Niestety, pasek zerwie się po raz drugi.

Podnieś klapę, rzuć okiem na silnik i wyrzuć zniszczony pasek klinowy. Przyjrzyj się dużemu kołu - zacięło się i pasowałoby je naoliwić.

Po schodach prowadzących w dół skarpy (po prawej) maszeruj do domu, gdzie spróbuj otworzyć dolne drzwi - do piwnicy. Są zamknięte na klucz, a Bent nie pamięta, gdzie go schował.

Odemknij zatem drzwi do domu i wejdź do środka. Przyjrzyj się większemu z wiszących na ścianie obrazków, a konkretnie wybrzuszeniu na nim, w dole po prawej. Oderwij w tym miejscu papier i zabierz schowany pod nim klucz.

Z dolnej półki wiszącej nad lodówką szafki zabierz butelkę olejurzepakowego.

Idź do piwnicy, otwórz jej drzwi kluczem i wejdź do środka. Zdejmij płachtę przykrywającą miejsce pracy Benta.

Wysuń szufladę komody po prawej i sprawdź jej zawartość. Znajdziesz śrubokręt.

Otwórz drewniane drzwi po lewej i śrubokrętem wyciągnij z koła roweru dętkę.

Po przybyciu nieznajomej porozmawiaj z nią na wszystkie tematy. Następnie wróć na górę, do generatora.

Wejdź w zbliżenie silnika i potraktuj duże koło pasowe olejem, by zaczęło sprawnie chodzić. Następnie zainstaluj na nim dętkę. Okaże się za duża. By temu zaradzić, wyjmij dolną prawą śrubkę z obudowy silnika. W powstały w ten sposób otwór wetknij ułamany śrubokręt. Wyjdź ze zbliżenia i spróbuj uruchomić maszynerię. Niestety, ponieważ wystający śrubokręt uniemożliwia opadnięcie klapy, Bent potrzebuje kogoś, kto by ją przytrzymał.

Zejdź przed dom, gdzie na kładce przykucnęła kobieta. Poproś ją o pomoc.

Po wszystkim zagadnij przybyszkę, a gdy ta źle się poczuje, wejdź do domu. Podczas rozmowy telefonicznej z terapeutką wybierz kwestię: Nie jestem odpowiedzialny za cały świat.

W trakcie konwersacji z Fay klikaj kolejne postacie na zdjęciu, po czym wyjdź ze zbliżenia.

Rozdział 1 - Ołowiane powietrze

Ustaw antenę

Zbliż się do kapsuły czasu i zajrzyj do jej wnętrza (kursor kierunkowy). Otwórz widniejącą u jej dołu klapę (pośrodku) i zabierz stojącą za nią walizkę z